En mijn tweede punt negeer je gewoon omdat het je niet uitkomt natuurlijk.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:46 schreef 0906 het volgende:
[..]
Nee, dat was mijn punt niet. Gaat om het negeren en pesten erna.
Beste tip van dit topic.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:40 schreef wiskundenoob het volgende:
maak een nieuwe account aan en houd je aan de etiquette van fok, neem deel aan sc, ga naar een event oid.
Dit ja..quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen of het dan nog wel zin heeft om op FOK! te blijven.
Of je maakt nog eens een andere username, gaat niet meer zeuren en klagen (dan val je toch weer door de mand) en stelt je op als een onzekere jongen die ook laat zien dat hij kanten heeft waarom afspreken/vriendschap de moeite waard zou zijn voor andere users.
Waarom reageer je niet op bruikbare tips?quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:54 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik was niet specifiek opzoek naar een wingman of zo, ik wilde ook gewoon met hem afspreken hoor, geen probleem. Dat hij dit ervan maakt komt meer omdat hij niet eens de moeite heeft genomen om een DM te sturen.
Zie DMquote:Op woensdag 27 juli 2016 11:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op bruikbare tips?
Ik doe wat ik kan maar begrijp dat contact leggen met mensen minder vanzelfsprekend is dan het lijkt. Zomaar even een praatje maken met een onbekend persoon lukt mij gewoon niet.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op bruikbare tips?
Laat het daar dan ook bij.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:23 schreef 0906 het volgende:
[..]
Dat zou ik wel op prijs gesteld hebben.![]()
Het is vooral ook de pesterige wijze waarop emo-be (en in mindere mate BP) daarna topics over mij gingen openen die bepaalde dingen insinueerden die echt niet door de beugel kunnen. Ik hem hem ook zelf om opheldering gevraagd maar kreeg daar geen antwoord op terwijl hij maar bleef doorgaan met nare berichten over mij te posten.
Uiteindelijk hebben de mods en FA dit opgelost, complimenten!
Oja joh? Sinds wanneer is dat?quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
Laten we even duidelijk zijn: het is niet toegestaan hier om zomaar dingen over iemand te roepen die verder niet te bewijzen zijn.
Dat is in mijn geval nu wel mosterd na de maaltijd omdat er allerlei mensen mij nu van dingen betichten waar ik niets mee te maken heb.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
Laten we even duidelijk zijn: het is niet toegestaan hier om zomaar dingen over iemand te roepen die verder niet te bewijzen zijn. Iemand onterecht beschuldigen heeft niemand wat aan (hoe zeker je er wel niet van bent). Die posts en reacties zijn dan ook verwijderd. Er hoeft ook niet verwezen te worden naar een topic dat er niet meer is, dan wordt het een beetje onoverzichtelijk hier.
Hou het on-topic dus
Zoals er in FB is gezegd gaan we er achter mee bezig. Nogmaals het verzoek om dit topic on-topic te houden en er niet over bezig te blijven. Bedanktquote:Op woensdag 27 juli 2016 12:05 schreef 0906 het volgende:
[..]
Dat is in mijn geval nu wel mosterd na de maaltijd omdat er allerlei mensen mij nu van dingen betichten waar ik niets mee te maken heb.
Coolguy is niet de eerste die mij hierop aansprak.
Anderen zonder bewijs van misdaden beschuldigen heeft nooit gemogenquote:Op woensdag 27 juli 2016 12:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oja joh? Sinds wanneer is dat?.
Moderators die regels verzinnen...
Niet weten dat een psych hem niet aan seks helptquote:Op woensdag 27 juli 2016 12:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je zelf niet snapt waardoor het komt dan kan een psycholoog je daar vast bij helpen inzicht in te krijgen.
Je 'privé info', alsjeblieeeeeft.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:11 schreef 0906 het volgende:
[..]
En BP maakt er nogal een spelletje van om te pas en te onpas mijn privé info op het net te gooien waardoor ik alleen maar huiveriger wordt om informatie prijs te geven. Als ik nu al constateer dat hij (BP) hiermee niet mee om kan gaan is dat voor mij voldoende reden om hem voortaan te wantrouwen.
Ik denk dat een psycholoog dat indirect juist wel doet, maar niet op de manier die TS lijkt te hopen. Als de psycholoog hem kan helpen zijn problemen te overkomen dan zal dat TS helpen een vriendin te krijgen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:54 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Niet weten dat een psych hem niet aan seks helpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |