abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164034246
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:34 schreef 0906 het volgende:

[..]

Hoe kan ik dan wel een prettig persoon worden waarmee iedereen wel vrienden mee zou willen worden?

Dit kutgedrag van mensen gebeurt al zowat heel mijn leven, overal buitengesloten en gepest, ben het helemaal zat. :( :( :( :( :( :(
Huisarts, en eens niet beginnen over dat je seks wilt.
pi_164034286
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:35 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Huisarts, en eens niet beginnen over dat je seks wilt.
Dit gaat helemaal niet over seks. Ik heb het over mijn leven, vriendschappen en sociale contacten.
pi_164034291
quote:

[..]

Hoe kan ik dan wel een prettig persoon worden waarmee iedereen wel vrienden mee zou willen worden?
Door niet anderen de schuld te geven van je eigen falen, zoals je hieronder doet.
quote:
Dit kutgedrag van mensen gebeurt al zowat heel mijn leven, overal buitengesloten en gepest, ben het helemaal zat. :( :( :( :( :( :(
pi_164034295
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:36 schreef 0906 het volgende:

[..]

Dit gaat helemaal niet over seks. Ik heb het over mijn leven, vriendschappen en sociale contacten.
Huisarts dan.
pi_164034312
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:36 schreef nietzoveeI het volgende:

[..]

Door niet anderen de schuld te geven van je eigen falen, zoals je hieronder doet.

[..]

Dat ik niet perfect ben geeft mensen niet het recht om mij te pesten.
pi_164034379
quote:

[..]

Ik ben superlief en sociaal en ook met mij wil niet iedereen vrienden worden.

Tip (36) wordt eerst een zelf vrienden met jezelf.
Als je jezelf al geen prettig persoon vind, hoe kan iemand anders je dan wel aardig vinden.

Hoe zou het komen dat de meeste fokkers je ook al niet pruimen?
Dat roep je echt over jezelf af
Hell To The Liars
pi_164034391
quote:

[..]

Waarom kom je de hele tijd met van die cryptische passief-agressieve praatjes aan als ik iets vraag waarom en wanneer het misloopt? Wees eens duidelijk wat je nou bedoelt.
  dinsdag 26 juli 2016 @ 22:40:02 #33
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_164034415
quote:

[..]

Nee klopt. Die mensen zijn echt superkut. En nu?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_164034451
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:39 schreef nietzoveeI het volgende:

[..]

Waarom kom je de hele tijd met van die cryptische passief-agressieve praatjes aan? Wees eens duidelijk wat je nou bedoelt.
Omdat het mij boos maakt, de wijze waarop bepaalde mensen mij behandelen. Ik kan best wel tegen een beetje zelfspot maar er zijn grenzen waarbij het verschil tussen plagen en pesten flinterdun is, ook online.
pi_164034487
Wat vreemd, je lijkt me zo gezellig en interessant.
Ja doei.
pi_164034647
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:41 schreef 0906 het volgende:

[..]

Omdat het mij boos maakt, de wijze waarop bepaalde mensen mij behandelen. Ik kan best wel tegen een beetje zelfspot maar er zijn grenzen waarbij het verschil tussen plagen en pesten flinterdun is, ook online.
Je bent boos op jezelf en daar moet je mee beginnen aan te werken.
Niet anderen aanspreken op hun gedrag, juist jij niet.
Hell To The Liars
pi_164034676
Vervelend, maar so what? Ga gewoon door met je leven. Blijf er niet in hangen. Wat wil je dat wij voor je doen? Ga je nu weer een heel topic het slachtoffer uithangen? Pas op dat het geen slowchat/dagboektopic wordt zoals de vorige keren, anders gaat deze net zo hard weer op slot.
pi_164034841
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vervelend, maar so what? Ga gewoon door met je leven. Blijf er niet in hangen. Wat wil je dat wij voor je doen? Ga je nu weer een heel topic het slachtoffer uithangen? Pas op dat het geen slowchat/dagboektopic wordt zoals de vorige keren, anders gaat deze net zo hard weer op slot.
Het was meer om m'n ei kwijt te kunnen want het zat me behoorlijk dwars. Ik wil net als de meeste mensen gewoon aardig gevonden worden. Alleen het is moeilijk contact zoeken als niemand wat met je te maken wilt hebben. ;(

Wat slachtofferrol? Ik ben slachtoffer. :'( :( }:|
  dinsdag 26 juli 2016 @ 22:56:38 #39
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_164034891
quote:
8s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:54 schreef 0906 het volgende:

[..]

Nee hoor, tenzij je voor jezelf hebt besloten dat je dat wel bent.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_164034902
quote:

[..]

Het was meer om m'n ei kwijt te kunnen want het zat me behoorlijk dwars. Ik wil net als de meeste mensen gewoon aardig gevonden worden. Alleen het is moeilijk contact zoeken als niemand wat met je te maken wilt hebben. ;(

Oke, misschien zal iemand je een DM sturen om vrienden te worden.
Mensen vinden slachtoffers leuk om vrienden mee te worden.

Maar ja, klagen is makkelijker dan adviezen van de dokter of users op te volgen.
Hell To The Liars
pi_164034916
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:56 schreef Droopie het volgende:

[..]

Oke, misschien zal iemand je een DM sturen om vrienden te worden.
Mensen vinden slachtoffers leuk om vrienden mee te worden.

Maar ja, klagen is makkelijker dan adviezen van de dokter of users op te volgen.
Hoe gaat een dokter/psycholoog ervoor zorgen dat ik vrienden krijg?
pi_164034957
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:57 schreef 0906 het volgende:

[..]

Niet, dat moet jezelf doen en hij ondersteund je daarin.
Hell To The Liars
pi_164034982
quote:

[..]

Misschien moet je het als teken zien dat het misschien verstandig is om eens aan jezelf te gaan werken. Heb je veel meer aan dan hier lopen klagen zonder er daadwerkelijk wat aan te gaan doen. En ja, je neemt een slachtoffer rol aan. Enige wat ik lees is: kijk mij eens zielig zijn. Niet echt de bedoeling van R&P. We houden het topic heel even open om te kijken welke kant het op gaat, maar als het zo doorgaat (dagboektopic e.d.) volgt er gewoon weer een slotje. Zou de tijd eerder gebruiken om echt actief aan jezelf te werken. Meer waarschuwingen volgen er niet, we hebben je kansen genoeg gegeven :)
  dinsdag 26 juli 2016 @ 22:59:51 #44
379283 LittleBrownie
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_164034988
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:57 schreef 0906 het volgende:

[..]

Ten eerste dat je vertrouwen in jezelf krijgt om uberhaupt vrienden te kunnen maken.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
  dinsdag 26 juli 2016 @ 23:27:38 #45
456432 Kamina
Tenacious!
pi_164035756
Kijk eens naar de mooie en goede dingen in het leven, en open daar een topics over. Waar je niet binnen de kortste keren afhaakt, of zelf off topic gaat. Want ook in dit topic draait het je blijkbaar om iets anders dan je aanvankelijk aangaf.
1 + 1 = blauw
pi_164036119
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:59 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Misschien moet je het als teken zien dat het misschien verstandig is om eens aan jezelf te gaan werken. Heb je veel meer aan dan hier lopen klagen zonder er daadwerkelijk wat aan te gaan doen. En ja, je neemt een slachtoffer rol aan. Enige wat ik lees is: kijk mij eens zielig zijn. Niet echt de bedoeling van R&P. We houden het topic heel even open om te kijken welke kant het op gaat, maar als het zo doorgaat (dagboektopic e.d.) volgt er gewoon weer een slotje. Zou de tijd eerder gebruiken om echt actief aan jezelf te werken. Meer waarschuwingen volgen er niet, we hebben je kansen genoeg gegeven :)
Snap je dan echt niet dat geen van allen er hier in slaagt echt CONTACT met hem te maken (in zijn echte leven vermoedelijk netzo min)?

En als het waar is wat hij allemaal over zijn leven geschreven heeft over gepest en bespot worden dan is dat geen eens zo gek!

Ik snap best dat het frustrerend is als je iemand niet kan bereiken of iets nalaat wat zoo voor de hand ligt voor de meeste mensen. En dat er beleid is omtrent dagboek topics en off topic opmerkingen snap ik ook. Maar opmerkingen in de trent van 'je klaagt alleen maar en doet niks met de adviezen'? Dat is zo niet op zijn plek in R&P!
En al helemaal niet als dat selectief toegepast gaat worden (maar dan ben ik misschien voorbarig als dit een nieuwe ontwikkeling is).
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  dinsdag 26 juli 2016 @ 23:56:55 #47
456432 Kamina
Tenacious!
pi_164036510
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 23:40 schreef Koral het volgende:

[..]

Snap je dan echt niet dat geen van allen er hier in slaagt echt CONTACT met hem te maken (in zijn echte leven vermoedelijk netzo min)?

En als het waar is wat hij allemaal over zijn leven geschreven heeft over gepest en bespot worden dan is dat geen eens zo gek!

Ik snap best dat het frustrerend is als je iemand niet kan bereiken of iets nalaat wat zoo voor de hand ligt voor de meeste mensen. En dat er beleid is omtrent dagboek topics en off topic opmerkingen snap ik ook. Maar opmerkingen in de trent van 'je klaagt alleen maar en doet niks met de adviezen'? Dat is zo niet op zijn plek in R&P!
En al helemaal niet als dat selectief toegepast gaat worden (maar dan ben ik misschien voorbarig als dit een nieuwe ontwikkeling is).
Maar hij blijft zelf in het zelfde rondje rennen.
1 + 1 = blauw
pi_164036693
Ik ben helemaal klaar met serieus op TS reageren, maar ben wel nieuwsgierig om welke 2 personen dit gaat :D
Tails tell tales
pi_164036793
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2016 00:07 schreef Forbry het volgende:
Ik ben helemaal klaar met serieus op TS reageren, maar ben wel nieuwsgierig om welke 2 personen dit gaat :D
hetzelfde hier
Moeten zij weten
pi_164036813
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 22:17 schreef Kamina het volgende:

[..]

Ik zou een spiegel kopen als ik jou was.
Ik laat juist een ander in de spiegel kijken en dan zien ze soms geen leuke dingen en dan blijven ze dus weg want de waarheid is voor veel mensen te hard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')