ALTIJD precies 5 uur vertrekken.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:04 schreef Germano het volgende:
De stagiair zei ook om 5 uur tegen mij dat ik 'spot on' vertrok.
Waar bemoeit hij zich mee? Moest nog boodschappen doen.
Hoefde alleen maar op bol.com mijn besteloverzicht tevoorschijn te halen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zal je wel gelogen hebben.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoefde alleen maar op bol.com mijn besteloverzicht tevoorschijn te halen.
Dat zal best, maar het leeftijdsverschil is niet zo heel erg groot én ik ben maar de halve tijd op kantoor, dus dat schiet niet echt op.quote:
Alleen als de secretaresses er niet zijn.quote:
Ik had die stagiaire een half uur extra werk gegeven enkele minuten voor 5.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik maak altijd af waar ik mee bezig ben, dit was vandaag echter enkele minuten voor 5.
Welke waggie heb je?quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:23 schreef Oberkullie het volgende:
Heb zo'n godse dikke installatie in mijn nieuwe wagen, zou het liefst de hele dag rondjes rijden met de muziek hard aan
Ik ben niet zijn begeleider.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had die stagiaire een half uur extra werk gegeven enkele minuten voor 5.
Ok Braddinaquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:23 schreef Oberkullie het volgende:
Heb zo'n godse dikke installatie in mijn nieuwe wagen, zou het liefst de hele dag rondjes rijden met de muziek hard aan
geeft niet. Ik mag je nog steeds.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hm, ze verkopen die dingen amper daar![]()
Dus toch gelogen
Zou 'm negeren dan.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben niet zijn begeleider.Hij meent zich wel een stuk beter dan hij is, leuk dat hij het zelf niet in de gaten heeft.
Afkicken van de tentamens, het voelt raar om niks te moeten lerenquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lang niet gesproken. Hoe gaat het?
Maar wel lekker vrij dan.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Afkicken van de tentamens, het voelt raar om niks te moeten leren
Bij jou dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |