Sommige meiden willen veroverd worden. Zouden nooit de eerste stap nemen. Willen uitgedaagd worden.quote:Op donderdag 9 juni 2016 09:58 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Net zoals een kind dat nog moet leren dat bepaalde dingen/vragen negeren onbeleefd is?
Dus je bent stiekem obsessief bezig met het vinden van een relatie terwijl je eigenlijk aansluiting mist?quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Sommige meiden willen veroverd worden. Zouden nooit de eerste stap nemen. Willen uitgedaagd worden.
En die meiden kun je nog even overslaan. Richt je eerst op contact maken in het algemeen, word eerst sociaal vaardiger.quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Sommige meiden willen veroverd worden. Zouden nooit de eerste stap nemen. Willen uitgedaagd worden.
Veroverd?quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En dit.quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
En die meiden kun je nog even overslaan. Richt je eerst op contact maken in het algemeen, word eerst sociaal vaardiger.
Vraag hulp in de omgang met je ASS.
Vooroordeel, Deezer. Lang niet altijd de juiste.quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
4 jaar ouder.. komt toch altijd een beetje raar over meestal willen meiden oudere gozers.
Maak er maar gewoon ASS van, die van jou is toch huge.quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En dit.
Zoek hulp voor je ASS
Ik heb ook hulp gezocht voor mijn ass (maar dan anders), kom daar ook niet meer vanaf en zal ook genoeg belemmeringen geven op dategebied maar er is mee te werken.
FU.quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:05 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Maak er maar gewoon ASS van, die van jou is toch huge.
Kijk, Deezer. Toto heeft ook hulp gezocht. Zo ken ik nog veel meer mensen die hulp zoeken en zo makkelijker op de rit komen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En dit.
Zoek hulp voor je ASS
Ik heb ook hulp gezocht voor mijn ass (maar dan anders), kom daar ook niet meer vanaf en zal ook genoeg belemmeringen geven op dategebied maar er is mee te werken.
Omdat er eerst erkend moet worden. En dat gebeurt niet snel/makkelijk, helaas.quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk, Deezer. Toto heeft ook hulp gezocht. Zo ken ik nog veel meer mensen die hulp zoeken en zo makkelijker op de rit komen.
Waarom keer je je zo van hulp af? Zoals ik gisteren al zei, je kunt niet alles alleen.
Preciesquote:Op donderdag 9 juni 2016 10:12 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Omdat er eerst erkend moet worden. En dat gebeurt niet snel/makkelijk, helaas.
In jouw geval doet leeftijd er absoluut niet toe.quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
4 jaar ouder.. komt toch altijd een beetje raar over meestal willen meiden oudere gozers.
Wel even voor de goede orde dat ik met mijn ass letterlijk ass bedoel als in reet hequote:Op donderdag 9 juni 2016 10:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk, Deezer. Toto heeft ook hulp gezocht. Zo ken ik nog veel meer mensen die hulp zoeken en zo makkelijker op de rit komen.
Waarom keer je je zo van hulp af? Zoals ik gisteren al zei, je kunt niet alles alleen.
Ja, dat snap ik. Maar daar heb je ook meer dan genoeg overlast van gehad en als je geen hulp had gezocht ben je niet waar je nu bent.quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wel even voor de goede orde dat ik met mijn ass letterlijk ass bedoel als in reet hemaar dat is ook belemmerend, dus om een punt te maken
Hier kan Deezer nog een voorbeeld aan nemen. Je kunt het niet oplossen, maar je kan wel leren om er beter mee om te gaan.quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En dit.
Zoek hulp voor je ASS
Je verwart me denk ikquote:Op donderdag 9 juni 2016 10:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar daar heb je ook meer dan genoeg overlast van gehad en als je geen hulp had gezocht ben je niet waar je nu bent.
Jij hebt toch ook psychische hulp gehad? Of verwar ik je...?
Truequote:Op donderdag 9 juni 2016 10:19 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Hier kan Deezer nog een voorbeeld aan nemen. Je kunt het niet oplossen, maar je kan wel leren om er beter mee om te gaan.
Ah, dan was het de aanbieding, ik meende me te herinneren dat je t ooit over psychische hulp had.quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je verwart me denk ik![]()
Heb nooit psychologische hulp gehad. Is me wel aangeboden toen maar heb ik afgewezen omdat ze daarmee de problematiek zelf niet oplossen. En dat is natuurlijk het hele probleem.
Ben gewoon zelf hard gaan werken, werk nu full-time, woon in het buitenland zoals ik weer wilde en vorig jaar zei men dat dat een utopie was die ik moest laten gaan. Daarnaast sport ik ook nog 3x per week fanatiek en ik heb absoluut veel last van het hele gedoe, ook mentaal, maar je moet er mee om leren gaan. Ook op dategebied.
[..]
True
Niet dat ik zo geweldig ben - verre van - maar als Deezer hulp zoekt voor z'n ASS komt ' ie zoveel verder.
Held !quote:Op donderdag 9 juni 2016 10:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je verwart me denk ik![]()
Heb nooit psychologische hulp gehad. Is me wel aangeboden toen maar heb ik afgewezen omdat ze daarmee de problematiek zelf niet oplossen. En dat is natuurlijk het hele probleem.
Ben gewoon zelf hard gaan werken, werk nu full-time, woon in het buitenland zoals ik weer wilde en vorig jaar zei men dat dat een utopie was die ik moest laten gaan. Daarnaast sport ik ook nog 3x per week fanatiek en ik heb absoluut veel last van het hele gedoe, ook mentaal, maar je moet er mee om leren gaan. Ook op dategebied.
[..]
True
Niet dat ik zo geweldig ben - verre van - maar als Deezer hulp zoekt voor z'n ASS komt ' ie zoveel verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |