abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164040911
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:01 schreef Koral het volgende:

[..]

[..]

Heb ik al eens voorgesteld, en de uitnodiging staat wat mij betreft nog steeds. De persoon in kwestie is echter een beetje huiverig. Dat lijkt zijn aard een beetje. Daarbij komt dat de persoon in kwestie me in vertrouwen heeft verteld in welke regio hij woont, en toen ik vernam dat een andere user (Bananenpap) ook in die regio woont floepte ik eruit dat ze dicht bij elkaar wonen. Dat was niet zo slim van mij. :')
En BP maakt er nogal een spelletje van om te pas en te onpas mijn privé info op het net te gooien waardoor ik alleen maar huiveriger wordt om informatie prijs te geven. Als ik nu al constateer dat hij (BP) hiermee niet mee om kan gaan is dat voor mij voldoende reden om hem voortaan te wantrouwen.
pi_164040929
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:34 schreef 0906 het volgende:

[..]

Hoe kan ik dan wel een prettig persoon worden waarmee iedereen wel vrienden mee zou willen worden?
...
Lekker moet dat zijn zeg, vrienden met iedereen. Ohja, vriendschappen moet je niet forceren, dat groeit, of niet.
  Official ESF Kreviewer woensdag 27 juli 2016 @ 11:13:40 #78
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_164040947
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:11 schreef 0906 het volgende:

[..]

En BP maakt er nogal een spelletje van om te pas en te onpas mijn privé info op het net te gooien waardoor ik alleen maar huiveriger wordt om informatie prijs te geven. Als ik nu al constateer dat hij (BP) hiermee niet mee om kan gaan is dat voor mij voldoende reden om hem voortaan te wantrouwen.
Heb je al aangifte gedaan? Lijkt me wel verstandig.
pi_164040952
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:08 schreef 0906 het volgende:

[..]

Dat heb ik al aan ze gevraagd, nooit enig antwoord op gekregen. DatIsJammurZeg reageert sowieso nooit op DM berichten, althans niet op die van van af komen. Maar daar had ik eerder al over geschreven. Daarom ook nooit feedback gehad waarom ze niet met me af willen spreken om vervolgens via een ander topic te moeten vernemen dat ze wel met elkaar afgesproken hadden.

Ze hadden op zijn minst even tekst en uitleg kunnen geven.
Het was netjes geweest als ze je een dm terug hadden gestuurd met dat ze geen interesse hebben. Voor de rest zijn ze geen uitleg verschuldigd. Hier over hen klagen is niet nodig en ook wat kinderachtig. Ga in op de leuke aanbiedingen die anderen je geven.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2016 11:19:58 ]
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_164040957
En sommige mensen zijn gewoon geen prettig persoon en zullen dat nooit worden omdat ze een kutinstelling (huuhuu) hebben, en die blijven altijd alleen. Altijd. Helemaal. Alleen.
Ja doei.
pi_164040986
Ik hoef helemaal niet met ze (Deezer en emo-be) af te spreken, wil ik ook niet. Dat is mijn punt ook niet. Het punt dat ik wou maken was echter dat ik de wijze waarom ik aan de kant geschoven ben niet netjes vindt, om vervolgens mij een trap na te geven door met beschuldigingen te komen, samen met dat topic in POS.

Ik heb tig DM berichten gestuurd met vragen maar door wordt door zowel Deezertje als EMO-BE niet op gereageerd. Dus het is voor mij nog een raadsel waarom ze zo tegen me doen. ;(
pi_164041008
Oke, duidelijk.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_164041013
quote:
5s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:13 schreef Kreator het volgende:

[..]

Heb je al aangifte gedaan? Lijkt me wel verstandig.
Dan moet hij eerst wel een strafbaar feit als bijv. identiteitsdiefstal plegen.
pi_164041073
quote:
3s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
En sommige mensen zijn gewoon geen prettig persoon en zullen dat nooit worden omdat ze een kutinstelling (huuhuu) hebben, en die blijven altijd alleen. Altijd. Helemaal. Alleen.
iets doen aan die instelling dan. Met behulp van een instelling.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_164041107
0906, niet om het een of ander. Maar ik denk dat controle wel een key-woord is?

Je hebt er zelf enige behoefte aan, en kijkt terecht naar wie je lijkt te kunnen vertrouwen. Andersom is het net zo. De directheid waarmee jij soms vrouwen lijkt te (willen) benaderen, of laten we het gewoon over mensen in het algemeen hebben, en het doel daarachter komt beangstigend over.

En dus is de eerste reactie van de mensen die je aanspreekt erop gericht om controle te blijven houden. Vooral ook omdat mensen een beeld van mensen hebben op en forum en niet echt iemand kennen.

Neem personen niet teveel uit handen, en wees betrouwbaar. Gedraag je niet teveel naar hoe mensen jou behandelen maar gedraag je naar anderen op een manier zoals je zelf behandeld zou willen worden?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  Moderator woensdag 27 juli 2016 @ 11:23:22 #86
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_164041111
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:15 schreef 0906 het volgende:
Ik hoef helemaal niet met ze (Deezer en emo-be) af te spreken, wil ik ook niet. Dat is mijn punt ook niet. Het punt dat ik wou maken was echter dat ik de wijze waarom ik aan de kant geschoven ben niet netjes vindt, om vervolgens mij een trap na te geven door met beschuldigingen te komen, samen met dat topic in POS.

Ik heb tig DM berichten gestuurd met vragen maar door wordt door zowel Deezertje als EMO-BE niet op gereageerd. Dus het is voor mij nog een raadsel waarom ze zo tegen me doen. ;(
Het is niet zo dat als jij iemand een DM stuurt de ander in de houding moet springen en op jou moet antwoorden. Dat moeten ze helemaal niet. Het maakt niet uit wat jij daar van vindt.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_164041113
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:14 schreef Voxs het volgende:

[..]

Het was netjes geweest als ze je een dm terug hadden gestuurd met dat ze geen interesse hebben.
Dat zou ik wel op prijs gesteld hebben. :)

Het is vooral ook de pesterige wijze waarop emo-be (en in mindere mate BP) daarna topics over mij gingen openen die bepaalde dingen insinueerden die echt niet door de beugel kunnen. Ik hem hem ook zelf om opheldering gevraagd maar kreeg daar geen antwoord op terwijl hij maar bleef doorgaan met nare berichten over mij te posten.

Uiteindelijk hebben de mods en FA dit opgelost, complimenten! ^O^
  woensdag 27 juli 2016 @ 11:36:18 #88
47102 Elvi
miemkwien
pi_164041315
In plaats van passief af te wachten kun je natuurlijk ook zelf actie ondernemen door bijvoorbeeld een fok-meet te organiseren of mee te posten hier R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 57
Of bij NMLK aanmelden en daar wat organiseren.

Maar goed dan zal je zelf in actie moeten komen en er zijn vast weer 1000 beren op de weg waardoor je het niet zult doen. Want zeuren en klagen is makkelijker dan constructief aan jezelf werken.
pi_164041340
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:36 schreef Elvi het volgende:
In plaats van passief af te wachten kun je natuurlijk ook zelf actie ondernemen door bijvoorbeeld een fok-meet te organiseren of mee te posten hier R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 57
Of bij NMLK aanmelden en daar wat organiseren.

Maar goed dan zal je zelf in actie moeten komen en er zijn vast weer 1000 beren op de weg waardoor je het niet zult doen. Want zeuren en klagen is makkelijker dan constructief aan jezelf werken.
Ik voel er niks voor om met mensen af te spreken terwijl ik van zulke ernstige delicten wordt beschuldigd. Geen zin om daarmee ook mijn persoonlijke reputatie op het spel te zetten.

Het lijkt me eerst van belang dat dit wordt uitgezocht.
  woensdag 27 juli 2016 @ 11:39:02 #90
47102 Elvi
miemkwien
pi_164041370
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:37 schreef 0906 het volgende:

[..]

Ik voel er niks voor om met mensen af te spreken terwijl ik van zulke ernstige delicten wordt beschuldigd. Geen zin om daarmee ook mijn persoonlijke reputatie op het spel te zetten.
Precies, daar is de eerste beer al. Focus je vooral op het Fok-gedeelte van mn post en niet op het NMLK-gedeelte :) Makkelijk hoor zo'n slachtofferrol.
pi_164041387
Ben je nou contacten op fok aan het zoeken of ook op andere plaatsen? Wat betreft fok, maak een nieuwe account aan en houd je aan de etiquette van fok, neem deel aan sc, ga naar een event oid. Zelf heb ik geen ervaring met irl contact met fokkers, maar niet, al is het onterecht, als een creep bekend staan is toch wel vereiste voor een initiële contact met mensen. Zelf heb ik het idee dat je te negatief bent en je naam heb ik zelfs in topics buiten r en p genoemd zien worden met een negatieve ondertoon.
pi_164041425
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:39 schreef Elvi het volgende:

[..]

Precies, daar is de eerste beer al. Focus je vooral op het Fok-gedeelte van mn post en niet op het NMLK-gedeelte :) Makkelijk hoor zo'n slachtofferrol.
Je begrijpt toch ook wel dat ik niet wil dat mijn posts hier aan mijn persoon in real gaan kleven? Dan moet ik een manier verzinnen om te voorkomen dat ik op de eerste meet al door een willekeurig persoon van allerlei delicten wordt beschuldigd op basis van mijn pohi terwijl ik niks gedaan heb.
  woensdag 27 juli 2016 @ 11:43:25 #93
47102 Elvi
miemkwien
pi_164041449
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:42 schreef 0906 het volgende:

[..]

Je begrijpt toch ook wel dat ik niet wil dat mijn posts hier aan mijn persoon in real gaan kleven? Dan moet ik een manier verzinnen om te voorkomen dat ik op de eerste meet al door een willekeurig persoon van allerlei delicten wordt beschuldigd op basis van mijn pohi terwijl ik niks gedaan heb.
Nogmaals: je reageert nog steeds niet op de suggestie van NMLK.
pi_164041451
Dan moet ik me gaan verdedigen op basis van een aantal roddels van onbekende personen die ik niet eens ken. Ik wil eerst eens weten wie mij nou telkens beschuldigd.
  woensdag 27 juli 2016 @ 11:44:39 #95
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_164041471
Wacht, dit topic is een klacht omdat Deezertje en Emo-BE niet bevriend met je willen zijn?

En zelf tekeer gaan als je met een andere username aangesproken wordt, maar wel verschillende usernames van een ander door elkaar gebruiken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 27 juli 2016 @ 11:45:27 #96
47102 Elvi
miemkwien
pi_164041488
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:43 schreef 0906 het volgende:
Dan moet ik me gaan verdedigen op basis van een aantal roddels van onbekende personen die ik niet eens ken. Ik wil eerst eens weten wie mij nou telkens beschuldigd.
NMLK is geen Fok of denk je dat Fok zo enorm groot is dat iedereen in Nederland nu weet wie je bent? _O-
pi_164041490
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:43 schreef nietzoveeI het volgende:
Jammer dat de moderatoren de link naar het topic hebben weggehaald dat voor syndroom een aanleiding vormde om dit topic te openen. Zonder links te mogen posten heeft hij een vrijgeleide om hier het slachtoffer uit te hangen en elke beschuldiging af te kunnen doen als smaad dan wel laster.
De desbetreffende topics die ik gepost had zijn inmiddels van fok verwijdert, alleen dat topic in POS staat nog online. Verder zijn er nog een hoop losse posts weggehaald.
pi_164041506
Laat maar.
pi_164041519
quote:
13s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:44 schreef Leandra het volgende:
Wacht, dit topic is een klacht omdat Deezertje en Emo-BE niet bevriend met je willen zijn?

En zelf tekeer gaan als je met een andere username aangesproken wordt, maar wel verschillende usernames van een ander door elkaar gebruiken.
Nee, dat was mijn punt niet. Gaat om het negeren en pesten erna.
  woensdag 27 juli 2016 @ 11:47:25 #100
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_164041537
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2016 11:42 schreef 0906 het volgende:

[..]

Je kunt je afvragen of het dan nog wel zin heeft om op FOK! te blijven.

Of je maakt nog eens een andere username, gaat niet meer zeuren en klagen (dan val je toch weer door de mand) en stelt je op als een onzekere jongen die ook laat zien dat hij kanten heeft waarom afspreken/vriendschap de moeite waard zou zijn voor andere users.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')