quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:33 schreef FutureFairytale het volgende:
Vriendin/collega heeft me net eindelijk gebeld; tis goedaardig!!![]()
![]()
![]()
1x per jaar terugkomen om te kijken of t is gegroeid want dan kan het kwaadaardig worden maar tis gewoon goed
Awwwwquote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:41 schreef Jagärtrut het volgende:
ach, wat een gedoe Isa. En wat een gouden verzorgster moet dat zijn zo lang zonder salaris te werken. Dat moet je financieel ook maar kunnen..
In het zelfde kader hebben wij nog steeds geen kinderbijslag gehad voor T. We vallen tussen de bureaucratische wal en schip.
Hier regent het de hele dag, maar T wil graag naar buiten:
[ afbeelding ]
Ik zou je echt geen dag ouder dan 29 gegeven hebben, hoor...quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:11 schreef zeefje het volgende:
Nope geen kopfoto hier.
Oké toch maar wel. Onder spoiler..zo weer weg..
ja ik stond stil, en dat groene gordelding is omdat mijn gordel in mijn nek snijdt[/spoiler]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door golfer op 17-06-2016 12:38:15 ]There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou je echt geen dag ouder dan 29 gegeven hebben, hoor...
Maar ook met foto wel ouder dan 21.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
-edit- en dat is in dit geval een compliment..
[ Bericht 7% gewijzigd door Kreator op 17-06-2016 11:53:35 ]
Jij begint te soppen bij alles wat een hartslag heeftquote:
Wat een prachtig mens is zij, dat zij gewoon bij je moeder blijft. Maar ik kan me zo voorstellen dat jullie geen vertrouwen in dat bericht hebben.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:40 schreef Isabeau het volgende:
Overigens voor wie het heeft gevolgd: de verzorgster van mijn moeder heeft nog steeds geen salaris gehad (na meerdere beloftes voor spoedbetalingen). Maar ik las in de krant dat de puinhoop bij de SVB is opgelost. Dat is fijn om te weten
Wat lief...mama ik wil naar buiten en natuurlijk nog niet snappen waarom mama het er niet mee eens is. Leuke broek heeft hij aan!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:41 schreef Jagärtrut het volgende:
ach, wat een gedoe Isa. En wat een gouden verzorgster moet dat zijn zo lang zonder salaris te werken. Dat moet je financieel ook maar kunnen..
In het zelfde kader hebben wij nog steeds geen kinderbijslag gehad voor T. We vallen tussen de bureaucratische wal en schip.
[ afbeelding ]
I call nonsens!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jij begint te soppen bij alles wat een hartslag heeft
* Isegrim nieuwsgierig is naar wensenlijstje RobinOokquote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:05 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Nou, treurig is dan weer ietsiepietsie te dik aangezet, gewoon jammer. Je kan niet alles hebben. Bovendien, andere dingen op het wensenlijstje waren een stuk belangrijker.
dat was een geintje Miniquote:
Zeker dat beaam ik ookquote:Kijk dat lieve frisse koppie dan!
Ja, dat moet welquote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:52 schreef Lot_1 het volgende:
pff wat een gedoe Isaik mag hopen dat zij straks ineens een enorme klap salaris krijgt!
Zeefjes hoofd ook gezien
Een jongen naar mijn hart. Lekker in de regen banjeren.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:41 schreef Jagärtrut het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |