Wat heb je gisteren gekocht bij amazing oriental?quote:Op donderdag 16 juni 2016 19:56 schreef borisz het volgende:
Vanmorgen 2,5 kilo tomaten tot saus verwerkt. De helft ging op in de pastasaus. Het was weer verrukkelijk
.
De andere helft mocht plaatsnemen in de vriezer
Al? Al?! Broekie!!!quote:Op donderdag 16 juni 2016 19:59 schreef zeefje het volgende:
Ik word dit jaar al 21 jaar, dus heb er niet heel veel aan.
Durft ie dat na het roltrap-billenfoto-incident nog steeds?quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:08 schreef Isegrim het volgende:
LHO zegt graag tegen mij "Pas op, straks breek je nog een heup."
Ja heyyyyyyyyyyyyyy... Oma spreekt: niet doen een gebroken heup doet zeer. /omaquote:Op donderdag 16 juni 2016 20:08 schreef Isegrim het volgende:
LHO zegt graag tegen mij "Pas op, straks breek je nog een heup."
Bijkomend voordeel. Maar vooral werktechnisch kwam het nu het beste uit.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:00 schreef AnneX het volgende:
En borisz...is het toeval dat je een week vrijbent terwijl EK voetballuh begint
Noodels, bamisoep, garnalen, spekkoek, pepers, mini paksoi, loempia's, woksausjes, boemboes. Zal vast wel wat vergeten zijn, maar vooral dit dusquote:Op donderdag 16 juni 2016 20:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat heb je gisteren gekocht bij amazing oriental?
Volop hier verkrijgbaar, want genoeg afschot vanuit de duinen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:20 schreef Kreator het volgende:
Ja nu heb ik zin in hertenrug met rode wijnsaus.
Goedzo, is ultiem bioscharrelvleesquote:Op donderdag 16 juni 2016 20:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Volop hier verkrijgbaar, want genoeg afschot vanuit de duinen.![]()
http://www.parool.nl/binn(...)n-mag-toch~a4260610/
SPOILER: Fertig für das SpielOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onder welk COA valt jij? Mijn broertje die nu 21 is, had namelijk ¤8 per uur, jij minder dacht ik. En dat van mijn broertje valt denk ik onder transport&logistiek coa. Hij staat namelijk op de loonlijst van transport BV van zijn werkgeverquote:Op donderdag 16 juni 2016 19:59 schreef zeefje het volgende:
Over minimumjeugdloon: ik weet er het fijne niet van. Maar ik weet wel dat ze vanaf 2017 de minimumjeugdlonen langzaamaan gaan verhogen. Waardoor de overgang van 21-23 jaar minder groot is.
Ik word dit jaar al 21 jaar, dus heb er niet heel veel aan.
Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:00 schreef derLudolf het volgende:
Ben jij datSPOILER: Fertig für das SpielOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Onder welk COA valt jij? Mijn broertje die nu 21 is, had namelijk ¤8 per uur, jij minder dacht ik. En dat van mijn broertje valt denk ik onder transport&logistiek coa. Hij staat namelijk op de loonlijst van transport BV van zijn werkgever. Best schattig
.
Mijn werkgever is zo groot dat ze een eigen cao hebben
I like the way you look at me with those beautiful eyes
maakt toch geen bal uit? minimumllon is minimumloon....SPOILER: Fertig für das SpielOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Onder welk COA valt jij? Mijn broertje die nu 21 is, had namelijk ¤8 per uur, jij minder dacht ik. En dat van mijn broertje valt denk ik onder transport&logistiek coa. Hij staat namelijk op de loonlijst van transport BV van zijn werkgever
CAOSPOILER: Fertig für das SpielOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Onder welk COA valt jij? Mijn broertje die nu 21 is, had namelijk ¤8 per uur, jij minder dacht ik. En dat van mijn broertje valt denk ik onder transport&logistiek coa. Hij staat namelijk op de loonlijst van transport BV van zijn werkgeverIn Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |