Waarom wilde ze je er niet bij hebben? Of hebben ze zich daar niet over uitgelaten? Ik heb al in het feedback topic gereageerd, want dat leek over hetzelfde als dit te gaan.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:50 schreef 0906 het volgende:
Wat zouden jullie doen, of reageren als mensen niet met je af willen spreken of simpelweg niet reageren op berichtjes om later te moeten constateren dat de persoon in kwestie wel met anderen heeft afgesproken?
In eerste instantie was ik boos, maar vooral teleurgesteld, ook in mezelf. Ben ik soms te saai of heb ik een kut persoonlijkheid dat niemand vrienden met me wil zijn of bereid is om een keer af te spreken?
Ik zou een spiegel kopen als ik jou was.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:50 schreef 0906 het volgende:
Wat zouden jullie doen, of reageren als mensen niet met je af willen spreken of simpelweg niet reageren op berichtjes om later te moeten constateren dat de persoon in kwestie wel met anderen heeft afgesproken?
In eerste instantie was ik boos, maar vooral teleurgesteld, ook in mezelf. Ben ik soms te saai of heb ik een kut persoonlijkheid dat niemand vrienden met me wil zijn of bereid is om een keer af te spreken?
Wat is de voorgeschiedenis? Want lijkt me nogal handig om dit in de juiste context te plaatsen alvorens met algemene adviezen te komen over waarom hij geen contact kan maken met anderen en hoe dat beter kan.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:15 schreef Samzz het volgende:
Ga je nu weer beginnen? Ga eens bij jezelf na waarom mensen niet met je af willen spreken.
Ja. Je hebt een psycholoog nodig, is je al vaker verteld.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:50 schreef 0906 het volgende:
heb ik een kut persoonlijkheid dat niemand vrienden met me wil zijn
Zou kunnen. Vraag het ze en verander je gedrag zodat mensen je in de toekomst wellicht niet afstoten.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:50 schreef 0906 het volgende:
Ben ik soms te saai of heb ik een kut persoonlijkheid dat niemand vrienden met me wil zijn of bereid is om een keer af te spreken?
Dat is mijn punt ook niet. Het gaat mij om de wijze hoe ik aan de kant ben gezet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:15 schreef Samzz het volgende:
Ga je nu weer beginnen? Ga eens bij jezelf na waarom mensen niet met je af willen spreken.
Misschien handig om even die context aan te halen zoals gevraagd? Zonder modder te gooien naar andere fokkers, maar gewoon om te kijken waarom zij zo handelden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:20 schreef 0906 het volgende:
[..]
Dat is mijn punt ook niet. Het gaat mij om de wijze hoe ik aan de kant ben gezet.
Welke wijze. Het is mensen hun goed recht niet met je af te willen spreken.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:20 schreef 0906 het volgende:
[..]
Dat is mijn punt ook niet. Het gaat mij om de wijze hoe ik aan de kant ben gezet.
Maar de manier waarop ik aan de kant ben gezet blijft lullig. Niet eens de moeite nemen om even een DM terug te sturen. Dan nog mededelen dat ze wel afgesproken hadden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke wijze. Het is mensen hun goed recht niet met je af te willen spreken.
Maak dan daar een topic over.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:20 schreef 0906 het volgende:
[..]
Sja, dat is kut. Maar overkomt iedereen wel eens. Get over it.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:23 schreef 0906 het volgende:
[..]
Maar de manier waarop ik aan de kant ben gezet blijft lullig. Niet eens de moeite nemen om even een DM terug te sturen. Dan nog mededelen dat ze wel afgesproken hadden.![]()
Je kunt dan toch wel begrijpen dat dit niet echt lekker overkomt?
Komt misschien niet lekker over op jou, maar er valt niks op aan te merken. Op basis van wat jij hier schrijft, hebben ze niet verkeerd gehandeld. Of ze het mededelen of niet, is hun vrije keuze. Wat wil je nou bereiken hiermee?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:23 schreef 0906 het volgende:
[..]
Maar de manier waarop ik aan de kant ben gezet blijft lullig. Niet eens de moeite nemen om even een DM terug te sturen. Dan nog mededelen dat ze wel afgesproken hadden.![]()
Je kunt dan toch wel begrijpen dat dit niet echt lekker overkomt?
Dat is wel mijn valkuil omdat ik er dan juist wel energie in blijf steken om de reden ervan te achterhalen. Geeft gewoon geen prettig gevoel als je zo wordt behandeld.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:24 schreef frietenstamp het volgende:
Ik zou er niet op reageren. Alleen energie steken in mensen die wel willen afspreken.
Aangeven dat ik me buitengesloten voel.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:25 schreef nietzoveeI het volgende:
[..]
Komt misschien niet lekker over op jou, maar er valt niks op aan te merken. Op basis van wat jij hier schrijft, hebben ze niet verkeerd gehandeld. Of ze het mededelen of niet, is hun vrije keuze. Wat wil je nou bereiken hiermee?
Oh, alleen aangeven dus? Niet iets aan willen doen? Maar waren zij de enige twee waar je je hoop op hebt gevestigd? Er zijn toch nog meer gasten hier waarmee je kan chillen?quote:
Hoe meer jij achter anderen aan holt, hoe harder ze wegrennen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:26 schreef 0906 het volgende:
[..]
Dat is wel mijn valkuil omdat ik er dan juist wel energie in blijf steken om de reden ervan te achterhalen. Geeft gewoon geen prettig gevoel als je zo wordt behandeld.
Hoe kan ik dan wel een prettig persoon worden waarmee iedereen wel vrienden mee zou willen worden?quote:
Huisarts, en eens niet beginnen over dat je seks wilt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:34 schreef 0906 het volgende:
[..]
Hoe kan ik dan wel een prettig persoon worden waarmee iedereen wel vrienden mee zou willen worden?
Dit kutgedrag van mensen gebeurt al zowat heel mijn leven, overal buitengesloten en gepest, ben het helemaal zat.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit gaat helemaal niet over seks. Ik heb het over mijn leven, vriendschappen en sociale contacten.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Huisarts, en eens niet beginnen over dat je seks wilt.
Door niet anderen de schuld te geven van je eigen falen, zoals je hieronder doet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:34 schreef 0906 het volgende:
[..]
Hoe kan ik dan wel een prettig persoon worden waarmee iedereen wel vrienden mee zou willen worden?
quote:Dit kutgedrag van mensen gebeurt al zowat heel mijn leven, overal buitengesloten en gepest, ben het helemaal zat.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Huisarts dan.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:36 schreef 0906 het volgende:
[..]
Dit gaat helemaal niet over seks. Ik heb het over mijn leven, vriendschappen en sociale contacten.
Dat ik niet perfect ben geeft mensen niet het recht om mij te pesten.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:36 schreef nietzoveeI het volgende:
[..]
Door niet anderen de schuld te geven van je eigen falen, zoals je hieronder doet.
[..]
Ik ben superlief en sociaal en ook met mij wil niet iedereen vrienden worden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:34 schreef 0906 het volgende:
[..]
Dit kutgedrag van mensen gebeurt al zowat heel mijn leven, overal buitengesloten en gepest, ben het helemaal zat.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom kom je de hele tijd met van die cryptische passief-agressieve praatjes aan als ik iets vraag waarom en wanneer het misloopt? Wees eens duidelijk wat je nou bedoelt.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:36 schreef 0906 het volgende:
[..]
Dat ik niet perfect ben geeft mensen niet het recht om mij te pesten.
Nee klopt. Die mensen zijn echt superkut. En nu?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:36 schreef 0906 het volgende:
[..]
Dat ik niet perfect ben geeft mensen niet het recht om mij te pesten.
Omdat het mij boos maakt, de wijze waarop bepaalde mensen mij behandelen. Ik kan best wel tegen een beetje zelfspot maar er zijn grenzen waarbij het verschil tussen plagen en pesten flinterdun is, ook online.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:39 schreef nietzoveeI het volgende:
[..]
Waarom kom je de hele tijd met van die cryptische passief-agressieve praatjes aan? Wees eens duidelijk wat je nou bedoelt.
Je bent boos op jezelf en daar moet je mee beginnen aan te werken.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:41 schreef 0906 het volgende:
[..]
Omdat het mij boos maakt, de wijze waarop bepaalde mensen mij behandelen. Ik kan best wel tegen een beetje zelfspot maar er zijn grenzen waarbij het verschil tussen plagen en pesten flinterdun is, ook online.
Het was meer om m'n ei kwijt te kunnen want het zat me behoorlijk dwars. Ik wil net als de meeste mensen gewoon aardig gevonden worden. Alleen het is moeilijk contact zoeken als niemand wat met je te maken wilt hebben.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vervelend, maar so what? Ga gewoon door met je leven. Blijf er niet in hangen. Wat wil je dat wij voor je doen? Ga je nu weer een heel topic het slachtoffer uithangen? Pas op dat het geen slowchat/dagboektopic wordt zoals de vorige keren, anders gaat deze net zo hard weer op slot.
Nee hoor, tenzij je voor jezelf hebt besloten dat je dat wel bent.quote:
Oke, misschien zal iemand je een DM sturen om vrienden te worden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:54 schreef 0906 het volgende:
[..]
Het was meer om m'n ei kwijt te kunnen want het zat me behoorlijk dwars. Ik wil net als de meeste mensen gewoon aardig gevonden worden. Alleen het is moeilijk contact zoeken als niemand wat met je te maken wilt hebben.![]()
Wat slachtofferrol? Ik ben slachtoffer.![]()
![]()
Hoe gaat een dokter/psycholoog ervoor zorgen dat ik vrienden krijg?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Oke, misschien zal iemand je een DM sturen om vrienden te worden.
Mensen vinden slachtoffers leuk om vrienden mee te worden.
Maar ja, klagen is makkelijker dan adviezen van de dokter of users op te volgen.
Niet, dat moet jezelf doen en hij ondersteund je daarin.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:57 schreef 0906 het volgende:
[..]
Hoe gaat een dokter/psycholoog ervoor zorgen dat ik vrienden krijg?
Misschien moet je het als teken zien dat het misschien verstandig is om eens aan jezelf te gaan werken. Heb je veel meer aan dan hier lopen klagen zonder er daadwerkelijk wat aan te gaan doen. En ja, je neemt een slachtoffer rol aan. Enige wat ik lees is: kijk mij eens zielig zijn. Niet echt de bedoeling van R&P. We houden het topic heel even open om te kijken welke kant het op gaat, maar als het zo doorgaat (dagboektopic e.d.) volgt er gewoon weer een slotje. Zou de tijd eerder gebruiken om echt actief aan jezelf te werken. Meer waarschuwingen volgen er niet, we hebben je kansen genoeg gegevenquote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:54 schreef 0906 het volgende:
[..]
Het was meer om m'n ei kwijt te kunnen want het zat me behoorlijk dwars. Ik wil net als de meeste mensen gewoon aardig gevonden worden. Alleen het is moeilijk contact zoeken als niemand wat met je te maken wilt hebben.![]()
Wat slachtofferrol? Ik ben slachtoffer.![]()
![]()
Ten eerste dat je vertrouwen in jezelf krijgt om uberhaupt vrienden te kunnen maken.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:57 schreef 0906 het volgende:
[..]
Hoe gaat een dokter/psycholoog ervoor zorgen dat ik vrienden krijg?
Snap je dan echt niet dat geen van allen er hier in slaagt echt CONTACT met hem te maken (in zijn echte leven vermoedelijk netzo min)?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Misschien moet je het als teken zien dat het misschien verstandig is om eens aan jezelf te gaan werken. Heb je veel meer aan dan hier lopen klagen zonder er daadwerkelijk wat aan te gaan doen. En ja, je neemt een slachtoffer rol aan. Enige wat ik lees is: kijk mij eens zielig zijn. Niet echt de bedoeling van R&P. We houden het topic heel even open om te kijken welke kant het op gaat, maar als het zo doorgaat (dagboektopic e.d.) volgt er gewoon weer een slotje. Zou de tijd eerder gebruiken om echt actief aan jezelf te werken. Meer waarschuwingen volgen er niet, we hebben je kansen genoeg gegeven
Maar hij blijft zelf in het zelfde rondje rennen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:40 schreef Koral het volgende:
[..]
Snap je dan echt niet dat geen van allen er hier in slaagt echt CONTACT met hem te maken (in zijn echte leven vermoedelijk netzo min)?
En als het waar is wat hij allemaal over zijn leven geschreven heeft over gepest en bespot worden dan is dat geen eens zo gek!
Ik snap best dat het frustrerend is als je iemand niet kan bereiken of iets nalaat wat zoo voor de hand ligt voor de meeste mensen. En dat er beleid is omtrent dagboek topics en off topic opmerkingen snap ik ook. Maar opmerkingen in de trent van 'je klaagt alleen maar en doet niks met de adviezen'? Dat is zo niet op zijn plek in R&P!
En al helemaal niet als dat selectief toegepast gaat worden (maar dan ben ik misschien voorbarig als dit een nieuwe ontwikkeling is).
hetzelfde hierquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:07 schreef Forbry het volgende:
Ik ben helemaal klaar met serieus op TS reageren, maar ben wel nieuwsgierig om welke 2 personen dit gaat
Ik laat juist een ander in de spiegel kijken en dan zien ze soms geen leuke dingen en dan blijven ze dus weg want de waarheid is voor veel mensen te hard.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:17 schreef Kamina het volgende:
[..]
Ik zou een spiegel kopen als ik jou was.
Er zit nog altijd een verschil tussen iemand die enkele malen zijn hart wil luchten en wat doet met adviezen en iemand die wekenlang, of zelfs maandenlang alleen maar dagboektopics aanmaakt over hoe zwaar hij het wel niet heeft, zonder iets te doen met de hele goede tips die gegeven worden. We proberen hem met z'n allen juist te helpen, stoppen er veel tijd in, maar zelf komt hij niet verder uit dat cirkeltje. Dagboektopics willen wij gewoon niet hier en daar is hij vaak genoeg voor gewaarschuwd. Echt niet de eerste keer dat we daar een punt van maken.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 23:40 schreef Koral het volgende:
[..]
Snap je dan echt niet dat geen van allen er hier in slaagt echt CONTACT met hem te maken (in zijn echte leven vermoedelijk netzo min)?
En als het waar is wat hij allemaal over zijn leven geschreven heeft over gepest en bespot worden dan is dat geen eens zo gek!
Ik snap best dat het frustrerend is als je iemand niet kan bereiken of iets nalaat wat zoo voor de hand ligt voor de meeste mensen. En dat er beleid is omtrent dagboek topics en off topic opmerkingen snap ik ook. Maar opmerkingen in de trent van 'je klaagt alleen maar en doet niks met de adviezen'? Dat is zo niet op zijn plek in R&P!
En al helemaal niet als dat selectief toegepast gaat worden (maar dan ben ik misschien voorbarig als dit een nieuwe ontwikkeling is).
Nou. Dat dus. Dit frappeert mij ook. Zeer.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:42 schreef motorbloempje het volgende:
Wat vreemd, je lijkt me zo gezellig en interessant.
Op basis van je gedrag hier op FOK! denk ik het laatste.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:50 schreef 0906 het volgende:
Dat was Droopie.quote:Op woensdag 27 juli 2016 04:36 schreef DoubleDip het volgende:
ga anders eens in op het aanbod van Koral over het schrijven van een brief?
Kijk, daar komt de aap uit de mouw.quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:54 schreef Bananenpap het volgende:
Gast, je moet niet zo huilen. We wonen in een cirkel van tien kilometer bij elkaar in de buurt en al vaak genoeg voorgesteld om eens een biertje te gaan drinken. Maar jij stelt telkens voor om in een grote stad af te spreken zodat we al een stelletje creeps dames kunnen aanspreken. Dus stop met dat fucking gejammer en ga gewoon fatsoenlijk in op het aanbod van een ander.
Watquote:Op woensdag 27 juli 2016 00:54 schreef Bananenpap het volgende:
Gast, je moet niet zo huilen. We wonen in een cirkel van tien kilometer bij elkaar in de buurt en al vaak genoeg voorgesteld om eens een biertje te gaan drinken. Maar jij stelt telkens voor om in een grote stad af te spreken zodat we al een stelletje creeps dames kunnen aanspreken. Dus stop met dat fucking gejammer en ga gewoon fatsoenlijk in op het aanbod van een ander.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 00:54 schreef Bananenpap het volgende:
Waarom moet hij het hun vragen? Ze gaven toch geen antwoord op die dm, dat is toch duidelijk genoeg?quote:Op woensdag 27 juli 2016 08:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk, daar komt de aap uit de mouw.
0906, vraag de mensen die niet met je af willen spreken waarom ze dat niet willen. En in plaats van te klagen, ga in op het aanbod van mensen die het wel willen.
100% dit. TS meent echter dat hij recht heeft op dingen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:20 schreef erodome het volgende:
[..]
Waarom moet hij het hun vragen? Ze gaven toch geen antwoord op die dm, dat is toch duidelijk genoeg?
De ts moet ophouden met verwachten dat anderen er zijn om hem te plezieren en hem aan een kut te helpen, anonieme mensen op een internetforum pesten je niet als ze niet antwoorden op een dm, die zijn je gewoon helemaal niets verschuldigd.
Als hij nu gaat vragen om verantwoording krijgt hij of weer geen reactie of krijgt dingen te horen die hij al weet. Hoe je het ook wend of keert, ze hebben blijkbaar geen zin in meeten met de ts. Dat hoeft ook helemaal niet, ze kennen hem namelijk niet eens, ze hebben geen (vriendschaps) relatie met de ts, ze zijn niet verplicht met de ts om te gaan omdat ze "in hetzelfde schuitje" zitten.
Als hij wil weten waarom, moet hij bij hen zijn. Wij kunnen er sowieso geen antwoord op geven.quote:Op woensdag 27 juli 2016 09:20 schreef erodome het volgende:
[..]
Waarom moet hij het hun vragen? Ze gaven toch geen antwoord op die dm, dat is toch duidelijk genoeg?
De ts moet ophouden met verwachten dat anderen er zijn om hem te plezieren en hem aan een kut te helpen, anonieme mensen op een internetforum pesten je niet als ze niet antwoorden op een dm, die zijn je gewoon helemaal niets verschuldigd.
Als hij nu gaat vragen om verantwoording krijgt hij of weer geen reactie of krijgt dingen te horen die hij al weet. Hoe je het ook wend of keert, ze hebben blijkbaar geen zin in meeten met de ts. Dat hoeft ook helemaal niet, ze kennen hem namelijk niet eens, ze hebben geen (vriendschaps) relatie met de ts, ze zijn niet verplicht met de ts om te gaan omdat ze "in hetzelfde schuitje" zitten.
Misschien zou TS zelf een berichtje moeten sturen aan hem.quote:Op woensdag 27 juli 2016 10:11 schreef Copycat het volgende:
Koral, jij lijkt me uitermate geschikt om eens een dagje met Syndroom door te brengen. Heb je dat al eens voorgesteld?
Mja, TS is niet zo assertief dat hij dat zou doen. Zou ik daarom ook niet op wachten als je hem graag wilt helpen in zijn queeste.quote:Op woensdag 27 juli 2016 10:18 schreef Droopie het volgende:
Misschien zou TS zelf een berichtje moeten sturen aan hem.
Koral en hij spreken wel dezelfde toon en misschien is Koral de persoon die TS kan bewegen tot actie.
Maar TS moet zelf ook willen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 10:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mja, TS is niet zo assertief dat hij dat zou doen. Zou ik daarom ook niet op wachten als je hem graag wilt helpen in zijn queeste.
Koral lijkt naast een shitload begrip ook het benodigde engelengeduld te hebben. Kan alleen maar een positief effect hebben.
quote:Op woensdag 27 juli 2016 10:11 schreef Copycat het volgende:
Koral, jij lijkt me uitermate geschikt om eens een dagje met Syndroom door te brengen. Heb je dat al eens voorgesteld?
Heb ik al eens voorgesteld, en de uitnodiging staat wat mij betreft nog steeds. De persoon in kwestie is echter een beetje huiverig. Dat lijkt zijn aard een beetje. Daarbij komt dat de persoon in kwestie me in vertrouwen heeft verteld in welke regio hij woont, en toen ik vernam dat een andere user (Bananenpap) ook in die regio woont floepte ik eruit dat ze dicht bij elkaar wonen. Dat was niet zo slim van mij.quote:Op woensdag 27 juli 2016 10:18 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien zou TS zelf een berichtje moeten sturen aan hem.
Koral en hij spreken wel dezelfde toon en misschien is Koral de persoon die TS kan bewegen tot actie.
Ach, ik wacht ook nog op een DM.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:01 schreef Koral het volgende:
[..]
[..]
Heb ik al eens voorgesteld, en de uitnodiging staat wat mij betreft nog steeds. De persoon in kwestie is echter een beetje huiverig. Dat lijkt zijn aard een beetje. Daarbij komt dat de persoon in kwestie me in vertrouwen heeft verteld in welke regio hij woont, en toen ik vernam dat een andere user (Bananenpap) ook in die regio woont floepte ik eruit dat ze dicht bij elkaar wonen. Dat was niet zo slim van mij.
Dat heb ik al aan ze gevraagd, nooit enig antwoord op gekregen. DatIsJammurZeg reageert sowieso nooit op DM berichten, althans niet op die van van af komen. Maar daar had ik eerder al over geschreven. Daarom ook nooit feedback gehad waarom ze niet met me af willen spreken om vervolgens via een ander topic te moeten vernemen dat ze wel met elkaar afgesproken hadden.quote:Op woensdag 27 juli 2016 10:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mja, TS is niet zo assertief dat hij dat zou doen. Zou ik daarom ook niet op wachten als je hem graag wilt helpen in zijn queeste.
Koral lijkt naast een shitload begrip ook het benodigde engelengeduld te hebben. Kan alleen maar een positief effect hebben.
Daar ga je weer. ZE ZIJN JE HELEMAAL NIETS VERSCHULDIGD, DUS OOK GEEN TEKST EN UITLEG!!!quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:08 schreef 0906 het volgende:
[..]
Dat heb ik al aan ze gevraagd, nooit enig antwoord op gekregen. DatIsJammurZeg reageert sowieso nooit op DM berichten, althans niet op die van van af komen. Maar daar had ik eerder al over geschreven. Daarom ook nooit feedback gehad waarom ze niet met me af willen spreken om vervolgens via een ander topic te moeten vernemen dat ze wel met elkaar afgesproken hadden.
Ze hadden op zijn minst even tekst en uitleg kunnen geven.
En BP maakt er nogal een spelletje van om te pas en te onpas mijn privé info op het net te gooien waardoor ik alleen maar huiveriger wordt om informatie prijs te geven. Als ik nu al constateer dat hij (BP) hiermee niet mee om kan gaan is dat voor mij voldoende reden om hem voortaan te wantrouwen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:01 schreef Koral het volgende:
[..]
[..]
Heb ik al eens voorgesteld, en de uitnodiging staat wat mij betreft nog steeds. De persoon in kwestie is echter een beetje huiverig. Dat lijkt zijn aard een beetje. Daarbij komt dat de persoon in kwestie me in vertrouwen heeft verteld in welke regio hij woont, en toen ik vernam dat een andere user (Bananenpap) ook in die regio woont floepte ik eruit dat ze dicht bij elkaar wonen. Dat was niet zo slim van mij.
Lekker moet dat zijn zeg, vrienden met iedereen. Ohja, vriendschappen moet je niet forceren, dat groeit, of niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:34 schreef 0906 het volgende:
[..]
...
Heb je al aangifte gedaan? Lijkt me wel verstandig.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:11 schreef 0906 het volgende:
[..]
En BP maakt er nogal een spelletje van om te pas en te onpas mijn privé info op het net te gooien waardoor ik alleen maar huiveriger wordt om informatie prijs te geven. Als ik nu al constateer dat hij (BP) hiermee niet mee om kan gaan is dat voor mij voldoende reden om hem voortaan te wantrouwen.
Het was netjes geweest als ze je een dm terug hadden gestuurd met dat ze geen interesse hebben. Voor de rest zijn ze geen uitleg verschuldigd. Hier over hen klagen is niet nodig en ook wat kinderachtig. Ga in op de leuke aanbiedingen die anderen je geven.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:08 schreef 0906 het volgende:
[..]
Dat heb ik al aan ze gevraagd, nooit enig antwoord op gekregen. DatIsJammurZeg reageert sowieso nooit op DM berichten, althans niet op die van van af komen. Maar daar had ik eerder al over geschreven. Daarom ook nooit feedback gehad waarom ze niet met me af willen spreken om vervolgens via een ander topic te moeten vernemen dat ze wel met elkaar afgesproken hadden.
Ze hadden op zijn minst even tekst en uitleg kunnen geven.
Dan moet hij eerst wel een strafbaar feit als bijv. identiteitsdiefstal plegen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heb je al aangifte gedaan? Lijkt me wel verstandig.
iets doen aan die instelling dan. Met behulp van een instelling.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
En sommige mensen zijn gewoon geen prettig persoon en zullen dat nooit worden omdat ze een kutinstelling (huuhuu) hebben, en die blijven altijd alleen. Altijd. Helemaal. Alleen.
Het is niet zo dat als jij iemand een DM stuurt de ander in de houding moet springen en op jou moet antwoorden. Dat moeten ze helemaal niet. Het maakt niet uit wat jij daar van vindt.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:15 schreef 0906 het volgende:
Ik hoef helemaal niet met ze (Deezer en emo-be) af te spreken, wil ik ook niet. Dat is mijn punt ook niet. Het punt dat ik wou maken was echter dat ik de wijze waarom ik aan de kant geschoven ben niet netjes vindt, om vervolgens mij een trap na te geven door met beschuldigingen te komen, samen met dat topic in POS.
Ik heb tig DM berichten gestuurd met vragen maar door wordt door zowel Deezertje als EMO-BE niet op gereageerd. Dus het is voor mij nog een raadsel waarom ze zo tegen me doen.
Dat zou ik wel op prijs gesteld hebben.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het was netjes geweest als ze je een dm terug hadden gestuurd met dat ze geen interesse hebben.
Ik voel er niks voor om met mensen af te spreken terwijl ik van zulke ernstige delicten wordt beschuldigd. Geen zin om daarmee ook mijn persoonlijke reputatie op het spel te zetten.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:36 schreef Elvi het volgende:
In plaats van passief af te wachten kun je natuurlijk ook zelf actie ondernemen door bijvoorbeeld een fok-meet te organiseren of mee te posten hier R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 57
Of bij NMLK aanmelden en daar wat organiseren.
Maar goed dan zal je zelf in actie moeten komen en er zijn vast weer 1000 beren op de weg waardoor je het niet zult doen. Want zeuren en klagen is makkelijker dan constructief aan jezelf werken.
Precies, daar is de eerste beer al. Focus je vooral op het Fok-gedeelte van mn post en niet op het NMLK-gedeeltequote:Op woensdag 27 juli 2016 11:37 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik voel er niks voor om met mensen af te spreken terwijl ik van zulke ernstige delicten wordt beschuldigd. Geen zin om daarmee ook mijn persoonlijke reputatie op het spel te zetten.
Je begrijpt toch ook wel dat ik niet wil dat mijn posts hier aan mijn persoon in real gaan kleven? Dan moet ik een manier verzinnen om te voorkomen dat ik op de eerste meet al door een willekeurig persoon van allerlei delicten wordt beschuldigd op basis van mijn pohi terwijl ik niks gedaan heb.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Precies, daar is de eerste beer al. Focus je vooral op het Fok-gedeelte van mn post en niet op het NMLK-gedeelteMakkelijk hoor zo'n slachtofferrol.
Nogmaals: je reageert nog steeds niet op de suggestie van NMLK.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:42 schreef 0906 het volgende:
[..]
Je begrijpt toch ook wel dat ik niet wil dat mijn posts hier aan mijn persoon in real gaan kleven? Dan moet ik een manier verzinnen om te voorkomen dat ik op de eerste meet al door een willekeurig persoon van allerlei delicten wordt beschuldigd op basis van mijn pohi terwijl ik niks gedaan heb.
NMLK is geen Fok of denk je dat Fok zo enorm groot is dat iedereen in Nederland nu weet wie je bent?quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:43 schreef 0906 het volgende:
Dan moet ik me gaan verdedigen op basis van een aantal roddels van onbekende personen die ik niet eens ken. Ik wil eerst eens weten wie mij nou telkens beschuldigd.
De desbetreffende topics die ik gepost had zijn inmiddels van fok verwijdert, alleen dat topic in POS staat nog online. Verder zijn er nog een hoop losse posts weggehaald.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:43 schreef nietzoveeI het volgende:
Jammer dat de moderatoren de link naar het topic hebben weggehaald dat voor syndroom een aanleiding vormde om dit topic te openen. Zonder links te mogen posten heeft hij een vrijgeleide om hier het slachtoffer uit te hangen en elke beschuldiging af te kunnen doen als smaad dan wel laster.
Nee, dat was mijn punt niet. Gaat om het negeren en pesten erna.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:44 schreef Leandra het volgende:
Wacht, dit topic is een klacht omdat Deezertje en Emo-BE niet bevriend met je willen zijn?
En zelf tekeer gaan als je met een andere username aangesproken wordt, maar wel verschillende usernames van een ander door elkaar gebruiken.
Je kunt je afvragen of het dan nog wel zin heeft om op FOK! te blijven.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:42 schreef 0906 het volgende:
[..]
Je begrijpt toch ook wel dat ik niet wil dat mijn posts hier aan mijn persoon in real gaan kleven? Dan moet ik een manier verzinnen om te voorkomen dat ik op de eerste meet al door een willekeurig persoon van allerlei delicten wordt beschuldigd op basis van mijn pohi terwijl ik niks gedaan heb.
En mijn tweede punt negeer je gewoon omdat het je niet uitkomt natuurlijk.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:46 schreef 0906 het volgende:
[..]
Nee, dat was mijn punt niet. Gaat om het negeren en pesten erna.
Beste tip van dit topic.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:40 schreef wiskundenoob het volgende:
maak een nieuwe account aan en houd je aan de etiquette van fok, neem deel aan sc, ga naar een event oid.
Dit ja..quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen of het dan nog wel zin heeft om op FOK! te blijven.
Of je maakt nog eens een andere username, gaat niet meer zeuren en klagen (dan val je toch weer door de mand) en stelt je op als een onzekere jongen die ook laat zien dat hij kanten heeft waarom afspreken/vriendschap de moeite waard zou zijn voor andere users.
Waarom reageer je niet op bruikbare tips?quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:54 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik was niet specifiek opzoek naar een wingman of zo, ik wilde ook gewoon met hem afspreken hoor, geen probleem. Dat hij dit ervan maakt komt meer omdat hij niet eens de moeite heeft genomen om een DM te sturen.
Zie DMquote:Op woensdag 27 juli 2016 11:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op bruikbare tips?
Ik doe wat ik kan maar begrijp dat contact leggen met mensen minder vanzelfsprekend is dan het lijkt. Zomaar even een praatje maken met een onbekend persoon lukt mij gewoon niet.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op bruikbare tips?
Laat het daar dan ook bij.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:23 schreef 0906 het volgende:
[..]
Dat zou ik wel op prijs gesteld hebben.![]()
Het is vooral ook de pesterige wijze waarop emo-be (en in mindere mate BP) daarna topics over mij gingen openen die bepaalde dingen insinueerden die echt niet door de beugel kunnen. Ik hem hem ook zelf om opheldering gevraagd maar kreeg daar geen antwoord op terwijl hij maar bleef doorgaan met nare berichten over mij te posten.
Uiteindelijk hebben de mods en FA dit opgelost, complimenten!
Oja joh? Sinds wanneer is dat?quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
Laten we even duidelijk zijn: het is niet toegestaan hier om zomaar dingen over iemand te roepen die verder niet te bewijzen zijn.
Dat is in mijn geval nu wel mosterd na de maaltijd omdat er allerlei mensen mij nu van dingen betichten waar ik niets mee te maken heb.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
Laten we even duidelijk zijn: het is niet toegestaan hier om zomaar dingen over iemand te roepen die verder niet te bewijzen zijn. Iemand onterecht beschuldigen heeft niemand wat aan (hoe zeker je er wel niet van bent). Die posts en reacties zijn dan ook verwijderd. Er hoeft ook niet verwezen te worden naar een topic dat er niet meer is, dan wordt het een beetje onoverzichtelijk hier.
Hou het on-topic dus
Zoals er in FB is gezegd gaan we er achter mee bezig. Nogmaals het verzoek om dit topic on-topic te houden en er niet over bezig te blijven. Bedanktquote:Op woensdag 27 juli 2016 12:05 schreef 0906 het volgende:
[..]
Dat is in mijn geval nu wel mosterd na de maaltijd omdat er allerlei mensen mij nu van dingen betichten waar ik niets mee te maken heb.
Coolguy is niet de eerste die mij hierop aansprak.
Anderen zonder bewijs van misdaden beschuldigen heeft nooit gemogenquote:Op woensdag 27 juli 2016 12:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Oja joh? Sinds wanneer is dat?.
Moderators die regels verzinnen...
Niet weten dat een psych hem niet aan seks helptquote:Op woensdag 27 juli 2016 12:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je zelf niet snapt waardoor het komt dan kan een psycholoog je daar vast bij helpen inzicht in te krijgen.
Je 'privé info', alsjeblieeeeeft.quote:Op woensdag 27 juli 2016 11:11 schreef 0906 het volgende:
[..]
En BP maakt er nogal een spelletje van om te pas en te onpas mijn privé info op het net te gooien waardoor ik alleen maar huiveriger wordt om informatie prijs te geven. Als ik nu al constateer dat hij (BP) hiermee niet mee om kan gaan is dat voor mij voldoende reden om hem voortaan te wantrouwen.
Ik denk dat een psycholoog dat indirect juist wel doet, maar niet op de manier die TS lijkt te hopen. Als de psycholoog hem kan helpen zijn problemen te overkomen dan zal dat TS helpen een vriendin te krijgen.quote:Op woensdag 27 juli 2016 12:54 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Niet weten dat een psych hem niet aan seks helpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |