Je kunt ook op andere plaatsen met mensen in contact komen, waar het aangaan van een gesprek misschien gepaster is. Je vrije zomer gebruiken om een hobby terug op te pakken of om iets nieuws te beginnen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
ThanksAlleen is de locatie niet echt ideaal hé, je komt daar om te studeren... Maar ik denk dat degene langs je begroeten en na een tijdje nog eens wat vragen al minder eng is dan zomaar ineens een gesprek beginnen als je er al langer zit?
Dat zou dan op vakantie moeten zijn of gewoon eens in het ov.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:23 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Je kunt ook op andere plaatsen met mensen in contact komen, waar het aangaan van een gesprek misschien gepaster is. Je vrije zomer gebruiken om een hobby terug op te pakken of om iets nieuws te beginnen?
Het kan overal. Dat is waarom de term spontaniteit bestaat.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat zou dan op vakantie moeten zijn of gewoon eens in het ov.
Nee, hoor. Dat kan overal. In de trein, in de bieb, in de stad, in de wachtkamer bij de psycholoog.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En waarom nergens anders?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Er reizen nog altijd mensen met het ov die niet op hun mobiel zitten. Als je naast of tegenover zo een iemand zit, kan een gesprekje zelfs gewaardeerd worden.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:24 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Autsj, die laatste sneerquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Dat kan overal. In de trein, in de bieb, in de stad, in de wachtkamer bij de psycholoog.
Het is geen sneerquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Autsj, die laatste sneer
Goed morgen sowieso veel contactmogelijkheden, dus ben benieuwd!
Zou je een nieuwe hobby willen?quote:
Hij heeft nu een veel beter foto en kapsel. Goeie foto's en kapselquote:Op woensdag 8 juni 2016 19:02 schreef Opsonisatie het volgende:
Deez hoe fix jij die chickies via tinder, heb je een superaantrekkelijke beschrijving of maak je gebruik van hulkfilters.
Hoe oud ben jij trouwens?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is geen sneer. Een duw in de goede richting wel.
29. Maar dat doet niet ter zake denk ikquote:
Dan zou ik daar geen moeite mee hebben om mee te komen hé. Ik wil gewoon op een ontspannen manier mensen ontmoeten.quote:
Waar ben je nu precies bang voor?quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jongens heb ik niks mee
Die zeggen ook nooit hoi is mijn ervaring.
Kapsel is ook maar net welke kant je er naar kijktquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:31 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Hij heeft nu een veel beter foto en kapsel. Goeie foto's en kapsel#vooruitgang #Deezertjeleert
Oh, da's een stuk jonger dan je foto doet vermoedenquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
29. Maar dat doet niet ter zake denk ik.
Dat is geen sneer, maar een feit.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Autsj, die laatste sneer
Goed morgen sowieso veel contactmogelijkheden, dus ben benieuwd!
Doorgaans wordt dat als belediging opgevat, Deezert. Op zijn minst als ongepaste opmerking.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Oh, da's een stuk jonger dan je foto doet vermoedenSorry. Mij schatten ze juist altijd jonger..
Het is meer angst vooraf. Als er morgen een relaxte gozer langs mij zit spreek ik hem wellicht wel aan.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:34 schreef Koral het volgende:
[..]
Waar ben je nu precies bang voor?
Zie je nu echt niet dat zo'n houding er nu juist voor zorgt dat je moeilijk aansluiting krijgt, en dus slecht voelt.
Je hebt ergens angst voor. Daardoor sluit je je af. Dan voel je je veilig, maar kut omdat je geen contact hebt met leeftijdsgenoten? Is dat het echt waard, om je ontwijkende gedrag zo in stand te houden?
Boeien, als het maar tinderchicks oplevertquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Kapsel is ook maar net welke kant je er naar kijktMaar ik ben er wel tevreden mee.
Mij ookquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Oh, da's een stuk jonger dan je foto doet vermoedenSorry. Mij schatten ze juist altijd jonger..
Zolang je sterk in je schoenen staat, is er niets om angstig voor te zijn.quote:Op woensdag 8 juni 2016 22:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het is meer angst vooraf. Als er morgen een relaxte gozer langs mij zit spreek ik hem wellicht wel aan.
meestal denk ik 't alleen, zeg 't nietquote:Op woensdag 8 juni 2016 22:36 schreef Kamina het volgende:
[..]
Dat is geen sneer, maar een feit.
[..]
Doorgaans wordt dat als belediging opgevat, Deezert. Op zijn minst als ongepaste opmerking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |