Oh ja, zo herkenbaar. Een hele tijd geleden had ik een tijdje geen werk (kleine uitkering) en toen liep ik een keer de Slegte binnen (woonde haast daar) en daar was een boekenserie die ik als 10 jarige las en herlas. Ik had de keuze tussen de rest van de week warm eten en de boeken niet kopen of brood eten en de boeken wel kopen. Het brood was prima te doenquote:
Ik wilde meedoen, maar volgens mijn moeder woonde we te ver weg van Hilversum. She lied. She lied.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Jij had er qua Gooise rrrrrrr zo prachtig ingepast!
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:14 schreef minilot het volgende:
*zingt*
"'s Zomers eten wij spinazie
Derrie a la creme met ei
Als ik zeg dat ik geen trek heb
Krijg ik d'r een schepje bij
Soms heeft moeder een bevlieging
Wat dan franse stoofpot heet
Joost mag weten wat erin zit
Maar het smaakt naar apenzweet"
Uit mijn hoofd hè?
Echt zo Kinderen voor Kinderen-fan toen ik klein was!
Die hard fans. Willen vooraan zitten als het hek opengaat. Rennen dan naar binnen.Ze kennen elkaar allemaal. Hebben picknick- en koelboxen bij zich.quote:
Awww, wat ontzettend schattig!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik wilde meedoen, maar volgens mijn moeder woonde we te ver weg van Hilversum. She lied. She lied.
En ze gaan waarschijnlijk meerdere keren per jaar naar een optreden? Picknickmanden meequote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Die hard fans. Willen vooraan zitten als het hek opengaat. Rennen dan naar binnen.Ze kennen elkaar allemaal. Hebben picknick- en koelboxen bij zich.
Yups, Prachtig zonnig en droog hier.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[
En ze gaan waarschijnlijk meerdere keren per jaar naar een optreden? Picknickmanden meeHoop dat het daar warmer is als hier.
Dat probeer ik ook, maar pffff, dat neppequote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo ik ga de nieuwe Masterchef US ook volgen (naast Australie)
Echt he? Het is een verschrikkingquote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:58 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook, maar pffff, dat neppe!
Wat ziet dat er fantastisch uit!quote:
Ja, ik als kind ook. Kwam je in deze bible belt niet onderuit!quote:
Onbegrijpelijk!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, ik als kind ook. Kwam je in deze bible belt niet onderuit!![]()
Heeft niet zo geholpen, ben ik bang.
nog erger, ik ken ook de namen niet, ga dat nummer niet aanklikken ook met deze introductiequote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik geloof niet dat ik ooit iets van Elly en Rikkert heb gehoord. Ik ken de namen, maar daar is echt alles mee gezegd.
Volgens mij ken ik de namen omdat ze eerder ook al eens ter sprake kwamen in dit topicquote:Op vrijdag 17 juni 2016 16:35 schreef liedetector het volgende:
nog erger, ik ken ook de namen niet, ga dat nummer niet aanklikken ook met deze introductie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |