Correctquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:15 schreef derLudolf het volgende:
Wat betekent =/= eigenlijk?
Is niet gelijk aan? ≠
Dat is dus een verkoudheid.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:29 schreef zeefje het volgende:
[..]
Goed punt wel.
Naar vaak als je grieperig bent ben je toch ook snotterig en zo?
Diesel is echt moeilijk aan te steken mrt een aansteker. schijnt.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
* derLudolf pakt wat diesel en een aansteker
quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]![]()
Maak je er niet kwaad om... Straks krijg je een hartaanval
Een Lucifer in een emmer diesel dooft gewoon uit ja.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Diesel is echt moeilijk aan te steken mrt een aansteker. schijnt.
Op de quote knop klikken. Alles selecteren. copy, past in het nieuwe toppic. (ctrl+a, ctrl+c en in nieuw toppic ctrl+v)quote:Op donderdag 16 juni 2016 19:59 schreef zeefje het volgende:
Ik kan niet meer kwooten uit het vorige topic.
Als je mobiel zit en geen mod bent ook nietquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:40 schreef z80 het volgende:
[..]
Op de quote knop klikken. Alles selecteren. copy, past in het nieuwe toppic. (ctrl+a, ctrl+c en in nieuw toppic ctrl+v)
kun je daarna reageren zoals je normaal doet.
Ik.fok mobiel nu. Dus kon nietquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:40 schreef z80 het volgende:
[..]
Op de quote knop klikken. Alles selecteren. copy, past in het nieuwe toppic. (ctrl+a, ctrl+c en in nieuw toppic ctrl+v)
kun je daarna reageren zoals je normaal doet.
Verkoudheid met hoge koorts en spierpijn?quote:
Dat kan.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:44 schreef zeefje het volgende:
Verkoudheid met hoge koorts en spierpijn?
De nep Duitsers zijn Piet en ik. Niet die blauwe smurf die nog nat is achter de oren.quote:
Derludolf is nat achter de oren. Wow kop..spijkerquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:45 schreef z80 het volgende:
[..]
De nep Duitsers zijn Piet en ik. Niet die blauwe smurf die nog nat is achter de oren.
Ja, maar ik zie jullie jezelf nog niet zo gauw verkleden in een Duitse outfit en dat doet dat joch wel.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:45 schreef z80 het volgende:
De nep Duitsers zijn Piet en ik. Niet die blauwe smurf die nog nat is achter de oren.
Krijg je geen venster meer als je bij een gesloten toppic op de quote knop drukt?quote:
Ja als je d'r soms hoort klagen denk je dat ze al richting d'r AOW gaat jaquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:48 schreef Isabeau het volgende:
zeefje! Waarom dacht ik dat je véél ouder was!
Ik was nat achter de oren jaquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:46 schreef zeefje het volgende:
[..]
Derludolf is nat achter de oren. Wow kop..spijker![]()
Ik vrees dat zeefje pas aow gaat krijgen rond haar 70'stequote:Op donderdag 16 juni 2016 21:50 schreef derLudolf het volgende:
Ja als je d'r soms hoort klagen denk je dat ze al richting d'r AOW gaat ja
Van wat ik heb gezien welquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vrees dat zeefje pas aow gaat krijgen rond haar 70'ste(wel vrouw, toch?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |