Dus dan gaat dat hier ook niet op en heeft het een andere redenquote:Op donderdag 9 juni 2016 00:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik vaak als 'leuke gozer' wordt gezien maar geen datemateriaal (al was daar hier geen sprake van).
Is dat echt de reden denk je? Als je een leuke gozer was zouden ze je misschien vriendschappelijk benaderen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik vaak als 'leuke gozer' wordt gezien maar geen datemateriaal (al was daar hier geen sprake van).
En als je zo'n 'leuke gozer' bent willen mensen wel in contact blijven hoorquote:Op donderdag 9 juni 2016 00:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Kom op hé, deze meid heeft in 2,5 jou meer laten ervaren dan al die mensen die je maanden tegenkomt en niks tegen zegt.quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het scheelde dat ze buitenlands was dus er niet echt verwachtingen waren, maar toch: 2,5 uur met iemand doorgebracht en nu waarschijnlijk nooit meer tegenkomen. Beetje raar. Dan maar liever maanden dezelfde mensen tegenkomen die niks zeggen, heb je ook geen band mee.
We hadden het gewoon echt leuk, ze voelde zich op haar gemak veel lachen etc. veel spontaner dan bij de meeste 'Nederlandse' dates waar je akelig een drankje doet en de hele tijd tegenover elkaar zit. Ik weet waar ze woont, maar daar doe ik maar niks mee denk ik, is heel kansloosquote:Op donderdag 9 juni 2016 00:23 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
En als je zo'n 'leuke gozer' bent willen mensen wel in contact blijven hoor
Doe dat inderdaad maar nietquote:Op donderdag 9 juni 2016 00:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
We hadden het gewoon echt leuk, ze voelde zich op haar gemak veel lachen etc. veel spontaner dan bij de meeste 'Nederlandse' dates waar je akelig een drankje doet en de hele tijd tegenover elkaar zit. Ik weet waar ze woont, maar daar doe ik maar niks mee denk ik, is heel kansloos
Maar toch, waarom 1) laten zien waar je woont? 2) roepen dat je maar moet berichten als je vaker wilt afspreken? Allemaal beleefdheid zeker?quote:
Laten zien waar ze woont als in? plaats? huis? straat? En ja wat je zegt kan allerlei dingen zijn, geen zin meer in tinder, geen zin meer in afspraakjes, mensen kunnen van mening veranderenquote:Op donderdag 9 juni 2016 00:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar toch, waarom 1) laten zien waar je woont? 2) roepen dat je maar moet berichten als je vaker wilt afspreken? Allemaal beleefdheid zeker?
Voordeur, en daarna ging ze naar binnen. Dus ze deed niet net alsof ze daar woonde.quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:30 schreef gebakken-koekje het volgende:
[..]
Laten zien waar ze woont als in? plaats? huis? straat? En ja wat je zegt kan allerlei dingen zijn, geen zin meer in tinder, geen zin meer in afspraakjes, mensen kunnen van mening veranderen
Nee, omdat we elkaar pas zo kort spraken. Dat was mijn bedoeling wel, maar helaas geen antwoord en nu match weg. Kan best zijn omdat ze alweer klaar is met Tinder, maar ik ben nu het contact kwijt.quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:32 schreef wiskundenoob het volgende:
Heb je haar WhatsApp of nummer niet dan? misschien vind ze je clingy.
Daar kun je nu niets meer aan doen. Belangrijker, ben jij klaar voor morgen(vandaag)?quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, omdat we elkaar pas zo kort spraken. Dat was mijn bedoeling wel, maar helaas geen antwoord en nu match weg. Kan best zijn omdat ze alweer klaar is met Tinder, maar ik ben nu het contact kwijt.
Heb ik een keuze?quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:34 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Daar kun je nu niets meer aan doen. Belangrijker, ben jij klaar voor morgen(vandaag)?
voortaan nummer vragen en al helemaal als je een vriendschap wilt opbouwen, want hoe ga je anders in contact blijven? 2,5 uur is niet zo kort voor een nummer hoor als er een klik is.quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:33 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, omdat we elkaar pas zo kort spraken. Dat was mijn bedoeling wel, maar helaas geen antwoord en nu match weg. Kan best zijn omdat ze alweer klaar is met Tinder, maar ik ben nu het contact kwijt.
Nee, maar als ik morgen voor haar deur sta (heb toch niets te verliezen?) komt dat meteen weer heel panisch over dat ik misschien wel meer van haar verwacht of nog aan haar denk. Ik wil ook niet meer, behalve leuk contact zoals deze week.quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:35 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
voortaan nummer vragen en al helemaal als je een vriendschap wilt opbouwen, want hoe ga je anders in contact blijven? 2,5 uur is niet zo kort voor een nummer hoor als er een klik is.
Ze was hier toch maar tijdelijk? Ze heeft een leuke middag met je gehad. En jij met haar. Probeer het te bewaren als een leuke herinnering.quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar toch, waarom 1) laten zien waar je woont? 2) roepen dat je maar moet berichten als je vaker wilt afspreken? Allemaal beleefdheid zeker?
is een goede oefening om je eigen angsten te overwinnen. Zij kan het misschien creepy vinden, maar als je daar schijt aan hebt, kan je het proberen zonder bijbedoelingen.quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, maar als ik morgen voor haar deur sta (heb toch niets te verliezen?) komt dat meteen weer heel panisch over dat ik misschien wel meer van haar verwacht of nog aan haar denk. Ik wil ook niet meer, behalve leuk contact zoals deze week.
quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:40 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
is een goede oefening om je eigen angsten te overwinnen. Zij kan het misschien creepy vinden, maar als je daar schijt aan hebt, kan je het proberen zonder bijbedoelingen.
Hmm dat weet ik zo net niet. Heb best wat dates gehad waarmee het uiteindelijk niet echt klikte. Het was leuk maar dan werd het niet meer dan dat. Dat is altijd een rottig moment om te vertellen maar sommigen vatten het wel goed op. En daar spreek ik af en toe nog wel eens mee af, gewoon voor de fun.quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld.quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:42 schreef Deezertje het volgende:
Is iemand je voordeur laten zien een vrijbrief om de volgende keer aan te bellen?
domme vraag. Ze heeft duidelijk communicatie met je verbroken om wat voor redenen dan ook. Het staat je vrij om aan te bellen maar je negeert wel alle overduidelijke signalen van haar kant.quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:42 schreef Deezertje het volgende:
Is iemand je voordeur laten zien een vrijbrief om de volgende keer aan te bellen?
Nee, het is heel creepy. Take a hint. Als ze het echt zo leuk vond had ze voor de match op te heffen echt wel gezorgd dat jullie in contact konden blijven, bijvoorbeeld via telefoonnummers.quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:42 schreef Deezertje het volgende:
Nee, zij heeft je verwijderd toch. Dat lijkt me duidelijk..quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:42 schreef Deezertje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |