quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
in de kut van hoink z'n moeder.
OPTYFEN NOU
dat heb ik 3 weken per maandquote:Op donderdag 23 juni 2016 16:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik durf niet op mn bankrekening te kijken ben sinds twee dagen met geld aan het strooien help
Hail Hydra.quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is Kapitein Amerika, niet Captain Obvious.
Ik ben meer van hail en dan een andere naam met een H.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Integendeel, hoef gewoon nooit te kijken want is altijd om te janken.
Herman?quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben meer van hail en dan een andere naam met een H.
Super veel impulsaankopen enzo toch :squote:Op donderdag 23 juni 2016 17:15 schreef TARDIS. het volgende:
Ik doe gewoon normaal met mijn uitgaven en geef alleen veel geld uit als ik zeker weet dat ik dit mij kan veroorloven. Ik laat mij niet leiden door lust en hebzucht. Ik ben toch geen amateur.
quote:
Ik heb gewoon altijd belachelijk veel geld gehad.quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:15 schreef TARDIS. het volgende:
Ik doe gewoon normaal met mijn uitgaven en geef alleen veel geld uit als ik zeker weet dat ik dit mij kan veroorloven. Ik laat mij niet leiden door lust en hebzucht. Ik ben toch geen amateur.
Hoppa zegtiequote:Op donderdag 23 juni 2016 17:16 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik heb gewoon altijd belachelijk veel geld gehad.
Vuile......quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:07 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Rijst, sperziebonen, gehakt, sojasaus.
Alleen games in de PS store met m'n creditcard.quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Super veel impulsaankopen enzo toch :s
Ik heb geen credit card hoorquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alleen games in de PS store met m'n creditcard.
Mag ik je CC nummer? Moet even 4000 keys kopen om op g2a te zetten, je krijgt het snel weer terug.quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alleen games in de PS store met m'n creditcard.
Zie DMquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Mag ik je CC nummer? Moet even 4000 keys kopen om op g2a te zetten, je krijgt het snel weer terug.
Heb nog geen mensen gezien die een paraplu bij zich dragen tegen de zon gelukkig.quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:21 schreef Zosk het volgende:
Het is wel weer heerlijk druk op de weg. Als het niet regent zijn ze alsnog bang van de weerspiegeling op de weg door de hitte
Van die rooie blanken zekerquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb nog geen mensen gezien die een paraplu bij zich dragen tegen de zon gelukkig.
Ow, ook lekker. Ja, sperziebonen waren in de aanbieding en ik wil morgen pittige gehaktballetjes maken dus heb daar een pond van gekocht. Grote verpakking is natuurlijk een betere prijs.quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Vuile......![]()
![]()
Ik eet ook rijst.... en ook sperziebonen...... alleen dan met tofu wokblokjes
Is prima uit te houden hoor. Goed geïsoleerd.quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat is dat voor een bedrijf zonder airco
ok interessant zegquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ow, ook lekker. Ja, sperziebonen waren in de aanbieding en ik wil morgen pittige gehaktballetjes maken dus heb daar een pond van gekocht. Grote verpakking is natuurlijk een betere prijs.
Oh ok, dat heb ik juist thuisquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Is prima uit te houden hoor. Goed geïsoleerd.
Hun zijn gek ofnie?quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Vannacht hebben ze de regendans gedaan bij de randstad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |