zon hahaquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:26 schreef Zosk het volgende:
Had ook ooit zon mobiele airco maar was niet zon succes
Heb weer dikke tan gekregen in het half uurtje dat ik buiten ben geweest.quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Pussies aanwezig zie ik alweer, gwn lekker weer man
Ja uh, ik zeg ook maar wat. Ik woon alleen he en m'n buuv' zie ik maar 1 keer per week. Tegen jullie kan ik tenminste nog wat aanpraten.quote:
Je praat als een huisvrouw van middelbare leeftijdquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ow, ook lekker. Ja, sperziebonen waren in de aanbieding en ik wil morgen pittige gehaktballetjes maken dus heb daar een pond van gekocht. Grote verpakking is natuurlijk een betere prijs.
waarom gaan jij en je buuv niet samenwonenquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja uh, ik zeg ook maar wat. Ik woon alleen he en m'n buuv' zie ik maar 1 keer per week. Tegen jullie kan ik tenminste nog wat aanpraten.
Misschien ben ik dat ook wel.quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je praat als een huisvrouw van middelbare leeftijd
Zal het wel op neerkomen uiteindelijk. Gaat best goed.quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
waarom gaan jij en je buuv niet samenwonen
Hoe is de seks?quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:32 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zal het wel op neerkomen uiteindelijk. Gaat best goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |