Jaja vanavond vieren dat we (soort van, want sommigen hebben herkansingen) vrij zijnquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar wel lekker vrij dan.
Hier alles beft hoor
quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar wel lekker vrij dan.
Hier alles beft hoor
Is echt raargevoel hoorquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:29 schreef HPLC het volgende:
Afkicken van tentamens![]()
Opso is echt Hermelien
mooi veel plezierquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jaja vanavond vieren dat we (soort van, want sommigen hebben herkansingen) vrij zijn
Mooi, het ging laatst weer eens vet hard regenen he. Heb je nog je dochtertje laten 'vallen' in het water nadat ze op glijbaan was geweest?
Okequote:Op donderdag 23 juni 2016 18:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Ok gvd ik zit nu dus terras met matties maar iedereen rookt fml
Geef er aan toe. Komt er uiteindelijk toch wel van.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:30 schreef NoelGallagher het volgende:
hahahahquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Inderdaad.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Geef er aan toe. Komt er uiteindelijk toch wel van.
nee wel van cocaïnequote:Op donderdag 23 juni 2016 18:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Hebben jullie dat dan niet, fekkits
Goeie steun heb ik aan jou zeg jezus manquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Geef er aan toe. Komt er uiteindelijk toch wel van.
geest van Freudquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja toetsenbord doet raar. Weet ook niet wat dat is.
Ghehe je vriendin werd wel beetje mad toen ofnietquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
mooi veel plezier
Haha nee niet laten vallen, ze ging er zelf doorheen op de glijbaan. Lachen dat ze deed.
jij bent sterker dan jouw ex-verslavingquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Je vrienden gaan allemaal longkanker krijgen en jij waarschijnlijk niet dus blijf er maar van af.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Jaquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ghehe je vriendin werd wel beetje mad toen ofniet
Je kan beter roken op een terras dan FOK!kenquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Heb dat nooit gehad eigenlijk. Ook nooit echt stress ofzo, niet dat ik nou een coole kikker wasquote:
Ga lekker huilen in je fok whatsappgroepje ofzo bitchquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Je kan beter roken op een terras dan FOK!ken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |