Hoe is het met de kleine Nederlandse Duutser?quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:18 schreef Jagärtrut het volgende:
Ja! Waarvan er eentje ook nog eens Nederlands is!
Is er geen Duitse iens? Vast wel!quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Over Duits gesproken: Het is niet te doen om restaurants in Hamburg (centrum) te vinden.. teveel keuze
Maar gelukkig mogen wij 3 x.. iig een keer visrestaurant, iets met hamburgers of Grieks of Aziatisch.
Maar hier wil ik ook heen Pizza Bande
Ja, ik weet het... culinair is het allemaal niet maar wel lekker
Ik vind zo'n grillplatte altijd wel fijn in D. Verschillende soorten vlees, wat gegrilde groenten gekookte groenten, gebakken aardappels.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Over Duits gesproken: Het is niet te doen om restaurants in Hamburg (centrum) te vinden.. teveel keuze
Maar gelukkig mogen wij 3 x.. iig een keer visrestaurant, iets met hamburgers of Grieks of Aziatisch.
Maar hier wil ik ook heen Pizza Bande
Ja, ik weet het... culinair is het allemaal niet maar wel lekker
Volgens mij is iens uniek en moet de rest van de wereld het doen met dat vreselijke tripadvisor.quote:
Uhmmm.. ik ben het hoor... Uniek, boer'ndochter in hart en nieren...quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik vind zo'n grillplatte altijd wel fijn in D. Verschillende soorten vlees, wat gegrilde groenten gekookte groenten, gebakken aardappels.
Maar misschien niet culinair genoeg voor jullie hier.
Oh ja, die is wereldwijd hè. Brrrr.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:34 schreef RobinOok het volgende:
Volgens mij is iens uniek en moet de rest van de wereld het doen met dat vreselijke tripadvisor.
TripAdvisorquote:
Yep, doe het ook met Tripadvisor op dit moment.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:34 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Volgens mij is iens uniek en moet de rest van de wereld het doen met dat vreselijke tripadvisor.
Idyllisch beeld door megastallen?quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:23 schreef Lot_1 het volgende:
ziet er heerlijk uit Emmy![]()
Ik had zeefje wel rond de 21 geschatEn leuk om der_Ludolf eens te zien! Ik vind je landbouw/veeteelt verhalen heel interessant. Ik heb nog een best ouderwets beeld van boeren doordat ik de meeste informatie van mijn vader heb die opgegroeid is op een boerderij en de landbouwschool heeft afgerond. Al weet ik dat mijn beeld te idyllisch is door mijn oom die megastallen vol kippen heeft. Maar heel veel weet ik er niet van.
Nee, ondanks de megastallen van haar oom.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Idyllisch beeld door megastallen?
Wat een fantastisch verhaal van die allround plotterquote:
toevallig net heel gesprek met kennis die dr dus echt kent en weet hoe boos ze is... teiest gewoon...quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat een fantastisch verhaal van die allround plotter![]()
http://www.annetteschaap.nl/boeken/erfelijkheid.html
tablet hing... kijk ook ff dr ' recepten'.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ze haalt er echt alles bij, vaccinaties, chemtrails, monsanto, en ze is gediplomeerd aura lezer!quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Onzin. Dat mag wel, maar niet zonder verdoving.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:45 schreef derLudolf het volgende:
Mede door toedoen van de Dierenbescherming is het niet toegestaan om beren te castreren en moesten dieren meer ruimte krijgen in de vrachtauto.
Was leuk, nuttig (40 kilo lichtbruin deeg, nieuw record!), en eten lekker! Al was ik er geloof ik enthousiaster over dan jij en Isegrim waren.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:07 schreef minilot het volgende:
Poehee, lange dag met vroege kantoordienst, urenlang bakkersknecht spelen en daarna Peruviaans eten met LHO en Isegrim. Wel gezellig!![]()
Nu thuis. Kletsnatte kleren (wegens wolkbreuk) uit en pyjama aan.![]()
Morgen SC bijlezen!
Dit soort discussies geven wel aan hoe lastig het is om helderheid te krijgen als buitenstaander. Men heeft ook zulke verschillende belangen. Elke (veeteelt) boer wil geld verdienen en vind het oké om dieren daarvoor te gebruiken. Maar in hoeverre je vind dat dieren daarbij ook mogen lijden, of wanneer een dier lijdt, daar verschillen de meningen over. En dierenorganisaties als Wakker Dier hebben er weinig belang bij of boeren het financieel redden.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Onzin. Dat mag wel, maar niet zonder verdoving.
Oh God, die foto's. Gruwelijk, wat erg!quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mijn favoriet staat er ook op
https://m.yelp.de/biz/pl%C3%BCnnhock-haren-ems
Lees morgen meer. Val nu bijna in slaap.quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:19 schreef liedetector het volgende:
[..]
tablet hing... kijk ook ff dr ' recepten'.
Heb je het net uitgelezen, of gewoon een late reactie?quote:Op donderdag 16 juni 2016 23:52 schreef Lot_1 het volgende:
Oh, en Robin: Oblomovinderdaad, wat een fantastisch boek
Eten fotograferen is een vak apartquote:Op donderdag 16 juni 2016 23:54 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Oh God, die foto's. Gruwelijk, wat erg!
Dus je zeurt al 30 jaar en nog altijd zonder succes?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 00:05 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Heb je het net uitgelezen, of gewoon een late reactie?
Sinds Oblomov zeur ik bij (mijn, niet alle) mannen dat ze voor me moeten zingen. Zonder succes. Nog nooit iemand voor me gezongen. Potversnorrie.
Denk ook niet dat het er ooit nog van gaat komen....
Misschien gewoon eens herlezen. Ik ben normaal niet van het herlezen of herkijken ( van films) maar ben eigenlijk wel benieuwd wat ik er nu van zou vinden. Zal zo'n 30 jaar geleden zijn dat ik het las. Jeetje....
Definitie: vrouw.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 06:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dus je zeurt al 30 jaar en nog altijd zonder succes?
Jij ook goedemorgenquote:
Tot de foto wist ik ook zeker dat ze Chinese zou zijnquote:Op donderdag 16 juni 2016 22:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, geen idee! Ik heb van de meeste mensen hier wel een beeld in mijn hoofd en dat beeld hoeft niet conform de realiteit te zijn natuurlijk. Dus tot ik je ontmoet blijf je vrees ik een stuk ouder in mijn hoofd, ondanks de betrouwbare correctie.
Zo vond ik een tijd geleden dat RobinOok Chinees was, wat nog enigszins te verklaren is. Maar dat is dus ook totaal niet correct. En dat weet ik nu wel, maar dat beeld blijft maar hangen
Door iemand die jou kon -zien-?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 08:09 schreef zeefje het volgende:
Ik werd achterin de 30 geschat. Wat is dezen.
Ja ik denk dat ik toch nog Eifel of Moezel als bestemming kies, ipv Limburg in Juli.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 08:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zomer in Nederland..
Ben blij dat ik dit jaar laat vakantie heb.
gewoon een late reactiequote:Op vrijdag 17 juni 2016 00:05 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Heb je het net uitgelezen, of gewoon een late reactie?
Sinds Oblomov zeur ik bij (mijn, niet alle) mannen dat ze voor me moeten zingen. Zonder succes. Nog nooit iemand voor me gezongen. Potversnorrie.
Denk ook niet dat het er ooit nog van gaat komen....
Misschien gewoon eens herlezen. Ik ben normaal niet van het herlezen of herkijken ( van films) maar ben eigenlijk wel benieuwd wat ik er nu van zou vinden. Zal zo'n 30 jaar geleden zijn dat ik het las. Jeetje....
Waarom meteen negatieve? Als mensen die je nog nooit gezien hebt maar enkel van je post op een forum kennen je ouder schatten met je dat als compliment zien. Dat beteken namelijk dat je niet als een blaag/puber maar wat loopt te roepen of te rellen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 08:09 schreef zeefje het volgende:
Ik werd achterin de 30 geschat. Wat is dezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |