Waarom wilde ze je er niet bij hebben? Of hebben ze zich daar niet over uitgelaten? Ik heb al in het feedback topic gereageerd, want dat leek over hetzelfde als dit te gaan.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:50 schreef 0906 het volgende:
Wat zouden jullie doen, of reageren als mensen niet met je af willen spreken of simpelweg niet reageren op berichtjes om later te moeten constateren dat de persoon in kwestie wel met anderen heeft afgesproken?
In eerste instantie was ik boos, maar vooral teleurgesteld, ook in mezelf. Ben ik soms te saai of heb ik een kut persoonlijkheid dat niemand vrienden met me wil zijn of bereid is om een keer af te spreken?
Ik zou een spiegel kopen als ik jou was.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:50 schreef 0906 het volgende:
Wat zouden jullie doen, of reageren als mensen niet met je af willen spreken of simpelweg niet reageren op berichtjes om later te moeten constateren dat de persoon in kwestie wel met anderen heeft afgesproken?
In eerste instantie was ik boos, maar vooral teleurgesteld, ook in mezelf. Ben ik soms te saai of heb ik een kut persoonlijkheid dat niemand vrienden met me wil zijn of bereid is om een keer af te spreken?
Wat is de voorgeschiedenis? Want lijkt me nogal handig om dit in de juiste context te plaatsen alvorens met algemene adviezen te komen over waarom hij geen contact kan maken met anderen en hoe dat beter kan.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:15 schreef Samzz het volgende:
Ga je nu weer beginnen? Ga eens bij jezelf na waarom mensen niet met je af willen spreken.
Ja. Je hebt een psycholoog nodig, is je al vaker verteld.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:50 schreef 0906 het volgende:
heb ik een kut persoonlijkheid dat niemand vrienden met me wil zijn
Zou kunnen. Vraag het ze en verander je gedrag zodat mensen je in de toekomst wellicht niet afstoten.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 21:50 schreef 0906 het volgende:
Ben ik soms te saai of heb ik een kut persoonlijkheid dat niemand vrienden met me wil zijn of bereid is om een keer af te spreken?
Dat is mijn punt ook niet. Het gaat mij om de wijze hoe ik aan de kant ben gezet.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:15 schreef Samzz het volgende:
Ga je nu weer beginnen? Ga eens bij jezelf na waarom mensen niet met je af willen spreken.
Misschien handig om even die context aan te halen zoals gevraagd? Zonder modder te gooien naar andere fokkers, maar gewoon om te kijken waarom zij zo handelden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:20 schreef 0906 het volgende:
[..]
Dat is mijn punt ook niet. Het gaat mij om de wijze hoe ik aan de kant ben gezet.
Welke wijze. Het is mensen hun goed recht niet met je af te willen spreken.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:20 schreef 0906 het volgende:
[..]
Dat is mijn punt ook niet. Het gaat mij om de wijze hoe ik aan de kant ben gezet.
Maar de manier waarop ik aan de kant ben gezet blijft lullig. Niet eens de moeite nemen om even een DM terug te sturen. Dan nog mededelen dat ze wel afgesproken hadden.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke wijze. Het is mensen hun goed recht niet met je af te willen spreken.
Maak dan daar een topic over.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:20 schreef 0906 het volgende:
[..]
Sja, dat is kut. Maar overkomt iedereen wel eens. Get over it.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:23 schreef 0906 het volgende:
[..]
Maar de manier waarop ik aan de kant ben gezet blijft lullig. Niet eens de moeite nemen om even een DM terug te sturen. Dan nog mededelen dat ze wel afgesproken hadden.![]()
Je kunt dan toch wel begrijpen dat dit niet echt lekker overkomt?
Komt misschien niet lekker over op jou, maar er valt niks op aan te merken. Op basis van wat jij hier schrijft, hebben ze niet verkeerd gehandeld. Of ze het mededelen of niet, is hun vrije keuze. Wat wil je nou bereiken hiermee?quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:23 schreef 0906 het volgende:
[..]
Maar de manier waarop ik aan de kant ben gezet blijft lullig. Niet eens de moeite nemen om even een DM terug te sturen. Dan nog mededelen dat ze wel afgesproken hadden.![]()
Je kunt dan toch wel begrijpen dat dit niet echt lekker overkomt?
Dat is wel mijn valkuil omdat ik er dan juist wel energie in blijf steken om de reden ervan te achterhalen. Geeft gewoon geen prettig gevoel als je zo wordt behandeld.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:24 schreef frietenstamp het volgende:
Ik zou er niet op reageren. Alleen energie steken in mensen die wel willen afspreken.
Aangeven dat ik me buitengesloten voel.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:25 schreef nietzoveeI het volgende:
[..]
Komt misschien niet lekker over op jou, maar er valt niks op aan te merken. Op basis van wat jij hier schrijft, hebben ze niet verkeerd gehandeld. Of ze het mededelen of niet, is hun vrije keuze. Wat wil je nou bereiken hiermee?
Oh, alleen aangeven dus? Niet iets aan willen doen? Maar waren zij de enige twee waar je je hoop op hebt gevestigd? Er zijn toch nog meer gasten hier waarmee je kan chillen?quote:
Hoe meer jij achter anderen aan holt, hoe harder ze wegrennen.quote:Op dinsdag 26 juli 2016 22:26 schreef 0906 het volgende:
[..]
Dat is wel mijn valkuil omdat ik er dan juist wel energie in blijf steken om de reden ervan te achterhalen. Geeft gewoon geen prettig gevoel als je zo wordt behandeld.
Hoe kan ik dan wel een prettig persoon worden waarmee iedereen wel vrienden mee zou willen worden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |