abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 juli 2016 @ 19:07:36 #1
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_164050178
Bij mij begon het op de middelbare school. Mannen gaan onderling een competitie aan over wie het meeste seks kan hebben en waarom. Als je maagd was, was je een sukkel. Hoe meer sekspartners hoe beter. Mannen die niet goed waren in contact met vrouwen worden gezien als nerds. Als je niet meedoet aan die hele rage bestaat er ook een kans dat je wordt gepest of buitengesloten.

En het lijkt door te gaan tot ver na de middelbare school. Ik ken mannen van 28 jaar en ouder die nog steeds daaraan meedoen. Oude huisgenoten van boven de 25 die het stoer vinden om zoveel mogelijk vrouwen te neuken. Een vriend van mij die zijn eigen bedrijf wil beginnen is nog onzeker over het feit dat hij maar 2 sekspartners heeft gehad.

Ik snap het niet meer. Kijk, ik heb er ook aan meegedaan. Rond mijn 15de voelde ik heel veel druk "om seks te hebben" van andere leeftijdsgenoten. Niet alleen de mannen, maar ook de vrouwen (sommige dan, vaak van die instabiele sletterige types). Eerst ging ik erover liegen, en later ging ik gewoon seks hebben. Vaak was ik seks aan het hebben niet omdat ik graag wilde of omdat ik heel verliefd was, maar omdat ik een soort druk voelde om mijn nummer van bedpartners hoog te krijgen. Nu heb ik dat totaal niet meer.

Maar ik snap het niet. Het is toch ongelooflijk dom om de hele tijd het aantal sekspartners hoog proberen te krijgen? En je bent toch beter af om te daten voor het doel liefde te vinden, en dan seks, dan gewoon random rond te neuken omdat het stoer is? Mensen worden gekwetst, je kan een soa krijgen, je kan een ongewenst zwangerschap krijgen en je wordt ook niet gelukkiger van. Ik zie nog steeds veel mensen eraan meedoen. Mannen en vrouwen. Heeft iemand een verklaring ervoor?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 27 juli 2016 @ 19:15:29 #2
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_164050329
Het is lekker kwantificeerbaar.
  Moderator woensdag 27 juli 2016 @ 19:15:33 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_164050330
Ja. Seks is lekker, seks is leuk, Jonge mannen die de kans krijgen grijpen die. Probeer toch eens niet overal zo'n enorm diep iets van te maken als het dat niet is.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 27 juli 2016 @ 19:17:11 #4
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_164050358
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:15 schreef CoolGuy het volgende:
Ja. Seks is lekker, seks is leuk, Jonge mannen die de kans krijgen grijpen die. Probeer toch eens niet overal zo'n enorm diep iets van te maken als het dat niet is.
Nee, want ik verveel me.

En ik denk wel dat het een serieuze issue is dan de meeste mensen denken hoor. Heeft veel gevolgen enzo. Bovendien lees je hier telkens topics van eenzame mannen die denken dat ze minder waard zijn omdat ze geen meisje kunnen vinden.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator woensdag 27 juli 2016 @ 19:17:49 #5
16180 crew  CoolGuy
pi_164050370
quote:
10s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:17 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nee, want ik verveel me.

En ik denk wel dat het een serieuze issue is dan de meeste mensen denken hoor.
Dan verveel jij je vrijwel continue.

Ik denk dat dat wel mee valt.
  woensdag 27 juli 2016 @ 19:19:45 #6
416020 K44S
The bearded man
pi_164050401
Tja, toen mijn vrienden groep nog balanceerde tussen de leeftijd van 15 tot 20 jaar.... was het "super stoer" als je op een wilde Zaterdagavond een dame op d'r snuit had gepakt.

Nu is het:"Goh, heb je met haar gezoend?".
Zo lang bijzonder dus niet meer.

Zelfde verhaal met seks.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  woensdag 27 juli 2016 @ 19:21:08 #7
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_164050417
quote:
10s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:17 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dan verveel jij je vrijwel continue.

Ik denk dat dat wel mee valt.
Jazeker. Ik woon in een vreemd land, met weinig geld, waar veel dingen zijn misgegaan in mijn omgeving. Behalve keihard werken aan mijn school en toekomst, af en toe sporten, en herstellen van een derde psychose die ik een maand geleden heb gehad, heb ik weinig anders te doen dan topics openen op fok.

En het is wel maatschappelijke iets dat raar is en voor veel problemen zorgt. Mannen die vrouwen de bed inpraten met leugens, eenzame mannen die denken dat ze minder waard zijn omdat ze weinig seks hebben, seksueel geweld, polarisatie tussen man/vrouw, enz.
  Moderator woensdag 27 juli 2016 @ 19:23:02 #8
16180 crew  CoolGuy
pi_164050448
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:19 schreef K44S het volgende:
Tja, toen mijn vrienden groep nog balanceerde tussen de leeftijd van 15 tot 20 jaar.... was het "super stoer" als je op een wilde Zaterdagavond een dame op d'r snuit had gepakt.

Nu is het:"Goh, heb je met haar gezoend?".
Zo lang bijzonder dus niet meer.

Zelfde verhaal met seks.
Ja, dat komt omdat alles wat nieuw is leuk is. Als jij jong bent, dan gaan je hormonen in overdrive. Dr hoeft maar een meid in je richting te hoesten en je lul begint al te steigeren. Maar net als met alles, wen je overal aan plus dat die hormonen op een gegeven moment weer een beetje beginnen af te nemen.
  Moderator woensdag 27 juli 2016 @ 19:24:19 #9
16180 crew  CoolGuy
pi_164050466
quote:
10s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:21 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Jazeker. Ik woon in een vreemd land, met weinig geld, waar veel dingen zijn misgegaan in mijn omgeving. Behalve keihard werken aan mijn school en toekomst, af en toe sporten, en herstellen van een derde psychose die ik een maand geleden heb gehad, heb ik weinig anders te doen dan topics openen op fok.

En het is wel maatschappelijke iets dat raar is en voor veel problemen zorgt. Mannen die vrouwen de bed inpraten met leugens, eenzame mannen die denken dat ze minder waard zijn omdat ze weinig seks hebben, seksueel geweld, polarisatie tussen man/vrouw, enz.
Vrouwen die naïef zijn en zich in bed laten lullen, vrouwen die niet verder nadenken dan hun neus lang is, maar ook vrouwen die misschien ook wel graag seks hebben en daar aan toegeven.

Jij doet net alsof de vrouw in het algemeen een of ander willoos, dom slachtoffer is dat altijd maar gebruikt wordt terwijl ze daar zelf 0,0 aan kan doen. Dat is dus niet de realiteit.
  woensdag 27 juli 2016 @ 19:24:41 #10
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_164050473
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, dat komt omdat alles wat nieuw is leuk is. Als jij jong bent, dan gaan je hormonen in overdrive. Dr hoeft maar een meid in je richting te hoesten en je lul begint al te steigeren. Maar net als met alles, wen je overal aan plus dat die hormonen op een gegeven moment weer een beetje beginnen af te nemen.
Ja true. Maar zie je niet de vele maatschappelijke problemen die er ontstaan enzo?
  Moderator woensdag 27 juli 2016 @ 19:25:42 #11
16180 crew  CoolGuy
pi_164050486
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:24 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja true. Maar zie je niet de vele maatschappelijke problemen die er ontstaan enzo?
Nee, die zie ik niet. De maatschappelijke problemen van een paar mid twintigers die op een zaterdagavond lallend in de kroeg lopen te roepen dat ze dat ene lekkere wijf wel eens een paar binnenwaartse stokslagen willen geven? Kom op zeg.
  woensdag 27 juli 2016 @ 19:25:46 #12
416020 K44S
The bearded man
pi_164050490
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dus dat.
Ik ben dan geen casanova en voelde me vaak minderbedeeld omdat mijn vrienden elk weekend wel wat hadden gescoord :9
Tegenwoordig zit dat er echt niet meer bij en is het meer: Goh, wanneer ga je met dat meisje afspreken?
  woensdag 27 juli 2016 @ 19:30:58 #13
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_164050601
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, die zie ik niet. De maatschappelijke problemen van een paar mid twintigers die op een zaterdagavond lallend in de kroeg lopen te roepen dat ze dat ene lekkere wijf wel eens een paar binnenwaartse stokslagen willen geven? Kom op zeg.
Misschien komt het vanwege verhalen die ik heb gehoord. Vrouwen die zijn verkracht, vreemdgaan tijdens relatie, ongewenst zwangerschap, zelfmoord vanwege gebrek aan aandacht van de andere geslacht, soa's, enz.
  Moderator woensdag 27 juli 2016 @ 19:33:48 #14
16180 crew  CoolGuy
pi_164050658
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:30 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Misschien komt het vanwege verhalen die ik heb gehoord. Vrouwen die zijn verkracht, vreemdgaan tijdens relatie, ongewenst zwangerschap, zelfmoord vanwege gebrek aan aandacht van de andere geslacht, soa's, enz.
Hoe is het feit dat vrouwen vreemdgaan tijdens een relatie in hemelsnaam een maatschappelijk probleem? Dat is gewoon omdat ze iets missen in hun huidige relatie of gewoon zin hebben om te neuken met iemand anders.

Zelfmoord vanwege aandacht van het andere geslacht, een maatschappelijk probleem? Serieus? Dat is geen maatschappelijk probleem, dat is het probleem in het bolletje van die meid of gast. Dat kun je niet afschuiven op een maatschappelijk probleem.

Wat wil je nou precies? Jij vindt het dom om het aantal bedpartners omhoog te krijgen, prima, maar wie zegt dat iedereen dat doet. Dan brabbel je daar nog wat bij over een maatschappelijk probleem wat het helemaal niet is. Het is wat ik al zei, je probeert van niets iets te maken.
  woensdag 27 juli 2016 @ 19:35:42 #15
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_164050700
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hoe is het feit dat vrouwen vreemdgaan tijdens een relatie in hemelsnaam een maatschappelijk probleem? Dat is gewoon omdat ze iets missen in hun huidige relatie of gewoon zin hebben om te neuken met iemand anders.

Zelfmoord vanwege aandacht van het andere geslacht, een maatschappelijk probleem? Serieus? Dat is geen maatschappelijk probleem, dat is het probleem in het bolletje van die meid of gast. Dat kun je niet afschuiven op een maatschappelijk probleem.

Wat wil je nou precies? Jij vindt het dom om het aantal bedpartners omhoog te krijgen, prima, maar wie zegt dat iedereen dat doet. Dan brabbel je daar nog wat bij over een maatschappelijk probleem wat het helemaal niet is. Het is wat ik al zei, je probeert van niets iets te maken.
Tja, oke. Ik vind het gewoon dom.
  Moderator woensdag 27 juli 2016 @ 19:36:55 #16
16180 crew  CoolGuy
pi_164050734
quote:
15s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:35 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Tja, oke. Ik vind het gewoon dom.
Ja, dat mag je natuurlijk vinden. Dat is dan jouw mening. Maar dat maakt het geen maatschappelijk probleem.
pi_164050775
Je kan toch daten en seks hebben en lekker verder zoeken naar liefde ondertussen?
  woensdag 27 juli 2016 @ 19:39:23 #18
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_164050781
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, dat mag je natuurlijk vinden. Dat is dan jouw mening. Maar dat maakt het geen maatschappelijk probleem.
Oke, het is geen "maatschappelijke probleem". Maar het is wel dom.
  Moderator woensdag 27 juli 2016 @ 19:46:09 #19
16180 crew  CoolGuy
pi_164050920
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:39 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Oke, het is geen "maatschappelijke probleem". Maar het is wel dom.
Nee. Jij VINDT het dom. Dat is heel wat anders.
  woensdag 27 juli 2016 @ 19:49:06 #20
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_164050974
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:46 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee. Jij VINDT het dom. Dat is heel wat anders.
En terecht.
  woensdag 27 juli 2016 @ 19:52:50 #21
416020 K44S
The bearded man
pi_164051049
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:49 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

En terecht.
:'). de wereld draait om jou
  woensdag 27 juli 2016 @ 19:53:46 #22
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_164051071
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:52 schreef K44S het volgende:

[..]

:'). de wereld draait om jou
Dat heb ik nooit gezegd.
pi_164051100
Kennelijk ben je nu tevreden met je score.
pi_164051109
Wat je schrijft ken ik helemaal niet. Ja wel mannen die met veel vrouwen naar bed gaan, maar niet die daar over pochen en proberen zo veel mogelijk vrouwen te neuken. Ik probeer ook niet mijn aantal sekspartners omhoog te krijgen, maar dat gebeurt gewoon omdat ik seks lekker vind en het versierspel leuk. Tot ik weer iemand tegenkom voor meer dan seks zal dat ook wel zo blijven.

Wanneer iemand mij zijn laatste escapade met een vrouw vertelt dan denk ik, "oef lekker, :9 " en jij waarschijnlijk "pff loop niet zo op te scheppen, triest figuur. :{w"

Heeft met je eigen onzekerheid te maken waarschijnlijk.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  woensdag 27 juli 2016 @ 19:55:32 #25
416020 K44S
The bearded man
pi_164051130
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 19:53 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Dat heb ik nooit gezegd.
Je bent het compleet met jouw mening eens wat voor de rest (godzijdank) natuurlijk mag. Maar de feiten vertellen anders.

dus, wat wil je met dit topic?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')