Doen!quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik kan beter gewoon één meet organiseren met alle users hier, scheelt hoop tikwerk.
Altijd doen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
meestal denk ik 't alleen, zeg 't niet
Gewoon oprecht mezelf zijn bij mensen waar ik me op mijn gemak voel. Soort oud-klasgenoten situatie. In feite zit ik nu al maanden tussen mensen waar ik niks mee heb itt de mensen daar die elkaar wél kennen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:45 schreef Cat22 het volgende:
Quoten uit vorige topic lukt mobiel niet dus maar zo:
Wat zie jij als een ontspannen manier om andere mensen te ontmoeten? Kun je de situatie, ruimte, context beschrijven?
Doe dat gewoonquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:44 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik kan beter gewoon één meet organiseren met alle users hier, scheelt hoop tikwerk.
Schiet dus niet echt op. Je mist het contact, je hebt eerder in een groep gezeten waar je het wel had. En toch zie ik je helemaal niks doen om aansluiting te vinden bij zo'n groep (hint: vereniging).quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gewoon oprecht mezelf zijn bij mensen waar ik me op mijn gemak voel. Soort oud-klasgenoten situatie. In feite zit ik nu al maanden tussen mensen waar ik niks mee heb itt de mensen daar die elkaar wél kennen.
Ik heb ook van die sportcursussen gedaan maar daar was ik of heel slecht in de sport, of mensen kenden elkaar onderling al..quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Schiet dus niet echt op. Je mist het contact, je hebt eerder in een groep gezeten waar je het wel had. En toch zie ik je helemaal niks doen om aansluiting te vinden bij zo'n groep (hint: vereniging).
Want losse dates en een keer hallo zeggen tegen wat gezichten die je regelmatig ziet maar verder niks vanaf weet levert je volgens mij niet op wat je wil.
Sommige mensen kunnen zich bij iedereen op hun gemak voelen, of leren zich te conformeren. Dat kan jij ook, in ieder geval het tweede. Die oud-klasgenoten zijn al vrijwel velreden tijd; richt je op de toekomst.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gewoon oprecht mezelf zijn bij mensen waar ik me op mijn gemak voel. Soort oud-klasgenoten situatie. In feite zit ik nu al maanden tussen mensen waar ik niks mee heb itt de mensen daar die elkaar wél kennen.
En ik ben bang dat mensen mij veroordelen op het hebben van geen sociaal leven als ik eenmaal contact met ze heb.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:55 schreef Kamina het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen zich bij iedereen op hun gemak voelen, of leren zich te conformeren. Dat kan jij ook, in ieder geval het tweede. Die oud-klasgenoten zijn al vrijwel velreden tijd; richt je op de toekomst.
Dan zoek je een andere cursus.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik heb ook van die sportcursussen gedaan maar daar was ik of heel slecht in de sport, of mensen kenden elkaar onderling al..
En accepteren dat ik gewoon geen stoere boy ben maar een zachte gozer?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan zoek je een andere cursus.
En natuurlijk kennen mensen elkaar onderling al. Maar dat wil niet zeggen dat ze jou niet willen leren kennen.
Maar dan moet jij je eisenpakket wel wat bijstellen. Niet de hele wereld is vrouw en niet de hele wereld is zo 'premium' als jij zo graag zou willen hebben.
Wat vind je zelf? Wat levert jou de contacten die je wil, waarin je oprecht jezelf kunt zijn en waar je je goed bij voelt?quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En accepteren dat ik gewoon geen stoere boy ben maar een zachte gozer?
Ik weet niet. Ik denk dat ik op de verkeerde meiden richt, die sowieso niet zo veel hebben met gevoelige jongens maar juist op foute/stoere gozers vallen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat vind je zelf? Wat levert jou de contacten die je wil, waarin je oprecht jezelf kunt zijn en waar je je goed bij voelt?
Na een bewust isolement wegens zware depressie. heb ik de draad weer op moeten pakken. Veel mensen waren door, anderen afgezwaaid. Ik heb opnieuw banden moeten opbouwen, vanaf nul. Dankzij sociale vaardigheden, en wellicht inherente charme, heb ik weer een groep vrienden om me heen, en zelfs teveel mensen voor mij om diepgaande contacten mee te onderhouden.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En ik ben bang dat mensen mij veroordelen op het hebben van geen sociaal leven als ik eenmaal contact met ze heb.
Als dat zo is, dan is dat zo. Wat niet wil zeggen dat je daarin heel sterk kan zijn. Zelf ben ik ook geen alfa-hond, maar een sterke beta. Daar floreer ik in, en dat zien mensen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mensenquote:Op woensdag 8 juni 2016 23:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik denk dat ik op de verkeerde meiden richt, die sowieso niet zo veel hebben met gevoelige jongens maar juist op foute/stoere gozers vallen.
Zeg jij nou eens eerlijk, hoeveel volwassen mensen hebben jou veroordeeld voor je isolement?quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:04 schreef Kamina het volgende:
[..]
Na een bewust isolement wegens zware depressie. heb ik de draad weer op moeten pakken. Veel mensen waren door, anderen afgezwaaid. Ik heb opnieuw banden moeten opbouwen, vanaf nul. Dankzij sociale vaardigheden, en wellicht inherente charme, heb ik weer een groep vrienden om me heen, en zelfs teveel mensen voor mij om diepgaande contacten mee te onderhouden.
Wat ik wil zeggen is: het kan altijd. Maar het gaat niet (geheel) vanzelf.
Er is meer aan meiden mensen dan dat.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Meiden met een extra laagje oogschaduw, leuk rokje en mooie hakjes aan
En iedereen die daarbuiten valt kan een goede vriend worden.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:07 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Meiden met een extra laagje oogschaduw, leuk rokje en mooie hakjes aan
Mensen veroordelen je altijd, dat is mens eigen. Zelf keur je ook mensen en trek je conclusies terwijl je mensen nog niet hebt gesproken. Maak je er niet druk om, je kan niet iedereen tevreden stellen. Sommige zullen je een prima gast vinden, andere een rare vent.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En ik ben bang dat mensen mij veroordelen op het hebben van geen sociaal leven als ik eenmaal contact met ze heb.
Je moet accepteren dat je niet zoals alle anderen bent. Erken je mankement ( ieder mens heeft deze!) en bekijk wat je kunt doen om ondanks dat mankement toch lekker mee te doen in de maatschappij.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Behalve mijn familie, heel weinig. De eerste die ik aansprak voor een ontspannen avond samen, heb ik direct mijn ziel bij blootgelegd, en letterlijk gezegd wat je quotete. Hij snapte dat, en heeft dat ook direct, op respectvolle wijze, aanbracht bij de eerste mensen waar hij me aan voorstelde.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:08 schreef Koral het volgende:
[..]
Zeg jij nou eens eerlijk, hoeveel volwassen mensen hebben jou veroordeeld voor je isolement?
Met moeite; het ging niet vanzelf. Vallen en opstaan. Er is geen andere weg wanneer je streeft naar wat je wil.quote:Hoe heb jij je leven omschreven toen je weer begon contact te maken?
Deez wordt gewoon zichzelf, zodat hij trots op zichzelf kan zijn. Jij ook toch?quote:
Natuurlijk kun jij je dat voorstellen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:31 schreef syndroom het volgende:
Wanneer heeft hij voor het laatst seks gehad? Ik kan me voorstellen dat het wel tegen je mannelijkheid indruist als je niet succesvol vrouwen je bed in weet te krijgen. Wel goed van hem dat hij langzaam maar zeker uit zijn comfort zone stapt.
Is meneer seks ook weer.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:31 schreef syndroom het volgende:
Wanneer heeft hij voor het laatst seks gehad? Ik kan me voorstellen dat het wel tegen je mannelijkheid indruist als je niet succesvol vrouwen je bed in weet te krijgen. Wel goed van hem dat hij langzaam maar zeker uit zijn comfort zone stapt.
Vind jij jezelf een gevoelige jongen? Ik dacht dat het ontbreken aan empathie juist een van je problemen was. Niet bedoeld om je de grond in te boren hoor, maar volgens mij heb je een heel ander beeld van jezelf dan dat je eigenlijk bent. Probeer eens eerlijk naar jezelf te kijken. Op het hbo moest ik altijd van die zelfreflecties maken met pluspunten, minmunten, sterktes en zwaktes. Probeer dat eens voor jezelf te bepalen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik denk dat ik op de verkeerde meiden richt, die sowieso niet zo veel hebben met gevoelige jongens maar juist op foute/stoere gozers vallen.
Empathie of niet, ik weet het voor anderen vaak wel mooi te vertellen of ze te helpen, maar loop mezelf voorbij.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:42 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Vind jij jezelf een gevoelige jongen? Ik dacht dat het ontbreken aan empathie juist een van je problemen was. Niet bedoeld om je de grond in te boren hoor, maar volgens mij heb je een heel ander beeld van jezelf dan dat je eigenlijk bent. Probeer eens eerlijk naar jezelf te kijken. Op het hbo moest ik altijd van die zelfreflecties maken met pluspunten, minmunten, sterktes en zwaktes. Probeer dat eens voor jezelf te bepalen.
Overigens kan een vrouw het juist waarderen als een man over zijn gevoelens praat. Oh en een 'foute' gozer staat niet gelijk aan een 'stoere' gozer. Maar goed, ik ga niet weer dat hele riedeltje ophangen dat je niet elk persoon in een hokje moet duwen. Dat is al vaak genoeg gezegd.
Waar komt trouwens die fobie voor mannen vandaan? Ik heb het idee dat je elke jongen/man als een fout persoon ziet die mensen oneerlijk behandeld. Wanneer is iemand een goede jongen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Empathie of niet, ik weet het voor anderen vaak wel mooi te vertellen of ze te helpen, maar loop mezelf voorbij.
Geef eens antwoord? Ga jij trots zijn op wie je bent?quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:31 schreef syndroom het volgende:
Dit is eerder antisociaal.quote:Op woensdag 8 juni 2016 23:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Empathie of niet, ik weet het voor anderen vaak wel mooi te vertellen of ze te helpen, maar loop mezelf voorbij.
Hoe, wat, waarom?quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:04 schreef Deezertje het volgende:
En het Franse meisje is ineens verdwenen uit mijn lijstje...
Ze heeft de match opgeheven blijkbaar. Ik had al niet veel verwacht maar we hadden een toffe middag samen en ze stuurde nog een foto van ons samen door naar al haar snapchatmatties maar die foto wilt ze blijkbaar niet doorsturen nadat ik het vraagde (heb zelf geen snapchat).quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:05 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Hoe, wat, waarom?
Sneu, maar bedenk je wel dat ze hier toch maar voor een (hele) korte tijd zat. Richt je nu op mensen van hier.
heeft dat te maken met centrale coherentie?quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:04 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Dit is eerder antisociaal.
Maar zoals Bananenpap zei, maak een zelfreflectie. Maak anders een zelfreflectie van een gebeurtenis om het niet te vaag te houden: je date of je gesprek met iemand. Wat volgens jou goed ging en hoe je jezelf daarbij voelt, en wat beter kan voor volgende keer.
[ afbeelding ]
Nou, jammer dat ze niet eerst iets heeft gezegd. Zelfs als ze geen tijd of zin meer had om nog een keer af te spreken, kon ze dat tenminste eerst gezegd hebben.quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze heeft de match opgeheven blijkbaar. Ik had al niet veel verwacht maar we hadden een toffe middag samen en ze stuurde nog een foto van ons samen door naar al haar snapchatmatties maar die foto wilt ze blijkbaar niet doorsturen nadat ik het vraagde (heb zelf geen snapchat).
Het scheelde dat ze buitenlands was dus er niet echt verwachtingen waren, maar toch: 2,5 uur met iemand doorgebracht en nu waarschijnlijk nooit meer tegenkomen. Beetje raar. Dan maar liever maanden dezelfde mensen tegenkomen die niks zeggen, heb je ook geen band mee.quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:12 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Nou, jammer dat ze niet eerst iets heeft gezegd. Zelfs als ze geen tijd of zin meer had om nog een keer af te spreken, kon ze dat tenminste eerst gezegd hebben.
Laat dit je niet van slag maken, morgen nieuwe dag met nieuwe kansen.
Nee, dit is voor je zelfontplooiingquote:Op donderdag 9 juni 2016 00:12 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
heeft dat te maken met centrale coherentie?
Gewoon iemand leukers leren kennen. Ze is heel erg op haar vrijheid gericht dus spreekt volgens mij iedereen aan die ze maar tegenkomt. En drukte op Tinder, dus misschien is ze wel uitgeschreven omdat ze gek werd van de mannen daar (ze had veel meldingen op d'r scherm waar ze niet echt blij mee was), en dat heft ook je matches op (en dus ook mij).quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:13 schreef Bananenpap het volgende:
Foto's van snapchat worden niet opgeslagen tenzij je daar voor kiest. Snap overigens wel dat het kut is. Waar denk je dat de kink in de kabel zit?
Neenee, zo moet je niet gaan denken.quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het scheelde dat ze buitenlands was dus er niet echt verwachtingen waren, maar toch: 2,5 uur met iemand doorgebracht en nu waarschijnlijk nooit meer tegenkomen. Beetje raar. Dan maar liever maanden dezelfde mensen tegenkomen die niks zeggen, heb je ook geen band mee.
Ja, of ze is geschrokken hoe goed jullie klikten terwijl ze niet het type is om op afstand te gaan binden.quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze heeft de match opgeheven blijkbaar. Ik had al niet veel verwacht maar we hadden een toffe middag samen en ze stuurde nog een foto van ons samen door naar al haar snapchatmatties maar die foto wilt ze blijkbaar niet doorsturen nadat ik het vraagde (heb zelf geen snapchat).
En ik moet dus leren omgaan met uitspraken als 'als je nog eens wat wilt doen, stuur maar een berichtje' na de ontmoeting. Want dat blijken veelal loze beloftes.
Belangrijker is misschien om af te vragen hoe het komt dat mensen het na een of paar keer afspreken met jou laten afweten. Waar ligt dat aan denk je?quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gewoon iemand leukers leren kennen. Ze is heel erg op haar vrijheid gericht dus spreekt volgens mij iedereen aan die ze maar tegenkomt. En drukte op Tinder, dus misschien is ze wel uitgeschreven omdat ze gek werd van de mannen daar (ze had veel meldingen op d'r scherm waar ze niet echt blij mee was), en dat heft ook je matches op (en dus ook mij).
lul niet zo raarquote:Op donderdag 9 juni 2016 00:18 schreef Koral het volgende:
[..]
Ja, of ze is geschrokken hoe goed jullie klikten terwijl ze niet het type is om op afstand te gaan binden.
Mensen maken soms rare keuzes als ze een ander niet willen teleurstellen.
Omdat ik vaak als 'leuke gozer' wordt gezien maar geen datemateriaal (al was daar hier geen sprake van).quote:Op donderdag 9 juni 2016 00:19 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Belangrijker is misschien om af te vragen hoe het komt dat mensen het na een of paar keer afspreken met jou laten afweten. Waar ligt dat aan denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |