abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162854790
Met serieuze voortgang.
pi_162854828
Goeie OP
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_162854877
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:43 schreef Mathemaat het volgende:
Goeie OP
Ik kan beter gewoon één meet organiseren met alle users hier, scheelt hoop tikwerk.
pi_162854889
Quoten uit vorige topic lukt mobiel niet dus maar zo:
Wat zie jij als een ontspannen manier om andere mensen te ontmoeten? Kun je de situatie, ruimte, context beschrijven?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_162854911
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:44 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik kan beter gewoon één meet organiseren met alle users hier, scheelt hoop tikwerk.
Doen! *O*
  woensdag 8 juni 2016 @ 22:46:11 #6
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162854925
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:38 schreef Deezertje het volgende:

[..]

meestal denk ik 't alleen, zeg 't niet :P
Altijd doen.
1 + 1 = blauw
pi_162854976
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:45 schreef Cat22 het volgende:
Quoten uit vorige topic lukt mobiel niet dus maar zo:
Wat zie jij als een ontspannen manier om andere mensen te ontmoeten? Kun je de situatie, ruimte, context beschrijven?
Gewoon oprecht mezelf zijn bij mensen waar ik me op mijn gemak voel. Soort oud-klasgenoten situatie. In feite zit ik nu al maanden tussen mensen waar ik niks mee heb itt de mensen daar die elkaar wél kennen.
pi_162855111
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:44 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Doe dat gewoon :D
No 04
pi_162855214
Deez wordt de nieuwe Lil Kleine
pi_162855227
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Gewoon oprecht mezelf zijn bij mensen waar ik me op mijn gemak voel. Soort oud-klasgenoten situatie. In feite zit ik nu al maanden tussen mensen waar ik niks mee heb itt de mensen daar die elkaar wél kennen.
Schiet dus niet echt op. Je mist het contact, je hebt eerder in een groep gezeten waar je het wel had. En toch zie ik je helemaal niks doen om aansluiting te vinden bij zo'n groep (hint: vereniging).
Want losse dates en een keer hallo zeggen tegen wat gezichten die je regelmatig ziet maar verder niks vanaf weet levert je volgens mij niet op wat je wil.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_162855299
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:52 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Schiet dus niet echt op. Je mist het contact, je hebt eerder in een groep gezeten waar je het wel had. En toch zie ik je helemaal niks doen om aansluiting te vinden bij zo'n groep (hint: vereniging).
Want losse dates en een keer hallo zeggen tegen wat gezichten die je regelmatig ziet maar verder niks vanaf weet levert je volgens mij niet op wat je wil.
Ik heb ook van die sportcursussen gedaan maar daar was ik of heel slecht in de sport, of mensen kenden elkaar onderling al..
  woensdag 8 juni 2016 @ 22:55:35 #12
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162855320
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Sommige mensen kunnen zich bij iedereen op hun gemak voelen, of leren zich te conformeren. Dat kan jij ook, in ieder geval het tweede. Die oud-klasgenoten zijn al vrijwel velreden tijd; richt je op de toekomst.
1 + 1 = blauw
pi_162855431
Zelfde probleem mobiel.

Maar zie jij in hoe die angst vooraf je hele leven verneukt? En waarvoor, om zogenaamd veilig te zijn of teleurstelling te voorkomen terwijl je jezelf daarmee in een isolement werpt en uiteindelijk ongelukkig bent?

Wanneer is de laatste keer geweest dat goed boos bent geweest, dat je ruzie hebt gemaakt, en voor jezelf bent opgekomen?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_162855435
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:55 schreef Kamina het volgende:

[..]

Sommige mensen kunnen zich bij iedereen op hun gemak voelen, of leren zich te conformeren. Dat kan jij ook, in ieder geval het tweede. Die oud-klasgenoten zijn al vrijwel velreden tijd; richt je op de toekomst.
En ik ben bang dat mensen mij veroordelen op het hebben van geen sociaal leven als ik eenmaal contact met ze heb.
pi_162855478
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:55 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik heb ook van die sportcursussen gedaan maar daar was ik of heel slecht in de sport, of mensen kenden elkaar onderling al..
Dan zoek je een andere cursus.
En natuurlijk kennen mensen elkaar onderling al. Maar dat wil niet zeggen dat ze jou niet willen leren kennen.
Maar dan moet jij je eisenpakket wel wat bijstellen. Niet de hele wereld is vrouw en niet de hele wereld is zo 'premium' als jij zo graag zou willen hebben.
pi_162855526
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:59 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dan zoek je een andere cursus.
En natuurlijk kennen mensen elkaar onderling al. Maar dat wil niet zeggen dat ze jou niet willen leren kennen.
Maar dan moet jij je eisenpakket wel wat bijstellen. Niet de hele wereld is vrouw en niet de hele wereld is zo 'premium' als jij zo graag zou willen hebben.
En accepteren dat ik gewoon geen stoere boy ben maar een zachte gozer?
pi_162855577
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 23:01 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wat vind je zelf? Wat levert jou de contacten die je wil, waarin je oprecht jezelf kunt zijn en waar je je goed bij voelt?
pi_162855605
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 23:02 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wat vind je zelf? Wat levert jou de contacten die je wil, waarin je oprecht jezelf kunt zijn en waar je je goed bij voelt?
Ik weet niet. Ik denk dat ik op de verkeerde meiden richt, die sowieso niet zo veel hebben met gevoelige jongens maar juist op foute/stoere gozers vallen.
  woensdag 8 juni 2016 @ 23:04:25 #19
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162855632
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:58 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En ik ben bang dat mensen mij veroordelen op het hebben van geen sociaal leven als ik eenmaal contact met ze heb.
Na een bewust isolement wegens zware depressie. heb ik de draad weer op moeten pakken. Veel mensen waren door, anderen afgezwaaid. Ik heb opnieuw banden moeten opbouwen, vanaf nul. Dankzij sociale vaardigheden, en wellicht inherente charme, heb ik weer een groep vrienden om me heen, en zelfs teveel mensen voor mij om diepgaande contacten mee te onderhouden.

Wat ik wil zeggen is: het kan altijd. Maar het gaat niet (geheel) vanzelf.

quote:

[..]

Als dat zo is, dan is dat zo. Wat niet wil zeggen dat je daarin heel sterk kan zijn. Zelf ben ik ook geen alfa-hond, maar een sterke beta. Daar floreer ik in, en dat zien mensen.

Al heb ik wel in de positie van alfa gestaan, op meerdere fronten, maar dat deed ik liever niet. Desondanks maken mijn ambities dat ik die positie weer moet gaan innemen. Wat gevolg is van mijn werkervaring, waar ik heel erg op mijzelf werd aangewezen. Veel druk, veel stress, maar veel voldoening. Je grenzen verleggen en durven falen; alleen zo kom je verder dan je bent.
1 + 1 = blauw
pi_162855699
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 23:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik weet niet. Ik denk dat ik op de verkeerde meiden richt, die sowieso niet zo veel hebben met gevoelige jongens maar juist op foute/stoere gozers vallen.
Mensen
pi_162855758
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 23:05 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Mensen
Meiden met een extra laagje oogschaduw, leuk rokje en mooie hakjes aan :)
pi_162855784
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 23:04 schreef Kamina het volgende:

[..]

Na een bewust isolement wegens zware depressie. heb ik de draad weer op moeten pakken. Veel mensen waren door, anderen afgezwaaid. Ik heb opnieuw banden moeten opbouwen, vanaf nul. Dankzij sociale vaardigheden, en wellicht inherente charme, heb ik weer een groep vrienden om me heen, en zelfs teveel mensen voor mij om diepgaande contacten mee te onderhouden.

Wat ik wil zeggen is: het kan altijd. Maar het gaat niet (geheel) vanzelf.
Zeg jij nou eens eerlijk, hoeveel volwassen mensen hebben jou veroordeeld voor je isolement?

Hoe heb jij je leven omschreven toen je weer begon contact te maken?
  woensdag 8 juni 2016 @ 23:08:52 #23
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162855790
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 23:07 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Er is meer aan meiden mensen dan dat.
1 + 1 = blauw
  woensdag 8 juni 2016 @ 23:09:24 #24
452518 SekwafYug
Pseudomonas
pi_162855809
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 23:07 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En iedereen die daarbuiten valt kan een goede vriend worden.
No 04
pi_162855835
quote:

[..]

Mensen veroordelen je altijd, dat is mens eigen. Zelf keur je ook mensen en trek je conclusies terwijl je mensen nog niet hebt gesproken. Maak je er niet druk om, je kan niet iedereen tevreden stellen. Sommige zullen je een prima gast vinden, andere een rare vent.

Als ze je veroordelen en niet accepteren: prima. Weet je dat je die mensen niet nodig hebt in je leven, ga je op zoek naar anderen. Als dit niet zou gebeuren, dan zou iedereen vrienden zijn met elkaar.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  woensdag 8 juni 2016 @ 23:10:31 #26
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162855839
quote:

[..]

Je moet accepteren dat je niet zoals alle anderen bent. Erken je mankement ( ieder mens heeft deze!) en bekijk wat je kunt doen om ondanks dat mankement toch lekker mee te doen in de maatschappij.

Accepteer daarbij hulp, je kunt niet alles zelf oplossen :). Helemaal niet als je geen flauw idee hebt waar je moet beginnen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 8 juni 2016 @ 23:12:41 #27
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162855892
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 23:08 schreef Koral het volgende:

[..]

Zeg jij nou eens eerlijk, hoeveel volwassen mensen hebben jou veroordeeld voor je isolement?
Behalve mijn familie, heel weinig. De eerste die ik aansprak voor een ontspannen avond samen, heb ik direct mijn ziel bij blootgelegd, en letterlijk gezegd wat je quotete. Hij snapte dat, en heeft dat ook direct, op respectvolle wijze, aanbracht bij de eerste mensen waar hij me aan voorstelde.

quote:
Hoe heb jij je leven omschreven toen je weer begon contact te maken?
Met moeite; het ging niet vanzelf. Vallen en opstaan. Er is geen andere weg wanneer je streeft naar wat je wil.
1 + 1 = blauw
pi_162855996
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 22:52 schreef syndroom het volgende:
Deez wordt de nieuwe Lil Kleine
Deez wordt gewoon zichzelf, zodat hij trots op zichzelf kan zijn. Jij ook toch?
pi_162856351
Wanneer heeft hij voor het laatst seks gehad? Ik kan me voorstellen dat het wel tegen je mannelijkheid indruist als je niet succesvol vrouwen je bed in weet te krijgen. Wel goed van hem dat hij langzaam maar zeker uit zijn comfort zone stapt.
pi_162856483
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 23:31 schreef syndroom het volgende:
Wanneer heeft hij voor het laatst seks gehad? Ik kan me voorstellen dat het wel tegen je mannelijkheid indruist als je niet succesvol vrouwen je bed in weet te krijgen. Wel goed van hem dat hij langzaam maar zeker uit zijn comfort zone stapt.
Natuurlijk kun jij je dat voorstellen. :')
pi_162856550
quote:
Is meneer seks ook weer.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_162856608
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 23:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Vind jij jezelf een gevoelige jongen? Ik dacht dat het ontbreken aan empathie juist een van je problemen was. Niet bedoeld om je de grond in te boren hoor, maar volgens mij heb je een heel ander beeld van jezelf dan dat je eigenlijk bent. Probeer eens eerlijk naar jezelf te kijken. Op het hbo moest ik altijd van die zelfreflecties maken met pluspunten, minmunten, sterktes en zwaktes. Probeer dat eens voor jezelf te bepalen.

Overigens kan een vrouw het juist waarderen als een man over zijn gevoelens praat. Oh en een 'foute' gozer staat niet gelijk aan een 'stoere' gozer. Maar goed, ik ga niet weer dat hele riedeltje ophangen dat je niet elk persoon in een hokje moet duwen. Dat is al vaak genoeg gezegd.
pi_162856649
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 23:42 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Vind jij jezelf een gevoelige jongen? Ik dacht dat het ontbreken aan empathie juist een van je problemen was. Niet bedoeld om je de grond in te boren hoor, maar volgens mij heb je een heel ander beeld van jezelf dan dat je eigenlijk bent. Probeer eens eerlijk naar jezelf te kijken. Op het hbo moest ik altijd van die zelfreflecties maken met pluspunten, minmunten, sterktes en zwaktes. Probeer dat eens voor jezelf te bepalen.

Overigens kan een vrouw het juist waarderen als een man over zijn gevoelens praat. Oh en een 'foute' gozer staat niet gelijk aan een 'stoere' gozer. Maar goed, ik ga niet weer dat hele riedeltje ophangen dat je niet elk persoon in een hokje moet duwen. Dat is al vaak genoeg gezegd.
Empathie of niet, ik weet het voor anderen vaak wel mooi te vertellen of ze te helpen, maar loop mezelf voorbij.
pi_162856696
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 23:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Empathie of niet, ik weet het voor anderen vaak wel mooi te vertellen of ze te helpen, maar loop mezelf voorbij.
Waar komt trouwens die fobie voor mannen vandaan? Ik heb het idee dat je elke jongen/man als een fout persoon ziet die mensen oneerlijk behandeld. Wanneer is iemand een goede jongen?
pi_162856731
quote:
Geef eens antwoord? Ga jij trots zijn op wie je bent?

Kan jij Deezer niet leren hoe hij wat minder bang moet zijn om veroordeeld te worden? Ik heb niet het idee dat jij je wat aantrekt hier wat mensen van je vinden?
pi_162857089
En het Franse meisje is ineens verdwenen uit mijn lijstje... ;( verder niks van haar dus move on.(en hoe serieus moet ik onze foto samen nog nemen als ze die niet eens wilt doorsturen?)
pi_162857096
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 23:43 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dit is eerder antisociaal.

Maar zoals Bananenpap zei, maak een zelfreflectie. Maak anders een zelfreflectie van een gebeurtenis om het niet te vaag te houden: je date of je gesprek met iemand. Wat volgens jou goed ging en hoe je jezelf daarbij voelt, en wat beter kan voor volgende keer.

No 04
pi_162857124
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 00:04 schreef Deezertje het volgende:
En het Franse meisje is ineens verdwenen uit mijn lijstje... ;(
Hoe, wat, waarom?
Sneu, maar bedenk je wel dat ze hier toch maar voor een (hele) korte tijd zat. Richt je nu op mensen van hier.
No 04
pi_162857174
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 00:05 schreef SekwafYug het volgende:

[..]

Hoe, wat, waarom?
Sneu, maar bedenk je wel dat ze hier toch maar voor een (hele) korte tijd zat. Richt je nu op mensen van hier.
Ze heeft de match opgeheven blijkbaar. Ik had al niet veel verwacht maar we hadden een toffe middag samen en ze stuurde nog een foto van ons samen door naar al haar snapchatmatties maar die foto wilt ze blijkbaar niet doorsturen nadat ik het vraagde (heb zelf geen snapchat).

En ik moet dus leren omgaan met uitspraken als 'als je nog eens wat wilt doen, stuur maar een berichtje' na de ontmoeting. Want dat blijken veelal loze beloftes. ;(
pi_162857230
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 00:04 schreef SekwafYug het volgende:

[..]

Dit is eerder antisociaal.

Maar zoals Bananenpap zei, maak een zelfreflectie. Maak anders een zelfreflectie van een gebeurtenis om het niet te vaag te houden: je date of je gesprek met iemand. Wat volgens jou goed ging en hoe je jezelf daarbij voelt, en wat beter kan voor volgende keer.

[ afbeelding ]
heeft dat te maken met centrale coherentie?
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_162857234
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 00:08 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ze heeft de match opgeheven blijkbaar. Ik had al niet veel verwacht maar we hadden een toffe middag samen en ze stuurde nog een foto van ons samen door naar al haar snapchatmatties maar die foto wilt ze blijkbaar niet doorsturen nadat ik het vraagde (heb zelf geen snapchat).
Nou, jammer dat ze niet eerst iets heeft gezegd. Zelfs als ze geen tijd of zin meer had om nog een keer af te spreken, kon ze dat tenminste eerst gezegd hebben.

Laat dit je niet van slag maken, morgen nieuwe dag met nieuwe kansen.
No 04
pi_162857265
Foto's van snapchat worden niet opgeslagen tenzij je daar voor kiest. Snap overigens wel dat het kut is. Waar denk je dat de kink in de kabel zit?
pi_162857274
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 00:12 schreef SekwafYug het volgende:

[..]

Nou, jammer dat ze niet eerst iets heeft gezegd. Zelfs als ze geen tijd of zin meer had om nog een keer af te spreken, kon ze dat tenminste eerst gezegd hebben.

Laat dit je niet van slag maken, morgen nieuwe dag met nieuwe kansen.
Het scheelde dat ze buitenlands was dus er niet echt verwachtingen waren, maar toch: 2,5 uur met iemand doorgebracht en nu waarschijnlijk nooit meer tegenkomen. Beetje raar. Dan maar liever maanden dezelfde mensen tegenkomen die niks zeggen, heb je ook geen band mee.
pi_162857284
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 00:12 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

heeft dat te maken met centrale coherentie?
Nee, dit is voor je zelfontplooiing :P
No 04
pi_162857296
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 00:13 schreef Bananenpap het volgende:
Foto's van snapchat worden niet opgeslagen tenzij je daar voor kiest. Snap overigens wel dat het kut is. Waar denk je dat de kink in de kabel zit?
Gewoon iemand leukers leren kennen. Ze is heel erg op haar vrijheid gericht dus spreekt volgens mij iedereen aan die ze maar tegenkomt. En drukte op Tinder, dus misschien is ze wel uitgeschreven omdat ze gek werd van de mannen daar (ze had veel meldingen op d'r scherm waar ze niet echt blij mee was), en dat heft ook je matches op (en dus ook mij).
pi_162857344
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 00:14 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Het scheelde dat ze buitenlands was dus er niet echt verwachtingen waren, maar toch: 2,5 uur met iemand doorgebracht en nu waarschijnlijk nooit meer tegenkomen. Beetje raar. Dan maar liever maanden dezelfde mensen tegenkomen die niks zeggen, heb je ook geen band mee.
Neenee, zo moet je niet gaan denken.
Je had een goede tijd met haar, al was het maar één middagje. Nog altijd tof geweest. Mooie herinnering en mooie ervaring. Én een voorbeeld van wat er gaat komen als je nieuwe contacten gaat maken.
No 04
pi_162857353
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 00:08 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En ik moet dus leren omgaan met uitspraken als 'als je nog eens wat wilt doen, stuur maar een berichtje' na de ontmoeting. Want dat blijken veelal loze beloftes. ;(
Ja, of ze is geschrokken hoe goed jullie klikten terwijl ze niet het type is om op afstand te gaan binden.

Mensen maken soms rare keuzes als ze een ander niet willen teleurstellen.
pi_162857370
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 00:15 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Gewoon iemand leukers leren kennen. Ze is heel erg op haar vrijheid gericht dus spreekt volgens mij iedereen aan die ze maar tegenkomt. En drukte op Tinder, dus misschien is ze wel uitgeschreven omdat ze gek werd van de mannen daar (ze had veel meldingen op d'r scherm waar ze niet echt blij mee was), en dat heft ook je matches op (en dus ook mij).
Belangrijker is misschien om af te vragen hoe het komt dat mensen het na een of paar keer afspreken met jou laten afweten. Waar ligt dat aan denk je?
pi_162857379
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 00:18 schreef Koral het volgende:

[..]

Ja, of ze is geschrokken hoe goed jullie klikten terwijl ze niet het type is om op afstand te gaan binden.

Mensen maken soms rare keuzes als ze een ander niet willen teleurstellen.
lul niet zo raar :')
pi_162857384
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 00:19 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Belangrijker is misschien om af te vragen hoe het komt dat mensen het na een of paar keer afspreken met jou laten afweten. Waar ligt dat aan denk je?
Omdat ik vaak als 'leuke gozer' wordt gezien maar geen datemateriaal (al was daar hier geen sprake van).
  donderdag 9 juni 2016 @ 00:22:34 #51
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162857410
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 00:21 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat ik vaak als 'leuke gozer' wordt gezien maar geen datemateriaal (al was daar hier geen sprake van).
Dus dan gaat dat hier ook niet op en heeft het een andere reden
pi_162857413
quote:

[..]

Is dat echt de reden denk je? Als je een leuke gozer was zouden ze je misschien vriendschappelijk benaderen.
  donderdag 9 juni 2016 @ 00:23:04 #53
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162857417
quote:

[..]

En als je zo'n 'leuke gozer' bent willen mensen wel in contact blijven hoor
pi_162857420
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 00:14 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Kom op hé, deze meid heeft in 2,5 jou meer laten ervaren dan al die mensen die je maanden tegenkomt en niks tegen zegt.

Wees dankbaar hoe ze je de kracht van spontaniteit heeft doen inzien?!
pi_162857455
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 00:23 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

En als je zo'n 'leuke gozer' bent willen mensen wel in contact blijven hoor
We hadden het gewoon echt leuk, ze voelde zich op haar gemak veel lachen etc. veel spontaner dan bij de meeste 'Nederlandse' dates waar je akelig een drankje doet en de hele tijd tegenover elkaar zit. Ik weet waar ze woont, maar daar doe ik maar niks mee denk ik, is heel kansloos :')
pi_162857470
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 00:20 schreef Deezertje het volgende:

[..]

lul niet zo raar :')
Lul jij niet zo raar :D
  donderdag 9 juni 2016 @ 00:27:16 #57
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162857480
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 00:25 schreef Deezertje het volgende:

[..]

We hadden het gewoon echt leuk, ze voelde zich op haar gemak veel lachen etc. veel spontaner dan bij de meeste 'Nederlandse' dates waar je akelig een drankje doet en de hele tijd tegenover elkaar zit. Ik weet waar ze woont, maar daar doe ik maar niks mee denk ik, is heel kansloos :')
Doe dat inderdaad maar niet
pi_162857494
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 00:27 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

Doe dat inderdaad maar niet
Maar toch, waarom 1) laten zien waar je woont? 2) roepen dat je maar moet berichten als je vaker wilt afspreken? Allemaal beleefdheid zeker?
  donderdag 9 juni 2016 @ 00:30:20 #59
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162857529
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 00:28 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar toch, waarom 1) laten zien waar je woont? 2) roepen dat je maar moet berichten als je vaker wilt afspreken? Allemaal beleefdheid zeker?
Laten zien waar ze woont als in? plaats? huis? straat? En ja wat je zegt kan allerlei dingen zijn, geen zin meer in tinder, geen zin meer in afspraakjes, mensen kunnen van mening veranderen
pi_162857548
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 00:30 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

Laten zien waar ze woont als in? plaats? huis? straat? En ja wat je zegt kan allerlei dingen zijn, geen zin meer in tinder, geen zin meer in afspraakjes, mensen kunnen van mening veranderen
Voordeur, en daarna ging ze naar binnen. Dus ze deed niet net alsof ze daar woonde.
pi_162857557
Heb je haar WhatsApp of nummer niet dan? misschien vind ze je clingy.
pi_162857565
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 00:32 schreef wiskundenoob het volgende:
Heb je haar WhatsApp of nummer niet dan? misschien vind ze je clingy.
Nee, omdat we elkaar pas zo kort spraken. Dat was mijn bedoeling wel, maar helaas geen antwoord en nu match weg. Kan best zijn omdat ze alweer klaar is met Tinder, maar ik ben nu het contact kwijt.
pi_162857586
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 00:33 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee, omdat we elkaar pas zo kort spraken. Dat was mijn bedoeling wel, maar helaas geen antwoord en nu match weg. Kan best zijn omdat ze alweer klaar is met Tinder, maar ik ben nu het contact kwijt.
Daar kun je nu niets meer aan doen. Belangrijker, ben jij klaar voor morgen(vandaag)?
No 04
pi_162857598
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 00:34 schreef SekwafYug het volgende:

[..]

Daar kun je nu niets meer aan doen. Belangrijker, ben jij klaar voor morgen(vandaag)?
Heb ik een keuze? :') Hopelijk wat horen van school en daar mijn stemming al dan niet op aanpassen..
pi_162857603
quote:

[..]

voortaan nummer vragen en al helemaal als je een vriendschap wilt opbouwen, want hoe ga je anders in contact blijven? 2,5 uur is niet zo kort voor een nummer hoor als er een klik is.
pi_162857632
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 00:35 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

voortaan nummer vragen en al helemaal als je een vriendschap wilt opbouwen, want hoe ga je anders in contact blijven? 2,5 uur is niet zo kort voor een nummer hoor als er een klik is.
Nee, maar als ik morgen voor haar deur sta (heb toch niets te verliezen?) komt dat meteen weer heel panisch over dat ik misschien wel meer van haar verwacht of nog aan haar denk. Ik wil ook niet meer, behalve leuk contact zoals deze week.
  donderdag 9 juni 2016 @ 00:38:58 #67
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162857642
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 00:28 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ze was hier toch maar tijdelijk? Ze heeft een leuke middag met je gehad. En jij met haar. Probeer het te bewaren als een leuke herinnering.
The love you take is equal to the love you make.
pi_162857661
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 00:38 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee, maar als ik morgen voor haar deur sta (heb toch niets te verliezen?) komt dat meteen weer heel panisch over dat ik misschien wel meer van haar verwacht of nog aan haar denk. Ik wil ook niet meer, behalve leuk contact zoals deze week.
is een goede oefening om je eigen angsten te overwinnen. Zij kan het misschien creepy vinden, maar als je daar schijt aan hebt, kan je het proberen zonder bijbedoelingen.
pi_162857684
Is iemand je voordeur laten zien een vrijbrief om de volgende keer aan te bellen?
pi_162857692
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 00:40 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

is een goede oefening om je eigen angsten te overwinnen. Zij kan het misschien creepy vinden, maar als je daar schijt aan hebt, kan je het proberen zonder bijbedoelingen.
:') dat is niet schijt hebben dat is wanhopig zijn.
pi_162857701
quote:

[..]

Hmm dat weet ik zo net niet. Heb best wat dates gehad waarmee het uiteindelijk niet echt klikte. Het was leuk maar dan werd het niet meer dan dat. Dat is altijd een rottig moment om te vertellen maar sommigen vatten het wel goed op. En daar spreek ik af en toe nog wel eens mee af, gewoon voor de fun.

Mijn punt is, werk aan je sociale skills, ook met mannen/vrienden, zodat je een leuke kerel bent om gewoon eens mee af te spreken. Ook als het qua relatie niks wordt kun je nog steeds een leuke tijd hebben. Dus zie omgaan met mannen niet als zonde van je tijd. Bovendien vinden veel vrouwen mannen zonder vrienden toch een beetje awkward..
  donderdag 9 juni 2016 @ 00:44:49 #72
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162857706
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 00:42 schreef Deezertje het volgende:
Is iemand je voordeur laten zien een vrijbrief om de volgende keer aan te bellen?
Daar zijn de meningen over verdeeld.
The love you take is equal to the love you make.
pi_162857708
quote:
domme vraag. Ze heeft duidelijk communicatie met je verbroken om wat voor redenen dan ook. Het staat je vrij om aan te bellen maar je negeert wel alle overduidelijke signalen van haar kant.
pi_162857713
quote:
Nee, het is heel creepy. Take a hint. Als ze het echt zo leuk vond had ze voor de match op te heffen echt wel gezorgd dat jullie in contact konden blijven, bijvoorbeeld via telefoonnummers.

Misschien vond ze het achteraf toch wat minder leuk dan jij hebt ingeschat, laat het gaan en ga door met je leven.
pi_162857716
quote:
Nee, zij heeft je verwijderd toch. Dat lijkt me duidelijk..
pi_162857722
quote:
Wil jij nou een aanmoediging van ons krijgen? Want je lijkt die optie nu wel te overwegen.
No 04
pi_162857737
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 00:38 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik gok dat je een grap maakt, maar voor de zekerheid, ze kan het niet waarderen, als je onaangekondigde voor de deur staat, zeker als ze je nooit officieel haar adres heeft gegeven! Zij wil duidelijk niets meer dan een gezellige middag en verpest die herinnering niet door stalkerig te gaan doen!
AIVD kerstpuzzel opgelost: 1ab, 2, 3abc, 4abcd, 5, 6, 7abcd, 8ab, 9?, 10, 11, 13ab, 14a, 15, 16, 17abc, 18ab, 19, 20ab, 22, 24abc, 27;
dobbels pagina: 1, 2, 3, 5, 8, 11, 13, 14, 17
pi_162857751
quote:
Nope. Lees mijn stukje van gister nog even terug dat je controle over je impulsen verliest als je je slecht voelt of stress ervaart.
pi_162857776
quote:
9s.gif Op donderdag 9 juni 2016 00:43 schreef Koral het volgende:

[..]

:') dat is niet schijt hebben dat is wanhopig zijn.
moet je nog steeds de ballen hebben om aan te bellen. en kom op jongens een keer aanbellen is nog geen stalker gedrag.
pi_162857785
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 00:49 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

moet je nog steeds de ballen hebben om aan te bellen. en kom op jongens een keer aanbellen is nog geen stalker gedrag.
Aanbellen en wegrennen
No 04
pi_162857793
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 00:50 schreef SekwafYug het volgende:

[..]

Aanbellen en wegrennen
belletjes lellen durfde ook niet iedereen.
pi_162857862
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 00:49 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Onaangekondigd aanbellen, straks gaan ze nog denken dat hij een jehova-getuige is :D
pi_162857891
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juni 2016 00:59 schreef Koral het volgende:

[..]

Onaangekondigd aanbellen, straks gaan ze nog denken dat hij een jehova-getuige is :D
kans is groot dat ze niet thuis is of deezer moet op onorthodoxe tijden verschijnen.
pi_162857947
quote:

[..]

Misschien heeft ze wel een vriendje in Frankrijk en heeft ze tijdens haar vakantie gezocht naar wat onschuldig vermaak?

Dan heeft het niet reageren of willen geven van de foto dus eigenlijk niets met jou te maken, en hoef je ook niet zo zwaar te tillen aan het ontbreken van een vervolg?
  donderdag 9 juni 2016 @ 02:05:07 #85
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162858181
quote:
Nee. Verre van. Nee.

quote:
Nee, dat is niet mannelijk. Mannelijk zijn neemt heel veel meer vormen aan dan slechts dat.
1 + 1 = blauw
pi_162858524
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 00:45 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Nee, het is heel creepy. Take a hint. Als ze het echt zo leuk vond had ze voor de match op te heffen echt wel gezorgd dat jullie in contact konden blijven, bijvoorbeeld via telefoonnummers.

Misschien vond ze het achteraf toch wat minder leuk dan jij hebt ingeschat, laat het gaan en ga door met je leven.
Luister hier naar Deezer.

En stop nu eens met jezelf aan te praten dat meiden niet met leuke mannen uit willen gaan.
  donderdag 9 juni 2016 @ 07:57:02 #87
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162858793
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 07:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Luister hier naar Deezer.

En stop nu eens met jezelf aan te praten dat meiden niet met leuke mannen uit willen gaan.
Deezer vindt zichzelf zo leuk omdat hij misschien aardig is op de date. Maar dat is helaas niet genoeg
Oh.
pi_162859345
quote:

[..]

Even teruggelezen, maar ik denk dat dit meevalt, mits je aangeeft er mee bezig te zijn. Ik heb zelf ook een paar jaar nauwelijks contacten gehad, maar toen ik eenmaal ging studeren is dat veranderd. Ik geloof niet dat iemand mij daarvoor ooit heeft veroordeeld. Jij maakt straks ook die nieuwe start na je afstuderen, maak er gebruik van door je sociale skills te oefenen. Denk dat de 'date' met het Franse meisje al een goede oefening was.

(Nee het is geen goed idee om bij haar aan te bellen)
pi_162859418
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 08:55 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Even teruggelezen, maar ik denk dat dit meevalt, mits je aangeeft er mee bezig te zijn. Ik heb zelf ook een paar jaar nauwelijks contacten gehad, maar toen ik eenmaal ging studeren is dat veranderd. Ik geloof niet dat iemand mij daarvoor ooit heeft veroordeeld. Jij maakt straks ook die nieuwe start na je afstuderen, maak er gebruik van door je sociale skills te oefenen. Denk dat de 'date' met het Franse meisje al een goede oefening was.

(Nee het is geen goed idee om bij haar aan te bellen)
Ik denk dat ik ook meer moet inzetten op offline contact, daar draait het ten slotte allemaal om. Dus hup zo contact maken :) Laten zien dat ik ook besta.
pi_162859495
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 09:01 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik denk dat ik ook meer moet inzetten op offline contact, daar draait het ten slotte allemaal om. Dus hup zo contact maken :) Laten zien dat ik ook besta.
Wat is je plan van aanpak?

Enne, die Franse. Tja. Je hebt een leuke middag met haar gehad, je wist dat er niet meer in zat en het was allemaal puur vriendschappelijk (toch?...). Je hebt weer ervaring opgedaan en nu is het tijd voor de volgende persoon.

Misschien een idee om een man aan te spreken vandaag? Dan kan je daarmee ook oefenen.
pi_162859496
quote:

[..]

Aanvulling: met mannen en vrouwen dus.
  donderdag 9 juni 2016 @ 09:42:25 #92
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162860178
quote:

[..]

En het is helemaal niet erg daarvoor professionele hulp in te schakelen. Daar zijn huisartsen en psychologen e.d. voor.
pi_162860238
Deezertje, waarom moet je je vooruitgang in één nacht vermoorden? :')
pi_162860410
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 00:45 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Wijze PaxGod.
  donderdag 9 juni 2016 @ 09:55:43 #95
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162860434
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 09:45 schreef Mathemaat het volgende:
Deezertje, waarom moet je je vooruitgang in één nacht vermoorden? :')
Zo'n drama is het nog niet, hoor. Hij snapt t allemaal gewoon nog niet, komt wel. Stapje voor stapje. Als bij een kind dat leert lopen.
pi_162860446
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juni 2016 09:55 schreef Samzz het volgende:

[..]

Zo'n drama is het nog niet, hoor. Hij snapt t allemaal gewoon nog niet, komt wel. Stapje voor stapje. Als bij een kind dat leert lopen.
Moeder Samzz.
pi_162860486
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juni 2016 09:55 schreef Samzz het volgende:

[..]

Net zoals een kind dat nog moet leren dat bepaalde dingen/vragen negeren onbeleefd is?
pi_162860507
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juni 2016 09:56 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Moeder Samzz.
MILF to be :P
  donderdag 9 juni 2016 @ 10:00:32 #99
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162860510
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 09:58 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

Net zoals een kind dat nog moet leren dat bepaalde dingen/vragen negeren onbeleefd is?
Hij heeft gewoon het recht geen antwoord te willen geven op vragen. Al zou het wel fijn zijn dat er iig een antwoord komt, al is het maar 'daar wil/kan ik niet op antwoorden'.
pi_162860511
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:00 schreef Deezertje het volgende:

[..]

:')
pi_162860514
quote:

[..]

Nou nou. Kan je geen date vragen?
  donderdag 9 juni 2016 @ 10:00:52 #102
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162860516
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juni 2016 09:56 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Moeder Samzz.
Nee :'). Echt, nee.
pi_162860522
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 09:58 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

Sommige meiden willen veroverd worden. Zouden nooit de eerste stap nemen. Willen uitgedaagd worden.
pi_162860524
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

Het was lief bedoeld in deze.
pi_162860539
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:01 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Sommige meiden willen veroverd worden. Zouden nooit de eerste stap nemen. Willen uitgedaagd worden.
Dus je bent stiekem obsessief bezig met het vinden van een relatie terwijl je eigenlijk aansluiting mist?
  donderdag 9 juni 2016 @ 10:01:54 #106
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162860541
quote:

[..]

En die meiden kun je nog even overslaan. Richt je eerst op contact maken in het algemeen, word eerst sociaal vaardiger.

Vraag hulp in de omgang met je ASS.
pi_162860543
quote:

[..]

Veroverd?
Meh.
Zullen altijd zulke meiden tussen zitten, maar veel meiden zoeken gewoon een eerlijke, betrouwbare jongeman die goed voor ze is en waar ze een gezellige en leuke tijd mee kunnen hebben. Relationeel of vriendschappelijk.
  donderdag 9 juni 2016 @ 10:02:12 #108
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162860548
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:01 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Het was lief bedoeld in deze.
Oh :@.
pi_162860552
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:00 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Nou nou. Kan je geen date vragen?
4 jaar ouder.. komt toch altijd een beetje raar over meestal willen meiden oudere gozers.
pi_162860564
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:01 schreef Samzz het volgende:

[..]

En die meiden kun je nog even overslaan. Richt je eerst op contact maken in het algemeen, word eerst sociaal vaardiger.

Vraag hulp in de omgang met je ASS.
En dit.
Zoek hulp voor je ASS :Y
Ik heb ook hulp gezocht voor mijn ass (maar dan anders), kom daar ook niet meer vanaf en zal ook genoeg belemmeringen geven op dategebied maar er is mee te werken.
pi_162860572
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:02 schreef Deezertje het volgende:

[..]

4 jaar ouder.. komt toch altijd een beetje raar over meestal willen meiden oudere gozers.
Vooroordeel, Deezer. Lang niet altijd de juiste.
pi_162860601
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:03 schreef Toto69 het volgende:

[..]

En dit.
Ik heb ook hulp gezocht voor mijn ass (maar dan anders), kom daar ook niet meer vanaf en zal ook genoeg belemmeringen geven op dategebied maar er is mee te werken.
Maak er maar gewoon ASS van, die van jou is toch huge.
pi_162860673
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:05 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

Maak er maar gewoon ASS van, die van jou is toch huge.
FU. :(
  donderdag 9 juni 2016 @ 10:11:07 #114
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162860688
quote:

[..]

En dit.
Kijk, Deezer. Toto heeft ook hulp gezocht. Zo ken ik nog veel meer mensen die hulp zoeken en zo makkelijker op de rit komen.

Waarom keer je je zo van hulp af? Zoals ik gisteren al zei, je kunt niet alles alleen.
pi_162860717
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:11 schreef Samzz het volgende:

[..]

Kijk, Deezer. Toto heeft ook hulp gezocht. Zo ken ik nog veel meer mensen die hulp zoeken en zo makkelijker op de rit komen.

Waarom keer je je zo van hulp af? Zoals ik gisteren al zei, je kunt niet alles alleen.
Omdat er eerst erkend moet worden. En dat gebeurt niet snel/makkelijk, helaas.
  donderdag 9 juni 2016 @ 10:13:54 #116
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162860738
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:12 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

Omdat er eerst erkend moet worden. En dat gebeurt niet snel/makkelijk, helaas.
Precies :). Hoewel hij hier op FOK! al wel gezegd heeft dat ie ASS heeft. Dat is een stapje.
  donderdag 9 juni 2016 @ 10:14:32 #117
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162860748
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:02 schreef Deezertje het volgende:

[..]

In jouw geval doet leeftijd er absoluut niet toe.
pi_162860769
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:11 schreef Samzz het volgende:

[..]

Wel even voor de goede orde dat ik met mijn ass letterlijk ass bedoel als in reet he :+ maar dat is ook belemmerend, dus om een punt te maken :7
pi_162860776
quote:

[..]

hahahahahah
  donderdag 9 juni 2016 @ 10:17:09 #120
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162860791
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:16 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Wel even voor de goede orde dat ik met mijn ass letterlijk ass bedoel als in reet he :+ maar dat is ook belemmerend, dus om een punt te maken :7
Ja, dat snap ik. Maar daar heb je ook meer dan genoeg overlast van gehad en als je geen hulp had gezocht ben je niet waar je nu bent.

Jij hebt toch ook psychische hulp gehad? Of verwar ik je...?
pi_162860844
quote:

[..]

En dit.
Hier kan Deezer nog een voorbeeld aan nemen. Je kunt het niet oplossen, maar je kan wel leren om er beter mee om te gaan. ^O^
pi_162860960
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:17 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik. Maar daar heb je ook meer dan genoeg overlast van gehad en als je geen hulp had gezocht ben je niet waar je nu bent.

Jij hebt toch ook psychische hulp gehad? Of verwar ik je...?
Je verwart me denk ik :Y
Heb nooit psychologische hulp gehad. Is me wel aangeboden toen maar heb ik afgewezen omdat ze daarmee de problematiek zelf niet oplossen. En dat is natuurlijk het hele probleem.

Ben gewoon zelf hard gaan werken, werk nu full-time, woon in het buitenland zoals ik weer wilde en vorig jaar zei men dat dat een utopie was die ik moest laten gaan. Daarnaast sport ik ook nog 3x per week fanatiek en ik heb absoluut veel last van het hele gedoe, ook mentaal, maar je moet er mee om leren gaan. Ook op dategebied. :P
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:19 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Hier kan Deezer nog een voorbeeld aan nemen. Je kunt het niet oplossen, maar je kan wel leren om er beter mee om te gaan. ^O^
True :Y
Niet dat ik zo geweldig ben - verre van - maar als Deezer hulp zoekt voor z'n ASS komt ' ie zoveel verder.
pi_162861006
Ik ga over 4 uurtjes ook op bezoek naar een psycholoog. Zin in *O* !

Is hartstikke leuk, D. :7
  donderdag 9 juni 2016 @ 10:28:20 #124
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162861013
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:25 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Heb nooit psychologische hulp gehad. Is me wel aangeboden toen maar heb ik afgewezen omdat ze daarmee de problematiek zelf niet oplossen. En dat is natuurlijk het hele probleem.

Ben gewoon zelf hard gaan werken, werk nu full-time, woon in het buitenland zoals ik weer wilde en vorig jaar zei men dat dat een utopie was die ik moest laten gaan. Daarnaast sport ik ook nog 3x per week fanatiek en ik heb absoluut veel last van het hele gedoe, ook mentaal, maar je moet er mee om leren gaan. Ook op dategebied. :P

[..]

Niet dat ik zo geweldig ben - verre van - maar als Deezer hulp zoekt voor z'n ASS komt ' ie zoveel verder.
Ah, dan was het de aanbieding, ik meende me te herinneren dat je t ooit over psychische hulp had.
  donderdag 9 juni 2016 @ 10:32:17 #125
416020 K44S
The bearded man
pi_162861084
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:25 schreef Toto69 het volgende:

[..]

[..]

Held ! :)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_162861086
Wat ik ga zeggen is misschien hard, maar ik zal het lief proberen te verwoorden. Ik denk dat je simpelweg gewoon nog niet klaar bent voor het dateleven. Volgens mij weet je dat zelf ook wel een beetje maar wil je kosten wat het kost 'meedraaien' met de rest. Je weet niet hoe je overkomt op mensen en dat moet je zien te beheersen. Je generaliseert en stopt mensen in hokjes, ook dat moet je zien te beheersen. Daarnaast ben je denk ik gewoon niet interessant genoeg; je hebt geen passies, je onderneemt weinig en hebt een vrij negatieve kijk op het leven. Ik probeer je nu niet in de grond te trappen, maar ik zou aan dat soort punten werken als ik jou was. Ik geloof niet dat je als een zuurpruim op zo'n date aankomt, maar ik denk wel dat er snel door je pessimisme heen wordt geprikt.

Of mensen je er op afrekenen dat je geen sociale kring hebt; de één misschien wel, de ander misschien niet. Als ik iemand zou treffen zonder vrienden, maar ik kan er wel mee lachen zie ik het probleem niet. Tegelijkertijd zou ik wel mijn vraagtekens zetten bij zo'n iemand. Klinkt misschien lullig, maar bij iemand van 25 zonder vrienden weet je wel dat er ergens iets niet klopt. Sorry, maar dat is gewoon zo.

Over die Franse; ze was ontzettend impulsief. Wie weet heeft ze gewoon die app verwijderd zonder er verder bij na te denken, je weet het niet. Je hoeft niet meteen van het negatieve uit te gaan. Het meest verkeerde wat je nu kan doen is doordat ze je een vinger heeft gegeven nu heel haar arm te pakken. Na drie dagen voor haar deur te staan vind ik echt heel raar en echt niet chill, ik denk dat zo'n vrij iemand dat niet kan waarderen. Je had eigenlijk haar nummer moeten vragen toen je haar afzette bij haar deur, les voor de volgende keer. Ik zou het gewoon laten varen, ze trekt toch de wereld rond. Je hebt een leuke middag gehad en je spontaniteit werd beloond. Verpest dat moment nou niet voor jezelf.

Als ik jou was zou ik gewoon wat meer ondernemen en de contacten komen (als je daar voor openstaat) aangewaaid. In januari zat ik ook in een dalletje; m'n leven was een sleur en ik begon het contact met mijn vrienden steeds oppervlakkiger te vinden. Ik was echt toe aan een frisse wind in mijn leven. Ik heb een andere bijbaan genomen waar veel leeftijdsgenoten zaten en heb weer tientallen nieuwe contacten opgedaan. Van de zomer staan er al allerlei feestjes gepland met die mensen, echt een contrast met hoe ik er in januari voor stond. Alles kan heel snel veranderen, zolang je er maar voor open staat. Je concentreert je teveel op dat dategebeuren terwijl je die tijd eigenlijk beter in jezelf kunt stoppen. Je wilt toch niet op je dertigste spijt hebben dat je nooit wat aan jezelf hebt laten doen gast, werk aan jezelf!
pi_162861173
quote:
6s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:27 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik ga over 4 uurtjes ook op bezoek naar een psycholoog. Zin in *O* !

Is hartstikke leuk, D. :7
Succes weer ouwe :)
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:28 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ah, dan was het de aanbieding, ik meende me te herinneren dat je t ooit over psychische hulp had.
Ja, aanbieding wel gehad :+ maar tot nu toe gelukkig mentaal gezien zelf kunnen oplossen. Voor Deezertje is het wel beter wel op zo'n aanbieding in te gaan uiteraard.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:32 schreef K44S het volgende:

[..]

Held ! :)
dank je :)
pi_162861182
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:32 schreef Bananenpap het volgende:
Wat ik ga zeggen is misschien hard, maar ik zal het lief proberen te verwoorden. Ik denk dat je simpelweg gewoon nog niet klaar bent voor het dateleven. Volgens mij weet je dat zelf ook wel een beetje maar wil je kosten wat het kost 'meedraaien' met de rest. Je weet niet hoe je overkomt op mensen en dat moet je zien te beheersen. Je generaliseert en stopt mensen in hokjes, ook dat moet je zien te beheersen. Daarnaast ben je denk ik gewoon niet interessant genoeg; je hebt geen passies, je onderneemt weinig en hebt een vrij negatieve kijk op het leven. Ik probeer je nu niet in de grond te trappen, maar ik zou aan dat soort punten werken als ik jou was. Ik geloof niet dat je als een zuurpruim op zo'n date aankomt, maar ik denk wel dat er snel door je pessimisme heen wordt geprikt.

Of mensen je er op afrekenen dat je geen sociale kring hebt; de één misschien wel, de ander misschien niet. Als ik iemand zou treffen zonder vrienden, maar ik kan er wel mee lachen zie ik het probleem niet. Tegelijkertijd zou ik wel mijn vraagtekens zetten bij zo'n iemand. Klinkt misschien lullig, maar bij iemand van 25 zonder vrienden weet je wel dat er ergens iets niet klopt. Sorry, maar dat is gewoon zo.

Over die Franse; ze was ontzettend impulsief. Wie weet heeft ze gewoon die app verwijderd zonder er verder bij na te denken, je weet het niet. Je hoeft niet meteen van het negatieve uit te gaan. Het meest verkeerde wat je nu kan doen is doordat ze je een vinger heeft gegeven nu heel haar arm te pakken. Na drie dagen voor haar deur te staan vind ik echt heel raar en echt niet chill, ik denk dat zo'n vrij iemand dat niet kan waarderen. Je had eigenlijk haar nummer moeten vragen toen je haar afzette bij haar deur, les voor de volgende keer. Ik zou het gewoon laten varen, ze trekt toch de wereld rond. Je hebt een leuke middag gehad en je spontaniteit werd beloond. Verpest dat moment nou niet voor jezelf.

Als ik jou was zou ik gewoon wat meer ondernemen en de contacten komen (als je daar voor openstaat) aangewaaid. In januari zat ik ook in een dalletje; m'n leven was een sleur en ik begon het contact met mijn vrienden steeds oppervlakkiger te vinden. Ik was echt toe aan een frisse wind in mijn leven. Ik heb een andere bijbaan genomen waar veel leeftijdsgenoten zaten en heb weer tientallen nieuwe contacten opgedaan. Van de zomer staan er al allerlei feestjes gepland met die mensen, echt een contrast met hoe ik er in januari voor stond. Alles kan heel snel veranderen, zolang je er maar voor open staat. Je concentreert je teveel op dat dategebeuren terwijl je die tijd eigenlijk beter in jezelf kunt stoppen. Je wilt toch niet op je dertigste spijt hebben dat je nooit wat aan jezelf hebt laten doen gast, werk aan jezelf!
Dit, precies dit _O_ _O_ _O_ Misschien eens twee keer lezen Deezer ;)
pi_162861185
quote:

Goede post.
pi_162861222
quote:

Bedankt, kan ik nu koffie zetten. Lees dit maar, D. Erg goede post.
  donderdag 9 juni 2016 @ 10:49:37 #131
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162861432
Deezer wil geen hulp want dan moet hij eigen risico betalen! De meest idiote reden die er is zeker voor iemand die geld genoeg heeft.
Ik heb zelf een tijdje psychische hulp gehad, wel voor iets totaal anders (kindje overleden, vriend weggelopen, gestoorde familie) en daar ben ik zo veel beter door geworden! Ik wilde het ook niet accepteren dat ik het nodig had want hey ik ben jong en kan alles wel alleen aan en 'naar een psycholoog ga je alleen als je gek bent' Man wat ben ik daar van terug gekomen!

Verder heeft Deezer in zijn hoofd vastgeroest 'gesprekken helpen toch niet want je moet het allemaal zelf doen, een psycholoog regelt geen vriendin voor je' nee, natuurlijk niet maar hij/zij kan wel helpen je dingen te leren waardoor ook dat makkelijker gaat.

Net als dat hij absoluut geen contact met andere autisten wil want die zijn allemaal op een lager niveau dan hij is........

Zoals ik zeg en heel veel andere fokkers al zeiden ga toch gewoon professionele hulp zoeken! Het is geen schande
pi_162861467
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:49 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik wilde het ook niet accepteren dat ik het nodig had want hey ik ben jong en kan alles wel alleen aan en 'naar een psycholoog ga je alleen als je gek bent' Man wat ben ik daar van terug gekomen!

Precies dit. Heb dat ook gehad tot ik flink op mijn bek ging en accepteerde dat ik toch naar een psycholoog moest. En die knop moet bij D nog om. Maar hoe?

Tja. Wij zijn pixels, wij kunnen het niet doen. Iemand moet het IRL doen.
pi_162861471
Joh, half Nederland heeft wel eens bij de psych gezeten. Niks om je voor te schamen idd. Van professionele hulp word je een stuk beter. Zie het als een investering in jezelf.
  donderdag 9 juni 2016 @ 10:51:50 #134
416020 K44S
The bearded man
pi_162861474
quote:

quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:49 schreef gebakken-koekje het volgende:
Deezer wil geen hulp want dan moet hij eigen risico betalen! De meest idiote reden die er is zeker voor iemand die geld genoeg heeft.
Ik heb zelf een tijdje psychische hulp gehad, wel voor iets totaal anders (kindje overleden, vriend weggelopen, gestoorde familie) en daar ben ik zo veel beter door geworden! Ik wilde het ook niet accepteren dat ik het nodig had want hey ik ben jong en kan alles wel alleen aan en 'naar een psycholoog ga je alleen als je gek bent' Man wat ben ik daar van terug gekomen!

Verder heeft Deezer in zijn hoofd vastgeroest 'gesprekken helpen toch niet want je moet het allemaal zelf doen, een psycholoog regelt geen vriendin voor je' nee, natuurlijk niet maar hij/zij kan wel helpen je dingen te leren waardoor ook dat makkelijker gaat.

Net als dat hij absoluut geen contact met andere autisten wil want die zijn allemaal op een lager niveau dan hij is........

Zoals ik zeg en heel veel andere fokkers al zeiden ga toch gewoon professionele hulp zoeken! Het is geen schande
Of nog beter: Deezer laten voor wie hij is, en totaal geen aandacht aan schenken.

Zoals jullie zelf al zeggen: Hij doet alles wat in ZIJN straatje past.
Nou, dan houdt het toch op?
pi_162861505
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:00 schreef Samzz het volgende:

[..]

En, heb je er nu spijt van? :P
  donderdag 9 juni 2016 @ 10:54:13 #136
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162861508
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:53 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

En, heb je er nu spijt van? :P
Waarvan :)?
pi_162861527
Had iemand al eens gezegd dat hij gewoon met z'n luie flikker naar een psych moet?

Nee? Bij deze.
Ja doei.
  donderdag 9 juni 2016 @ 10:55:53 #138
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162861537
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:51 schreef K44S het volgende:

[..]

[..]

Of nog beter: Deezer laten voor wie hij is, en totaal geen aandacht aan schenken.

Zoals jullie zelf al zeggen: Hij doet alles wat in ZIJN straatje past.
Nou, dan houdt het toch op?
Nee, ik geloof oprecht dat iedereen kan leren en kan veranderen
pi_162861559
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:54 schreef Samzz het volgende:

[..]

Waarvan :)?
Om een mod te zijn en alle vreemde aandacht over je heen te roepen? :P
pi_162861564
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
Had iemand al eens gezegd dat hij gewoon met z'n luie flikker naar een psych moet?

Nee? Bij deze.
Ja hoor al 1001 keer.
  donderdag 9 juni 2016 @ 10:58:02 #141
416020 K44S
The bearded man
pi_162861567
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:55 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

Dat is een prima streven. Maar je hebt inmiddels gelezen hoe Deezer handelt.

Maar ik bemoei niet.
  donderdag 9 juni 2016 @ 10:58:25 #142
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162861577
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:57 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Om een mod te zijn en alle vreemde aandacht over je heen te roepen? :P
Neu. Ben sowieso inval tot er een nieuw team is.
  donderdag 9 juni 2016 @ 10:58:55 #143
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162861582
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:55 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

Ik ook. Maar dan moet diegene dat wel willen, en daar knijpt t hem.
pi_162861583
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

Neu. Ben sowieso inval tot er een nieuw team is.
#DoubleDip4R&Pmod
  donderdag 9 juni 2016 @ 10:59:40 #145
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162861603
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:58 schreef K44S het volgende:

[..]

Dat is een prima streven. Maar je hebt inmiddels gelezen hoe Deezer handelt.

Maar ik bemoei niet.
Ja en ik heb ook gelezen hoe hij soms, ookal is het maar heel even. bepaalde dingen wel op kan pikken.
  donderdag 9 juni 2016 @ 11:01:10 #146
416020 K44S
The bearded man
pi_162861637
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:59 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

Ja en ik heb ook gelezen hoe hij soms, ookal is het maar heel even. bepaalde dingen wel op kan pikken.
Gratis maatschappelijk werker! Kan ik mijn ei ook bij jou kwijt en vervolgens een 1% er van doen?
  donderdag 9 juni 2016 @ 11:01:33 #147
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162861649
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:58 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ook. Maar dan moet diegene dat wel willen, en daar knijpt t hem.
True. Maar soms kan iemand tijden iets niet willen of het nut van iets niet inzien en dan opeens door een klein dingetje wel willen veranderen en daar hoop ik op want ik gun iedereen het geluk
  donderdag 9 juni 2016 @ 11:02:08 #148
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162861656
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 11:01 schreef K44S het volgende:

[..]

Gratis maatschappelijk werker! Kan ik mijn ei ook bij jou kwijt en vervolgens een 1% er van doen?
Oh ja hoor :P
  donderdag 9 juni 2016 @ 11:03:29 #149
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162861677
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 11:01 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

True. Maar soms kan iemand tijden iets niet willen of het nut van iets niet inzien en dan opeens door een klein dingetje wel willen veranderen en daar hoop ik op want ik gun iedereen het geluk
:Y. Same.
pi_162861811
Ik denk op zich dat er veel positieve verandering bij Deezertje mogelijk is en hij dat zelf ook wel wilt, hij moet alleen de drempel over geduwd worden en dat is gewoon heel zwaar.
pi_162861870
quote:

[..]

Tussen alle negatieve berichten vond ik dit toch eigenlijk wel een goed begin van de dag van Deezer. Gewoon je plek in de maatschappij claimen jongen. Dat is je goed recht. Sterker nog daar moet je voor staan, voor op komen.

Geef een dikke middelvinger naar die angst vooraf, geen centimeter meer aan toegeven voor rest van je leven. Neem het heft in eigen hand. Laat zie dat je er bent! Laat zien dat je mee telt. ^O^
pi_162862800
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:58 schreef Toto69 het volgende:

[..]

#DoubleDip4R&Pmod
:@

Neuh, niet zo'n zin om met dit soort topics te moeten dealen. :+
pi_162862883
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:51 schreef DoubleDip het volgende:
Joh, half Nederland heeft wel eens bij de psych gezeten. Niks om je voor te schamen idd. Van professionele hulp word je een stuk beter. Zie het als een investering in jezelf.
Volgens mij rust er nog erg het taboe van professionele hulp zoeken. Vrijwel niemand komt er voor uit bij de psycholoog/psychiater te lopen. Dat kan toch wel een enorme belemmering zijn voor mensen als Deezer.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  donderdag 9 juni 2016 @ 12:09:38 #154
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162862916
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 12:07 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Volgens mij rust er nog erg het taboe van professionele hulp zoeken. Vrijwel niemand komt er voor uit bij de psycholoog/psychiater te lopen. Dat kan toch wel een enorme belemmering zijn voor mensen als Deezer.
Denk het ook, ja :Y. En als je daar bij telt dat hij een type is dat per se alles alleen op wil lossen, dan gaat hulp zoeken niet snel gebeuren.
pi_162862966
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 12:09 schreef Samzz het volgende:

[..]

Denk het ook, ja :Y. En als je daar bij telt dat hij een type is dat per se alles alleen op wil lossen, dan gaat hulp zoeken niet snel gebeuren.
Ik denk wel dat voor het vinden van een baan wel een psycholoog/psychiater handig kan zijn, Deezer heeft niet bepaald een goed cv. Een baan is ook noodzakelijk. Een vriendin of vriendinkring is inweze geen noodzaak, dus dat moet eigenlijk ook geen of minder prioriteit hebben. Een baan wel.
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  donderdag 9 juni 2016 @ 12:15:36 #156
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162863029
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 12:12 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Ik denk wel dat voor het vinden van een baan wel een psycholoog/psychiater handig kan zijn, Deezer heeft niet bepaald een goed cv. Een baan is ook noodzakelijk. Een vriendin of vriendinkring is inweze geen noodzaak, dus dat moet eigenlijk ook geen of minder prioriteit hebben. Een baan wel.
Hij heeft z'n prioriteiten niet op een rij, dat was al duidelijk idd :).
pi_162863212
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 12:15 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hij heeft z'n prioriteiten niet op een rij, dat was al duidelijk idd :).
Zit nu met een meid die een strandfoto met d'r vriend heeft als achtergrond, toen ik dat zag ging een gesprek wel goed, deels ook omdat er niks te winnen of verliezen valt. Gewoon vragen waar ze waren.
  donderdag 9 juni 2016 @ 12:26:09 #158
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162863225
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 12:25 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zit nu met een meid die een strandfoto met d'r vriend heeft als achtergrond, toen ik dat zag ging een gesprek wel goed, deels ook omdat er niks te winnen of verliezen valt. Gewoon vragen waar ze waren.
Good for you.

Maar je snapt dat dit niet is wat ik bedoel, toch?
pi_162863266
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 12:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

Good for you.

Maar je snapt dat dit niet is wat ik bedoel, toch?
Lol nee. Maar ik denk nog steeds in termen van afwijzing en winnen.
  donderdag 9 juni 2016 @ 12:29:34 #160
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162863296
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 12:28 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Lol nee. Maar ik denk nog steeds in termen van afwijzing en winnen.
En dat moet je niet doen :).

Heb je nog nagedacht over wat ik gisteren zei?
pi_162863487
quote:

[..]

Je hoeft het ook niet van de daken te schreeuwen, maar de juiste stappen ondernemen zou al helpen.
pi_162863556
Je hebt niets te winnen als je zo blijft denken.
Ja doei.
  donderdag 9 juni 2016 @ 12:45:30 #163
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162863599
Nog even een ding voor ik ga werken
Ik vind mensen die bij een psycholoog/psychiater lopen om aan hun problemen te werken aantrekkelijker dan mensen die maar over hun problemen lopen te zeuren en er niets aan doen omdat ze psychologische hulp zo'n taboe vinden
  donderdag 9 juni 2016 @ 12:46:44 #164
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162863627
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 12:45 schreef gebakken-koekje het volgende:
Nog even een ding voor ik ga werken
Ik vind mensen die bij een psycholoog/psychiater lopen om aan hun problemen te werken aantrekkelijker dan mensen die maar over hun problemen lopen te zeuren en er niets aan doen omdat ze psychologische hulp zo'n taboe vinden
Ik ook :Y. Mensen die erkennen dat ze hulp nodig hebben en hulp ook aannemen verdienen daar respect voor.
pi_162863867
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 12:25 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee Deezertje, een vriendin heeft GEEN prioriteit. In theorie kun je als maagd op je 86ste sterven en toch een gelukkig leven hebben gehad. Een baan heeft wel prioriteit. Richt je daar op. Vriendin is bijzaak.
pi_162863980
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 12:40 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Je hoeft het ook niet van de daken te schreeuwen, maar de juiste stappen ondernemen zou al helpen.
Dit inderdaad, als je bang bent dat mensen over je psycholoogbezoekjes oordelen vertel je het ze gewoon niet, ik snap het probleem nooit zo.

Daarnaast weer enorm jammer dat Deezer niet reageert op mijn betoog. ;(
pi_162864678
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 12:58 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Nee Deezertje, een vriendin heeft GEEN prioriteit. In theorie kun je als maagd op je 86ste sterven en toch een gelukkig leven hebben gehad. Een baan heeft wel prioriteit. Richt je daar op. Vriendin is bijzaak.
Ik zou zeggen dat een psycholoog of andere professionele hulp de komende maanden voor hem nu prioriteit heeft. Maargoed hij trekt zich daar toch niks van aan. En dat kun je ook prima combineren met werk en rijlessen.
Als ik trouwens moet kiezen tussen een succesvol zakelijk leven en maagd of een dramatisch zakelijk leven en een gelukkig liefdesleven kies ik voor dat laatste.

[ Bericht 2% gewijzigd door habitue op 09-06-2016 13:51:50 ]
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_162864827
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 12:46 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ook :Y. Mensen die erkennen dat ze hulp nodig hebben en hulp ook aannemen verdienen daar respect voor.
Precies. Liever iemand die hulp zoekt dan iemand die alleen maar klaagt en zeurt maar geen hulp accepteert.
pi_162864943
Ja, maar door heel veel te klagen op FOK! Krjig je aaaaaaaaandacht. Kijk maar! Allemaal meisjes die je gaan lopen 'helpen', digitale meisjes zoals Samzz en gebakken koekje en doubledip! MEISJES! En als je dan ineens gaat stoppen met zeiken, dan krijg je die aandacht van die meisjes niet meer ;(
Ja doei.
  donderdag 9 juni 2016 @ 13:56:56 #170
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162865068
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 13:51 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, maar door heel veel te klagen op FOK! Krjig je aaaaaaaaandacht. Kijk maar! Allemaal meisjes die je gaan lopen 'helpen', digitale meisjes zoals Samzz en gebakken koekje en doubledip! MEISJES! En als je dan ineens gaat stoppen met zeiken, dan krijg je die aandacht van die meisjes niet meer ;(
Je doet er zelf net zo hard aan mee :D.
pi_162865079
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 13:56 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je doet er zelf net zo hard aan mee :D.
Ik ben geen meisje, maar een oud fossiel 8-)
Ja doei.
pi_162865097
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 13:37 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik zou zeggen dat een psycholoog of andere professionele hulp de komende maanden voor hem nu prioriteit heeft. Maargoed hij trekt zich daar toch niks van aan. En dat kun je ook prima combineren met werk en rijlessen.
Als ik trouwens moet kiezen tussen een succesvol zakelijk leven en maagd of een dramatisch zakelijk leven en een gelukkig liefdesleven kies ik voor dat laatste.
Vaak zitten de dingen in het verlengde. Een man die in de bijstand zit omdat hij geen baan kan krijgen is niet aantrekkelijk voor vrouwen. Als ik mocht kiezen tussen maagd blijven, maar wel een leuke baan met goed salaris of bijstand, maar wel een relatie met een hele leuke vrouw weet ik het nog niet. Zowel maagd zijn als in de bijstand zitten is enorm deprimerend. Voor Deezertje lijkt mij een baan vinden de hoogste prioriteit. Ook omdat het zijn zelfvertrouwen en daarmee aantrekkelijkheid voor vrouwen vergroot.
  donderdag 9 juni 2016 @ 13:59:36 #173
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162865116
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 13:57 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Oh sorry!
pi_162865203
Ach, misschien faalt hij z'n scriptie wel. Ik zou als docent iemand die zo onzelfstandig is nooit van z'n levensdagen met een eerlijk gevoel een hbo-diploma durven geven en mijn handen daar vanaf trekken. Zo iemand wil je toch niet 't werkende leven in sturen met de 'verwachting' dat hij de zelfstandigheid en het doorzettingsvermogen op hbo-niveau heeft? Ik zou die verantwoording in elk geval niet willen dragen, dat je een potentieel werkgever die daar in trapt er mee opzadelt.

Dus baankansen? Ga naar een psycholoog. Dat is de eerste stap.
Ja doei.
pi_162865250
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 13:58 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Vaak zitten de dingen in het verlengde. Een man die in de bijstand zit omdat hij geen baan kan krijgen is niet aantrekkelijk voor vrouwen. Als ik mocht kiezen tussen maagd blijven, maar wel een leuke baan met goed salaris of bijstand, maar wel een relatie met een hele leuke vrouw weet ik het nog niet. Zowel maagd zijn als in de bijstand zitten is enorm deprimerend. Voor Deezertje lijkt mij een baan vinden de hoogste prioriteit. Ook omdat het zijn zelfvertrouwen en daarmee aantrekkelijkheid voor vrouwen vergroot.
Uiteraard, en gelukkig hoef je daar als mens ook niet tussen te kiezen als je er je best voor doet. Zijn probleem is niet het niet hebben van een vriendin door het niet hebben van een baan, als student kun je namelijk ook een vriendin krijgen natuurlijk. Zijn totale gebrek aan sociale, communicatieve vaardigheden (op zakelijk en persoonlijk vlak) zit hem al tijden in de weg en kan hij (van wat ik hier al tijden lees) alleen oplossen met professionele hulp.
pi_162865519
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 13:57 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Mind the gaB, please. :)
pi_162865578
quote:
2s.gif Op donderdag 9 juni 2016 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, misschien faalt hij z'n scriptie wel. Ik zou als docent iemand die zo onzelfstandig is nooit van z'n levensdagen met een eerlijk gevoel een hbo-diploma durven geven en mijn handen daar vanaf trekken. Zo iemand wil je toch niet 't werkende leven in sturen met de 'verwachting' dat hij de zelfstandigheid en het doorzettingsvermogen op hbo-niveau heeft? Ik zou die verantwoording in elk geval niet willen dragen, dat je een potentieel werkgever die daar in trapt er mee opzadelt.

Er waren ergere klasgenoten hoor. Die hebben het zelfs nog voor mij.. professioneel niveau staat los van levenssuces, althans het zal de opleiding een zorg wezen hoe jij je gedraagt buiten de opleiding.
  donderdag 9 juni 2016 @ 14:26:51 #178
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162865699
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 14:22 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Er waren ergere klasgenoten hoor. Die hebben het zelfs nog voor mij.. professioneel niveau staat los van levenssuces, althans het zal de opleiding een zorg wezen hoe jij je gedraagt buiten de opleiding.
Toch wel. En dat er ergere zijn, betekent niet dat je wat aan je houding moet doen. En dat je daar het beste hulp van mensen die weten waar ze over praten kunt inschakelen.
pi_162865712
quote:

[..]

Fijn dat je ook even ingaat op waar het om draait op de volledige vorige pagina.
pi_162865745
quote:
althans het zal de opleiding een zorg wezen hoe jij je gedraagt buiten de opleiding.
Nee hoor, je bent als alumnus een visitekaartje van je opleiding. Als je onderpresteert reflecteert dat op de opleiding, dus onderwijsinstellingen zijn daar wel zeker mee bezig, en horen dat ook te zijn.
Ja doei.
pi_162865792
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 14:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nee hoor, je bent als alumnus een visitekaartje van je opleiding. Als je onderpresteert reflecteert dat op de opleiding, dus onderwijsinstellingen zijn daar wel zeker mee bezig, en horen dat ook te zijn.
Zo zou het moeten gaan ja..
pi_162865811
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 14:30 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zo zou het moeten gaan ja..
Dat gebeurt ook.
pi_162865898
Genoeg bedrijven die 'zwarte lijsten' hebben van opleidingen waar ze principieel niemand van aannemen na slechte ervaringen.
Ja doei.
pi_162866199
Voor de meeste mensen is een relatie een leuk spontaan gebeuren, voor mij erkenning en een zoektocht.
pi_162866230
Ja hoor. Doei :')
Ja doei.
  donderdag 9 juni 2016 @ 14:52:09 #186
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162866233
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 14:50 schreef Deezertje het volgende:
Voor de meeste mensen is een relatie een leuk spontaan gebeuren, voor mij erkenning en een zoektocht.
Niemand komt een relatie aanwaaien.

Het besef dat jij eerst aan jezelf moet werken voor je wat met een ander kunt beginnen moet eerst eens aankomen.
pi_162866251
There we go.

Zoek hulp. Slotje.
pi_162866261
Je moet sterk in je schoenen staan om je zwaktes te kunnen erkennen en een sterker iemand naast je te dulden om je verder te helpen.

Deezertje gaat gewoon niet naar een psych op aanraden van een forum. Confucius die vertelde daar omstreeks 450 bc het volgende over: "tell me and i ll forget, show me and i may remember, involve me (!) and i will understand".

Zolang hij die aansluiting niet heeft gevonden, zal hij de voordelen van professionele hulp ook niet inzien. Daarom, in alle bescheidenheid, het lijkt me kansrijker als we met zn allen proberen Deezertje wat zelfvertrouwen te geven?!
pi_162866298
quote:
De wereld is hard en oneerlijk. En de wereld blijft hard en oneerlijk, die verandert niet. Jij kan wel veranderen.

Dus wat ga je doen?
pi_162866302
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 14:53 schreef DoubleDip het volgende:
There we go.

Zoek hulp. Slotje.
Als zelfs de nieuwe mod opgeeft...
pi_162866323
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 14:53 schreef Koral het volgende:
Je moet sterk in je schoenen staan om je zwaktes te kunnen erkennen en een sterker iemand naast je te dulden om je verder te helpen.

Deezertje gaat gewoon niet naar een psych op aanraden van een forum. Confucius die vertelde daar omstreeks 450 bc het volgende over: "tell me and i ll forget, show me and i may remember, involve me (!) and i will understand".

Zolang hij die aansluiting niet heeft gevonden, zal hij de voordelen van professionele hulp ook niet inzien. Daarom, in alle bescheidenheid, het lijkt me kansrijker als we met zn allen proberen Deezertje wat zelfvertrouwen te geven?!
Een beetje is oke, maar laten we geen valse hoop geven.
pi_162866332
quote:
8s.gif Op donderdag 9 juni 2016 14:56 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Als zelfs de nieuwe mod opgeeft...
Ik? Mod? Nouja de reactie die je quote is eigenlijk de reden dat ik dat niet zou willen zijn.
pi_162866363
quote:
Jij ziet alleen het succes van de meeste mensen, niet de keren dat ze hebben gefaald.

Het verschil is, de meeste mensen concentreren zich op hun toekomstige mogelijkheden, jij blijft meer in het verleden hangen. Van je verleden krijg je geen erkenning.
pi_162866505
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 14:59 schreef Koral het volgende:

[..]

Jij ziet alleen het succes van de meeste mensen, niet de keren dat ze hebben gefaald.

Het verschil is, de meeste mensen concentreren zich op hun toekomstige mogelijkheden, jij blijft meer in het verleden hangen. Van je verleden krijg je geen erkenning.
Eerste zin deed me hieraan denken: http://www.independent.co(...)online-a7006701.html

Een vooraanstaande professor in de VS heeft zijn 'CV of failures' gepost. Oftewel: een CV met alles wat hem niet is gelukt. Zo zie je maar weer: voordat je een keer succes hebt moet het soms heel vaak misgaan. Maar dat wil niet zeggen dat het niet haalbaar is. Mits je realistisch blijft natuurlijk en de juiste 'tools' gebruikt. Zoals een psycholoog.
pi_162866681
quote:
2s.gif Op donderdag 9 juni 2016 14:03 schreef motorbloempje het volgende:

Wat een onzin. Als hij zijn studiepunten haalt en zijn scriptie voldoet aan de criteria die zijn voorgeschreven haalt hij gewoon zijn opleiding. Of zo'n persoon dan hele dagen op de bank hangt en geestelijk is blijven hangen op de leeftijd van 15 heeft er echt niks mee te maken.
pi_162866731
quote:
quote:

Ik zou het ergens wel appreciëren als je heel even de kleine moeite doet om te reageren op mijn eerder geschreven post.
pi_162866804
quote:

[..]

Of er onder de bevolking een taboe op heerst weet ik niet.

Persoonlijk heb ik er geen problemen mee om mensen te vertellen dat ik al jaren bij de psychiatrie over de vloer kom. Mocht Deezertje dat wel een struikelblok vinden, dan vertelt hij het toch gewoon niemand? Ik vind taboe echt geen excuus om geen hulp te zoeken.
  donderdag 9 juni 2016 @ 15:23:56 #198
416020 K44S
The bearded man
pi_162866820
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 14:53 schreef Koral het volgende:

Hoe, in Godsnaam.
Meneer heeft 1 'date' gehad met een Française wie het eerlijk is eerlijk niet meer zag dan tijd opvulling (anders had ze wel meer over zich laten horen).

En meneer reageert direct in een topic van iemand die wat moeite heeft met chicks versieren via Tinder:"Je moet lekker naar buiten gaan en daar mensen aanspreken"

:')___x100
pi_162866854
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 14:58 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ik? Mod? Nouja de reactie die je quote is eigenlijk de reden dat ik dat niet zou willen zijn.
:D.
  donderdag 9 juni 2016 @ 15:28:30 #200
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162866921
quote:
Voor het dramatische effect hield je bij het verzuchten van dit statement hopelijk wel de rug van je hand tegen je voorhoofd?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_162866980
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 15:23 schreef DansNotreChute het volgende:

[..]

Of er onder de bevolking een taboe op heerst weet ik niet.

Persoonlijk heb ik er geen problemen mee om mensen te vertellen dat ik al jaren bij de psychiatrie over de vloer kom. Mocht Deezertje dat wel een struikelblok vinden, dan vertelt hij het toch gewoon niemand? Ik vind taboe echt geen excuus om geen hulp te zoeken.
Ok, er lopen dus meer mensen bij de psycholoog/psychiater dan je in eerste instantie zou denken. Hoe zit het bijvoorbeeld met een SoVa-training, heeft iemand hier ervaring mee? Ik kan namelijk geen stage regelen omdat ik benedengemiddelde sociale en communicatieve vaardigheden hebt (steeds afgewezen bij gesprekken)?
  donderdag 9 juni 2016 @ 15:36:34 #202
335650 Flylib
Obdewl'l X
pi_162867091
quote:
Bij mij kwam het min of meer spontaan aanwaaien, maar niet voordat ik me realiseerde dat mijn gesloten/irrationele/onzekere gedachtengoed me van binnen kapot maakte en besloot daar een ommezwaai in te maken, want zo wilde ik gewoon niet verder leven. Ik werd moe van mezelf en verbruikte energie aan zaken die ik met een positieve insteek veel beter kon handlen. Ik leerde de liefde dan ook pas echt kennen voordat ik leerde van mezelf te houden en mezelf niet te verdrinken in zelfmedelijden.

Erkenning begint niet bij de ander, maar bij jezelf. En dat is een langdurig proces waarin je stukje bij beetje wijzer wordt. En geloof mij, dat proces is niet gemakkelijk, zelfs nu jaren later en weer gelukkig in een relatie loop ik nog weleens tegen die irrationaliteit van vroeger aan maar weet er een stuk beter mee om te gaan. Je bent er nog lang niet als je het eenmaal hebt gevonden (ook belangrijk om in te zien als je tegen de juiste persoon aanloopt!).

Werk aan jezelf en zo, je was op de goede weg om met kleine stapjes vooruit te komen. Waarom opnieuw al die irrationaliteit?
diseased rhinoceros pizzle
pi_162867164
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 15:32 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Ok, er lopen dus meer mensen bij de psycholoog/psychiater dan je in eerste instantie zou denken. Hoe zit het bijvoorbeeld met een SoVa-training, heeft iemand hier ervaring mee? Ik kan namelijk geen stage regelen omdat ik benedengemiddelde sociale en communicatieve vaardigheden hebt (steeds afgewezen bij gesprekken)?
Ja ik heb er ervaring mee. Ik zou dat zeker doen. Meestal krijg je een boekje met allerlei situaties en opdrachten. Je gaat dan in tweetallen een rollenspel doen en krijgt direct feedback van de trainer. Zou het gewoon doen, het is erg leerzaam en persoonlijk heb ik er veel aan gehad.
pi_162867239
Joh, zowat heel zo'n dorp loopt/heeft gelopen bij een psycholoog, in allerlei soort en maten. Zelfs van de meest 'perfecte' mensen waar je het het minst van verwacht lopen daar, lekker boeiend verder. Alsof zo'n taboe opweegt tegen het feit dat je hulp krijgt, gekkies.
pi_162867272
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 15:23 schreef K44S het volgende:

[..]

Hoe, in Godsnaam.
Meneer heeft 1 'date' gehad met een Française wie het eerlijk is eerlijk niet meer zag dan tijd opvulling (anders had ze wel meer over zich laten horen).

En meneer reageert direct in een topic van iemand die wat moeite heeft met chicks versieren via Tinder:"Je moet lekker naar buiten gaan en daar mensen aanspreken"

:')___x100
Lijkt me een prima advies. Als hij zelf ook de daad bij het woord voegt ;) niet alles wat hij (en ook Syndroom zegt) is onwaar. Bij andere mensen kijk je ook niet nadrukkelijk naar de afzender (maar naar de inhoud), waarom zou je dat bij deze heren dan opeens wel gaan doen?

Hij heeft al meerdere dates gehad, en nu deze afspraak. Waarom zou hij niet meer afspraken kunnen regelen?

Zijn motivatie bij de laatste was dat hij niets te verliezen heeft. Dat heeft hij nog steeds niet. Vallen en weer opstaan hoort bij het leven. Laten we niet continue hem herinneren aan het vallen. Dat doet hij al uit zichzelf. Hij heeft tevens nu bewezen dat hij kan opstaan. Misschien als we hem helpen daaraan te herinneren dat hij uiteindelijk ook sneller weer op staat?
  donderdag 9 juni 2016 @ 15:46:18 #206
416020 K44S
The bearded man
pi_162867340
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 15:43 schreef Koral het volgende:

[..]

Lijkt me een prima advies. Als hij zelf ook de daad bij het woord voegt ;) niet alles wat hij (en ook Syndroom zegt) is onwaar. Bij andere mensen kijk je ook niet nadrukkelijk naar de afzender (maar naar de inhoud), waarom zou je dat bij deze heren dan opeens wel gaan doen?

Hij heeft al meerdere dates gehad, en nu deze afspraak. Waarom zou hij niet meer afspraken kunnen regelen?

Zijn motivatie bij de laatste was dat hij niets te verliezen heeft. Dat heeft hij nog steeds niet. Vallen en weer opstaan hoort bij het leven. Laten we niet continue hem herinneren aan het vallen. Dat doet hij al uit zichzelf. Hij heeft tevens nu bewezen dat hij kan opstaan. Misschien als we hem helpen daaraan te herinneren dat hij uiteindelijk ook sneller weer op staat?
Make that the cat wise bij Deezer.
pi_162867358
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 15:43 schreef Koral het volgende:

[..]

Kom nou. Als Geert Wilders gaat zeggen dat je niet mag discrimineren en hele volkeren over een kam mag scheren is dat prima advies, maar je neemt het niet serieus als het van zo'n afzender komt.
pi_162867398
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 15:32 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Goh, dat roep ik echt al een jaar ofzo. :') Ik heb geen ervaring met SoVa-training wel met een psych, beide kan geen kwaad voor jou. En fuck dat geld wat het kost.
pi_162867524
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 15:46 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Kom nou. Als Geert Wilders gaat zeggen dat je niet mag discrimineren en hele volkeren over een kam mag scheren is dat prima advies, maar je neemt het niet serieus als het van zo'n afzender komt.
Het blijft dan toch prima advies? Dat je er minder gezag of autoriteit aan geeft is wat anders. Het advies is prima.

Waarom zou je Deezer niet de credits geven voor zijn goede suggestie? Door bij voorbaat alles van hem af te schrijven krijgt hij toch nooit aansluiting? Waarom doe jij dan al die goed bedoelde moeite om hem te helpen als hij toch niets goed kan doen?
pi_162867555
Ja ok, maar die adviezen van syndroom zijn vrij waardeloos, ookal let je niet op de naam.
pi_162867603
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 15:54 schreef Berk-24 het volgende:
Ja ok, maar die adviezen van syndroom zijn vrij waardeloos, ookal let je niet op de naam.
Syndroom trollt, dat is wat anders dan een Deezer die al dan niet de plank mis slaat maar wel advies probeert te geven.
pi_162867654
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 15:57 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Syndroom trollt, dat is wat anders dan een Deezer die al dan niet de plank mis slaat maar wel advies probeert te geven.
Echt trollen is af en toe, vaak is zijn beperkte referentiekader dat bepaald dat bepaalde adviezen niet heel erg nuttig zijn.
pi_162867717
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 15:53 schreef Koral het volgende:

[..]

Het blijft dan toch prima advies? Dat je er minder gezag of autoriteit aan geeft is wat anders. Het advies is prima.

Waarom zou je Deezer niet de credits geven voor zijn goede suggestie? Door bij voorbaat alles van hem af te schrijven krijgt hij toch nooit aansluiting? Waarom doe jij dan al die goed bedoelde moeite om hem te helpen als hij toch niets goed kan doen?
Je kunt wel telkens politiekcorrect gaan doen, maar als hij zich als een clown gedraagt is het ook niet zo vreemd dat hij en zijn advies niet serieus worden genomen. Overigens ben ik niet degene die deze discussie aanwakkert en beweer ik nergens dat Deezertje niks goed kan doen. Ik bevestig enkel dat het wel hypocriet is om advies te geven over een onderwerp waar jezelf ook geen kaas van hebt gegeten. Als hij eens zou reageren op users hier zou hij al heel wat aansluiting kunnen vinden lijkt mij zo.

Echt, ik ben het er mee eens dat een positieve benadering werkt, maar je moet hem ook niet als een kleine jongen gaan behandelen.
pi_162867772
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 15:59 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Echt trollen is af en toe, vaak is zijn beperkte referentiekader dat bepaald dat bepaalde adviezen niet heel erg nuttig zijn.
Muah, Syndroom is gewoon een troll die Deezertje een beetje pest om zich toch nog min of meer bovengeschikt te voelen tot iemand.
pi_162867866
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 16:01 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Je kunt wel telkens politiekcorrect gaan doen, maar als hij zich als een clown gedraagt is het ook niet zo vreemd dat hij en zijn advies niet serieus worden genomen. Overigens ben ik niet degene die deze discussie aanwakkert en beweer ik nergens dat Deezertje niks goed kan doen. Ik bevestig enkel dat het wel hypocriet is om advies te geven over een onderwerp waar jezelf ook geen kaas van hebt gegeten. Als hij eens zou reageren op users hier zou hij al heel wat aansluiting kunnen vinden lijkt mij zo.

Echt, ik ben het er mee eens dat een positieve benadering werkt, maar je moet hem ook niet als een kleine jongen gaan behandelen.
Je beoordeeld hem op je eigen criteria en op basis daarvan besluit jij dat hij als persoon niet mee mag doen. En vervolgens ga je ook nog eens stemming maken door kusjekroel, politiek correct en kleine jongen opmerkingen.

Lekkere hulp geef jij :'(
pi_162867886
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 16:03 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Muah, Syndroom is gewoon een troll die Deezertje een beetje pest om zich toch nog min of meer bovengeschikt te voelen tot iemand.
Volgens mij is hij wel echt en heeft hij daadwerkelijk zijn beperkte referentiekader, af en toe trollt hij ook. Ik vind hem grappiger dan Deezertje. Deezertje is echt huillie, huillie, huille. Syndroom is knettergek en kan gevat uit de hoek komen met prachtige neologismen waarmee hij argwaan wekt bij de andere Fokkers.
pi_162867912
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 15:36 schreef Flylib het volgende:

[..]

Bij mij kwam het min of meer spontaan aanwaaien, maar niet voordat ik me realiseerde dat mijn gesloten/irrationele/onzekere gedachtengoed me van binnen kapot maakte en besloot daar een ommezwaai in te maken, want zo wilde ik gewoon niet verder leven. Ik werd moe van mezelf en verbruikte energie aan zaken die ik met een positieve insteek veel beter kon handlen. Ik leerde de liefde dan ook pas echt kennen voordat ik leerde van mezelf te houden en mezelf niet te verdrinken in zelfmedelijden.

Erkenning begint niet bij de ander, maar bij jezelf. En dat is een langdurig proces waarin je stukje bij beetje wijzer wordt. En geloof mij, dat proces is niet gemakkelijk, zelfs nu jaren later en weer gelukkig in een relatie loop ik nog weleens tegen die irrationaliteit van vroeger aan maar weet er een stuk beter mee om te gaan. Je bent er nog lang niet als je het eenmaal hebt gevonden (ook belangrijk om in te zien als je tegen de juiste persoon aanloopt!).

Werk aan jezelf en zo, je was op de goede weg om met kleine stapjes vooruit te komen. Waarom opnieuw al die irrationaliteit?
Omdat feitelijke vooruitgang en zicht op iets beters er niet is.
pi_162867942
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 16:09 schreef Deezertje het volgende:
zicht op iets beters
zicht op een nauw warm druipend kutje bedoel je

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2016 16:10:45 ]
pi_162867956
quote:

[..]

Vooruitgang is zeker mogelijk, alleen ook met de juiste hulp zul je geduld moeten hebben. Het is niet alsof je in een paar sessies klaar bent bij de psycholoog. Zicht op iets beters is ook zeker mogelijk, maar dan moet je wel inzien dat er hulp nodig is om echt vorderingen te maken en stappen gaan ondernemen om die hulp te verkrijgen. Zoals het bellen van de huisarts, zodat je op de lijst komt voor gesprekken met een psycholoog.
pi_162867976
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 16:07 schreef Koral het volgende:

[..]

Je beoordeeld hem op je eigen criteria en op basis daarvan besluit jij dat hij als persoon niet mee mag doen. En vervolgens ga je ook nog eens stemming maken door kusjekroel, politiek correct en kleine jongen opmerkingen.

Lekkere hulp geef jij :'(
Gast, ga het niet lopen overdrijven. Ik zeg niet dat hij niet mee mag doen, ik zeg dat ik het hypocriet vind om advies te geven op een onderwerp waar jezelf in 'faalt', zeker als het advies ook nog eens botst met datgene waar jezelf voor staat.

Ik ben wat dat betreft gewoon iets harder. Als ik vind dat iemand zielig doet, zeg ik dat gewoon. We moeten niet doen alsof hij zo'n zwaar leven heeft, dat valt namelijk echt wel mee. Hij verpest zijn leven niet, hij laat het leven aan hem voorbij gaan. Postief advies is goed, daar ben ik het helemaal mee eens. Maar ik vind het soms een beetje tenenkrommend hoe jij en Samzz hem als een baby behandelen en na elke poeppost zijn luier verschonen.
  donderdag 9 juni 2016 @ 16:14:23 #221
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162868016
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 16:12 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Gast, ga het niet lopen overdrijven. Ik zeg niet dat hij niet mee mag doen, ik zeg dat ik het hypocriet vind om advies te geven op een onderwerp waar jezelf in 'faalt', zeker als het advies ook nog eens botst met datgene waar jezelf voor staat.

Ik ben wat dat betreft gewoon iets harder. Als ik vind dat iemand zielig doet, zeg ik dat gewoon. We moeten niet doen alsof hij zo'n zwaar leven heeft, dat valt namelijk echt wel mee. Hij verpest zijn leven niet, hij laat het leven aan hem voorbij gaan. Postief advies is goed, daar ben ik het helemaal mee eens. Maar ik vind het soms een beetje tenenkrommend hoe jij en Samzz hem als een baby behandelen en na elke poeppost zijn luier verschonen.
Nou nou, overdrijven is ook een vak. Ik wijs Deezer vaak genoeg op zijn fouten dacht ik zo :P.

Nou ja, ik vind met je huidige manier van posten iig niks mis.
pi_162868067
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 16:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nou nou, overdrijven is ook een vak. Ik wijs Deezer vaak genoeg op zijn fouten dacht ik zo :P.

Nou ja, ik vind met je huidige manier van posten iig niks mis.
Ja sorry, niet persoonlijk bedoeld hoor. Wat ik bedoel te zeggen is dat die gast wel al 25 jaar is en dat daarmee een wat volwassenere behandeling beter zou staan. Hij staat geestelijk al wat jaren stil, ik denk dat het averechts werkt door hem dan ook als een vijftienjarige knul te behandelen.
  donderdag 9 juni 2016 @ 16:18:47 #223
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162868087
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 16:17 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ja sorry, niet persoonlijk bedoeld hoor. Wat ik bedoel te zeggen is dat die gast wel al 25 jaar is en dat daarmee een wat volwassenere behandeling beter zou staan. Hij staat geestelijk al wat jaren stil, ik denk dat het averechts werkt door hem dan ook als een vijftienjarige knul te behandelen.
Zit wat in, ja.

Ik weet ook wel dat ie geen kind is, of zo. De aardigere aanpak leek alleen goed te werken. Sla er wellicht iets te veel in door :').
pi_162868110
We zitten alweer even in deel 11, is het niet beter om dit alles te vervolgen zodra Deezer weer stappen heeft laten zien?
pi_162868135
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 16:19 schreef DoubleDip het volgende:
We zitten alweer even in deel 11, is het niet beter om dit alles te vervolgen zodra Deezer weer stappen heeft laten zien?
Mee eens!
  donderdag 9 juni 2016 @ 16:21:46 #226
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162868138
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 16:19 schreef DoubleDip het volgende:
Hij kan hier gewoon blijven posten over wat hij onderneemt.
pi_162868160
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juni 2016 16:21 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hij kan hier gewoon blijven posten over wat hij onderneemt.
Het zou gewoon zo lekker zijn als ik bevestiging heb van school dat het er echt bijna op zit.. nog steeds doodse stilte..
  donderdag 9 juni 2016 @ 16:24:42 #228
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162868172
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 16:23 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Het zou gewoon zo lekker zijn als ik bevestiging heb van school dat het er echt bijna op zit.. nog steeds doodse stilte..
Scholen laten je altijd wachten :P. Dat komt vanzelf

Ondertussen kun je prima op zoek naar mogelijkheden die je kunnen helpen in je sociale contacten en met het omgaan met je ASS, toch?
pi_162868174
quote:

[..]

Het zou ook gewoon zo lekker zijn als wij bevestiging hebben van jou dat je onze berichten hebt gelezen en dat je er eventueel iets mee gaat doen.. nog steeds doodse stilte..
  donderdag 9 juni 2016 @ 16:25:21 #230
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162868180
Je hoeft niet stil te staan omdat je niks van school hoort. Hup, schop jezelf onder je kont en ga eens op zoek naar professionele hulp.
pi_162868258
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 16:25 schreef Samzz het volgende:
Je hoeft niet stil te staan omdat je niks van school hoort. Hup, schop jezelf onder je kont en ga eens op zoek naar professionele hulp.
Ja, dit. Voor ons is het namelijk logisch wat een gewone persoon in die situatie moet doen.
pi_162868282
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 16:12 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Wat jij doet is voorwaarden stellen en hem dan pas erkennen. Over volwassen gesproken :')

Ik erken hem en van mij mogen mensen een andere mening hebben en een andere manier van handelen hebben. Die vrijheid en erkenning verwacht ik namelijk ook graag. Jij daarentegen begint verwijtend over poepluiers en kusjekroel. :')
pi_162868298
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 16:24 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

Het zou ook gewoon zo lekker zijn als wij bevestiging hebben van jou dat je onze berichten hebt gelezen en dat je er eventueel iets mee gaat doen.. nog steeds doodse stilte..
:D :') _O-
pi_162868342
quote:

[..]

Als je toch aan het wachten bent, kun je misschien eens kijken naar de kritische tips in dit topic... die wachten ook op antwoord ;)

Edit: zoals SantaClaus zegt

[ Bericht 2% gewijzigd door MMunkun op 09-06-2016 16:40:48 ]
  donderdag 9 juni 2016 @ 16:41:46 #235
335650 Flylib
Obdewl'l X
pi_162868508
quote:

[..]

Dat denk je op basis van je huidige kronkel die me helaas maar al te bekend voorkomt. Moet er maar genoegen mee nemen dat je het vertikt om er verder inhoudelijk op in te gaan.
diseased rhinoceros pizzle
  donderdag 9 juni 2016 @ 17:01:07 #236
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_162868835
Mensen die hier nog steeds moeite in steken. :')

Mensen die denken dat hij daadwerkelijk ook maar enige progressie boekt. :')

Niet doorhebben dat hij jullie alleen maar gebruikt voor de aandacht en als gids omdat hij als enige doel heeft een keer te neuken. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_162869089
quote:

[..]

Wachten is altijd vervelend, zeker in een situatie als deze. Maar je kan die wachttijd wel voor heel veel andere dingen benutten. Want zoals SCNP al zegt:

quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 16:24 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

..zou dit ook wel erg fijn zijn, gezien de moeite en tijd die er in de reacties wordt gestoken.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 16:25 schreef Samzz het volgende:
En dit kan ik alleen maar onderschrijven. ^O^
pi_162869539
quote:

[..]

Je hoeft toch alleen maar je scriptie cijfer terug te krijgen? Daar kan toch niet heel veel fout aangaan? Als je gewoon een redelijk stuk heb ingeleverd zal je dat echt wel halen. Zal me daar echt niet druk om maken.
pi_162869583
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 17:37 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Je hoeft toch alleen maar je scriptie cijfer terug te krijgen? Daar kan toch niet heel veel fout aangaan? Als je gewoon een redelijk stuk heb ingeleverd zal je dat echt wel halen. Zal me daar echt niet druk om maken.
Er waren ook nog wat opdrachten die stuk voor stuk voldoende moeten zijn.
pi_162870039
quote:

[..]

quote:

pi_162870842
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 18:00 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

[..]

Geef het maar op. Het is alleen maar nemen en niks geven in Deezers leven lijkt het.
  donderdag 9 juni 2016 @ 18:53:13 #242
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162871060
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 18:00 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

[..]

Echt schandalig dat hij weer niet reageert op zo'n lang stuk.

Hij leest dat gewoon niet denk ik.
Oh.
pi_162871347
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik denk dat hij niet weet hoe te reageren, aangezien hij dat al vaker heeft aangegeven. Maarja zodra iemand de waarheid zegt gaan de oogkleppen op, erg jammer.
pi_162871716
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zou hij dat offline ook doen, op deze manier mensen negeren?
  donderdag 9 juni 2016 @ 19:25:29 #245
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162871748
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 19:24 schreef syndroom het volgende:

[..]

Vast niet, want daarvoor heb je eerst aanspraak nodig. Als niemand je aanspreekt, heb je niemand om op die manier te negeren.

En als je een 100% zeker antwoord wilt hebben, moet je dit aan Deezer vragen, niet aan JR-Style-93 :D.
pi_162871908
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 19:25 schreef Samzz het volgende:

[..]

Vast niet, want daarvoor heb je eerst aanspraak nodig. Als niemand je aanspreekt, heb je niemand om op die manier te negeren.

En als je een 100% zeker antwoord wilt hebben, moet je dit aan Deezer vragen, niet aan JR-Style-93 :D.
Dat lijkt me best vervelend. Stel je bent in een kring- of groepsgesprek o.i.d. en je verteld je verhaal, wordt je gewoon genegeerd :') terwijl er wel verwacht dat je zelf wel luistert en inbreng levert. Dat is wel typerend aan hem, dat selectief antwoord geven. Hij is daar eerder al een aantal keer op aangesproken maar ik hoop dat hij niet zo is in het gewone leven want dan wordt je gewoon door anderen gemeden.
  donderdag 9 juni 2016 @ 19:32:13 #247
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162871952
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 19:30 schreef syndroom het volgende:

[..]

Dat lijkt me best vervelend. Stel je bent in een kring- of groepsgesprek o.i.d. en je verteld je verhaal, wordt je gewoon genegeerd :') terwijl er wel verwacht dat je zelf wel luistert en inbreng levert. Dat is wel typerend aan hem, dat selectief antwoord geven. Hij is daar eerder al een aantal keer op aangesproken maar ik hoop dat hij niet zo is in het gewone leven want dan wordt je gewoon door anderen gemeden.
Sja, zijn probleem hé.
pi_162871967
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 19:32 schreef Samzz het volgende:

[..]

Sja, zijn probleem hé.
Het komt niet sympathiek over.
  donderdag 9 juni 2016 @ 19:37:10 #249
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162872051
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 19:32 schreef syndroom het volgende:

[..]

Het komt niet sympathiek over.
De waarheid is niet altijd sympathiek. Wanneer hij weigert enige moeite te doen om mee te draaien in de maatschappij is dat zijn probleem.

Toch hoop ik wel dat hij de afgelopen dagen een beetje het licht heeft gezien, want blijkbaar kán hij het wel, maar doorzetten is nogal lastig.
pi_162872056
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 17:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Mensen die hier nog steeds moeite in steken. :')

Mensen die denken dat hij daadwerkelijk ook maar enige progressie boekt. :')

Niet doorhebben dat hij jullie alleen maar gebruikt voor de aandacht en als gids omdat hij als enige doel heeft een keer te neuken. :')
Dat valt wel mee denk ik. Hij heeft wel recent een aantal dates gehad, 0 keer seks gehad, en er is ook niet gezoend.
  donderdag 9 juni 2016 @ 19:37:54 #251
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162872068
En wat doet dat laatste er nu weer toe :')?
pi_162872103
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 19:37 schreef Samzz het volgende:
En wat doet dat laatste er nu weer toe :')?
Hij wou toch een paar zomerscharrels? Dan kan ik me voorstellen dat het geen succes was aangezien hij zelf niet heeft kunnen scharrelen.

Misschien had hij stiekem wat meer verwacht?
  donderdag 9 juni 2016 @ 19:41:19 #253
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162872140
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 19:40 schreef syndroom het volgende:

[..]

Hij wou toch een paar zomerscharrels? Dan kan ik me voorstellen dat het geen succes was aangezien hij zelf niet heeft kunnen scharrelen.

Misschien had hij stiekem wat meer verwacht?
Tuurlijk verwacht ie meer. Onrealistisch meer. Maar dat doet er niet toe nu, er zit wat progressie in, dat is voldoende.

Nu nog professionele hulp en dan kon 't best eens een heel eind beter gaan.
pi_162872243
Laten we eerlijk zijn, welke jongeman van zijn leeftijd fantaseert nou niet over romantisch samenzijn, zoenen en seks hebben, dat is wat elke jongere wel wil.
pi_162872290
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 19:45 schreef syndroom het volgende:
Laten we eerlijk zijn, welke jongeman van zijn leeftijd fantaseert nou niet over romantisch samenzijn, zoenen en seks hebben, dat is wat elke jongere wel wil.
En dus?
  donderdag 9 juni 2016 @ 19:53:36 #256
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162872391
quote:
Ik wil ook zo veel. Maar als ik te lui ben om ervoor te werken (op wat voor manier dan ook) komt het niet vanzelf aanwaaien.
  donderdag 9 juni 2016 @ 19:58:25 #257
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162872499
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 19:07 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ik denk dat hij niet weet hoe te reageren, aangezien hij dat al vaker heeft aangegeven. Maarja zodra iemand de waarheid zegt gaan de oogkleppen op, erg jammer.
Misschien moet hij dat eens leren.

Zo moeilijk is het toch niet om zelfkritisch te zijn.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 19:24 schreef syndroom het volgende:

[..]

Waarom probeer jij Deezer de hele tijd belachelijk te maken als jij een grotere sukkel bent?
Oh.
pi_162872578
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 19:41 schreef Samzz het volgende:

[..]

Tuurlijk verwacht ie meer. Onrealistisch meer.
Hoezo is het onrealistisch om een zoen te verwachten na een date? Als dat bij mij niet gebeurt is het een mislukte date hoor.
  donderdag 9 juni 2016 @ 20:01:24 #259
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162872582
Jullie hebben Deezer allemaal belachelijk gemaakt, waarom zou hij niet meedoen?
  donderdag 9 juni 2016 @ 20:01:58 #260
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162872604
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 20:01 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Hoezo is het onrealistisch om een zoen te verwachten na een date? Als dat bij mij niet gebeurt is het een mislukte date hoor.
Omdat ie geen date had. Gewoon een vriendschappelijk uitje met een meid uit Frankrijk.
pi_162872621
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juni 2016 20:01 schreef Samzz het volgende:

[..]

Omdat ie geen date had. Gewoon een vriendschappelijk uitje met een meid uit Frankrijk.
Oh lol.
  donderdag 9 juni 2016 @ 20:04:23 #262
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_162872669
quote:
11s.gif Op donderdag 9 juni 2016 20:01 schreef Samzz het volgende:
Jullie hebben Deezer allemaal belachelijk gemaakt, waarom zou hij niet meedoen?
Omdat het nogal hypocriet overkomt.
Oh.
pi_162872687
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Misschien moet hij dat eens leren.

Zo moeilijk is het toch niet om zelfkritisch te zijn.

[..]

Waarom probeer jij Deezer de hele tijd belachelijk
Hou op met dat onnodige gestook.
  donderdag 9 juni 2016 @ 20:06:05 #264
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162872707
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Omdat het nogal hypocriet overkomt.
Dat is zo. Maar dan nog, voorbeeld doet volgen eh.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 20:05 schreef syndroom het volgende:

[..]

Nee, jij kapt met je gestook.
pi_162872722
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 20:06 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat is zo. Maar dan nog, voorbeeld doet volgen eh.

[..]

Nee, jij kapt met je gestook.
Wie loopt hier mensen voor sukkel uit te maken? Ik niet hoor.
pi_162872741
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juni 2016 20:01 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hoe weten we dat eigenlijk? Het was namelijk via Tinder :P
  donderdag 9 juni 2016 @ 20:08:43 #267
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162872772
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 20:06 schreef syndroom het volgende:

[..]

Nee, maar je loopt wel te stoken met je vraagjes en opmerkinkjes. Kap ermee.
  donderdag 9 juni 2016 @ 20:09:58 #268
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162872795
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 20:07 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Hoe weten we dat eigenlijk? Het was namelijk via Tinder :P
Nou, dat bleek toch uit alles wat hij postte? HIj zei nota bene dat ie met een vrouw had afgesproken om haar de stad te laten zien e.d., voor een leuke middag. Lijkt me toch dat je daar geen 'ik heb een date' uithaalt?

Zo ging ie er ook niet heen meen ik.
pi_162872819
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 20:09 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nou, dat bleek toch uit alles wat hij postte? HIj zei nota bene dat ie met een vrouw had afgesproken om haar de stad te laten zien e.d., voor een leuke middag. Lijkt me toch dat je daar geen 'ik heb een date' uithaalt?

Zo ging ie er ook niet heen meen ik.
O, gewoon het beste van maken, denk ik dan.
pi_162873219
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 20:06 schreef syndroom het volgende:

[..]

Alsof jij zelf wel een succesvol sexleven hebt :')
pi_162873341
quote:
En dat is relevant omdat..?
Met fantaseren bereik je niks, met dat getroll ook niet.
Er is bovendien ook nog zoiets als happy single zijn, dat je gewoon met jezelf gelukkig kan zijn en niet van een ander afhankelijk bent voor je geluk. Maar dat moet jij nog leren. Ik zeg niet dat je afhankelijk bent met een relatie, maar voor mensen zoals Deezer en jij is het wel goed om op andere dingen te richten, zoals het verbeteren van je sociale vaardigheden.
pi_162875428
quote:
Heb je nog plannen voor een groot offensief, syndroom?
pi_162876248
We vergeten mijn eenzaamheid. Na volgende week en volgende maand helemaal, sta ik er ècht alleen voor.
  donderdag 9 juni 2016 @ 22:16:15 #274
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162876299
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 22:15 schreef Deezertje het volgende:
We vergeten mijn eenzaamheid. Na volgende week en volgende maand helemaal, sta ik er ècht alleen voor.
Man, ik sta er al jaren alleen voor. Kom op zeg, je bent geen kleuter :D.
pi_162876412
quote:
Helemaal alleen? Geen ouders, broers/zussen, familie überhaupt?
pi_162876432
quote:
quote:

pi_162876676
quote:
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 16:11 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En nu leef ik inderdaad nagenoeg zelfstandig. Zoals het woord aangeeft: ik ben niemand verantwoording schuldig, kan eten wat ik wil, kan zoveel slapen als ik wil, kan dagen op bed liggen of dagen in de stad doorbrengen.
Ik dacht dat je jezelf zo zelfstandig vond. Gedraag je dan ook als een volwassen vent van 25, niet als een kind van 12.

Ga iets doen in plaats van hier te lopen huilen.
pi_162876695
quote:
Op die leegte in je leven hebben we je al aangesproken en er zijn genoeg oplossingen aangedragen in je topics (hint: nieuwe hobby).

Als je de eenzaamheid als een probleem ervaart, waarom negeer je dan stelselmatig de reacties van users die je daarmee willen helpen?
pi_162876835
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 19:53 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik wil ook zo veel. Maar als ik te lui ben om ervoor te werken (op wat voor manier dan ook) komt het niet vanzelf aanwaaien.
Hij ontwijkt dingen. Kan me voorstellen dat je daar erg moe van wordt, de hele dag op je hoede zijn, een overkill aan prikkels wellicht. Om dat nu gelijk lui te noemen?
  donderdag 9 juni 2016 @ 22:33:59 #280
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162876946
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 22:30 schreef Koral het volgende:

[..]

Hij ontwijkt dingen. Kan me voorstellen dat je daar erg moe van wordt, de hele dag op je hoede zijn, een overkill aan prikkels wellicht. Om dat nu gelijk lui te noemen?
Lui is misschien niet het juiste woord, maar het komt wel lui over. Ik wacht wel gewoon tot het mij aan komt waaien. En zo werkt dat gewoon pertinent niet.
  donderdag 9 juni 2016 @ 22:34:13 #281
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_162876961
Ik denk wel dat als je eenmaal je papiertje hebt en hopelijk snel een baan je daar wel veel zelfvertrouwen aan kan ontlenen. Maar ik denk ook dat elke keer bij een nieuwe vrouw hetzelfde proberen je geen echte voldoening geeft op de lange termijn als ik dit vergelijk met voldoening die ik nu uit vrienden haal. Met vrienden kan je een band opbouwen en met die short flings heb je eerder een klikje? En ja er zijn lelijke eenzame mannen met een vrouw/vriendin. Maar die hebben dan toch weer iets te bieden, al is het een passie over het vissen op zondag of een zacht karakter.

Het is echt aan te raden om aan je basis te gaan werken voordat je in de kantoorsleur zit. Want hoe leuk een baan ook kan zijn, het vreet tijd. Dat heb ik ondertussen wel gemerkt. Als ik nu thuiskom kook ik, eet ik, heb ik een uur of 3 voor 'mijzelf', en dan ga ik slapen. Maar goed. Alles is al gezegd. Ik vind je soms overkomen als een laptop die in slaapmodus staat. Alle processen draaien wel maar je moet wel op het knopje drukken om er wat pit in te krijgen.

Vroeger was ik ook behoorlijk passief. Maar het is nu eenmaal zo dat als je iets voor elkaar wilt krijgen je in 80% van de gevallen zelf initiatief moet nemen, omdat de ander bijvoorbeeld niet weet wat je wilt, of omdat je anders weken moet wachten. Dit slaat niet echt op vrouwen en daten. Meer op het idee dat er soms gewoon knopen doorgehakt moeten worden en ik mensen vraag om af te spreken. Maar goed, je schijnt wel vooruitgang te boeken ^O^ jammer dat het geen effect heeft op je cirkelredenaties.
pi_162877179
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 20:05 schreef syndroom het volgende:

[..]

Kijk Deezer, Syndroom komt voor zichzelf op. Probeer het ook eens?

En Syndroom, neem jij wat meer voorbeeld aan Deezer om contact te maken als je daar klaar voor bent? Zal je vast goed doen! En wellicht een goede warming up voor je offensief!
pi_162877406
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 22:33 schreef Samzz het volgende:

[..]

Lui is misschien niet het juiste woord, maar het komt wel lui over. Ik wacht wel gewoon tot het mij aan komt waaien. En zo werkt dat gewoon pertinent niet.
Passief.
pi_162877484
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 22:19 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

[..]

Welk deel van de post van Bananenpap weet je geen houding op te geven Deezer?

Voel je niet minder jongen, je hebt gewoon recht van spreken. Negeren levert je geen erkenning op. Je verliest er zelfs iets mee: respect.
pi_162877590
quote:
Je hebt ons toch?
  donderdag 9 juni 2016 @ 22:55:16 #286
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162877832
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 22:46 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Passief.
Exact!
pi_162878243
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 22:34 schreef Scuidward het volgende:
Ik denk wel dat als je eenmaal je papiertje hebt en hopelijk snel een baan je daar wel veel zelfvertrouwen aan kan ontlenen. Maar ik denk ook dat elke keer bij een nieuwe vrouw hetzelfde proberen je geen echte voldoening geeft op de lange termijn als ik dit vergelijk met voldoening die ik nu uit vrienden haal. Met vrienden kan je een band opbouwen en met die short flings heb je eerder een klikje? En ja er zijn lelijke eenzame mannen met een vrouw/vriendin. Maar die hebben dan toch weer iets te bieden, al is het een passie over het vissen op zondag of een zacht karakter.

Het is echt aan te raden om aan je basis te gaan werken voordat je in de kantoorsleur zit. Want hoe leuk een baan ook kan zijn, het vreet tijd. Dat heb ik ondertussen wel gemerkt. Als ik nu thuiskom kook ik, eet ik, heb ik een uur of 3 voor 'mijzelf', en dan ga ik slapen. Maar goed. Alles is al gezegd. Ik vind je soms overkomen als een laptop die in slaapmodus staat. Alle processen draaien wel maar je moet wel op het knopje drukken om er wat pit in te krijgen.

Vroeger was ik ook behoorlijk passief. Maar het is nu eenmaal zo dat als je iets voor elkaar wilt krijgen je in 80% van de gevallen zelf initiatief moet nemen, omdat de ander bijvoorbeeld niet weet wat je wilt, of omdat je anders weken moet wachten. Dit slaat niet echt op vrouwen en daten. Meer op het idee dat er soms gewoon knopen doorgehakt moeten worden en ik mensen vraag om af te spreken. Maar goed, je schijnt wel vooruitgang te boeken ^O^ jammer dat het geen effect heeft op je cirkelredenaties.
Thanks! Ik kan het student zijn nog niet achter mij laten omdat ik nooit een echte studententijd heb gehad en dat nu mis. Ook zie ik mezelf nog niet zo snel werken want het banenvooruitzicht is rondom belabberd. En ik heb nog steeds geen duidelijkheid van school dus ergens kan ik geen geforceerde progressie boeken in mijn leven en dit hoofdstuk afsluiten. Ik wil zo niet verder leven, maar de praktijk is helaas anders. vanavond de hele terugweg eennzaam gevoeld omdat ik iets achter mij laat zonder te weten wat ik er voor terug krijg. Iedereen lijkt zijn of haar leven al vorm gegeven te hebben en ik weet nog steeds niet wat ik wil.
pi_162878396
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juni 2016 22:55 schreef Samzz het volgende:

[..]

Exact!
Noodgedwongen ja. Het gevoel dat je er niet bijhoort en iedere keer gepasseerd worden in real life alsof ik niet besta.
pi_162878741
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 22:40 schreef Koral het volgende:

[..]

Kijk Deezer, Syndroom komt voor zichzelf op. Probeer het ook eens?

En Syndroom, neem jij wat meer voorbeeld aan Deezer om contact te maken als je daar klaar voor bent? Zal je vast goed doen! En wellicht een goede warming up voor je offensief!
Deezer zijn sterke kant is dat hij wel een stuk minder angstig is en meer durft.
pi_162878783
Is gewoon lastig voor je Deezer. De routine en veiligheden die weg vallen maar daar komen weer nieuwe routines voor terug.

Een boom stoot in de herfst ook zijn bladeren af, en in de lente komt het weer terug. Dit is net zo iets. Oude dingen gaan, nieuwe dingen komen. Het is een nieuwe kans om dingen beter te doen.

Edit: waarom blijf ik maar denken dat je tegenslag met die Franse meid, de aanleiding is voor je vele twijfels en sombere gedachten? Misschien meer van die spontane momenten opzoeken met verschillende mensen zodat je niet bij 1 tegenslag weer helemaal terug bij af bent? En je ging toch koken met iemand?

[ Bericht 17% gewijzigd door Hineni op 09-06-2016 23:20:58 ]
pi_162878872
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 23:07 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Noodgedwongen ja. Het gevoel dat je er niet bijhoort en iedere keer gepasseerd worden in real life alsof ik niet besta.
quote:

Ik vind het ook een beetje vervelend alsof je doet dat ik niet besta.
pi_162878921
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 23:07 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoezo 'noodgedwongen' passief? Je kunt toch zelf het heft in handen nemen en wat actiever worden?

Je hebt de afgelopen dagen toch contact kunnen maken in de UB??? Hier heb je volgens mij wel iets positiefs uit kunnen halen. Dat is een vooruitgang die je moet doorzetten!
  donderdag 9 juni 2016 @ 23:17:37 #293
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_162878935
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 23:04 schreef Deezertje het volgende:
Iedereen lijkt zijn of haar leven al vorm gegeven te hebben en ik weet nog steeds niet wat ik wil.
Iedereen lijkt inderdaad zijn of haar leven al vormgegeven te hebben maar je ziet toch ook wel dat iedereen zijn eigen vorm heeft gekozen? Wat is er mis met jouw vorm van leven mits het een bewuste keuze is? Denk dat daar de crux zit.
quote:
Ik wil zo niet verder leven, maar de praktijk is helaas anders.
Deze zin straalt best wel een hoop uit. De praktijk heb je zelf gecreëerd.
pi_162879063
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 23:17 schreef MMunkun het volgende:

[..]

Hoezo 'noodgedwongen' passief? Je kunt toch zelf het heft in handen nemen en wat actiever worden?

Je hebt de afgelopen dagen toch contact kunnen maken in de UB??? Hier heb je volgens mij wel iets positiefs uit kunnen halen. Dat is een vooruitgang die je moet doorzetten!
Eenmalig contact ja, daarna zie ik ze nooit meer.
pi_162879116
quote:

[..]

Thanks! Ik kan het student zijn nog niet achter mij laten omdat ik nooit een echte studententijd heb gehad en dat nu mis. Ook zie ik mezelf nog niet zo snel werken want het banenvooruitzicht is rondom belabberd. En ik heb nog steeds geen duidelijkheid van school dus ergens kan ik geen geforceerde progressie boeken in mijn leven en dit hoofdstuk afsluiten. Ik wil zo niet verder leven, maar de praktijk is helaas anders. vanavond de hele terugweg eennzaam gevoeld omdat ik iets achter mij laat zonder te weten wat ik er voor terug krijg. Iedereen lijkt zijn of haar leven al vorm gegeven te hebben en ik weet nog steeds niet wat ik wil.
De komende tijd brengen wel veranderingen inderdaad, vergelijk het maar met een brugpieper die voor het eerst naar de middelbare school gaat.

De tussenperiode lijkt me lastig, zodra je afgestudeerd bent, HBO op zak hebt moet je werk gaan zoeken. Hoe ga je die tussentijd opvullen?
  donderdag 9 juni 2016 @ 23:21:06 #296
452518 SekwafYug
Pseudomonas
pi_162879117
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 23:20 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat het je laatste dagen daar waren.
Maak contact op plaatsen waar je nog zeker terug gaat komen. Ga jij de komende tijd nog naar de sportschool?
No 04
pi_162879306
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 23:14 schreef syndroom het volgende:

[..]

Deezer zijn sterke kant is dat hij wel een stuk minder angstig is en meer durft.
Vind dit wel een klasse opmerking van je! Ik hoop dat je meer van jezelf durft te laten zien hier zodat mensen die kant van je ook leren kennen.
pi_162879380
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 23:20 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En waar kun je deze zomer mensen structureel tegenkomen? Wat zijn je plannen voor in je vrije tijd?
pi_162879419
Die UB was wel een mooie proeftuin voor hem om te experimenteren om contacten te leggen.
pi_162879432
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 23:24 schreef Koral het volgende:

[..]

Vind dit wel een klasse opmerking van je! Ik hoop dat je meer van jezelf durft te laten zien hier zodat mensen die kant van je ook leren kennen.
_O_
pi_162879591
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 23:27 schreef syndroom het volgende:
Die UB was wel een mooie proeftuin voor hem om te experimenteren om contacten te leggen.
Inderdaad! Nu op zoek naar een nieuw tuintje om dit verder uit te bouwen deze zomer ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')