haha jij bent zeker de komiek op kantoorquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:05 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben geen ambtenaar.
Hij keek wel verbaasd toen ik zei 'prettig weekend'. Zie hem morgen nog.
Nee, maar hij moet z'n bek gewoon houden. Heeft vandaag sowieso gefaald.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:07 schreef Drug het volgende:
[..]
haha jij bent zeker de komiek op kantoor
Zei ik vandaag ook maar ben vrij morgen dus dat scheeltquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:05 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik ben geen ambtenaar.
Hij keek wel verbaasd toen ik zei 'prettig weekend'. Zie hem morgen nog.
Lekker hoor. Respect.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zei ik vandaag ook maar ben vrij morgen dus dat scheelt
De planning loopt voor of jullie op de planning?quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, maar hij moet z'n bek gewoon houden. Heeft vandaag sowieso gefaald.
Mocht een controle doen op een planning die 3 weken voorloopt. Volgens hem liepen ze achter.
De bouwvakkers lopen voor op de planning.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
De planning loopt voor of jullie op de planning?
Was allang klaar hoorquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
HPLC is zijn bedpartners aan het tellen. Te stil.
Niet echt gelukt dusquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:10 schreef Germano het volgende:
[..]
De bouwvakkers lopen voor op de planning.
Hij moet voor z'n studie verschillende opdrachten uitvoeren, dit was er een van.
Nee, gelukkig niet.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Niet echt gelukt dusjij bent zijn begeleider?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |