best goed? blijf dan maar alleenquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zal het wel op neerkomen uiteindelijk. Gaat best goed.
me2 bbquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:34 schreef Oberkullie het volgende:
Wou dat het nu zo stormde als vanmorgen
Ik heb ook gewoon geen leuke kleding voor in die hittequote:Op donderdag 23 juni 2016 17:34 schreef -supergirl- het volgende:
Persoonlijk ben ik geen fan van dit warme weer in Nederland. Op vakantie is het zalig, maar hier in NL waar er gewerkt moet worden vind ik over het algemeen een graadje of 18 aangenamer.
Ik ook niet. Moet nodig shoppen. Wanneer kun je?quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon geen leuke kleding voor in die hitte
ohjawel hoorquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
neegens voor nodig johquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
had je maar een vak moeten lerenquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:36 schreef Yiha3 het volgende:
heb eergisteren hele dag gewerkt in de gietende regen, niet zo miepen
quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:36 schreef Yiha3 het volgende:
heb eergisteren hele dag gewerkt in de gietende regen, niet zo miepen
Ik haat shoppen. Bestel altijd online.quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:36 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik ook niet. Moet nodig shoppen. Wanneer kun je?
Ja maar dan heb je weer die hele kwestie van de deur openen voor de postbode of erger: moeten aankloppen bij de buren. Sociaal gedoe weer allemaal.....quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:37 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik haat shoppen. Bestel altijd online.
Geen last van schreeuwende tokkies bij de pashokjes en huilende kinderen aan de kassa
gewoon claimen en boos kijkenquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:38 schreef Oberkullie het volgende:
Of dt je 45 Minuten in de rij staat bij de pashokjes en je de verkeerde maat hebt meegenomen
Nog afgezien van een parkeerplaats voor je Hummer zien te vinden.quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:37 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Geen last van schreeuwende tokkies bij de pashokjes en huilende kinderen aan de kassa
Jij bent wel echt een doorsnee FOK!kerquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:37 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wie niet hier?quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij bent wel echt een doorsnee FOK!ker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee man gewoon bij de appie laten bezorgenquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je weer die hele kwestie van de deur openen voor de postbode of erger: moeten aankloppen bij de buren. Sociaal gedoe weer allemaal.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |