CAO=/= minimumloonquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:02 schreef liedetector het volgende:
[..]
maakt toch geen bal uit? minimumllon is minimumloon....
Dat ben ik jaquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:02 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ben jij dat. Best schattig
.
Mijn werkgever is zo groot dat ze een eigen cao hebben
Ik kom vlak bij Ter Apel vandaan hè... Dat hoor je vaker coaquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:08 schreef Isegrim het volgende:
LHO zegt graag tegen mij "Pas op, straks breek je nog een heup."
Verschilt dat niet per sector? Of dat er per cao een aanvulling is op minimum?quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:02 schreef liedetector het volgende:
[..]
maakt toch geen bal uit? minimumllon is minimumloon....
Men knijpt de billetjes wel samen zeg, christ wat zijn ze bangquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:04 schreef liedetector het volgende:
leukste die ik tot nog toe zag over #brexit
quoting Mr Billy Bragg...."Not every Leave voter is a racist, but every racist will vote Leave."
en begrijpelijk wel.....quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Men knijpt de billetjes wel samen zeg, christ wat zijn ze bang
Nep Duitser.quote:
Ohhh noooes je wordt toch niet ziekquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:17 schreef zeefje het volgende:
Ik lig in bed nadat ik net een uur thuis ben. Ik heb niets eens tijd en zin om iets te eten.
Volgens vele ben ik dat al. Ik loop namelijk al 2 dagen met koorts, oren zitten dicht, veel spierpijntjes. Ik ben geen ziekmelder,zo zit ik niet in elkaar. Gewoon doorgaanquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ohhh noooes je wordt toch niet ziek
Dan ga jij toch lekker op de bank hangen en blijft hij maar in de keuken zittenquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:23 schreef zeefje het volgende:
Ik ben trouwens niet verkouden dus echt griep is het denk ik niet.
Morgen zou ik naar eem vriend gaan, die twijfelt of het wel slim is als ik kom. Omdat hij denkt dat als we samen op de bank zitte (meter uit elkaar) dat hij dan aangestoken wordt.
Ik dacht dat jij met je conservatieve houding wel dacht dat ík in de keukem moest blijvenquote:Op donderdag 16 juni 2016 21:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan ga jij toch lekker op de bank hangen en blijft hij maar in de keuken zitten
Griep en verkoudheid hebben niks met elkaar te maken.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:23 schreef zeefje het volgende:
Ik ben trouwens niet verkouden dus echt griep is het denk ik niet.
Goed punt wel.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Griep en verkoudheid hebben niks met elkaar te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |