Nee, want ik verveel me.quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:15 schreef CoolGuy het volgende:
Ja. Seks is lekker, seks is leuk, Jonge mannen die de kans krijgen grijpen die. Probeer toch eens niet overal zo'n enorm diep iets van te maken als het dat niet is.
Dan verveel jij je vrijwel continue.quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:17 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee, want ik verveel me.
En ik denk wel dat het een serieuze issue is dan de meeste mensen denken hoor.
Jazeker. Ik woon in een vreemd land, met weinig geld, waar veel dingen zijn misgegaan in mijn omgeving. Behalve keihard werken aan mijn school en toekomst, af en toe sporten, en herstellen van een derde psychose die ik een maand geleden heb gehad, heb ik weinig anders te doen dan topics openen op fok.quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dan verveel jij je vrijwel continue.
Ik denk dat dat wel mee valt.
Ja, dat komt omdat alles wat nieuw is leuk is. Als jij jong bent, dan gaan je hormonen in overdrive. Dr hoeft maar een meid in je richting te hoesten en je lul begint al te steigeren. Maar net als met alles, wen je overal aan plus dat die hormonen op een gegeven moment weer een beetje beginnen af te nemen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:19 schreef K44S het volgende:
Tja, toen mijn vrienden groep nog balanceerde tussen de leeftijd van 15 tot 20 jaar.... was het "super stoer" als je op een wilde Zaterdagavond een dame op d'r snuit had gepakt.
Nu is het:"Goh, heb je met haar gezoend?".
Zo lang bijzonder dus niet meer.
Zelfde verhaal met seks.
Vrouwen die naïef zijn en zich in bed laten lullen, vrouwen die niet verder nadenken dan hun neus lang is, maar ook vrouwen die misschien ook wel graag seks hebben en daar aan toegeven.quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:21 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Jazeker. Ik woon in een vreemd land, met weinig geld, waar veel dingen zijn misgegaan in mijn omgeving. Behalve keihard werken aan mijn school en toekomst, af en toe sporten, en herstellen van een derde psychose die ik een maand geleden heb gehad, heb ik weinig anders te doen dan topics openen op fok.
En het is wel maatschappelijke iets dat raar is en voor veel problemen zorgt. Mannen die vrouwen de bed inpraten met leugens, eenzame mannen die denken dat ze minder waard zijn omdat ze weinig seks hebben, seksueel geweld, polarisatie tussen man/vrouw, enz.
Ja true. Maar zie je niet de vele maatschappelijke problemen die er ontstaan enzo?quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat alles wat nieuw is leuk is. Als jij jong bent, dan gaan je hormonen in overdrive. Dr hoeft maar een meid in je richting te hoesten en je lul begint al te steigeren. Maar net als met alles, wen je overal aan plus dat die hormonen op een gegeven moment weer een beetje beginnen af te nemen.
Nee, die zie ik niet. De maatschappelijke problemen van een paar mid twintigers die op een zaterdagavond lallend in de kroeg lopen te roepen dat ze dat ene lekkere wijf wel eens een paar binnenwaartse stokslagen willen geven? Kom op zeg.quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:24 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja true. Maar zie je niet de vele maatschappelijke problemen die er ontstaan enzo?
Dus dat.quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat alles wat nieuw is leuk is. Als jij jong bent, dan gaan je hormonen in overdrive. Dr hoeft maar een meid in je richting te hoesten en je lul begint al te steigeren. Maar net als met alles, wen je overal aan plus dat die hormonen op een gegeven moment weer een beetje beginnen af te nemen.
Misschien komt het vanwege verhalen die ik heb gehoord. Vrouwen die zijn verkracht, vreemdgaan tijdens relatie, ongewenst zwangerschap, zelfmoord vanwege gebrek aan aandacht van de andere geslacht, soa's, enz.quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, die zie ik niet. De maatschappelijke problemen van een paar mid twintigers die op een zaterdagavond lallend in de kroeg lopen te roepen dat ze dat ene lekkere wijf wel eens een paar binnenwaartse stokslagen willen geven? Kom op zeg.
Hoe is het feit dat vrouwen vreemdgaan tijdens een relatie in hemelsnaam een maatschappelijk probleem? Dat is gewoon omdat ze iets missen in hun huidige relatie of gewoon zin hebben om te neuken met iemand anders.quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:30 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Misschien komt het vanwege verhalen die ik heb gehoord. Vrouwen die zijn verkracht, vreemdgaan tijdens relatie, ongewenst zwangerschap, zelfmoord vanwege gebrek aan aandacht van de andere geslacht, soa's, enz.
Tja, oke. Ik vind het gewoon dom.quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hoe is het feit dat vrouwen vreemdgaan tijdens een relatie in hemelsnaam een maatschappelijk probleem? Dat is gewoon omdat ze iets missen in hun huidige relatie of gewoon zin hebben om te neuken met iemand anders.
Zelfmoord vanwege aandacht van het andere geslacht, een maatschappelijk probleem? Serieus? Dat is geen maatschappelijk probleem, dat is het probleem in het bolletje van die meid of gast. Dat kun je niet afschuiven op een maatschappelijk probleem.
Wat wil je nou precies? Jij vindt het dom om het aantal bedpartners omhoog te krijgen, prima, maar wie zegt dat iedereen dat doet. Dan brabbel je daar nog wat bij over een maatschappelijk probleem wat het helemaal niet is. Het is wat ik al zei, je probeert van niets iets te maken.
Ja, dat mag je natuurlijk vinden. Dat is dan jouw mening. Maar dat maakt het geen maatschappelijk probleem.quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:35 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Tja, oke. Ik vind het gewoon dom.
Oke, het is geen "maatschappelijke probleem". Maar het is wel dom.quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, dat mag je natuurlijk vinden. Dat is dan jouw mening. Maar dat maakt het geen maatschappelijk probleem.
Nee. Jij VINDT het dom. Dat is heel wat anders.quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:39 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Oke, het is geen "maatschappelijke probleem". Maar het is wel dom.
En terecht.quote:Op woensdag 27 juli 2016 19:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee. Jij VINDT het dom. Dat is heel wat anders.
Dat heb ik nooit gezegd.quote:
Je bent het compleet met jouw mening eens wat voor de rest (godzijdank) natuurlijk mag. Maar de feiten vertellen anders.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |