abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 30 juli 2016 @ 22:50:14 #276
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_164120631
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 22:48 schreef Samzz het volgende:

[..]

Iedereen kan een slotje vragen, niet iedereen zal die krijgen.

In geval van TS en in het verleden behaalde resultaten, hebben we besloten een slotje te plaatsen.
Ok, het heeft met de bewuste TS te maken. Ja, dat vermoeden had ik al.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 30 juli 2016 @ 22:51:36 #277
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164120673
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 22:50 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dit punt (slotjes op aanvraag) gaat niet over een bepaalde user maar over het algemene beleid..

Verder ben ik het wel met je eens..
Het is geen algemeen beleid. Het gebeurt echter wel vaker dat een topic op verzoek van TS op slot gaat.

In dit geval was het gewoon een overwogen keuze de topics op slot te doen. Ook in acht nemend wie TS is en hoe zijn topics in het verleden verliepen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164120700
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 22:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ok, het heeft met de bewuste TS te maken. Ja, dat vermoeden had ik al.
Dat idee kreeg ik ook, toen ik de lijst met slotjes nakeek. Soms ontsporing, al dan niet door TS, maar ook een topic wat normaal liep maar waar TS blijkbaar klaar mee was.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_164120709
Ik was er ook verbaasd over, maar als t usergebonden is snap ik t ergens wel. Is t dan misschien een idee de op wel terug te zetten zodat t verhaal iig duidelijk blijft? :s)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zaterdag 30 juli 2016 @ 22:55:13 #280
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164120755
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 22:53 schreef tombolafan het volgende:
Ik was er ook verbaasd over, maar als t usergebonden is snap ik t ergens wel. Is t dan misschien een idee de op wel terug te zetten zodat t verhaal iig duidelijk blijft? :s)
Dat heb ik gedaan. Had niet gezien dat die weggehaald was :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164120896
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 22:47 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, hoor. Zal niet de eerste keer zijn. Het gebeurt niet vaak, omdat de topics waar het dan om gaat eigenlijk normaal verlopen of geen aanzet hebben tot trolreacties of gebash/offtopic reacties. En toch wordt er wel op verzoek van TS geslot, zelfs verwijderd. Het gebeurt niet vaak, maar het gebeurt.

En in deze gevallen waren Happy en ik beide van mening dat een slotje een prima idee is :).
Ik weet dat het in zeer uitzonderlijke gevallen weleens voor is gekomen dat er op verzoek van ts een slotje is geplaatst of verwijderd.. Maar dat waren echt hoge uitzonderingen waarbij er een zwaarwegend belang was..

Topics die verpest worden met trollreacties, gebash of offtopic bagger worden altijd gesloten. Dat heeft niks met een eventueel verzoek van ts te maken.
  zaterdag 30 juli 2016 @ 23:04:59 #282
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164120973
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 23:01 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik weet dat het in zeer uitzonderlijke gevallen weleens voor is gekomen dat er op verzoek van ts een slotje is geplaatst of verwijderd.. Maar dat waren echt hoge uitzonderingen waarbij er een zwaarwegend belang was..

Topics die verpest worden met trollreacties, gebash of offtopic bagger worden altijd gesloten. Dat heeft niks met een eventueel verzoek van ts te maken.
Voor zover jij weet :). Er wordt in een topic dat verzandt in trollen of bashen best vaak door TS een bericht gestuurd of het topic niet gewoon dicht kan :).

In dit geval was het een combinatie van :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164121160
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 22:51 schreef Samzz het volgende:

[..]

Het is geen algemeen beleid. Het gebeurt echter wel vaker dat een topic op verzoek van TS op slot gaat.

In dit geval was het gewoon een overwogen keuze de topics op slot te doen. Ook in acht nemend wie TS is en hoe zijn topics in het verleden verliepen.
Dat jullie topics van bepaalde users sneller sluiten wegens de resultaten uit het verleden kan ik begrijpen. Maar dat kunnen jullie toch prima op basis van het topic en de reacties in het topic doen?
  zaterdag 30 juli 2016 @ 23:21:37 #284
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164121297
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 23:14 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dat jullie topics van bepaalde users sneller sluiten wegens de resultaten uit het verleden kan ik begrijpen. Maar dat kunnen jullie toch prima op basis van het topic en de reacties in het topic doen?
Dat was dan ook onderdeel van de besluitvorming.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164121354
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 23:04 schreef Samzz het volgende:

[..]

Voor zover jij weet :). Er wordt in een topic dat verzandt in trollen of bashen best vaak door TS een bericht gestuurd of het topic niet gewoon dicht kan :).

In dit geval was het een combinatie van :).
Een topic dat verzandt in trollen, bashen en/of offtopic bagger wordt krijgt ook zonder een verzoek van ts een slotje..
pi_164121622
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 23:21 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat was dan ook onderdeel van de besluitvorming.
Dan ga ik nu toch echt even het 'vakantie-topic' als voorbeeld nemen..

17 van de 19 reacties waren helemaal on topic.. Er was ook geen sprake van getroll of gebash.. Kortom er was totaal geen reden om hier een slotje op te gooien.. Als een andere user dat topic had geopend en om een slotje had gevraagd hadden jullie het topic 100% zeker open gelaten..
pi_164121698
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 23:39 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dan ga ik nu toch echt even het 'vakantie-topic' als voorbeeld nemen..

17 van de 19 reacties waren helemaal on topic.. Er was ook geen sprake van getroll of gebash.. Kortom er was totaal geen reden om hier een slotje op te gooien.. Als een andere user dat topic had geopend en om een slotje had gevraagd hadden jullie het topic 100% zeker open gelaten..
En als je 't andere topic als voorbeeld gaat nemen?
  zaterdag 30 juli 2016 @ 23:44:58 #288
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_164121715
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 23:39 schreef madam-april het volgende:

[..]

Dan ga ik nu toch echt even het 'vakantie-topic' als voorbeeld nemen..

17 van de 19 reacties waren helemaal on topic.. Er was ook geen sprake van getroll of gebash.. Kortom er was totaal geen reden om hier een slotje op te gooien.. Als een andere user dat topic had geopend en om een slotje had gevraagd hadden jullie het topic 100% zeker open gelaten..
Daarom zeggen we ook dat de user in kwestie ook een rol speelt. Meerdere dingen die meespeelden. Vaak zat de feedback gehad dat we zijn topics te lang open laten. Op die momenten zeggen we dat we luisteren naar de feedback, dus dat doen we dan dus ook (gezien zijn FOK! reputatie hadden we het topic vanavond anders alsnog dicht moeten gooien waarschijnlijk). Zijn meerdere dingen die mee kunnen spelen in een besluit :) Hierbij speelde ook mee dat er pasgeleden een vrijwel identiek topic in R&P stond, gepost door een andere username. Er spelen soms dingen mee die voor users onmogelijk zijn om te weten.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_164122021
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 23:44 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Daarom zeggen we ook dat de user in kwestie ook een rol speelt. Meerdere dingen die meespeelden. Vaak zat de feedback gehad dat we zijn topics te lang open laten. Op die momenten zeggen we dat we luisteren naar de feedback, dus dat doen we dan dus ook (gezien zijn FOK! reputatie hadden we het topic vanavond anders alsnog dicht moeten gooien waarschijnlijk). Zijn meerdere dingen die mee kunnen spelen in een besluit :) Hierbij speelde ook mee dat er pasgeleden een vrijwel identiek topic in R&P stond, gepost door een andere username. Er spelen soms dingen mee die voor users onmogelijk zijn om te weten.
Het komt er dus eigenlijk op neer dat het topic niet is gesloten op verzoek van ts maar vanwege de ts en zijn reputatie..
  zondag 31 juli 2016 @ 00:10:15 #290
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_164122076
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2016 00:06 schreef madam-april het volgende:

[..]

Het komt er dus eigenlijk op neer dat het topic niet is gesloten op verzoek van ts maar vanwege de ts en zijn reputatie..
Nee, zoals eerder gezegd gaat het om een combinatie van.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 31 juli 2016 @ 00:11:20 #291
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_164122089
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 23:44 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Daarom zeggen we ook dat de user in kwestie ook een rol speelt. Meerdere dingen die meespeelden. Vaak zat de feedback gehad dat we zijn topics te lang open laten. Op die momenten zeggen we dat we luisteren naar de feedback, dus dat doen we dan dus ook (gezien zijn FOK! reputatie hadden we het topic vanavond anders alsnog dicht moeten gooien waarschijnlijk). Zijn meerdere dingen die mee kunnen spelen in een besluit :) Hierbij speelde ook mee dat er pasgeleden een vrijwel identiek topic in R&P stond, gepost door een andere username. Er spelen soms dingen mee die voor users onmogelijk zijn om te weten.
"Topic gaat dicht door verzoek TS". Dat vind ik dan niet handig. Zou dan een verwijzing naar het eerdere topic verwachten.
The love you take is equal to the love you make.
  zondag 31 juli 2016 @ 00:27:12 #292
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_164122377
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2016 00:11 schreef Lienekien het volgende:

[..]

"Topic gaat dicht door verzoek TS". Dat vind ik dan niet handig. Zou dan een verwijzing naar het eerdere topic verwachten.
Ik (en eerder ook Samzz) zeg dat het een combinatie van redenen was. Dat verzoek van TS lag op moment van sluiten het verst in mijn geheugen en ik wou niet de hele waslijst van redenen gaan benoemen (dat doen we bij geen enkel topic) ;) Maar ik denk dat alles wel is gezegd zo :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 31 juli 2016 @ 00:46:08 #293
262 Re
Kiss & Swallow
pi_164122697
Nou ja, on topic topics zouden nooit gesloten moeten worden en kan me niet voorstellen dat TS daarmee een valide argument heeft. Aan de andere kant opent user wel vaker bagger dus dan is een slotje wel begrijpelijk, maar dan is het dus bewust bagger, waarmee TS blijkbaar weg kan komen, ondanks zijn verleden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_164122854
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2016 00:46 schreef Re het volgende:
Nou ja, on topic topics zouden nooit gesloten moeten worden en kan me niet voorstellen dat TS daarmee een valide argument heeft. Aan de andere kant opent user wel vaker bagger dus dan is een slotje wel begrijpelijk, maar dan is het dus bewust bagger, waarmee TS blijkbaar weg kan komen, ondanks zijn verleden
^^ dit dus..
pi_164123586
Kan mij voorstellen dat de mods dachten bij TS zijn verzoek om te sluiten: "godzijdank, weer een brok frustratie bij de rest voorkomen" ;)
Hell To The Liars
pi_164125209
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 juli 2016 23:44 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Daarom zeggen we ook dat de user in kwestie ook een rol speelt.
Dit is echt weer zo enorm tegenstrijdig met wat jullie eerder verkondigden. Dat een post/topic wordt beoordeeld op basis van de inhoud en niet op de schrijver en zijn/haar reputatie. Is het beleid veranderd? Daarnaast bevestigen jullie maar weer eens 0906 voorkeursbehandeling. Dweilen, dweilen, dweilen.
  zondag 31 juli 2016 @ 09:38:49 #297
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_164125256
We hebben onze redenen gegeven. Daar laten we het bij. Duidelijker kunnen we niet zijn :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zondag 31 juli 2016 @ 09:39:52 #298
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164125261
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2016 09:34 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Dit is echt weer zo enorm tegenstrijdig met wat jullie eerder verkondigden. Dat een post/topic wordt beoordeeld op basis van de inhoud en niet op de schrijver en zijn/haar reputatie. Is het beleid veranderd? Daarnaast bevestigen jullie maar weer eens 0906 voorkeursbehandeling. Dweilen, dweilen, dweilen.
Ga gewoon lekker ergens anders lopen zeiken. We hebben een beslissing genomen, deze tot op zekere hoogte zelfs verantwoord terwijl wij totaal geen verantwoording schuldig zijn. Het is zo gedaan, daar staan wij beiden achter. Slotten we niet is het niet goed, slotten we wel is het óók niet goed.

Deze discussie is klaar. Echt. Klaar.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164160171
Dag Samz, mijn vrouw heeft een topic geopend met een enquete. Het topic is vervolgens gesloten omdat er wat problemen waren met de fonts van de enquete. Zij is niet helemaal bekend met hoe dat werkt - en ik heb nu het een en ander aangepast. Het zou nu dus wat beter leesbaar moeten zijn. Mag ik namens haar een nieuw topic openen - of vind je dat het topic hier niet thuis hoort?
Allah Al Watan Al Malik
  maandag 1 augustus 2016 @ 19:02:43 #300
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164160303
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2016 18:56 schreef Mutant01 het volgende:
Dag Samz, mijn vrouw heeft een topic geopend met een enquete. Het topic is vervolgens gesloten omdat er wat problemen waren met de fonts van de enquete. Zij is niet helemaal bekend met hoe dat werkt - en ik heb nu het een en ander aangepast. Het zou nu dus wat beter leesbaar moeten zijn. Mag ik namens haar een nieuw topic openen - of vind je dat het topic hier niet thuis hoort?
Dat is prima.

Bedenk wel dat het hier vereist is dat er gereageerd blijft worden op het topic, o.a. voor vragen van de users, eventuele opmerkingen e.d..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')