Wat heb je gisteren gekocht bij amazing oriental?quote:Op donderdag 16 juni 2016 19:56 schreef borisz het volgende:
Vanmorgen 2,5 kilo tomaten tot saus verwerkt. De helft ging op in de pastasaus. Het was weer verrukkelijk
.
De andere helft mocht plaatsnemen in de vriezer
Al? Al?! Broekie!!!quote:Op donderdag 16 juni 2016 19:59 schreef zeefje het volgende:
Ik word dit jaar al 21 jaar, dus heb er niet heel veel aan.
Durft ie dat na het roltrap-billenfoto-incident nog steeds?quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:08 schreef Isegrim het volgende:
LHO zegt graag tegen mij "Pas op, straks breek je nog een heup."
Ja heyyyyyyyyyyyyyy... Oma spreekt: niet doen een gebroken heup doet zeer. /omaquote:Op donderdag 16 juni 2016 20:08 schreef Isegrim het volgende:
Bijkomend voordeel. Maar vooral werktechnisch kwam het nu het beste uit.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:00 schreef AnneX het volgende:
En borisz...is het toeval dat je een week vrijbent terwijl EK voetballuh begint
Noodels, bamisoep, garnalen, spekkoek, pepers, mini paksoi, loempia's, woksausjes, boemboes. Zal vast wel wat vergeten zijn, maar vooral dit dusquote:Op donderdag 16 juni 2016 20:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat heb je gisteren gekocht bij amazing oriental?
Volop hier verkrijgbaar, want genoeg afschot vanuit de duinen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:20 schreef Kreator het volgende:
Ja nu heb ik zin in hertenrug met rode wijnsaus.
Goedzo, is ultiem bioscharrelvleesquote:Op donderdag 16 juni 2016 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Volop hier verkrijgbaar, want genoeg afschot vanuit de duinen.![]()
http://www.parool.nl/binn(...)n-mag-toch~a4260610/
SPOILER: Fertig für das SpielOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onder welk COA valt jij? Mijn broertje die nu 21 is, had namelijk ¤8 per uur, jij minder dacht ik. En dat van mijn broertje valt denk ik onder transport&logistiek coa. Hij staat namelijk op de loonlijst van transport BV van zijn werkgeverquote:Op donderdag 16 juni 2016 19:59 schreef zeefje het volgende:
Over minimumjeugdloon: ik weet er het fijne niet van. Maar ik weet wel dat ze vanaf 2017 de minimumjeugdlonen langzaamaan gaan verhogen. Waardoor de overgang van 21-23 jaar minder groot is.
Ik word dit jaar al 21 jaar, dus heb er niet heel veel aan.
Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:00 schreef derLudolf het volgende:
Ben jij datSPOILER: Fertig für das SpielOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Onder welk COA valt jij? Mijn broertje die nu 21 is, had namelijk ¤8 per uur, jij minder dacht ik. En dat van mijn broertje valt denk ik onder transport&logistiek coa. Hij staat namelijk op de loonlijst van transport BV van zijn werkgever. Best schattig
.
Mijn werkgever is zo groot dat ze een eigen cao hebben
I like the way you look at me with those beautiful eyes
maakt toch geen bal uit? minimumllon is minimumloon....SPOILER: Fertig für das SpielOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Onder welk COA valt jij? Mijn broertje die nu 21 is, had namelijk ¤8 per uur, jij minder dacht ik. En dat van mijn broertje valt denk ik onder transport&logistiek coa. Hij staat namelijk op de loonlijst van transport BV van zijn werkgever
CAOSPOILER: Fertig für das SpielOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Onder welk COA valt jij? Mijn broertje die nu 21 is, had namelijk ¤8 per uur, jij minder dacht ik. En dat van mijn broertje valt denk ik onder transport&logistiek coa. Hij staat namelijk op de loonlijst van transport BV van zijn werkgeverIn Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
CAO=/= minimumloonquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:02 schreef liedetector het volgende:
[..]
maakt toch geen bal uit? minimumllon is minimumloon....
Dat ben ik jaquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:02 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ben jij dat. Best schattig
.
Mijn werkgever is zo groot dat ze een eigen cao hebben
Ik kom vlak bij Ter Apel vandaan hč... Dat hoor je vaker coaquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:08 schreef Isegrim het volgende:
Verschilt dat niet per sector? Of dat er per cao een aanvulling is op minimum?quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:02 schreef liedetector het volgende:
[..]
maakt toch geen bal uit? minimumllon is minimumloon....
Men knijpt de billetjes wel samen zeg, christ wat zijn ze bangquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:04 schreef liedetector het volgende:
leukste die ik tot nog toe zag over #brexit
quoting Mr Billy Bragg...."Not every Leave voter is a racist, but every racist will vote Leave."
en begrijpelijk wel.....quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Men knijpt de billetjes wel samen zeg, christ wat zijn ze bang
Nep Duitser.quote:
Ohhh noooes je wordt toch niet ziekquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:17 schreef zeefje het volgende:
Ik lig in bed nadat ik net een uur thuis ben. Ik heb niets eens tijd en zin om iets te eten.
Volgens vele ben ik dat al. Ik loop namelijk al 2 dagen met koorts, oren zitten dicht, veel spierpijntjes. Ik ben geen ziekmelder,zo zit ik niet in elkaar. Gewoon doorgaanquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ohhh noooes je wordt toch niet ziek
Dan ga jij toch lekker op de bank hangen en blijft hij maar in de keuken zittenquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:23 schreef zeefje het volgende:
Ik ben trouwens niet verkouden dus echt griep is het denk ik niet.
Morgen zou ik naar eem vriend gaan, die twijfelt of het wel slim is als ik kom. Omdat hij denkt dat als we samen op de bank zitte (meter uit elkaar) dat hij dan aangestoken wordt.
Ik dacht dat jij met je conservatieve houding wel dacht dat ík in de keukem moest blijvenquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan ga jij toch lekker op de bank hangen en blijft hij maar in de keuken zitten
Griep en verkoudheid hebben niks met elkaar te maken.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:23 schreef zeefje het volgende:
Ik ben trouwens niet verkouden dus echt griep is het denk ik niet.
Goed punt wel.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Griep en verkoudheid hebben niks met elkaar te maken.
Correctquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:15 schreef derLudolf het volgende:
Wat betekent =/= eigenlijk?
Is niet gelijk aan? ≠
Dat is dus een verkoudheid.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:29 schreef zeefje het volgende:
[..]
Goed punt wel.
Naar vaak als je grieperig bent ben je toch ook snotterig en zo?
Diesel is echt moeilijk aan te steken mrt een aansteker. schijnt.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
* derLudolf pakt wat diesel en een aansteker
quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]![]()
Maak je er niet kwaad om... Straks krijg je een hartaanval
Een Lucifer in een emmer diesel dooft gewoon uit ja.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Diesel is echt moeilijk aan te steken mrt een aansteker. schijnt.
Op de quote knop klikken. Alles selecteren. copy, past in het nieuwe toppic. (ctrl+a, ctrl+c en in nieuw toppic ctrl+v)quote:Op donderdag 16 juni 2016 19:59 schreef zeefje het volgende:
Ik kan niet meer kwooten uit het vorige topic.
Als je mobiel zit en geen mod bent ook nietquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:40 schreef z80 het volgende:
[..]
Op de quote knop klikken. Alles selecteren. copy, past in het nieuwe toppic. (ctrl+a, ctrl+c en in nieuw toppic ctrl+v)
kun je daarna reageren zoals je normaal doet.
Ik.fok mobiel nu. Dus kon nietquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:40 schreef z80 het volgende:
[..]
Op de quote knop klikken. Alles selecteren. copy, past in het nieuwe toppic. (ctrl+a, ctrl+c en in nieuw toppic ctrl+v)
kun je daarna reageren zoals je normaal doet.
Verkoudheid met hoge koorts en spierpijn?quote:
Dat kan.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:44 schreef zeefje het volgende:
Verkoudheid met hoge koorts en spierpijn?
De nep Duitsers zijn Piet en ik. Niet die blauwe smurf die nog nat is achter de oren.quote:
Derludolf is nat achter de oren. Wow kop..spijkerquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:45 schreef z80 het volgende:
[..]
De nep Duitsers zijn Piet en ik. Niet die blauwe smurf die nog nat is achter de oren.
Ja, maar ik zie jullie jezelf nog niet zo gauw verkleden in een Duitse outfit en dat doet dat joch wel.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:45 schreef z80 het volgende:
De nep Duitsers zijn Piet en ik. Niet die blauwe smurf die nog nat is achter de oren.
Krijg je geen venster meer als je bij een gesloten toppic op de quote knop drukt?quote:
Ja als je d'r soms hoort klagen denk je dat ze al richting d'r AOW gaat jaquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:48 schreef Isabeau het volgende:
zeefje! Waarom dacht ik dat je véél ouder was!
Ik was nat achter de oren jaquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:46 schreef zeefje het volgende:
[..]
Derludolf is nat achter de oren. Wow kop..spijker![]()
Ik vrees dat zeefje pas aow gaat krijgen rond haar 70'stequote:Op donderdag 16 juni 2016 21:50 schreef derLudolf het volgende:
Ja als je d'r soms hoort klagen denk je dat ze al richting d'r AOW gaat ja
Van wat ik heb gezien welquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees dat zeefje pas aow gaat krijgen rond haar 70'ste(wel vrouw, toch?)
Hequote:Op donderdag 16 juni 2016 21:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja als je d'r soms hoort klagen denk je dat ze al richting d'r AOW gaat ja
Vraag mij af waarom danquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:48 schreef Isabeau het volgende:
zeefje! Waarom dacht ik dat je véél ouder was! Nou ja, dat dacht ik dus
En net deel 1 van Now you see me gezien omdat we volgende week naar deel 2 gaan. Ross was verbaasd dat ik deel 1 nooit had gezien. Ik eigenlijk ook nu ik hem heb gezienBen oa groot fan van Woody Harrelson namelijk en deze film van hem nooit gezien. Was een genot om naar te kijken
De hele film, niet alleen Woody.
Ja, geen idee! Ik heb van de meeste mensen hier wel een beeld in mijn hoofd en dat beeld hoeft niet conform de realiteit te zijn natuurlijk. Dus tot ik je ontmoet blijf je vrees ik een stuk ouder in mijn hoofd, ondanks de betrouwbare correctie.quote:
gewoon een chinees met rood haar...kan bestquote:Op donderdag 16 juni 2016 22:04 schreef Isabeau het volgende:
Zo vond ik een tijd geleden dat RobinOok Chinees was, wat nog enigszins te verklaren is. Maar dat is dus ook totaal niet correct. En dat weet ik nu wel, maar dat beeld blijft maar hangen
Was het dan eerst blond geverfd?quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:06 schreef liedetector het volgende:
gewoon een chinees met rood haar...kan best
Dat doe ik niet, dat ben ik gewoonquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:08 schreef liedetector het volgende:
tuurlijk anders pakte het rood zo slecht *stelt Isa dr gedachte gewoon weer in op chinees
Ik wil niet stoken hoor, maar dat had ik niet gepikt zeefjequote:Op donderdag 16 juni 2016 22:07 schreef Kreator het volgende:
Ik dacht ook dat zeefje achterin de 30 was.
/me stelt de vraag maar:quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:09 schreef emmyemmy het volgende:
Ik heb net zooo lekker gegeten
Wel beetje laat geworden
Vriendje weer blij
Uit eten geweest of zelf gekookt?quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:09 schreef emmyemmy het volgende:
Ik heb net zooo lekker gegeten
Wel beetje laat geworden
Vriendje weer blij
quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[me=Isabeau]stelt de vraag maar: [/me]
"En wat heb je dan gegeten, emmyemmy?"
Al gevonden.
CUL / Wat eten en drinken we vandaag #362 Met veel snacks :9quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Uit eten geweest of zelf gekookt?
waarom 1 met en 1 zonder saus btw?quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:11 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
[..]
CUL / Wat eten en drinken we vandaag #362 Met veel snacks :9experimentje, eerste keer flatbread
Zodat de andere niet soggy werd, saus zit in bakjequote:Op donderdag 16 juni 2016 22:12 schreef liedetector het volgende:
[..]
waarom 1 met en 1 zonder saus btw?
Ziet er niet slecht uitquote:Op donderdag 16 juni 2016 22:11 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
[..]
CUL / Wat eten en drinken we vandaag #362 Met veel snacks :9experimentje, eerste keer flatbread
Ja gewoon rundergehaktquote:Op donderdag 16 juni 2016 22:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ziet er niet slecht uit![]()
Dat is wel echt vlees toch?
lol...sowieso zou ik ze nooit op een broodje plempen inclusief salede met de stokjes er nog in @onhandig (verder ziet het er lekker uit wel)quote:
En ik.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:45 schreef z80 het volgende:
[..]
Maar je hebt wel twee čchte Duutsers in je huis wonenquote:
Hamster.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:14 schreef derLudolf het volgende:
Ziet er niet slecht uit![]()
Dat is wel echt vlees toch?
Ja! Waarvan er eentje ook nog eens Nederlands is!quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar je hebt wel twee čchte Duutsers in je huis wonen
That ship has sailed..quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:16 schreef liedetector het volgende:
[..]
nee jij bent voor mij gewoon een nep scandinaaf als het woord niet bestond dan nu wel ...
Hoe is het met de kleine Nederlandse Duutser?quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:18 schreef Jagärtrut het volgende:
Ja! Waarvan er eentje ook nog eens Nederlands is!
Is er geen Duitse iens? Vast wel!quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Over Duits gesproken: Het is niet te doen om restaurants in Hamburg (centrum) te vinden.. teveel keuze
Maar gelukkig mogen wij 3 x.. iig een keer visrestaurant, iets met hamburgers of Grieks of Aziatisch.
Maar hier wil ik ook heen Pizza Bande
Ja, ik weet het... culinair is het allemaal niet maar wel lekker
Ik vind zo'n grillplatte altijd wel fijn in D. Verschillende soorten vlees, wat gegrilde groenten gekookte groenten, gebakken aardappels.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Over Duits gesproken: Het is niet te doen om restaurants in Hamburg (centrum) te vinden.. teveel keuze
Maar gelukkig mogen wij 3 x.. iig een keer visrestaurant, iets met hamburgers of Grieks of Aziatisch.
Maar hier wil ik ook heen Pizza Bande
Ja, ik weet het... culinair is het allemaal niet maar wel lekker
Volgens mij is iens uniek en moet de rest van de wereld het doen met dat vreselijke tripadvisor.quote:
Uhmmm.. ik ben het hoor... Uniek, boer'ndochter in hart en nieren...quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik vind zo'n grillplatte altijd wel fijn in D. Verschillende soorten vlees, wat gegrilde groenten gekookte groenten, gebakken aardappels.
Maar misschien niet culinair genoeg voor jullie hier.
Oh ja, die is wereldwijd hč. Brrrr.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:34 schreef RobinOok het volgende:
Volgens mij is iens uniek en moet de rest van de wereld het doen met dat vreselijke tripadvisor.
TripAdvisorquote:
Yep, doe het ook met Tripadvisor op dit moment.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:34 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Volgens mij is iens uniek en moet de rest van de wereld het doen met dat vreselijke tripadvisor.
Idyllisch beeld door megastallen?quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:23 schreef Lot_1 het volgende:
ziet er heerlijk uit Emmy![]()
Ik had zeefje wel rond de 21 geschatEn leuk om der_Ludolf eens te zien! Ik vind je landbouw/veeteelt verhalen heel interessant. Ik heb nog een best ouderwets beeld van boeren doordat ik de meeste informatie van mijn vader heb die opgegroeid is op een boerderij en de landbouwschool heeft afgerond. Al weet ik dat mijn beeld te idyllisch is door mijn oom die megastallen vol kippen heeft. Maar heel veel weet ik er niet van.
Nee, ondanks de megastallen van haar oom.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Idyllisch beeld door megastallen?
Wat een fantastisch verhaal van die allround plotterquote:
toevallig net heel gesprek met kennis die dr dus echt kent en weet hoe boos ze is... teiest gewoon...quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat een fantastisch verhaal van die allround plotter![]()
http://www.annetteschaap.nl/boeken/erfelijkheid.html
tablet hing... kijk ook ff dr ' recepten'.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ze haalt er echt alles bij, vaccinaties, chemtrails, monsanto, en ze is gediplomeerd aura lezer!quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Onzin. Dat mag wel, maar niet zonder verdoving.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:45 schreef derLudolf het volgende:
Mede door toedoen van de Dierenbescherming is het niet toegestaan om beren te castreren en moesten dieren meer ruimte krijgen in de vrachtauto.
Was leuk, nuttig (40 kilo lichtbruin deeg, nieuw record!), en eten lekker! Al was ik er geloof ik enthousiaster over dan jij en Isegrim waren.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:07 schreef minilot het volgende:
Poehee, lange dag met vroege kantoordienst, urenlang bakkersknecht spelen en daarna Peruviaans eten met LHO en Isegrim. Wel gezellig!![]()
Nu thuis. Kletsnatte kleren (wegens wolkbreuk) uit en pyjama aan.![]()
Morgen SC bijlezen!
Dit soort discussies geven wel aan hoe lastig het is om helderheid te krijgen als buitenstaander. Men heeft ook zulke verschillende belangen. Elke (veeteelt) boer wil geld verdienen en vind het oké om dieren daarvoor te gebruiken. Maar in hoeverre je vind dat dieren daarbij ook mogen lijden, of wanneer een dier lijdt, daar verschillen de meningen over. En dierenorganisaties als Wakker Dier hebben er weinig belang bij of boeren het financieel redden.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Onzin. Dat mag wel, maar niet zonder verdoving.
Oh God, die foto's. Gruwelijk, wat erg!quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mijn favoriet staat er ook op
https://m.yelp.de/biz/pl%C3%BCnnhock-haren-ems
Lees morgen meer. Val nu bijna in slaap.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:19 schreef liedetector het volgende:
[..]
tablet hing... kijk ook ff dr ' recepten'.
Heb je het net uitgelezen, of gewoon een late reactie?quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:52 schreef Lot_1 het volgende:
Oh, en Robin: Oblomovinderdaad, wat een fantastisch boek
Eten fotograferen is een vak apartquote:Op donderdag 16 juni 2016 23:54 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Oh God, die foto's. Gruwelijk, wat erg!
Dus je zeurt al 30 jaar en nog altijd zonder succes?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 00:05 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Heb je het net uitgelezen, of gewoon een late reactie?
Sinds Oblomov zeur ik bij (mijn, niet alle) mannen dat ze voor me moeten zingen. Zonder succes. Nog nooit iemand voor me gezongen. Potversnorrie.
Denk ook niet dat het er ooit nog van gaat komen....
Misschien gewoon eens herlezen. Ik ben normaal niet van het herlezen of herkijken ( van films) maar ben eigenlijk wel benieuwd wat ik er nu van zou vinden. Zal zo'n 30 jaar geleden zijn dat ik het las. Jeetje....
Definitie: vrouw.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 06:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dus je zeurt al 30 jaar en nog altijd zonder succes?
Jij ook goedemorgenquote:
Tot de foto wist ik ook zeker dat ze Chinese zou zijnquote:Op donderdag 16 juni 2016 22:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, geen idee! Ik heb van de meeste mensen hier wel een beeld in mijn hoofd en dat beeld hoeft niet conform de realiteit te zijn natuurlijk. Dus tot ik je ontmoet blijf je vrees ik een stuk ouder in mijn hoofd, ondanks de betrouwbare correctie.
Zo vond ik een tijd geleden dat RobinOok Chinees was, wat nog enigszins te verklaren is. Maar dat is dus ook totaal niet correct. En dat weet ik nu wel, maar dat beeld blijft maar hangen
Door iemand die jou kon -zien-?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 08:09 schreef zeefje het volgende:
Ik werd achterin de 30 geschat. Wat is dezen.
Ja ik denk dat ik toch nog Eifel of Moezel als bestemming kies, ipv Limburg in Juli.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 08:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zomer in Nederland..
Ben blij dat ik dit jaar laat vakantie heb.
gewoon een late reactiequote:Op vrijdag 17 juni 2016 00:05 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Heb je het net uitgelezen, of gewoon een late reactie?
Sinds Oblomov zeur ik bij (mijn, niet alle) mannen dat ze voor me moeten zingen. Zonder succes. Nog nooit iemand voor me gezongen. Potversnorrie.
Denk ook niet dat het er ooit nog van gaat komen....
Misschien gewoon eens herlezen. Ik ben normaal niet van het herlezen of herkijken ( van films) maar ben eigenlijk wel benieuwd wat ik er nu van zou vinden. Zal zo'n 30 jaar geleden zijn dat ik het las. Jeetje....
Waarom meteen negatieve? Als mensen die je nog nooit gezien hebt maar enkel van je post op een forum kennen je ouder schatten met je dat als compliment zien. Dat beteken namelijk dat je niet als een blaag/puber maar wat loopt te roepen of te rellen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 08:09 schreef zeefje het volgende:
Ik werd achterin de 30 geschat. Wat is dezen.
Ik bedoelde het niet negatief hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:15 schreef z80 het volgende:
[..]
Waarom meteen negatieve? Als mensen die je nog nooit gezien hebt maar enkel van je post op een forum kennen je ouder schatten met je dat als compliment zien. Dat beteken namelijk dat je niet als een blaag/puber maar wat loopt te roepen of te rellen.
Oooo, de opluchting!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Vriendin/collega heeft me net eindelijk gebeld; tis goedaardig!!![]()
![]()
![]()
1x per jaar terugkomen om te kijken of t is gegroeid want dan kan het kwaadaardig worden maar tis gewoon goed
Ik ook niet toen ik dat zei. Ik heb van iedereen op fok wel een beeld, zonder dat dat hoeft te stroken met de realiteit.quote:
Leuk!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Dit is leuk aan NL
De PM kan gewoon ff piano spelen op CS of op een terrasje gaan zitten
Wat een opluchtingquote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:33 schreef FutureFairytale het volgende:
![]()
![]()
1x per jaar terugkomen om te kijken of t is gegroeid want dan kan het kwaadaardig worden maar tis gewoon goed
is dat niet zo dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook niet toen ik dat zei. Ik heb van iedereen op fok wel een beeld, zonder dat dat hoeft te stroken met de realiteit.
Zo heb ik jarenlang gedacht dat LeoLinedance een vrouw was, want Leoline-Dance..
Ja laat je kop dan es zienquote:
Nou, treurig is dan weer ietsiepietsie te dik aangezet, gewoon jammer. Je kan niet alles hebben. Bovendien, andere dingen op het wensenlijstje waren een stuk belangrijker.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:02 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
gewoon een late reactiewat treurig dat in 30 jaar tijd nog nooit een man voor je heeft willen zingen! Alhoewel het bij sommige mannen vast beter is als ze niet zingen.
Nope geen kopfoto hier.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja laat je kop dan es zien
Maar je praat niet bepaald onverstandig [ afbeelding
Poeh, wat een geweldige opluchting!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:33 schreef FutureFairytale het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:33 schreef FutureFairytale het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:11 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nope geen kopfoto hier.
Oké toch maar wel. Onder spoiler..zo weer weg..Je stuur zit aan de verkeerde kantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door derLudolf op 19-06-2016 19:44:25 (foto weg :)) ]Kranplätze müssen verdichtet sein
Yes yes yesquote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:33 schreef FutureFairytale het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had natuurlijk op krukken moeten blijven rondharken om mezelf onder vaderdag gedoe uit te wurmenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nu oppassen dat je dit weekend niet teveel forceert
Ben je blij dat je vakantie over isquote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:34 schreef RobinOok het volgende:
We gaan inpakken! Naar huis, naar huis! Aan de kant, wij komen eraan!![]()
![]()
![]()
![]()
Awwwwquote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:41 schreef Jagärtrut het volgende:
ach, wat een gedoe Isa. En wat een gouden verzorgster moet dat zijn zo lang zonder salaris te werken. Dat moet je financieel ook maar kunnen..
In het zelfde kader hebben wij nog steeds geen kinderbijslag gehad voor T. We vallen tussen de bureaucratische wal en schip.
Hier regent het de hele dag, maar T wil graag naar buiten:
[ afbeelding ]
Ik zou je echt geen dag ouder dan 29 gegeven hebben, hoor...quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:11 schreef zeefje het volgende:
Nope geen kopfoto hier.
Oké toch maar wel. Onder spoiler..zo weer weg..
ja ik stond stil, en dat groene gordelding is omdat mijn gordel in mijn nek snijdt[/spoiler]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door golfer op 17-06-2016 12:38:15 ]There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou je echt geen dag ouder dan 29 gegeven hebben, hoor...
Maar ook met foto wel ouder dan 21.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
-edit- en dat is in dit geval een compliment..
[ Bericht 7% gewijzigd door Kreator op 17-06-2016 11:53:35 ]
Jij begint te soppen bij alles wat een hartslag heeftquote:
Wat een prachtig mens is zij, dat zij gewoon bij je moeder blijft. Maar ik kan me zo voorstellen dat jullie geen vertrouwen in dat bericht hebben.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:40 schreef Isabeau het volgende:
Overigens voor wie het heeft gevolgd: de verzorgster van mijn moeder heeft nog steeds geen salaris gehad (na meerdere beloftes voor spoedbetalingen). Maar ik las in de krant dat de puinhoop bij de SVB is opgelost. Dat is fijn om te weten
Wat lief...mama ik wil naar buiten en natuurlijk nog niet snappen waarom mama het er niet mee eens is. Leuke broek heeft hij aan!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:41 schreef Jagärtrut het volgende:
ach, wat een gedoe Isa. En wat een gouden verzorgster moet dat zijn zo lang zonder salaris te werken. Dat moet je financieel ook maar kunnen..
In het zelfde kader hebben wij nog steeds geen kinderbijslag gehad voor T. We vallen tussen de bureaucratische wal en schip.
[ afbeelding ]
I call nonsens!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jij begint te soppen bij alles wat een hartslag heeft
* Isegrim nieuwsgierig is naar wensenlijstje RobinOokquote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:05 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Nou, treurig is dan weer ietsiepietsie te dik aangezet, gewoon jammer. Je kan niet alles hebben. Bovendien, andere dingen op het wensenlijstje waren een stuk belangrijker.
dat was een geintje Miniquote:
Zeker dat beaam ik ookquote:Kijk dat lieve frisse koppie dan!
Ja, dat moet welquote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:52 schreef Lot_1 het volgende:
pff wat een gedoe Isaik mag hopen dat zij straks ineens een enorme klap salaris krijgt!
Zeefjes hoofd ook gezien
Een jongen naar mijn hart. Lekker in de regen banjeren.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Maar dan nu liever in je eigen huis en niet in een vakantiehuisje?quote:
Nou, toevallig zou ik in dit huisje ook kunnen wonen. Graag zelfs! :-)quote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dan nu liever in je eigen huis en niet in een vakantiehuisje?
Dan moet je een vent zoeken die écht goed kan zingen (of iets anders doet wat erg veel betaald)quote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:10 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Nee, ik zou altijd wel vakantie willen.
de blik op je foto deed mij daar aan denkenquote:
ja die blik in jou foto is wel vele malen erger dan mijn foto hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
de blik op je foto deed mij daar aan denken
En dan ook nog bereid is mij te onderhouden. Ik ken er wel, maar die zeggen allemaal "je gaat maar lekker werken, ik ben Malle Eppie niet".quote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan moet je een vent zoeken die écht goed kan zingen (of iets anders doet wat erg veel betaald)
*zwaait*quote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:33 schreef zeefje het volgende:
Ik vind mijn ogen wel mooi.
Oke, genoeg gepraat over mij. *delete*
Ik vind dat het lekker wegkijkt. Het gaat wat minder om Piper om een gegeven moment, en dat is goed.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
is het nog wat? ik ben na 2 of 3 seizoenen afgehaakt.
Mee eens, al vond ik het concept van Piper in seizoen één wel erg goed. Maar daarna was het klaar hoor!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind dat het lekker wegkijkt. Het gaat wat minder om Piper om een gegeven moment, en dat is goed.
Niks van aantrekken. Te leuk om te laten liggen!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:47 schreef Isegrim het volgende:
Ik had besloten om GoT te gaan kijken, maar Jeroen werkt tegen. "We hebben de Southpark daarvan toch al gezien?"
Anders kijk ik wel alleen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Niks van aantrekken. Te leuk om te laten liggen!
Bij lange na niet het enige tietenpaar in de serie zelfs!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:54 schreef Kreator het volgende:
Ik vind GoT echt wel de moeite waard. Als je nou tegen Jeroen zegt dat die draken-dame haar tieten laat zien, dan wil ie vast wel kijken.
Ik zou er wel een nier voor overhebben.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Bij lange na niet het enige tietenpaar in de serie zelfs!
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:01 schreef Myraela het volgende:
Dat moment dat je uitgebreid wil gaan schoonmaken en vervolgens alleen maar uren kaarsjes, potjes en kookboeken aan het verplaatsen bent zodat het leuker staat.
Heel herkenbaarquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:01 schreef Myraela het volgende:
Dat moment dat je uitgebreid wil gaan schoonmaken en vervolgens alleen maar uren kaarsjes, potjes en kookboeken aan het verplaatsen bent zodat het leuker staat.
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:01 schreef Myraela het volgende:
alleen maar uren kaarsjes, potjes en kookboeken aan het verplaatsen bent zodat het leuker staat.
Ik vond breaking bad geweldigquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:19 schreef minilot het volgende:
Zijn er series die je wél erg leuk vindt, Emmy?
Niksquote:
Lainquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Niksaan hoor!
Doet me eraan denken, Serial Experiments: Lain weer eens terugkijken. Die vond ik vroeger zo vreemd en cool en duister!![]()
[ afbeelding ]
Fraai hč?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:28 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Lainheb ik nog een wallpaper van. Vorige zomer samen gekeken net mn vriend
Ik kan je ook de animefilm Perfect Blue aanradenquote:
Die begrijp ik wel.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:30 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje de vage pop cultuur van Japan begrijpen
Daar zal ik geen last van hebben.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:34 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Mooiveel mensen komen niet verder dan "lol gekke japan
" en waarderen de film dus minder
Kip patat en appelmoesquote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:02 schreef minilot het volgende:
Robin, wat wordt je eerste maaltijd wanneer je weer thuis bent?
Ik ben nog lang niet tevreden.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:09 schreef minilot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Na snoetfoto's, tijd voor wat huisfoto's in de SC!
5!!!! uur buiten staan wachtenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:13 schreef golfer het volgende:
Vanavond hier om 20:30 optreden van de 3J's en ja hoor...de eerste bezoekers staan alweer voor het hek.
+1!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:14 schreef minilot het volgende:
*zingt*
"'s Zomers eten wij spinazie
Derrie a la creme met ei
Als ik zeg dat ik geen trek heb
Krijg ik d'r een schepje bij
Soms heeft moeder een bevlieging
Wat dan franse stoofpot heet
Joost mag weten wat erin zit
Maar het smaakt naar apenzweet"
Uit mijn hoofd hč?
Echt zo Kinderen voor Kinderen-fan toen ik klein was!
Oh ja, zo herkenbaar. Een hele tijd geleden had ik een tijdje geen werk (kleine uitkering) en toen liep ik een keer de Slegte binnen (woonde haast daar) en daar was een boekenserie die ik als 10 jarige las en herlas. Ik had de keuze tussen de rest van de week warm eten en de boeken niet kopen of brood eten en de boeken wel kopen. Het brood was prima te doenquote:
Ik wilde meedoen, maar volgens mijn moeder woonde we te ver weg van Hilversum. She lied. She lied.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Jij had er qua Gooise rrrrrrr zo prachtig ingepast!
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:14 schreef minilot het volgende:
*zingt*
"'s Zomers eten wij spinazie
Derrie a la creme met ei
Als ik zeg dat ik geen trek heb
Krijg ik d'r een schepje bij
Soms heeft moeder een bevlieging
Wat dan franse stoofpot heet
Joost mag weten wat erin zit
Maar het smaakt naar apenzweet"
Uit mijn hoofd hč?
Echt zo Kinderen voor Kinderen-fan toen ik klein was!
Die hard fans. Willen vooraan zitten als het hek opengaat. Rennen dan naar binnen.Ze kennen elkaar allemaal. Hebben picknick- en koelboxen bij zich.quote:
Awww, wat ontzettend schattig!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik wilde meedoen, maar volgens mijn moeder woonde we te ver weg van Hilversum. She lied. She lied.
En ze gaan waarschijnlijk meerdere keren per jaar naar een optreden? Picknickmanden meequote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Die hard fans. Willen vooraan zitten als het hek opengaat. Rennen dan naar binnen.Ze kennen elkaar allemaal. Hebben picknick- en koelboxen bij zich.
Yups, Prachtig zonnig en droog hier.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[
En ze gaan waarschijnlijk meerdere keren per jaar naar een optreden? Picknickmanden meeHoop dat het daar warmer is als hier.
Dat probeer ik ook, maar pffff, dat neppequote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo ik ga de nieuwe Masterchef US ook volgen (naast Australie)
Echt he? Het is een verschrikkingquote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:58 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook, maar pffff, dat neppe!
Wat ziet dat er fantastisch uit!quote:
Ja, ik als kind ook. Kwam je in deze bible belt niet onderuit!quote:
Onbegrijpelijk!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, ik als kind ook. Kwam je in deze bible belt niet onderuit!![]()
Heeft niet zo geholpen, ben ik bang.
nog erger, ik ken ook de namen niet, ga dat nummer niet aanklikken ook met deze introductiequote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit iets van Elly en Rikkert heb gehoord. Ik ken de namen, maar daar is echt alles mee gezegd.
Volgens mij ken ik de namen omdat ze eerder ook al eens ter sprake kwamen in dit topicquote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:35 schreef liedetector het volgende:
nog erger, ik ken ook de namen niet, ga dat nummer niet aanklikken ook met deze introductie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |