En wat is "het ernaar maken"? Dat wordt vaak als excuus gebruikt. Iemand kan je behoorlijk irriteren, maar als hij dat niet bewust doet, is het toch pesten?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:44 schreef DoubleDip het volgende:
Hier wel eens wat naars gezegd, maar die mensen maken het er ook naar.
quote:Op zaterdag 16 juli 2016 22:29 schreef Zaebos het volgende:
Het klopt wel wat er over pesten wordt beweerd: als jij je aan dit gedrag schuldig maakt, is er wat mis met je eigenwaarde.
Het is menselijk gedrag wat ieder mens in zich heeft, maar niet iets waar je trots op moet zijn.
Yep, en met die twee heb ik precies hetzelfde probleem. Ik moet me inhouden om niet te gaan inhakken op die twee.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:48 schreef Elvi het volgende:
Ja er zijn 2 mensen op fok die het me moeilijk maken om niet op hen in te hakken (de welbekende 2 figuren van de datingtopics ja...). Daarom probeer ik zoveel mogelijk uit hun topics te blijven, juist omdat ze het slechtste in me naar boven halen.
Lokken ze het uit? Ik verdenk hen er sterk van ontzettende goede trolls te zijn en dat ze het alleen maar mooi zouden vinden. Maar dat is voor mij geen vrijbrief om ze te pesten. Ik wil niet zo'n persoon zijn.
En als je het incidenteel doet is het wel ok?quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:39 schreef schrijfveer het volgende:
Ik ben geen heilige en heb hier ook wel eens op anderen niet zo aardig gereageerd, maar zoiets structureels doen tegen users die ik niet mag, nee dat gaat me dan weer te ver. Dat is nogal sneu.
gelukkig zijn er nog normale mensen zoals jij...quote:Op zondag 17 juli 2016 08:53 schreef Hexagon het volgende:
Nee, ik houd me liever met leuke constructieve dingen bezig. Ik zie de meerwaarde van andermans leven verzieken totaal niet.
Eens!quote:Op zondag 17 juli 2016 08:53 schreef Hexagon het volgende:
Nee, ik houd me liever met leuke constructieve dingen bezig. Ik zie de meerwaarde van andermans leven verzieken totaal niet.
Sommige mensen, zoals die twee gasten uit de Dating reeks, zijn gewoon trolls. Of ze hebben een enorm bord voor hun kop danwel zien zichzelf iets te snel als slachtoffer. Dat gedrag kan ik ook echt niet tegen.quote:Op zaterdag 16 juli 2016 23:02 schreef Zaebos het volgende:
[..]
En wat is "het ernaar maken"? Dat wordt vaak als excuus gebruikt. Iemand kan je behoorlijk irriteren, maar als hij dat niet bewust doet, is het toch pesten?
Dit zeggen de meeste mensen. Als je echt er bewust op uit bent andermans leven te verzieken, dan spoor je niet.quote:Op zondag 17 juli 2016 08:53 schreef Hexagon het volgende:
hey jij met je lelijk hoofd ga wegquote:Op zondag 17 juli 2016 10:09 schreef Fatoeman het volgende:
Ik zal ook eens ff bekennen. Werd bij wiskunde apart gezet, dus had zo'n 2zits-tafel voor mezelf. Wij hadden dus een stinkend meisje in de klas die natuurlijk een week later naast mij werd gezet. Die heb ik toen wel weggepest zodat ze niet naast mij moest zitten. Zat ze een paar tafeltjes verderop, dus ik weer blij.
Hoe ging ze daarmee om?quote:Op zondag 17 juli 2016 10:09 schreef Fatoeman het volgende:
Ik zal ook eens ff bekennen. Werd bij wiskunde apart gezet, dus had zo'n 2zits-tafel voor mezelf. Wij hadden dus een stinkend meisje in de klas die natuurlijk een week later naast mij werd gezet. Die heb ik toen wel weggepest zodat ze niet naast mij moest zitten. Zat ze een paar tafeltjes verderop, dus ik weer blij.
Ze ging naar die vent en zegt mag ik ergens anders zitten want ik mag hem niet zo. Ja, was ze wel gewend. Dat kind stonk en was een beetje raar, gebeurde dus wel vakerquote:
Pesten maakt mensen sterk. Mensen dachten tegen mij ook maar alles te kunnen zeggen. Je raakt vervolgens gefrustreerd en voelt je nietsnut. Dan kom je tot de conclusie dat je aan jezelf moet gaan werkenquote:Op zondag 17 juli 2016 12:34 schreef Keep_Walking het volgende:
Voelen mensen hier schuldig als ze horen dat iemand zwaar getraumatiseerd is vanwege hun pesters?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |