Maar dan nu liever in je eigen huis en niet in een vakantiehuisje?quote:
Nou, toevallig zou ik in dit huisje ook kunnen wonen. Graag zelfs! :-)quote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dan nu liever in je eigen huis en niet in een vakantiehuisje?
Dan moet je een vent zoeken die écht goed kan zingen (of iets anders doet wat erg veel betaald)quote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:10 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Nee, ik zou altijd wel vakantie willen.
de blik op je foto deed mij daar aan denkenquote:
ja die blik in jou foto is wel vele malen erger dan mijn foto hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
de blik op je foto deed mij daar aan denken
En dan ook nog bereid is mij te onderhouden. Ik ken er wel, maar die zeggen allemaal "je gaat maar lekker werken, ik ben Malle Eppie niet".quote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan moet je een vent zoeken die écht goed kan zingen (of iets anders doet wat erg veel betaald)
*zwaait*quote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:33 schreef zeefje het volgende:
Ik vind mijn ogen wel mooi.
Oke, genoeg gepraat over mij. *delete*
Ik vind dat het lekker wegkijkt. Het gaat wat minder om Piper om een gegeven moment, en dat is goed.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
is het nog wat? ik ben na 2 of 3 seizoenen afgehaakt.
Mee eens, al vond ik het concept van Piper in seizoen één wel erg goed. Maar daarna was het klaar hoor!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind dat het lekker wegkijkt. Het gaat wat minder om Piper om een gegeven moment, en dat is goed.
Niks van aantrekken. Te leuk om te laten liggen!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:47 schreef Isegrim het volgende:
Ik had besloten om GoT te gaan kijken, maar Jeroen werkt tegen. "We hebben de Southpark daarvan toch al gezien?"
Anders kijk ik wel alleen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Niks van aantrekken. Te leuk om te laten liggen!
Bij lange na niet het enige tietenpaar in de serie zelfs!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:54 schreef Kreator het volgende:
Ik vind GoT echt wel de moeite waard. Als je nou tegen Jeroen zegt dat die draken-dame haar tieten laat zien, dan wil ie vast wel kijken.
Ik zou er wel een nier voor overhebben.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Bij lange na niet het enige tietenpaar in de serie zelfs!
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:01 schreef Myraela het volgende:
Dat moment dat je uitgebreid wil gaan schoonmaken en vervolgens alleen maar uren kaarsjes, potjes en kookboeken aan het verplaatsen bent zodat het leuker staat.
Heel herkenbaarquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:01 schreef Myraela het volgende:
Dat moment dat je uitgebreid wil gaan schoonmaken en vervolgens alleen maar uren kaarsjes, potjes en kookboeken aan het verplaatsen bent zodat het leuker staat.
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:01 schreef Myraela het volgende:
alleen maar uren kaarsjes, potjes en kookboeken aan het verplaatsen bent zodat het leuker staat.
Ik vond breaking bad geweldigquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:19 schreef minilot het volgende:
Zijn er series die je wél erg leuk vindt, Emmy?
Niksquote:
Lainquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Niksaan hoor!
Doet me eraan denken, Serial Experiments: Lain weer eens terugkijken. Die vond ik vroeger zo vreemd en cool en duister!![]()
[ afbeelding ]
Fraai hè?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:28 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Lainheb ik nog een wallpaper van. Vorige zomer samen gekeken net mn vriend
Ik kan je ook de animefilm Perfect Blue aanradenquote:
Die begrijp ik wel.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:30 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje de vage pop cultuur van Japan begrijpen
Daar zal ik geen last van hebben.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:34 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Mooiveel mensen komen niet verder dan "lol gekke japan
" en waarderen de film dus minder
Kip patat en appelmoesquote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:02 schreef minilot het volgende:
Robin, wat wordt je eerste maaltijd wanneer je weer thuis bent?
Ik ben nog lang niet tevreden.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:09 schreef minilot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Na snoetfoto's, tijd voor wat huisfoto's in de SC!
5!!!! uur buiten staan wachtenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:13 schreef golfer het volgende:
Vanavond hier om 20:30 optreden van de 3J's en ja hoor...de eerste bezoekers staan alweer voor het hek.
+1!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:14 schreef minilot het volgende:
*zingt*
"'s Zomers eten wij spinazie
Derrie a la creme met ei
Als ik zeg dat ik geen trek heb
Krijg ik d'r een schepje bij
Soms heeft moeder een bevlieging
Wat dan franse stoofpot heet
Joost mag weten wat erin zit
Maar het smaakt naar apenzweet"
Uit mijn hoofd hè?
Echt zo Kinderen voor Kinderen-fan toen ik klein was!
Oh ja, zo herkenbaar. Een hele tijd geleden had ik een tijdje geen werk (kleine uitkering) en toen liep ik een keer de Slegte binnen (woonde haast daar) en daar was een boekenserie die ik als 10 jarige las en herlas. Ik had de keuze tussen de rest van de week warm eten en de boeken niet kopen of brood eten en de boeken wel kopen. Het brood was prima te doenquote:
Ik wilde meedoen, maar volgens mijn moeder woonde we te ver weg van Hilversum. She lied. She lied.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Jij had er qua Gooise rrrrrrr zo prachtig ingepast!
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:14 schreef minilot het volgende:
*zingt*
"'s Zomers eten wij spinazie
Derrie a la creme met ei
Als ik zeg dat ik geen trek heb
Krijg ik d'r een schepje bij
Soms heeft moeder een bevlieging
Wat dan franse stoofpot heet
Joost mag weten wat erin zit
Maar het smaakt naar apenzweet"
Uit mijn hoofd hè?
Echt zo Kinderen voor Kinderen-fan toen ik klein was!
Die hard fans. Willen vooraan zitten als het hek opengaat. Rennen dan naar binnen.Ze kennen elkaar allemaal. Hebben picknick- en koelboxen bij zich.quote:
Awww, wat ontzettend schattig!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik wilde meedoen, maar volgens mijn moeder woonde we te ver weg van Hilversum. She lied. She lied.
En ze gaan waarschijnlijk meerdere keren per jaar naar een optreden? Picknickmanden meequote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Die hard fans. Willen vooraan zitten als het hek opengaat. Rennen dan naar binnen.Ze kennen elkaar allemaal. Hebben picknick- en koelboxen bij zich.
Yups, Prachtig zonnig en droog hier.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[
En ze gaan waarschijnlijk meerdere keren per jaar naar een optreden? Picknickmanden meeHoop dat het daar warmer is als hier.
Dat probeer ik ook, maar pffff, dat neppequote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo ik ga de nieuwe Masterchef US ook volgen (naast Australie)
Echt he? Het is een verschrikkingquote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:58 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook, maar pffff, dat neppe!
Wat ziet dat er fantastisch uit!quote:
Ja, ik als kind ook. Kwam je in deze bible belt niet onderuit!quote:
Onbegrijpelijk!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, ik als kind ook. Kwam je in deze bible belt niet onderuit!![]()
Heeft niet zo geholpen, ben ik bang.
nog erger, ik ken ook de namen niet, ga dat nummer niet aanklikken ook met deze introductiequote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit iets van Elly en Rikkert heb gehoord. Ik ken de namen, maar daar is echt alles mee gezegd.
Volgens mij ken ik de namen omdat ze eerder ook al eens ter sprake kwamen in dit topicquote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:35 schreef liedetector het volgende:
nog erger, ik ken ook de namen niet, ga dat nummer niet aanklikken ook met deze introductie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |