Fatoemanquote:Op zondag 17 juli 2016 12:23 schreef Fatoeman het volgende:
Jij snapt het volgens mij net helemaal. Europa is wel degelijk veiliger dan die noord afrikaanse gebieden
Nog dikke negerinnen geneukt afgelopen weekend?quote:Op zondag 17 juli 2016 12:23 schreef Fatoeman het volgende:
Jij snapt het volgens mij net helemaal. Europa is wel degelijk veiliger dan die noord afrikaanse gebieden
Dit lijkt me wel een goede reden...quote:Op zondag 17 juli 2016 11:58 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Algerije, een land waar een fransman is onthoofd, ver in de bergen waar de overheid niets te zeggen heeft, staat op oranje en rood.
[ afbeelding ]
Moet ie wel zn zakgeld hebben gekregen.quote:Op zondag 17 juli 2016 12:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nog dikke negerinnen geneukt afgelopen weekend?
Helaas niet. Ik heb ook geen rijbewijs om met iemand naar de stad te gaan, en de bus zie ik niet zitten. Oh ja, en gasten die nooit iets willenquote:Op zondag 17 juli 2016 12:31 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nog dikke negerinnen geneukt afgelopen weekend?
Want?quote:Op zondag 17 juli 2016 12:40 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Moet ie wel zn zakgeld hebben gekregen.
Niet gewoon met de bus naar roffa gaan en zien wat er gaat gebeurenquote:Op zondag 17 juli 2016 13:30 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Helaas niet. Ik heb ook geen rijbewijs om met iemand naar de stad te gaan, en de bus zie ik niet zitten. Oh ja, en gasten die nooit iets willen
Vind het al erg genoeg dat ik met de bus naar het hbo moet. Ov, pauperbendequote:Op zondag 17 juli 2016 13:33 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Niet gewoon met de bus naar roffa gaan en zien wat er gaat gebeuren
Lkkr op je fiets tochquote:Op zondag 17 juli 2016 13:36 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Vind het al erg genoeg dat ik met de bus naar het hbo moet. Ov, pauperbende
Hoe verwacht je, als dorps jochie, dat liever niet met het ov naar het hbo gaat, in hemelsnaam ooit een lekkere zwarte stadse chica te scoren?quote:Op zondag 17 juli 2016 13:36 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Vind het al erg genoeg dat ik met de bus naar het hbo moet. Ov, pauperbende
Met de auto is beter. Maar dan wel eigen rijbewijs, niet met je ouders meerijden. Maar wat heeft ov te maken met een lekkere chick?quote:Op zondag 17 juli 2016 14:07 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Hoe verwacht je, als dorps jochie, dat liever niet met het ov naar het hbo gaat, in hemelsnaam ooit een lekkere zwarte stadse chica te scoren?
Iddquote:Op zondag 17 juli 2016 14:07 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Hoe verwacht je, als dorps jochie, dat liever niet met het ov naar het hbo gaat, in hemelsnaam ooit een lekkere zwarte stadse chica te scoren?
Bang voor het ovquote:Op zondag 17 juli 2016 14:15 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Idd
Dorpelingen die liever fietsen dan de bus pakken of bang zijn voor het ov
quote:Op zondag 17 juli 2016 14:23 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Bang voor het ov![]()
Is gewoon pauper weet je
Het zegt wat over je dorpsmentaliteit.quote:Op zondag 17 juli 2016 14:13 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Met de auto is beter. Maar dan wel eigen rijbewijs, niet met je ouders meerijden. Maar wat heeft ov te maken met een lekkere chick?
Die heb ik geeneens. Maar ja, metro kan dan weleens praktisch zijn. Bussen hier hebben niet altijd aansluiting naar andere dorpenquote:Op zondag 17 juli 2016 14:30 schreef FlyDutchMan het volgende:
[..]
Het zegt wat over je dorpsmentaliteit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |