Ik kan eitje bakkenquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:45 schreef Drug het volgende:
[..]
ik zou allang blij zijn als iemand anders dan shoarma-/pizza-/patat-/falafel-/sushiboer voor me zou koken
Kom vechten danquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vind haantjesgedrag niks voor jou hoor, betafag
quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vraag me wel af waarom jij shoarma, pizza of patat zou koken.
Valt me tegen van je Aberquote:
Wat nou midget, ik ben net zo lang als ik dik benquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom dan midget groningen CS 20:00
Dikke rollende midgetquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat nou midget, ik ben net zo lang als ik dik ben
ik snap zelf ook niet echt meer wat ik met die post wilde eigkquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vraag me wel af waarom jij shoarma, pizza of patat zou koken.
Drugs are bad mkayquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:52 schreef Drug het volgende:
[..]
ik snap zelf ook niet echt meer wat ik met die post wilde eigk
Die heb ik ook maar dan zonder drugsgebruik haheghauehuahequote:Op donderdag 23 juni 2016 18:55 schreef Drug het volgende:
[..]
niks mis met tijdelijke beperkingen op het kortetermijngeheugen
hm dan zou je je mss wel zorgen moeten makenquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:56 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Die heb ik ook maar dan zonder drugsgebruik haheghauehuahe
hahahahquote:i'll make your dreams come through
Stel je aan zeg er gaan weken voorbij dat ik niet rookquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar goed dat onze bruiloft niet doorgaat
Ok, dan zal ik me nog bedenkenquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:02 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Stel je aan zeg er gaan weken voorbij dat ik niet rook
Daar staat hij al een paar jaar, dus ik maak me niet zo drukquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:08 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Moet je wel opschieten, le prof staat ook in de rij
Wie mag je bruidsmeisje zijn?quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:08 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Moet je wel opschieten, le prof staat ook in de rij
Twingo is wel een forse achteruitgang ivm de poloquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn vader wil een renault twingo voor mij kopen en ik dacht aan braddie dus laten we dat maar niet doeb
Ik heb echt spijt dat ik die polo niet heb geaccepteerd gvdquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Twingo is wel een forse achteruitgang ivm de polo
ben jij?quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:10 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wie mag je bruidsmeisje zijn?
[ afbeelding ]
in verband met?quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Twingo is wel een forse achteruitgang ivm de polo
hahaha dat zou zo baas zijnquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn vader wil een renault twingo voor mij kopen en ik dacht aan braddie dus laten we dat maar niet doeb
samen meeten en cruisenquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:12 schreef Opsonisatie het volgende:
Zie deze toetsenbordwarriorquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daar staat hij al een paar jaar, dus ik maak me niet zo druk
Neinquote:
watquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nein
Hij kwam dus eerst met een vet mooie polo uit 2013 maar ik vond die te nieuw en te mooi voor een amateur als ik maar rij tot nu toe in mn vaders auto en het is niet eens zo "eng" en "moeilijk" voor een amateur ofzo snapje.
word gwn braddina pniesiequote:Op donderdag 23 juni 2016 19:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nein
Hij kwam dus eerst met een vet mooie polo uit 2013 maar ik vond die te nieuw en te mooi voor een amateur als ik maar rij tot nu toe in mn vaders auto en het is niet eens zo "eng" en "moeilijk" voor een amateur ofzo snapje.
Wat wat, ik ging er van uit dat ik krasjes ging maken ofzo, van die amateurfoutjes. Tot nu toe nog niks gebeurd ff afkloppen.quote:
Je pa mag die auto die jij niet wil wel aan mij gevenquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat wat, ik ging er van uit dat ik krasjes ging maken ofzo, van die amateurfoutjes. Tot nu toe nog niks gebeurd ff afkloppen.
POLOquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb echt spijt dat ik die polo niet heb geaccepteerd gvd
ook niet velgen? ik rij standaard velgen naar de kenkerquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat wat, ik ging er van uit dat ik krasjes ging maken ofzo, van die amateurfoutjes. Tot nu toe nog niks gebeurd ff afkloppen.
Grr nee hij heeft het verkocht anders nam ik die echt wel weer terug.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je pa mag die auto die jij niet wil wel aan mij geven
Tot mijn verbazing nietquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:19 schreef Drug het volgende:
[..]
ook niet velgen? ik rij standaard velgen naar de kenker
Ja 3 weken geleden total loss geredenquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Vertel eens, hebben jullie wel eens auto ongelukjes gehad ofzo
ja te nieuw en te mooi.. kom op, je kan toch rijden. niet iedereen is een braddiequote:Op donderdag 23 juni 2016 19:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe de fuck heb je het total loss gekregenquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:20 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja 3 weken geleden total loss gereden
Paar jaar geleden de leaseslet van pappie in een vrachtwagen gereden
ik kan die shit sws niet ik zoek een plek van 8 meter en schuif 'm dan erin en dan nog stoot ik die velgen op de stoepquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tot mijn verbazing nietvooral tijdens fileparkeren rijden mensen de velgen naar de tering valt mij op
Kijkende naar mijn omgeving en dan vooral naar de vrouwen, is er in het eerste jaartje altijd wel eens een band geklapt of een auto beschadigd.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja te nieuw en te mooi.. kom op, je kan toch rijden. niet iedereen is een braddie
ja man vaak en stuk voor stuk schandelijkquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Vertel eens, hebben jullie wel eens auto ongelukjes gehad ofzo
Band geklapt?quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kijkende naar mijn omgeving en dan vooral naar de vrouwen, is er in het eerste jaartje altijd wel eens een band geklapt of een auto beschadigd.
Was niet mijn schuld ik kwam van rechtsquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe de fuck heb je het total loss gekregen
dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:23 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Was niet mijn schuld ik kwam van rechts
Is die fekkit nog gebleven of doorgeredenquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:23 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Was niet mijn schuld ik kwam van rechts
Die was zelf ook total lossquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is die fekkit nog gebleven of doorgereden
right, zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:25 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Verzekering keert gewoon uit dus weenie
Puike prestatiequote:Op donderdag 23 juni 2016 19:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Te veel lucht erin en dan tegen zo'n sierlijke rots aanrijdenja kaboem
145 lessen en 5x staatsexamenquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:28 schreef Drug het volgende:
hoeveel lessen namen jullie en hoeveel x examen?
30 en 1quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:28 schreef Drug het volgende:
ja is wel beetje apart, maar vind het wel een goed statement. één zo'n dude ging helemaal naar binnenquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee die durft niet. Maar ze gaan ook aan haar kut zitten.wie doet dat nou
vgm is fietspad wel gewoon groen, alleen op weg fietsen ach ja dat heeft iedereen wel eens gedaanquote:
Tussen de 25 en 30. Alles in een keer gehaald.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:28 schreef Drug het volgende:
's Middags wel. 's Morgens niet.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je werkt toch thuis op vrijdag? ;s
Heb je vlog 2 ofzo? gezien. Was ruim 20 minutenquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:30 schreef Chai het volgende:
En nu richt hij zich ineens op internationaal publiek?
Ja daagquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je vlog 2 ofzo? gezien. Was ruim 20 minuten
quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Had theorie examen met 1 fout te veel gezakt
Toen ik dat examen had afgelegd kreeg ik ook een inzinking. Hadden ze mijn examen met dat van een naamgenoot door elkaar gehaald, gelukkig beide geslaagd.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Had theorie examen met 1 fout te veel gezakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |