quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:44 schreef -supergirl- het volgende:
Mijn levensdroom is om ooit een keer op een lange vakantie naar Hawaii te gaan....... zucht.![]()
![]()
Aw, hoezo niet realistisch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze was ook kaal?quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:44 schreef Murdera het volgende:
Wauw, ik zag net een meisje lopen met zulke mooie diepe blauwe ogen. We bleven elkaar echt even aanstarenwaarschijnlijk keek zij overigens naar mijn haar aangezien ze hetzelfde kapsel had.
Was ze jaloers op je mooie lange lokken zeker?quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:44 schreef Murdera het volgende:
Wauw, ik zag net een meisje lopen met zulke mooie diepe blauwe ogen. We bleven elkaar echt even aanstarenwaarschijnlijk keek zij overigens naar mijn haar aangezien ze hetzelfde kapsel had.
Mijn levensdroom is om ooit een keer op een lange vakantie naar Hawaii te gaan....... zucht.![]()
![]()
lijkt me engSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon de keiharde realiteitquote:“De treinen op het hogesnelheidstraject rijden in principe niet,” legt woordvoerder Ruud van Oelen uit. “Als de treinen wegens ongeplande meevallers op het spoor tóch rijden, dan maken we dat meteen via alle officiële kanalen bekend: omroepberichten, vertrektijdborden, pushberichten via de NS-app. We willen dat het echt als een kadootje voelt als reizigers onverwachts toch op tijd bij hun afspraak kunnen komen.”
Wachten op een ludieke trein grapquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:52 schreef -supergirl- het volgende:
Mijn gezeik met treinen valt over het algemeen wel mee. En ik reis behoorlijke afstanden.
![]()
Ga dan gewoon. Is vooral lef voor nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lef? Ey vriend ik zou het eerste vliegtuig morgen pakken als het kon. Het is puur geld.quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga dan gewoon. Is vooral lef voor nodig.
Ja, even ticket sparen en nog wat extra, de rest regel je daar maar. Gewoon yolo in het diepe.quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Lef? Ey vriend ik zou het eerste vliegtuig morgen pakken als het kon. Het is puur geld.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:59 schreef Germano het volgende:
Zo donker dat mensen vragen of ik uit Senegal kom.
Sinterklaas is pas in december hequote:Op donderdag 23 juni 2016 17:59 schreef Germano het volgende:
Zo donker dat mensen vragen of ik uit Senegal kom.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was ze jaloers op je mooie lange lokken zeker?
Maar dat kan ik ook nietquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zoiets verleer je niet. Net als auto rijden.
Is goed niggaquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Als het morgenmiddag 25 graden wordt, dan knijp ik ik m'n handen.
Braddie, is that you?quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar dat kan ik ook niet![]()
Heb al 2 auto's vernield en 12 bekeuringen gehad. Heb 2 jaar mijn rijbewijs.
Eh?quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
a voor trilfunctie zeker homo
Haha hij dacht kutambtenaarquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:04 schreef Germano het volgende:
De stagiair zei ook om 5 uur tegen mij dat ik 'spot on' vertrok.
Waar bemoeit hij zich mee? Moest nog boodschappen doen.
Meen je dit serieus?quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar dat kan ik ook niet![]()
Heb al 2 auto's vernield en 12 bekeuringen gehad. Heb 2 jaar mijn rijbewijs.
Ik ben geen ambtenaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |