Stel je aan zeg er gaan weken voorbij dat ik niet rookquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar goed dat onze bruiloft niet doorgaat
Ok, dan zal ik me nog bedenkenquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:02 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Stel je aan zeg er gaan weken voorbij dat ik niet rook
Daar staat hij al een paar jaar, dus ik maak me niet zo drukquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:08 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Moet je wel opschieten, le prof staat ook in de rij
Wie mag je bruidsmeisje zijn?quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:08 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Moet je wel opschieten, le prof staat ook in de rij
Twingo is wel een forse achteruitgang ivm de poloquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn vader wil een renault twingo voor mij kopen en ik dacht aan braddie dus laten we dat maar niet doeb
Ik heb echt spijt dat ik die polo niet heb geaccepteerd gvdquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Twingo is wel een forse achteruitgang ivm de polo
ben jij?quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wie mag je bruidsmeisje zijn?
[ afbeelding ]
in verband met?quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Twingo is wel een forse achteruitgang ivm de polo
hahaha dat zou zo baas zijnquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn vader wil een renault twingo voor mij kopen en ik dacht aan braddie dus laten we dat maar niet doeb
samen meeten en cruisenquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Zie deze toetsenbordwarriorquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daar staat hij al een paar jaar, dus ik maak me niet zo druk
Neinquote:
watquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nein
Hij kwam dus eerst met een vet mooie polo uit 2013 maar ik vond die te nieuw en te mooi voor een amateur als ik maar rij tot nu toe in mn vaders auto en het is niet eens zo "eng" en "moeilijk" voor een amateur ofzo snapje.
word gwn braddina pniesiequote:Op donderdag 23 juni 2016 19:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nein
Hij kwam dus eerst met een vet mooie polo uit 2013 maar ik vond die te nieuw en te mooi voor een amateur als ik maar rij tot nu toe in mn vaders auto en het is niet eens zo "eng" en "moeilijk" voor een amateur ofzo snapje.
Wat wat, ik ging er van uit dat ik krasjes ging maken ofzo, van die amateurfoutjes. Tot nu toe nog niks gebeurd ff afkloppen.quote:
Je pa mag die auto die jij niet wil wel aan mij gevenquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat wat, ik ging er van uit dat ik krasjes ging maken ofzo, van die amateurfoutjes. Tot nu toe nog niks gebeurd ff afkloppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |