Hij wou toch een paar zomerscharrels? Dan kan ik me voorstellen dat het geen succes was aangezien hij zelf niet heeft kunnen scharrelen.quote:
Tuurlijk verwacht ie meer. Onrealistisch meer. Maar dat doet er niet toe nu, er zit wat progressie in, dat is voldoende.quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:40 schreef syndroom het volgende:
[..]
Hij wou toch een paar zomerscharrels? Dan kan ik me voorstellen dat het geen succes was aangezien hij zelf niet heeft kunnen scharrelen.
Misschien had hij stiekem wat meer verwacht?
En dus?quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:45 schreef syndroom het volgende:
Laten we eerlijk zijn, welke jongeman van zijn leeftijd fantaseert nou niet over romantisch samenzijn, zoenen en seks hebben, dat is wat elke jongere wel wil.
Ik wil ook zo veel. Maar als ik te lui ben om ervoor te werken (op wat voor manier dan ook) komt het niet vanzelf aanwaaien.quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:45 schreef syndroom het volgende:
Laten we eerlijk zijn, welke jongeman van zijn leeftijd fantaseert nou niet over romantisch samenzijn, zoenen en seks hebben, dat is wat elke jongere wel wil.
Misschien moet hij dat eens leren.quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:07 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet weet hoe te reageren, aangezien hij dat al vaker heeft aangegeven. Maarja zodra iemand de waarheid zegt gaan de oogkleppen op, erg jammer.
Waarom probeer jij Deezer de hele tijd belachelijk te maken als jij een grotere sukkel bent?quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:24 schreef syndroom het volgende:
[..]
Zou hij dat offline ook doen, op deze manier mensen negeren?
Hoezo is het onrealistisch om een zoen te verwachten na een date? Als dat bij mij niet gebeurt is het een mislukte date hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tuurlijk verwacht ie meer. Onrealistisch meer.
Omdat ie geen date had. Gewoon een vriendschappelijk uitje met een meid uit Frankrijk.quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Hoezo is het onrealistisch om een zoen te verwachten na een date? Als dat bij mij niet gebeurt is het een mislukte date hoor.
Oh lol.quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ie geen date had. Gewoon een vriendschappelijk uitje met een meid uit Frankrijk.
Omdat het nogal hypocriet overkomt.quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:01 schreef Samzz het volgende:
Jullie hebben Deezer allemaal belachelijk gemaakt, waarom zou hij niet meedoen?
Hou op met dat onnodige gestook.quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet hij dat eens leren.
Zo moeilijk is het toch niet om zelfkritisch te zijn.
[..]
Waarom probeer jij Deezer de hele tijd belachelijk
Dat is zo. Maar dan nog, voorbeeld doet volgen eh.quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat het nogal hypocriet overkomt.
Nee, jij kapt met je gestook.quote:
Wie loopt hier mensen voor sukkel uit te maken? Ik niet hoor.quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar dan nog, voorbeeld doet volgen eh.
[..]
Nee, jij kapt met je gestook.
Hoe weten we dat eigenlijk? Het was namelijk via Tinderquote:Op donderdag 9 juni 2016 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ie geen date had. Gewoon een vriendschappelijk uitje met een meid uit Frankrijk.
Nee, maar je loopt wel te stoken met je vraagjes en opmerkinkjes. Kap ermee.quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:06 schreef syndroom het volgende:
[..]
Wie loopt hier mensen voor sukkel uit te maken? Ik niet hoor.
Nou, dat bleek toch uit alles wat hij postte? HIj zei nota bene dat ie met een vrouw had afgesproken om haar de stad te laten zien e.d., voor een leuke middag. Lijkt me toch dat je daar geen 'ik heb een date' uithaalt?quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:07 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Hoe weten we dat eigenlijk? Het was namelijk via Tinder
O, gewoon het beste van maken, denk ik dan.quote:Op donderdag 9 juni 2016 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat bleek toch uit alles wat hij postte? HIj zei nota bene dat ie met een vrouw had afgesproken om haar de stad te laten zien e.d., voor een leuke middag. Lijkt me toch dat je daar geen 'ik heb een date' uithaalt?
Zo ging ie er ook niet heen meen ik.
Alsof jij zelf wel een succesvol sexleven hebtquote:Op donderdag 9 juni 2016 20:06 schreef syndroom het volgende:
[..]
Wie loopt hier mensen voor sukkel uit te maken? Ik niet hoor.
En dat is relevant omdat..?quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:45 schreef syndroom het volgende:
Heb je nog plannen voor een groot offensief, syndroom?quote:Op donderdag 9 juni 2016 19:45 schreef syndroom het volgende:
Man, ik sta er al jaren alleen voor. Kom op zeg, je bent geen kleuterquote:Op donderdag 9 juni 2016 22:15 schreef Deezertje het volgende:
We vergeten mijn eenzaamheid. Na volgende week en volgende maand helemaal, sta ik er ècht alleen voor.
Helemaal alleen? Geen ouders, broers/zussen, familie überhaupt?quote:Op donderdag 9 juni 2016 22:15 schreef Deezertje het volgende:
We vergeten mijn eenzaamheid. Na volgende week en volgende maand helemaal, sta ik er ècht alleen voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |