zon hahaquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:26 schreef Zosk het volgende:
Had ook ooit zon mobiele airco maar was niet zon succes
Heb weer dikke tan gekregen in het half uurtje dat ik buiten ben geweest.quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Pussies aanwezig zie ik alweer, gwn lekker weer man
Ja uh, ik zeg ook maar wat. Ik woon alleen he en m'n buuv' zie ik maar 1 keer per week. Tegen jullie kan ik tenminste nog wat aanpraten.quote:
Je praat als een huisvrouw van middelbare leeftijdquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ow, ook lekker. Ja, sperziebonen waren in de aanbieding en ik wil morgen pittige gehaktballetjes maken dus heb daar een pond van gekocht. Grote verpakking is natuurlijk een betere prijs.
waarom gaan jij en je buuv niet samenwonenquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja uh, ik zeg ook maar wat. Ik woon alleen he en m'n buuv' zie ik maar 1 keer per week. Tegen jullie kan ik tenminste nog wat aanpraten.
Misschien ben ik dat ook wel.quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je praat als een huisvrouw van middelbare leeftijd
Zal het wel op neerkomen uiteindelijk. Gaat best goed.quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
waarom gaan jij en je buuv niet samenwonen
Hoe is de seks?quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zal het wel op neerkomen uiteindelijk. Gaat best goed.
best goed? blijf dan maar alleenquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zal het wel op neerkomen uiteindelijk. Gaat best goed.
me2 bbquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:34 schreef Oberkullie het volgende:
Wou dat het nu zo stormde als vanmorgen
Ik heb ook gewoon geen leuke kleding voor in die hittequote:Op donderdag 23 juni 2016 17:34 schreef -supergirl- het volgende:
Persoonlijk ben ik geen fan van dit warme weer in Nederland. Op vakantie is het zalig, maar hier in NL waar er gewerkt moet worden vind ik over het algemeen een graadje of 18 aangenamer.
Ik ook niet. Moet nodig shoppen. Wanneer kun je?quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon geen leuke kleding voor in die hitte
ohjawel hoorquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
neegens voor nodig johquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
had je maar een vak moeten lerenquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:36 schreef Yiha3 het volgende:
heb eergisteren hele dag gewerkt in de gietende regen, niet zo miepen
quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:36 schreef Yiha3 het volgende:
heb eergisteren hele dag gewerkt in de gietende regen, niet zo miepen
Ik haat shoppen. Bestel altijd online.quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ook niet. Moet nodig shoppen. Wanneer kun je?
Ja maar dan heb je weer die hele kwestie van de deur openen voor de postbode of erger: moeten aankloppen bij de buren. Sociaal gedoe weer allemaal.....quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:37 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik haat shoppen. Bestel altijd online.
Geen last van schreeuwende tokkies bij de pashokjes en huilende kinderen aan de kassa
gewoon claimen en boos kijkenquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:38 schreef Oberkullie het volgende:
Of dt je 45 Minuten in de rij staat bij de pashokjes en je de verkeerde maat hebt meegenomen
Nog afgezien van een parkeerplaats voor je Hummer zien te vinden.quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:37 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Geen last van schreeuwende tokkies bij de pashokjes en huilende kinderen aan de kassa
Jij bent wel echt een doorsnee FOK!kerquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:37 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wie niet hier?quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij bent wel echt een doorsnee FOK!ker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee man gewoon bij de appie laten bezorgenquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je weer die hele kwestie van de deur openen voor de postbode of erger: moeten aankloppen bij de buren. Sociaal gedoe weer allemaal.....![]()
quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:44 schreef -supergirl- het volgende:
Mijn levensdroom is om ooit een keer op een lange vakantie naar Hawaii te gaan....... zucht.![]()
![]()
Aw, hoezo niet realistisch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze was ook kaal?quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:44 schreef Murdera het volgende:
Wauw, ik zag net een meisje lopen met zulke mooie diepe blauwe ogen. We bleven elkaar echt even aanstarenwaarschijnlijk keek zij overigens naar mijn haar aangezien ze hetzelfde kapsel had.
Was ze jaloers op je mooie lange lokken zeker?quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:44 schreef Murdera het volgende:
Wauw, ik zag net een meisje lopen met zulke mooie diepe blauwe ogen. We bleven elkaar echt even aanstarenwaarschijnlijk keek zij overigens naar mijn haar aangezien ze hetzelfde kapsel had.
Mijn levensdroom is om ooit een keer op een lange vakantie naar Hawaii te gaan....... zucht.![]()
![]()
lijkt me engSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon de keiharde realiteitquote:“De treinen op het hogesnelheidstraject rijden in principe niet,” legt woordvoerder Ruud van Oelen uit. “Als de treinen wegens ongeplande meevallers op het spoor tóch rijden, dan maken we dat meteen via alle officiële kanalen bekend: omroepberichten, vertrektijdborden, pushberichten via de NS-app. We willen dat het echt als een kadootje voelt als reizigers onverwachts toch op tijd bij hun afspraak kunnen komen.”
Wachten op een ludieke trein grapquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:52 schreef -supergirl- het volgende:
Mijn gezeik met treinen valt over het algemeen wel mee. En ik reis behoorlijke afstanden.
![]()
Ga dan gewoon. Is vooral lef voor nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lef? Ey vriend ik zou het eerste vliegtuig morgen pakken als het kon. Het is puur geld.quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga dan gewoon. Is vooral lef voor nodig.
Ja, even ticket sparen en nog wat extra, de rest regel je daar maar. Gewoon yolo in het diepe.quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Lef? Ey vriend ik zou het eerste vliegtuig morgen pakken als het kon. Het is puur geld.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:59 schreef Germano het volgende:
Zo donker dat mensen vragen of ik uit Senegal kom.
Sinterklaas is pas in december hequote:Op donderdag 23 juni 2016 17:59 schreef Germano het volgende:
Zo donker dat mensen vragen of ik uit Senegal kom.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was ze jaloers op je mooie lange lokken zeker?
Maar dat kan ik ook nietquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zoiets verleer je niet. Net als auto rijden.
Is goed niggaquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Als het morgenmiddag 25 graden wordt, dan knijp ik ik m'n handen.
Braddie, is that you?quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar dat kan ik ook niet![]()
Heb al 2 auto's vernield en 12 bekeuringen gehad. Heb 2 jaar mijn rijbewijs.
Eh?quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
a voor trilfunctie zeker homo
Haha hij dacht kutambtenaarquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:04 schreef Germano het volgende:
De stagiair zei ook om 5 uur tegen mij dat ik 'spot on' vertrok.
Waar bemoeit hij zich mee? Moest nog boodschappen doen.
Meen je dit serieus?quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar dat kan ik ook niet![]()
Heb al 2 auto's vernield en 12 bekeuringen gehad. Heb 2 jaar mijn rijbewijs.
Ik ben geen ambtenaar.quote:
haha jij bent zeker de komiek op kantoorquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:05 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben geen ambtenaar.
Hij keek wel verbaasd toen ik zei 'prettig weekend'. Zie hem morgen nog.
Nee, maar hij moet z'n bek gewoon houden. Heeft vandaag sowieso gefaald.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:07 schreef Drug het volgende:
[..]
haha jij bent zeker de komiek op kantoor
Zei ik vandaag ook maar ben vrij morgen dus dat scheeltquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:05 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben geen ambtenaar.
Hij keek wel verbaasd toen ik zei 'prettig weekend'. Zie hem morgen nog.
Lekker hoor. Respect.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zei ik vandaag ook maar ben vrij morgen dus dat scheelt
De planning loopt voor of jullie op de planning?quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, maar hij moet z'n bek gewoon houden. Heeft vandaag sowieso gefaald.
Mocht een controle doen op een planning die 3 weken voorloopt. Volgens hem liepen ze achter.
De bouwvakkers lopen voor op de planning.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
De planning loopt voor of jullie op de planning?
Was allang klaar hoorquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
HPLC is zijn bedpartners aan het tellen. Te stil.
Niet echt gelukt dusquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:10 schreef Germano het volgende:
[..]
De bouwvakkers lopen voor op de planning.
Hij moet voor z'n studie verschillende opdrachten uitvoeren, dit was er een van.
Nee, gelukkig niet.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niet echt gelukt dusjij bent zijn begeleider?
ALTIJD precies 5 uur vertrekken.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:04 schreef Germano het volgende:
De stagiair zei ook om 5 uur tegen mij dat ik 'spot on' vertrok.
Waar bemoeit hij zich mee? Moest nog boodschappen doen.
Hoefde alleen maar op bol.com mijn besteloverzicht tevoorschijn te halen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zal je wel gelogen hebben.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoefde alleen maar op bol.com mijn besteloverzicht tevoorschijn te halen.
Dat zal best, maar het leeftijdsverschil is niet zo heel erg groot én ik ben maar de halve tijd op kantoor, dus dat schiet niet echt op.quote:
Alleen als de secretaresses er niet zijn.quote:
Ik had die stagiaire een half uur extra werk gegeven enkele minuten voor 5.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik maak altijd af waar ik mee bezig ben, dit was vandaag echter enkele minuten voor 5.
Welke waggie heb je?quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:23 schreef Oberkullie het volgende:
Heb zo'n godse dikke installatie in mijn nieuwe wagen, zou het liefst de hele dag rondjes rijden met de muziek hard aan
Ik ben niet zijn begeleider.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had die stagiaire een half uur extra werk gegeven enkele minuten voor 5.
Ok Braddinaquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:23 schreef Oberkullie het volgende:
Heb zo'n godse dikke installatie in mijn nieuwe wagen, zou het liefst de hele dag rondjes rijden met de muziek hard aan
geeft niet. Ik mag je nog steeds.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hm, ze verkopen die dingen amper daar![]()
Dus toch gelogen
Zou 'm negeren dan.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben niet zijn begeleider.Hij meent zich wel een stuk beter dan hij is, leuk dat hij het zelf niet in de gaten heeft.
Afkicken van de tentamens, het voelt raar om niks te moeten lerenquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lang niet gesproken. Hoe gaat het?
Maar wel lekker vrij dan.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Afkicken van de tentamens, het voelt raar om niks te moeten leren
Bij jou dan
Jaja vanavond vieren dat we (soort van, want sommigen hebben herkansingen) vrij zijnquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar wel lekker vrij dan.
Hier alles beft hoor
quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar wel lekker vrij dan.
Hier alles beft hoor
Is echt raargevoel hoorquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:29 schreef HPLC het volgende:
Afkicken van tentamens![]()
Opso is echt Hermelien
mooi veel plezierquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jaja vanavond vieren dat we (soort van, want sommigen hebben herkansingen) vrij zijn
Mooi, het ging laatst weer eens vet hard regenen he. Heb je nog je dochtertje laten 'vallen' in het water nadat ze op glijbaan was geweest?
Okequote:Op donderdag 23 juni 2016 18:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Ok gvd ik zit nu dus terras met matties maar iedereen rookt fml
Geef er aan toe. Komt er uiteindelijk toch wel van.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:30 schreef NoelGallagher het volgende:
hahahahquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Inderdaad.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Geef er aan toe. Komt er uiteindelijk toch wel van.
nee wel van cocaïnequote:Op donderdag 23 juni 2016 18:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Hebben jullie dat dan niet, fekkits
Goeie steun heb ik aan jou zeg jezus manquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Geef er aan toe. Komt er uiteindelijk toch wel van.
geest van Freudquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja toetsenbord doet raar. Weet ook niet wat dat is.
Ghehe je vriendin werd wel beetje mad toen ofnietquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
mooi veel plezier
Haha nee niet laten vallen, ze ging er zelf doorheen op de glijbaan. Lachen dat ze deed.
jij bent sterker dan jouw ex-verslavingquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Je vrienden gaan allemaal longkanker krijgen en jij waarschijnlijk niet dus blijf er maar van af.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Jaquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ghehe je vriendin werd wel beetje mad toen ofniet
Je kan beter roken op een terras dan FOK!kenquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb dat nooit gehad eigenlijk. Ook nooit echt stress ofzo, niet dat ik nou een coole kikker wasquote:
Ga lekker huilen in je fok whatsappgroepje ofzo bitchquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Je kan beter roken op een terras dan FOK!ken
Fokken is wel kanker slecht voor je longen ja.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Je kan beter roken op een terras dan FOK!ken
Maar ik ben prof dr ir stresskipquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb dat nooit gehad eigenlijk. Ook nooit echt stress ofzo, niet dat ik nou een coole kikker was
En vervolgens allemaal achten halenquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar ik ben prof dr ir stresskip
Lekker hoor zoveel thuiswerkenquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat zal best, maar het leeftijdsverschil is niet zo heel erg groot én ik ben maar de halve tijd op kantoor, dus dat schiet niet echt op.
Ik heb alleen nog gehakt voor jequote:Op donderdag 23 juni 2016 18:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moet nog eten. Wie maakt er wat voor mij?
Was serieus hoor, wilde daar bewust geen grap over makenquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat maak je van mij niet voor mij. Ik sla over.
Bij dezenquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Opso en Cachet mogen wel voor mij koken. Bij deze een uitnodiging.
oh okquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was serieus hoor, wilde daar bewust geen grap over maken
Ik wil wel een arsenicumsalade voor je maken.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moet nog eten. Wie maakt er wat voor mij?
Doe eens even normaal.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:41 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik wil wel een arsenicumsalade voor je maken.
Ja maar gvd weetje wat het is, als ik denk dat een tentamen goed ging heb ik een 5je of 6je, denk ik dat het slecht ging, heb ik een 7-8quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
En vervolgens allemaal achten halen
Zoals ik al meldde: Hermelien
Ik kook te pittig volgens hollandersquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Opso en Cachet mogen wel voor mij koken. Bij deze een uitnodiging.
Ik hou van pittig.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja maar gvd weetje wat het is, als ik denk dat een tentamen goed ging heb ik een 5je of 6je, denk ik dat het slecht ging, heb ik een 7-8!!!
Wat een logica :s maar had van jou ook verwacht stresskip te zijn
[..]
Ik kook te pittig volgens hollanders
quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga lekker huilen in je fok whatsappgroepje ofzo bitch
Mja s goed ik ga xoxo
aight 1 Gquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga lekker huilen in je fok whatsappgroepje ofzo bitch
Mja s goed ik ga xoxo
Meer een stresshaanquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja maar gvd weetje wat het is, als ik denk dat een tentamen goed ging heb ik een 5je of 6je, denk ik dat het slecht ging, heb ik een 7-8!!!
[..]
ik zou allang blij zijn als iemand anders dan shoarma-/pizza-/patat-/falafel-/sushiboer voor me zou kokenquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Goeie steun heb ik aan jou zeg jezus man
Sorry het spijt me.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:45 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Was geintje toch
Doe niet zo rascistish
Vraag me wel af waarom jij shoarma, pizza of patat zou koken.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:45 schreef Drug het volgende:
[..]
ik zou allang blij zijn als iemand anders dan shoarma-/pizza-/patat-/falafel-/sushiboer voor me zou koken
Rook je?quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:45 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Was geintje toch
Doe niet zo rascistish
Ik kan eitje bakkenquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:45 schreef Drug het volgende:
[..]
ik zou allang blij zijn als iemand anders dan shoarma-/pizza-/patat-/falafel-/sushiboer voor me zou koken
Kom vechten danquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vind haantjesgedrag niks voor jou hoor, betafag
quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vraag me wel af waarom jij shoarma, pizza of patat zou koken.
Valt me tegen van je Aberquote:
Wat nou midget, ik ben net zo lang als ik dik benquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom dan midget groningen CS 20:00
Dikke rollende midgetquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat nou midget, ik ben net zo lang als ik dik ben
ik snap zelf ook niet echt meer wat ik met die post wilde eigkquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vraag me wel af waarom jij shoarma, pizza of patat zou koken.
Drugs are bad mkayquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:52 schreef Drug het volgende:
[..]
ik snap zelf ook niet echt meer wat ik met die post wilde eigk
Die heb ik ook maar dan zonder drugsgebruik haheghauehuahequote:Op donderdag 23 juni 2016 18:55 schreef Drug het volgende:
[..]
niks mis met tijdelijke beperkingen op het kortetermijngeheugen
hm dan zou je je mss wel zorgen moeten makenquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Die heb ik ook maar dan zonder drugsgebruik haheghauehuahe
hahahahquote:i'll make your dreams come through
Stel je aan zeg er gaan weken voorbij dat ik niet rookquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar goed dat onze bruiloft niet doorgaat
Ok, dan zal ik me nog bedenkenquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:02 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Stel je aan zeg er gaan weken voorbij dat ik niet rook
Daar staat hij al een paar jaar, dus ik maak me niet zo drukquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:08 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Moet je wel opschieten, le prof staat ook in de rij
Wie mag je bruidsmeisje zijn?quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:08 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Moet je wel opschieten, le prof staat ook in de rij
Twingo is wel een forse achteruitgang ivm de poloquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn vader wil een renault twingo voor mij kopen en ik dacht aan braddie dus laten we dat maar niet doeb
Ik heb echt spijt dat ik die polo niet heb geaccepteerd gvdquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Twingo is wel een forse achteruitgang ivm de polo
ben jij?quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wie mag je bruidsmeisje zijn?
[ afbeelding ]
in verband met?quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Twingo is wel een forse achteruitgang ivm de polo
hahaha dat zou zo baas zijnquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn vader wil een renault twingo voor mij kopen en ik dacht aan braddie dus laten we dat maar niet doeb
samen meeten en cruisenquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Zie deze toetsenbordwarriorquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daar staat hij al een paar jaar, dus ik maak me niet zo druk
Neinquote:
watquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nein
Hij kwam dus eerst met een vet mooie polo uit 2013 maar ik vond die te nieuw en te mooi voor een amateur als ik maar rij tot nu toe in mn vaders auto en het is niet eens zo "eng" en "moeilijk" voor een amateur ofzo snapje.
word gwn braddina pniesiequote:Op donderdag 23 juni 2016 19:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nein
Hij kwam dus eerst met een vet mooie polo uit 2013 maar ik vond die te nieuw en te mooi voor een amateur als ik maar rij tot nu toe in mn vaders auto en het is niet eens zo "eng" en "moeilijk" voor een amateur ofzo snapje.
Wat wat, ik ging er van uit dat ik krasjes ging maken ofzo, van die amateurfoutjes. Tot nu toe nog niks gebeurd ff afkloppen.quote:
Je pa mag die auto die jij niet wil wel aan mij gevenquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat wat, ik ging er van uit dat ik krasjes ging maken ofzo, van die amateurfoutjes. Tot nu toe nog niks gebeurd ff afkloppen.
POLOquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb echt spijt dat ik die polo niet heb geaccepteerd gvd
ook niet velgen? ik rij standaard velgen naar de kenkerquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat wat, ik ging er van uit dat ik krasjes ging maken ofzo, van die amateurfoutjes. Tot nu toe nog niks gebeurd ff afkloppen.
Grr nee hij heeft het verkocht anders nam ik die echt wel weer terug.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je pa mag die auto die jij niet wil wel aan mij geven
Tot mijn verbazing nietquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:19 schreef Drug het volgende:
[..]
ook niet velgen? ik rij standaard velgen naar de kenker
Ja 3 weken geleden total loss geredenquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Vertel eens, hebben jullie wel eens auto ongelukjes gehad ofzo
ja te nieuw en te mooi.. kom op, je kan toch rijden. niet iedereen is een braddiequote:Op donderdag 23 juni 2016 19:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe de fuck heb je het total loss gekregenquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:20 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja 3 weken geleden total loss gereden
Paar jaar geleden de leaseslet van pappie in een vrachtwagen gereden
ik kan die shit sws niet ik zoek een plek van 8 meter en schuif 'm dan erin en dan nog stoot ik die velgen op de stoepquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tot mijn verbazing nietvooral tijdens fileparkeren rijden mensen de velgen naar de tering valt mij op
Kijkende naar mijn omgeving en dan vooral naar de vrouwen, is er in het eerste jaartje altijd wel eens een band geklapt of een auto beschadigd.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja te nieuw en te mooi.. kom op, je kan toch rijden. niet iedereen is een braddie
ja man vaak en stuk voor stuk schandelijkquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Vertel eens, hebben jullie wel eens auto ongelukjes gehad ofzo
Band geklapt?quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kijkende naar mijn omgeving en dan vooral naar de vrouwen, is er in het eerste jaartje altijd wel eens een band geklapt of een auto beschadigd.
Was niet mijn schuld ik kwam van rechtsquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe de fuck heb je het total loss gekregen
dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:23 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Was niet mijn schuld ik kwam van rechts
Is die fekkit nog gebleven of doorgeredenquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:23 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Was niet mijn schuld ik kwam van rechts
Die was zelf ook total lossquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is die fekkit nog gebleven of doorgereden
right, zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:25 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Verzekering keert gewoon uit dus weenie
Puike prestatiequote:Op donderdag 23 juni 2016 19:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Te veel lucht erin en dan tegen zo'n sierlijke rots aanrijdenja kaboem
145 lessen en 5x staatsexamenquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:28 schreef Drug het volgende:
hoeveel lessen namen jullie en hoeveel x examen?
30 en 1quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:28 schreef Drug het volgende:
ja is wel beetje apart, maar vind het wel een goed statement. één zo'n dude ging helemaal naar binnenquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die durft niet. Maar ze gaan ook aan haar kut zitten.wie doet dat nou
vgm is fietspad wel gewoon groen, alleen op weg fietsen ach ja dat heeft iedereen wel eens gedaanquote:
Tussen de 25 en 30. Alles in een keer gehaald.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:28 schreef Drug het volgende:
's Middags wel. 's Morgens niet.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je werkt toch thuis op vrijdag? ;s
Heb je vlog 2 ofzo? gezien. Was ruim 20 minutenquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:30 schreef Chai het volgende:
En nu richt hij zich ineens op internationaal publiek?
Ja daagquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je vlog 2 ofzo? gezien. Was ruim 20 minuten
quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Had theorie examen met 1 fout te veel gezakt
Toen ik dat examen had afgelegd kreeg ik ook een inzinking. Hadden ze mijn examen met dat van een naamgenoot door elkaar gehaald, gelukkig beide geslaagd.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Had theorie examen met 1 fout te veel gezakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |