Fokken is wel kanker slecht voor je longen ja.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Je kan beter roken op een terras dan FOK!ken
Maar ik ben prof dr ir stresskipquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb dat nooit gehad eigenlijk. Ook nooit echt stress ofzo, niet dat ik nou een coole kikker was
En vervolgens allemaal achten halenquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maar ik ben prof dr ir stresskip
Lekker hoor zoveel thuiswerkenquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat zal best, maar het leeftijdsverschil is niet zo heel erg groot én ik ben maar de halve tijd op kantoor, dus dat schiet niet echt op.
Ik heb alleen nog gehakt voor jequote:Op donderdag 23 juni 2016 18:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moet nog eten. Wie maakt er wat voor mij?
Was serieus hoor, wilde daar bewust geen grap over makenquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat maak je van mij niet voor mij. Ik sla over.
Bij dezenquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Opso en Cachet mogen wel voor mij koken. Bij deze een uitnodiging.
oh okquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was serieus hoor, wilde daar bewust geen grap over maken
Ik wil wel een arsenicumsalade voor je maken.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moet nog eten. Wie maakt er wat voor mij?
Doe eens even normaal.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:41 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik wil wel een arsenicumsalade voor je maken.
Ja maar gvd weetje wat het is, als ik denk dat een tentamen goed ging heb ik een 5je of 6je, denk ik dat het slecht ging, heb ik een 7-8quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
En vervolgens allemaal achten halen
Zoals ik al meldde: Hermelien
Ik kook te pittig volgens hollandersquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Opso en Cachet mogen wel voor mij koken. Bij deze een uitnodiging.
Ik hou van pittig.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja maar gvd weetje wat het is, als ik denk dat een tentamen goed ging heb ik een 5je of 6je, denk ik dat het slecht ging, heb ik een 7-8!!!
Wat een logica :s maar had van jou ook verwacht stresskip te zijn
[..]
Ik kook te pittig volgens hollanders
quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga lekker huilen in je fok whatsappgroepje ofzo bitch
Mja s goed ik ga xoxo
aight 1 Gquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ga lekker huilen in je fok whatsappgroepje ofzo bitch
Mja s goed ik ga xoxo
Meer een stresshaanquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja maar gvd weetje wat het is, als ik denk dat een tentamen goed ging heb ik een 5je of 6je, denk ik dat het slecht ging, heb ik een 7-8!!!
[..]
ik zou allang blij zijn als iemand anders dan shoarma-/pizza-/patat-/falafel-/sushiboer voor me zou kokenquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Goeie steun heb ik aan jou zeg jezus man
Sorry het spijt me.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:45 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Was geintje toch
Doe niet zo rascistish
Vraag me wel af waarom jij shoarma, pizza of patat zou koken.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:45 schreef Drug het volgende:
[..]
ik zou allang blij zijn als iemand anders dan shoarma-/pizza-/patat-/falafel-/sushiboer voor me zou koken
Rook je?quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:45 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Was geintje toch
Doe niet zo rascistish
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |