POLOquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb echt spijt dat ik die polo niet heb geaccepteerd gvd
ook niet velgen? ik rij standaard velgen naar de kenkerquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat wat, ik ging er van uit dat ik krasjes ging maken ofzo, van die amateurfoutjes. Tot nu toe nog niks gebeurd ff afkloppen.
Grr nee hij heeft het verkocht anders nam ik die echt wel weer terug.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Je pa mag die auto die jij niet wil wel aan mij geven
Tot mijn verbazing nietquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:19 schreef Drug het volgende:
[..]
ook niet velgen? ik rij standaard velgen naar de kenker
Ja 3 weken geleden total loss geredenquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Vertel eens, hebben jullie wel eens auto ongelukjes gehad ofzo
ja te nieuw en te mooi.. kom op, je kan toch rijden. niet iedereen is een braddiequote:Op donderdag 23 juni 2016 19:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat wat, ik ging er van uit dat ik krasjes ging maken ofzo, van die amateurfoutjes. Tot nu toe nog niks gebeurd ff afkloppen.
Hoe de fuck heb je het total loss gekregenquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:20 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja 3 weken geleden total loss gereden
Paar jaar geleden de leaseslet van pappie in een vrachtwagen gereden
ik kan die shit sws niet ik zoek een plek van 8 meter en schuif 'm dan erin en dan nog stoot ik die velgen op de stoepquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:20 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tot mijn verbazing nietvooral tijdens fileparkeren rijden mensen de velgen naar de tering valt mij op
Kijkende naar mijn omgeving en dan vooral naar de vrouwen, is er in het eerste jaartje altijd wel eens een band geklapt of een auto beschadigd.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja te nieuw en te mooi.. kom op, je kan toch rijden. niet iedereen is een braddie
ja man vaak en stuk voor stuk schandelijkquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Vertel eens, hebben jullie wel eens auto ongelukjes gehad ofzo
Band geklapt?quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kijkende naar mijn omgeving en dan vooral naar de vrouwen, is er in het eerste jaartje altijd wel eens een band geklapt of een auto beschadigd.
Was niet mijn schuld ik kwam van rechtsquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe de fuck heb je het total loss gekregen
dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:23 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Was niet mijn schuld ik kwam van rechts
Is die fekkit nog gebleven of doorgeredenquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:23 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Was niet mijn schuld ik kwam van rechts
Die was zelf ook total lossquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Is die fekkit nog gebleven of doorgereden
right, zou ik ook zeggenquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:25 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Verzekering keert gewoon uit dus weenie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |