abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162873341
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 19:45 schreef syndroom het volgende:
Laten we eerlijk zijn, welke jongeman van zijn leeftijd fantaseert nou niet over romantisch samenzijn, zoenen en seks hebben, dat is wat elke jongere wel wil.
En dat is relevant omdat..?
Met fantaseren bereik je niks, met dat getroll ook niet.
Er is bovendien ook nog zoiets als happy single zijn, dat je gewoon met jezelf gelukkig kan zijn en niet van een ander afhankelijk bent voor je geluk. Maar dat moet jij nog leren. Ik zeg niet dat je afhankelijk bent met een relatie, maar voor mensen zoals Deezer en jij is het wel goed om op andere dingen te richten, zoals het verbeteren van je sociale vaardigheden.
pi_162875428
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 19:45 schreef syndroom het volgende:
Laten we eerlijk zijn, welke jongeman van zijn leeftijd fantaseert nou niet over romantisch samenzijn, zoenen en seks hebben, dat is wat elke jongere wel wil.
Heb je nog plannen voor een groot offensief, syndroom?
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_162876248
We vergeten mijn eenzaamheid. Na volgende week en volgende maand helemaal, sta ik er ècht alleen voor.
  donderdag 9 juni 2016 @ 22:16:15 #274
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162876299
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 22:15 schreef Deezertje het volgende:
We vergeten mijn eenzaamheid. Na volgende week en volgende maand helemaal, sta ik er ècht alleen voor.
Man, ik sta er al jaren alleen voor. Kom op zeg, je bent geen kleuter :D.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_162876412
quote:
Helemaal alleen? Geen ouders, broers/zussen, familie überhaupt?
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_162876432
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:32 schreef Bananenpap het volgende:
Wat ik ga zeggen is misschien hard, maar ik zal het lief proberen te verwoorden. Ik denk dat je simpelweg gewoon nog niet klaar bent voor het dateleven. Volgens mij weet je dat zelf ook wel een beetje maar wil je kosten wat het kost 'meedraaien' met de rest. Je weet niet hoe je overkomt op mensen en dat moet je zien te beheersen. Je generaliseert en stopt mensen in hokjes, ook dat moet je zien te beheersen. Daarnaast ben je denk ik gewoon niet interessant genoeg; je hebt geen passies, je onderneemt weinig en hebt een vrij negatieve kijk op het leven. Ik probeer je nu niet in de grond te trappen, maar ik zou aan dat soort punten werken als ik jou was. Ik geloof niet dat je als een zuurpruim op zo'n date aankomt, maar ik denk wel dat er snel door je pessimisme heen wordt geprikt.

Of mensen je er op afrekenen dat je geen sociale kring hebt; de één misschien wel, de ander misschien niet. Als ik iemand zou treffen zonder vrienden, maar ik kan er wel mee lachen zie ik het probleem niet. Tegelijkertijd zou ik wel mijn vraagtekens zetten bij zo'n iemand. Klinkt misschien lullig, maar bij iemand van 25 zonder vrienden weet je wel dat er ergens iets niet klopt. Sorry, maar dat is gewoon zo.

Over die Franse; ze was ontzettend impulsief. Wie weet heeft ze gewoon die app verwijderd zonder er verder bij na te denken, je weet het niet. Je hoeft niet meteen van het negatieve uit te gaan. Het meest verkeerde wat je nu kan doen is doordat ze je een vinger heeft gegeven nu heel haar arm te pakken. Na drie dagen voor haar deur te staan vind ik echt heel raar en echt niet chill, ik denk dat zo'n vrij iemand dat niet kan waarderen. Je had eigenlijk haar nummer moeten vragen toen je haar afzette bij haar deur, les voor de volgende keer. Ik zou het gewoon laten varen, ze trekt toch de wereld rond. Je hebt een leuke middag gehad en je spontaniteit werd beloond. Verpest dat moment nou niet voor jezelf.

Als ik jou was zou ik gewoon wat meer ondernemen en de contacten komen (als je daar voor openstaat) aangewaaid. In januari zat ik ook in een dalletje; m'n leven was een sleur en ik begon het contact met mijn vrienden steeds oppervlakkiger te vinden. Ik was echt toe aan een frisse wind in mijn leven. Ik heb een andere bijbaan genomen waar veel leeftijdsgenoten zaten en heb weer tientallen nieuwe contacten opgedaan. Van de zomer staan er al allerlei feestjes gepland met die mensen, echt een contrast met hoe ik er in januari voor stond. Alles kan heel snel veranderen, zolang je er maar voor open staat. Je concentreert je teveel op dat dategebeuren terwijl je die tijd eigenlijk beter in jezelf kunt stoppen. Je wilt toch niet op je dertigste spijt hebben dat je nooit wat aan jezelf hebt laten doen gast, werk aan jezelf!
pi_162876676
quote:
quote:
0s.gif Op zondag 15 mei 2016 16:11 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En nu leef ik inderdaad nagenoeg zelfstandig. Zoals het woord aangeeft: ik ben niemand verantwoording schuldig, kan eten wat ik wil, kan zoveel slapen als ik wil, kan dagen op bed liggen of dagen in de stad doorbrengen.
Ik dacht dat je jezelf zo zelfstandig vond. Gedraag je dan ook als een volwassen vent van 25, niet als een kind van 12.

Ga iets doen in plaats van hier te lopen huilen.
pi_162876695
quote:
Op die leegte in je leven hebben we je al aangesproken en er zijn genoeg oplossingen aangedragen in je topics (hint: nieuwe hobby).

Als je de eenzaamheid als een probleem ervaart, waarom negeer je dan stelselmatig de reacties van users die je daarmee willen helpen?
pi_162876835
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 19:53 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik wil ook zo veel. Maar als ik te lui ben om ervoor te werken (op wat voor manier dan ook) komt het niet vanzelf aanwaaien.
Hij ontwijkt dingen. Kan me voorstellen dat je daar erg moe van wordt, de hele dag op je hoede zijn, een overkill aan prikkels wellicht. Om dat nu gelijk lui te noemen?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  donderdag 9 juni 2016 @ 22:33:59 #280
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162876946
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 22:30 schreef Koral het volgende:

[..]

Hij ontwijkt dingen. Kan me voorstellen dat je daar erg moe van wordt, de hele dag op je hoede zijn, een overkill aan prikkels wellicht. Om dat nu gelijk lui te noemen?
Lui is misschien niet het juiste woord, maar het komt wel lui over. Ik wacht wel gewoon tot het mij aan komt waaien. En zo werkt dat gewoon pertinent niet.
  donderdag 9 juni 2016 @ 22:34:13 #281
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_162876961
Ik denk wel dat als je eenmaal je papiertje hebt en hopelijk snel een baan je daar wel veel zelfvertrouwen aan kan ontlenen. Maar ik denk ook dat elke keer bij een nieuwe vrouw hetzelfde proberen je geen echte voldoening geeft op de lange termijn als ik dit vergelijk met voldoening die ik nu uit vrienden haal. Met vrienden kan je een band opbouwen en met die short flings heb je eerder een klikje? En ja er zijn lelijke eenzame mannen met een vrouw/vriendin. Maar die hebben dan toch weer iets te bieden, al is het een passie over het vissen op zondag of een zacht karakter.

Het is echt aan te raden om aan je basis te gaan werken voordat je in de kantoorsleur zit. Want hoe leuk een baan ook kan zijn, het vreet tijd. Dat heb ik ondertussen wel gemerkt. Als ik nu thuiskom kook ik, eet ik, heb ik een uur of 3 voor 'mijzelf', en dan ga ik slapen. Maar goed. Alles is al gezegd. Ik vind je soms overkomen als een laptop die in slaapmodus staat. Alle processen draaien wel maar je moet wel op het knopje drukken om er wat pit in te krijgen.

Vroeger was ik ook behoorlijk passief. Maar het is nu eenmaal zo dat als je iets voor elkaar wilt krijgen je in 80% van de gevallen zelf initiatief moet nemen, omdat de ander bijvoorbeeld niet weet wat je wilt, of omdat je anders weken moet wachten. Dit slaat niet echt op vrouwen en daten. Meer op het idee dat er soms gewoon knopen doorgehakt moeten worden en ik mensen vraag om af te spreken. Maar goed, je schijnt wel vooruitgang te boeken ^O^ jammer dat het geen effect heeft op je cirkelredenaties.
pi_162877179
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 20:05 schreef syndroom het volgende:

[..]

Hou op met dat onnodige gestook.
Kijk Deezer, Syndroom komt voor zichzelf op. Probeer het ook eens?

En Syndroom, neem jij wat meer voorbeeld aan Deezer om contact te maken als je daar klaar voor bent? Zal je vast goed doen! En wellicht een goede warming up voor je offensief!
pi_162877406
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 22:33 schreef Samzz het volgende:

[..]

Lui is misschien niet het juiste woord, maar het komt wel lui over. Ik wacht wel gewoon tot het mij aan komt waaien. En zo werkt dat gewoon pertinent niet.
Passief.
pi_162877484
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 22:19 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

[..]

Welk deel van de post van Bananenpap weet je geen houding op te geven Deezer?

Voel je niet minder jongen, je hebt gewoon recht van spreken. Negeren levert je geen erkenning op. Je verliest er zelfs iets mee: respect.
pi_162877590
quote:
Je hebt ons toch?
  donderdag 9 juni 2016 @ 22:55:16 #286
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162877832
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 22:46 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Passief.
Exact!
pi_162878243
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 22:34 schreef Scuidward het volgende:
Ik denk wel dat als je eenmaal je papiertje hebt en hopelijk snel een baan je daar wel veel zelfvertrouwen aan kan ontlenen. Maar ik denk ook dat elke keer bij een nieuwe vrouw hetzelfde proberen je geen echte voldoening geeft op de lange termijn als ik dit vergelijk met voldoening die ik nu uit vrienden haal. Met vrienden kan je een band opbouwen en met die short flings heb je eerder een klikje? En ja er zijn lelijke eenzame mannen met een vrouw/vriendin. Maar die hebben dan toch weer iets te bieden, al is het een passie over het vissen op zondag of een zacht karakter.

Het is echt aan te raden om aan je basis te gaan werken voordat je in de kantoorsleur zit. Want hoe leuk een baan ook kan zijn, het vreet tijd. Dat heb ik ondertussen wel gemerkt. Als ik nu thuiskom kook ik, eet ik, heb ik een uur of 3 voor 'mijzelf', en dan ga ik slapen. Maar goed. Alles is al gezegd. Ik vind je soms overkomen als een laptop die in slaapmodus staat. Alle processen draaien wel maar je moet wel op het knopje drukken om er wat pit in te krijgen.

Vroeger was ik ook behoorlijk passief. Maar het is nu eenmaal zo dat als je iets voor elkaar wilt krijgen je in 80% van de gevallen zelf initiatief moet nemen, omdat de ander bijvoorbeeld niet weet wat je wilt, of omdat je anders weken moet wachten. Dit slaat niet echt op vrouwen en daten. Meer op het idee dat er soms gewoon knopen doorgehakt moeten worden en ik mensen vraag om af te spreken. Maar goed, je schijnt wel vooruitgang te boeken ^O^ jammer dat het geen effect heeft op je cirkelredenaties.
Thanks! Ik kan het student zijn nog niet achter mij laten omdat ik nooit een echte studententijd heb gehad en dat nu mis. Ook zie ik mezelf nog niet zo snel werken want het banenvooruitzicht is rondom belabberd. En ik heb nog steeds geen duidelijkheid van school dus ergens kan ik geen geforceerde progressie boeken in mijn leven en dit hoofdstuk afsluiten. Ik wil zo niet verder leven, maar de praktijk is helaas anders. vanavond de hele terugweg eennzaam gevoeld omdat ik iets achter mij laat zonder te weten wat ik er voor terug krijg. Iedereen lijkt zijn of haar leven al vorm gegeven te hebben en ik weet nog steeds niet wat ik wil.
pi_162878396
quote:
14s.gif Op donderdag 9 juni 2016 22:55 schreef Samzz het volgende:

[..]

Exact!
Noodgedwongen ja. Het gevoel dat je er niet bijhoort en iedere keer gepasseerd worden in real life alsof ik niet besta.
pi_162878741
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 22:40 schreef Koral het volgende:

[..]

Kijk Deezer, Syndroom komt voor zichzelf op. Probeer het ook eens?

En Syndroom, neem jij wat meer voorbeeld aan Deezer om contact te maken als je daar klaar voor bent? Zal je vast goed doen! En wellicht een goede warming up voor je offensief!
Deezer zijn sterke kant is dat hij wel een stuk minder angstig is en meer durft.
pi_162878783
Is gewoon lastig voor je Deezer. De routine en veiligheden die weg vallen maar daar komen weer nieuwe routines voor terug.

Een boom stoot in de herfst ook zijn bladeren af, en in de lente komt het weer terug. Dit is net zo iets. Oude dingen gaan, nieuwe dingen komen. Het is een nieuwe kans om dingen beter te doen.

Edit: waarom blijf ik maar denken dat je tegenslag met die Franse meid, de aanleiding is voor je vele twijfels en sombere gedachten? Misschien meer van die spontane momenten opzoeken met verschillende mensen zodat je niet bij 1 tegenslag weer helemaal terug bij af bent? En je ging toch koken met iemand?

[ Bericht 17% gewijzigd door Hineni op 09-06-2016 23:20:58 ]
pi_162878872
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 23:07 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Noodgedwongen ja. Het gevoel dat je er niet bijhoort en iedere keer gepasseerd worden in real life alsof ik niet besta.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 10:32 schreef Bananenpap het volgende:
Wat ik ga zeggen is misschien hard, maar ik zal het lief proberen te verwoorden. Ik denk dat je simpelweg gewoon nog niet klaar bent voor het dateleven. Volgens mij weet je dat zelf ook wel een beetje maar wil je kosten wat het kost 'meedraaien' met de rest. Je weet niet hoe je overkomt op mensen en dat moet je zien te beheersen. Je generaliseert en stopt mensen in hokjes, ook dat moet je zien te beheersen. Daarnaast ben je denk ik gewoon niet interessant genoeg; je hebt geen passies, je onderneemt weinig en hebt een vrij negatieve kijk op het leven. Ik probeer je nu niet in de grond te trappen, maar ik zou aan dat soort punten werken als ik jou was. Ik geloof niet dat je als een zuurpruim op zo'n date aankomt, maar ik denk wel dat er snel door je pessimisme heen wordt geprikt.

Of mensen je er op afrekenen dat je geen sociale kring hebt; de één misschien wel, de ander misschien niet. Als ik iemand zou treffen zonder vrienden, maar ik kan er wel mee lachen zie ik het probleem niet. Tegelijkertijd zou ik wel mijn vraagtekens zetten bij zo'n iemand. Klinkt misschien lullig, maar bij iemand van 25 zonder vrienden weet je wel dat er ergens iets niet klopt. Sorry, maar dat is gewoon zo.

Over die Franse; ze was ontzettend impulsief. Wie weet heeft ze gewoon die app verwijderd zonder er verder bij na te denken, je weet het niet. Je hoeft niet meteen van het negatieve uit te gaan. Het meest verkeerde wat je nu kan doen is doordat ze je een vinger heeft gegeven nu heel haar arm te pakken. Na drie dagen voor haar deur te staan vind ik echt heel raar en echt niet chill, ik denk dat zo'n vrij iemand dat niet kan waarderen. Je had eigenlijk haar nummer moeten vragen toen je haar afzette bij haar deur, les voor de volgende keer. Ik zou het gewoon laten varen, ze trekt toch de wereld rond. Je hebt een leuke middag gehad en je spontaniteit werd beloond. Verpest dat moment nou niet voor jezelf.

Als ik jou was zou ik gewoon wat meer ondernemen en de contacten komen (als je daar voor openstaat) aangewaaid. In januari zat ik ook in een dalletje; m'n leven was een sleur en ik begon het contact met mijn vrienden steeds oppervlakkiger te vinden. Ik was echt toe aan een frisse wind in mijn leven. Ik heb een andere bijbaan genomen waar veel leeftijdsgenoten zaten en heb weer tientallen nieuwe contacten opgedaan. Van de zomer staan er al allerlei feestjes gepland met die mensen, echt een contrast met hoe ik er in januari voor stond. Alles kan heel snel veranderen, zolang je er maar voor open staat. Je concentreert je teveel op dat dategebeuren terwijl je die tijd eigenlijk beter in jezelf kunt stoppen. Je wilt toch niet op je dertigste spijt hebben dat je nooit wat aan jezelf hebt laten doen gast, werk aan jezelf!
Ik vind het ook een beetje vervelend alsof je doet dat ik niet besta.
pi_162878921
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 23:07 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoezo 'noodgedwongen' passief? Je kunt toch zelf het heft in handen nemen en wat actiever worden?

Je hebt de afgelopen dagen toch contact kunnen maken in de UB??? Hier heb je volgens mij wel iets positiefs uit kunnen halen. Dat is een vooruitgang die je moet doorzetten!
  donderdag 9 juni 2016 @ 23:17:37 #293
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_162878935
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 23:04 schreef Deezertje het volgende:
Iedereen lijkt zijn of haar leven al vorm gegeven te hebben en ik weet nog steeds niet wat ik wil.
Iedereen lijkt inderdaad zijn of haar leven al vormgegeven te hebben maar je ziet toch ook wel dat iedereen zijn eigen vorm heeft gekozen? Wat is er mis met jouw vorm van leven mits het een bewuste keuze is? Denk dat daar de crux zit.
quote:
Ik wil zo niet verder leven, maar de praktijk is helaas anders.
Deze zin straalt best wel een hoop uit. De praktijk heb je zelf gecreëerd.
pi_162879063
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 23:17 schreef MMunkun het volgende:

[..]

Hoezo 'noodgedwongen' passief? Je kunt toch zelf het heft in handen nemen en wat actiever worden?

Je hebt de afgelopen dagen toch contact kunnen maken in de UB??? Hier heb je volgens mij wel iets positiefs uit kunnen halen. Dat is een vooruitgang die je moet doorzetten!
Eenmalig contact ja, daarna zie ik ze nooit meer.
pi_162879116
quote:

[..]

Thanks! Ik kan het student zijn nog niet achter mij laten omdat ik nooit een echte studententijd heb gehad en dat nu mis. Ook zie ik mezelf nog niet zo snel werken want het banenvooruitzicht is rondom belabberd. En ik heb nog steeds geen duidelijkheid van school dus ergens kan ik geen geforceerde progressie boeken in mijn leven en dit hoofdstuk afsluiten. Ik wil zo niet verder leven, maar de praktijk is helaas anders. vanavond de hele terugweg eennzaam gevoeld omdat ik iets achter mij laat zonder te weten wat ik er voor terug krijg. Iedereen lijkt zijn of haar leven al vorm gegeven te hebben en ik weet nog steeds niet wat ik wil.
De komende tijd brengen wel veranderingen inderdaad, vergelijk het maar met een brugpieper die voor het eerst naar de middelbare school gaat.

De tussenperiode lijkt me lastig, zodra je afgestudeerd bent, HBO op zak hebt moet je werk gaan zoeken. Hoe ga je die tussentijd opvullen?
  donderdag 9 juni 2016 @ 23:21:06 #296
452518 SekwafYug
Pseudomonas
pi_162879117
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 23:20 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat het je laatste dagen daar waren.
Maak contact op plaatsen waar je nog zeker terug gaat komen. Ga jij de komende tijd nog naar de sportschool?
No 04
pi_162879306
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juni 2016 23:14 schreef syndroom het volgende:

[..]

Deezer zijn sterke kant is dat hij wel een stuk minder angstig is en meer durft.
Vind dit wel een klasse opmerking van je! Ik hoop dat je meer van jezelf durft te laten zien hier zodat mensen die kant van je ook leren kennen.
pi_162879380
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 23:20 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En waar kun je deze zomer mensen structureel tegenkomen? Wat zijn je plannen voor in je vrije tijd?
pi_162879419
Die UB was wel een mooie proeftuin voor hem om te experimenteren om contacten te leggen.
pi_162879432
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2016 23:24 schreef Koral het volgende:

[..]

Vind dit wel een klasse opmerking van je! Ik hoop dat je meer van jezelf durft te laten zien hier zodat mensen die kant van je ook leren kennen.
_O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')