Mee eens, al vond ik het concept van Piper in seizoen één wel erg goed. Maar daarna was het klaar hoor!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind dat het lekker wegkijkt. Het gaat wat minder om Piper om een gegeven moment, en dat is goed.
Niks van aantrekken. Te leuk om te laten liggen!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:47 schreef Isegrim het volgende:
Ik had besloten om GoT te gaan kijken, maar Jeroen werkt tegen. "We hebben de Southpark daarvan toch al gezien?"
Anders kijk ik wel alleen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Niks van aantrekken. Te leuk om te laten liggen!
Bij lange na niet het enige tietenpaar in de serie zelfs!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:54 schreef Kreator het volgende:
Ik vind GoT echt wel de moeite waard. Als je nou tegen Jeroen zegt dat die draken-dame haar tieten laat zien, dan wil ie vast wel kijken.
Ik zou er wel een nier voor overhebben.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 13:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Bij lange na niet het enige tietenpaar in de serie zelfs!
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:01 schreef Myraela het volgende:
Dat moment dat je uitgebreid wil gaan schoonmaken en vervolgens alleen maar uren kaarsjes, potjes en kookboeken aan het verplaatsen bent zodat het leuker staat.
Heel herkenbaarquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:01 schreef Myraela het volgende:
Dat moment dat je uitgebreid wil gaan schoonmaken en vervolgens alleen maar uren kaarsjes, potjes en kookboeken aan het verplaatsen bent zodat het leuker staat.
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:01 schreef Myraela het volgende:
alleen maar uren kaarsjes, potjes en kookboeken aan het verplaatsen bent zodat het leuker staat.
Ik vond breaking bad geweldigquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:19 schreef minilot het volgende:
Zijn er series die je wél erg leuk vindt, Emmy?
Niksquote:
Lainquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Niksaan hoor!
Doet me eraan denken, Serial Experiments: Lain weer eens terugkijken. Die vond ik vroeger zo vreemd en cool en duister!![]()
[ afbeelding ]
Fraai hè?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:28 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Lainheb ik nog een wallpaper van. Vorige zomer samen gekeken net mn vriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |