abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 7 juni 2016 @ 05:07:45 #1
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_162807201
quote:
Door politie doodgeschoten man had geen wapen bij zich

De man die gisteravond in het Schiedamse Prinses Beatrixpark overleed nadat hij door een agent was neergeschoten, is een 21-jarige man uit Capelle aan den IJssel. Bij hem werd echter geen wapen gevonden. De Rijksrecherche is onder leiding van een Rotterdamse officier van justitie een onderzoek begonnen naar het incident.

Een politieman was met collega's naar een melding van een beroving gegaan. Telefonisch gaf een man aan de politie door dat hij was beroofd door een man op een scooter. Daarbij zou ook op hem zijn geschoten.

De drie agenten die op de melding afgingen, zagen de vermoedelijke dader in het Prinses Beatrixpark lopen. De man werd ter hoogte van de kinderboerderij op een groenstrook tussen een doodlopend pad en een vijver neergeschoten toen de politie hem wilde aanhouden. De verdachte werd in een ambulance gereanimeerd, maar hulp mocht niet meer baten. Hij overleed ter plekke aan zijn verwondingen.

De agent die schoot, heeft dinsdag een verklaring afgelegd. In het park is dinsdag de hele dag technisch onderzoek verricht. Er is onder meer een 3D-scan gemaakt van de situatie en er is gezocht naar voorwerpen die een link met het incident kunnen hebben. Ook zijn er getuigen gehoord. De Rijksrecherche voert onderzoek uit onder leiding van een Rotterdamse officier van justitie.

Niet vaak
De politie raakt niet vaak verdachten met een dodelijk schot. In de regio Rijnmond kwam dit voor het laatst voor toen Mike Stok in 2013 omkwam. In maart van dit jaar overleden twee mannen door schoten van de politie. In het Noord-Hollandse dorp De Kwakel werd een man doodgeschoten nadat hij met een mes afkwam op agenten.

http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
quote:
Een team met politiehonden ging in de omgeving nog wel op zoek naar het vuurwapen dat door de neergeschoten man zou zijn gebruikt. Doordat de bewegwijzering in het Beatrixpark onduidelijk is, konden rechercheurs van de forensische opsporing de plaats van het schietincident niet direct vinden. Politiechef Frank Paauw kwam naar het park om zich daar persoonlijk op de hoogte te laten stellen.

Onderzoek
Het onderzoek duurde tot vroeg in de ochtend. Daar waren stukken afzetlint op het hek van de kinderboerderij, een latex handschoen en de verpakking van elektroden voor een defibrileerapparaat de stille getuigen van het schietincident.

Al jaren wordt geprobeerd het Beatrixpark veiliger te maken en nog niet zo lang geleden zijn er op enkele plekken beveiligingscamera's neergezet. Desondanks is de parkeerplaats bij de sportvereniging Excelsior'20 en PPSC een bron van overlast. Er worden regelmatig dugs gedeald, zelfs op momenten dat de jeugd na de training naar huis gaat.

Oei, oei.
Had het slachtoffer het vuurwapen misschien even daarvoor in de bosjes gegooid?
Was het slachtoffer uberhaupt wel de overvaller?

De man geeft aan te zijn overvallen door iemand op een scooter. De politie ziet vervolgens de vermoedelijke dader lopen..
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 7 juni 2016 @ 05:27:33 #2
22592 crew  Ole
pi_162807210
Huh? Snap het niet helemaal. Maar er is iemand doodgeschoten en dat was niet nodig?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO dinsdag 7 juni 2016 @ 05:28:05 #3
22592 crew  Ole
pi_162807211
Het is laat
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_162807219
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 05:27 schreef Ole het volgende:
Huh? Snap het niet helemaal. Maar er is iemand doodgeschoten en dat was niet nodig?
Het is bijna nooit nodig. Je kan er wel om vragen.
pi_162807355
TS is lekker vroeg.
pi_162807409
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 05:27 schreef Ole het volgende:
NWS / Politie schiet ongewapende man dood
pi_162807418
Misschien ff een reeksje maken van deze 2 topics?
  Moderator dinsdag 7 juni 2016 @ 08:51:42 #8
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_162807994
ik dacht dat ik dat gedaan had maar het zal wel weer mislukt zijn

mobiel lukt het sowieso niet
pi_162808640
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 08:51 schreef sp3c het volgende:
ik dacht dat ik dat gedaan had maar het zal wel weer mislukt zijn

mobiel lukt het sowieso niet
No problem.
Heeft geen haast.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 11:37:33 #10
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_162811112
De politie knalt regelmatig onnodig ongewapende burgers af.

Mike Stok, Rishi Chandrikasing, Michael Koomen.

De dwazen die dit op hun geweten hebben, gaan altijd vrijuit. Zelfs geen ontslag of degredatie.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 7 juni 2016 @ 12:53:06 #11
360079 ForzaMilan
Forza Milan
pi_162812713
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 11:37 schreef EdvandeBerg het volgende:

De dwazen die dit op hun geweten hebben, gaan altijd vrijuit. Zelfs geen ontslag of degredatie.
Dit was suicide by cops.
Rossoneri siamo noi.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 13:01:55 #12
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_162812917
quote:

Zouden ze vaker moeten doen, de wereld is een stuk mooier zonder die gasten.
pi_162813133
quote:

waren dat allemaal onschuldige burgers?
http://www.volkskrant.nl/(...)an-vrijuit~a4114048/
mike stok dus een agressieve wilde tokkie

http://www.telegraaf.nl/b(...)_straatverbod__.html
draaideurcrimineeltje die weer eens in de fout ging

michael koomen

doorgesnoven etter die het wapen van een agent probeert af te pakken nadat ze hem aanvallen.

hoezo onschuldig?
  dinsdag 7 juni 2016 @ 13:10:10 #14
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_162813154
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:09 schreef flibber het volgende:

[..]

michael koomen

doorgesnoven etter die het wapen van een agent probeert af te pakken nadat ze hem aanvallen.

hoezo onschuldig?
Als ik mij goed herinner, staat in Nederland op geen van die delicten de doodstraf.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_162813229
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:10 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Als ik mij goed herinner, staat in Nederland op geen van die delicten de doodstraf.
als ik mij goed herinner mogen agenten met scherp schieten als dader gevaar voor agenten of andere burgers zijn.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 13:23:13 #16
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_162813542
quote:

[..]

michael koomen

hoezo onschuldig?
Stok had het aan de stok ( :') ) met een stel BOA's, ging er vandoor en werd vervolgens met meerdere kogels in de rug geschoten.

Rishi had een woordenwisseling met iemand gehad, die daarna beweerde met een pistool door hem bedreigd te zijn. Hij had dus helemaal geen pistool en is ook in de rug doodgeschoten.

Michael Koomen (advocaat!) liep in een feestvierend groepje voetballers, dat werd geprovoceerd door een politiehondenbegeleider. Die hondenbegeleider ging in zijn eentje op zaterdagavond in hartje Amsterdam ruzie zoeken met een stuk of 12 dertigers, in plaats van versterking in te roepen. Heel Amsterdam centrum is op zaterdagavond bezaaid met agenten. Koomen probeerde het ontstane opstootje te sussen. De hondenbegeleider stond bekend om zijn agressieve aard en heeft vaker verdachten mishandeld. Hij heeft gelogen over het voorval en alleen omdat de VPRO camerabeelden heeft opgevraagd bij Justitie, werd bekend dat de hondenbegeleider flink heeft gelogen over de toedracht. En zo'n mongool mag gewoon in functie blijven. Anyway, deze Fred Buffing heeft een portie karma gekregen en is inmiddels overleden aan een ziekte 14.gif

http://zembla.vara.nl/seizoenen/2011/afleveringen/16-12-2011

[ Bericht 3% gewijzigd door EdvandeBerg op 07-06-2016 13:30:17 ]
pi_162813670
allemaal vrijspraak dus....

en niks verloren aan deze ettertjes.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 13:31:18 #18
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_162813821
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:27 schreef flibber het volgende:
allemaal vrijspraak dus....

en niks verloren aan deze ettertjes.
Dan hoop ik dat jij de volgende bent die men voor crimineel aan ziet
pi_162813921
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:31 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat jij de volgende bent die men voor crimineel aan ziet
-ik val geen agenten aan
-ik gebruike geen coke en val dan agenten aan
-ik ben geen draaideurcrimineel die ongeoorloofd buiten is en weer fout gaat
-ik ren niet weg als de politie mij staande wil houden.

dus de kans dat ik word afgeknalt door de politie is net zo groot dat nu doutzen kroes in mijn bed ligt en ik deze maand de staatsloterij win.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 13:43:41 #20
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_162814159
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:34 schreef flibber het volgende:

[..]

-ik val geen agenten aan

dus de kans dat ik word afgeknalt door de politie is net zo groot dat nu doutzen kroes in mijn bed ligt en ik deze maand de staatsloterij win.
Maakt niet uit, als een agent denkt dat je gevaarlijk bent dan mag hij met scherp schieten. Het zijn je eigen woorden.
pi_162814276
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:43 schreef hooibaal het volgende:

[..]

Maakt niet uit, als een agent denkt dat je gevaarlijk bent dan mag hij met scherp schieten. Het zijn je eigen woorden.
ja, en daarom worden er nauwelijk gewone burgers neergeknalt alleen tokkies.
kom maar even met een bericht waarbij een agent een willekeurige burger (zonder strafblad of aanval) neer schiet, en dan ook nog eens gericht (geen verdwaalde kogel).
  dinsdag 7 juni 2016 @ 13:48:49 #22
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_162814324
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:47 schreef flibber het volgende:

[..]

ja, en daarom worden er nauwelijk gewone burgers neergeknalt alleen tokkies.
kom maar even met een bericht waarbij een agent een willekeurige burger (zonder strafblad of aanval) neer schiet, en dan ook nog eens gericht (geen verdwaalde kogel).
Nogmaals: het hebben van een strafblad is geen reden voor een agent om iemand dood te schieten.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 13:50:46 #23
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_162814377
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:34 schreef flibber het volgende:

[..]

-ik val geen agenten aan

Je loopt niksvermoedend 's avonds met je oordopjes in je muziek te luisteren op een redelijk verlaten station en vervolgens zie je in je ooghoek 2 schreeuwende kerels op je af rennen. Je weet dan niet dat iemand jouw signalement heeft gegeven als overvaller / moordenaar / kinderverkrachter. Kans is groot dat je denkt 'wegwezen' en wegrent.
pi_162814527
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:50 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Je loopt niksvermoedend 's avonds met je oordopjes in je muziek te luisteren op een redelijk verlaten station en vervolgens zie je in je ooghoek 2 schreeuwende kerels op je af rennen. Je weet dan niet dat iemand jouw signalement heeft gegeven als overvaller / moordenaar / kinderverkrachter. Kans is groot dat je denkt 'wegwezen' en wegrent.
nogmaals geef eens even een bericht waar dit een gewone burger zonder "voorgeschiedenis" overkomt.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 14:10:11 #25
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_162814987
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:55 schreef flibber het volgende:

[..]

nogmaals geef eens even een bericht waar dit een gewone burger zonder "voorgeschiedenis" overkomt.
Michael Koomen was zonder voorgeschiedenis. Hij was zelfs advocaat.
pi_162815117
Hier was toch al een topic van?
pi_162815357
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:10 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Michael Koomen was zonder voorgeschiedenis. Hij was zelfs advocaat.
coke snuiver...
willen meisje van de fiets trappen....
worden daarna aangesproken door agent.
daarna met groep agent aanvallen.
http://zembla.vara.nl/sei(...)er-the-championship/

dus kom eens met een onschuldig persoon....
  dinsdag 7 juni 2016 @ 14:28:32 #28
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_162815462
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:24 schreef flibber het volgende:

[..]

coke snuiver...
willen meisje van de fiets trappen....
worden daarna aangesproken door agent.
daarna met groep agent aanvallen.
http://zembla.vara.nl/sei(...)er-the-championship/

dus kom eens met een onschuldig persoon....
Er was 1 persoon binnen het groepje die zich irritant gedroeg. Ze wilden niemand van een fiets schoppen. Dat was een leugentje van de moordenaar.
pi_162815571
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:28 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Er was 1 persoon binnen het groepje die zich irritant gedroeg. Ze wilden niemand van een fiets schoppen. Dat was een leugentje van de moordenaar.
geven ze notabene zelf toe, dat ze tegen de bagagedrager wilden trappen maar niet raakten...
  dinsdag 7 juni 2016 @ 15:14:08 #30
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_162816675
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:32 schreef flibber het volgende:

[..]

geven ze notabene zelf toe, dat ze tegen de bagagedrager wilden trappen maar niet raakten...
Dat gebeurt een paar keer per dag op iedere lagere en middelbare school. Zullen we daar ook maar kinderen gaan afknallen?
pi_162816797
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 15:14 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Dat gebeurt een paar keer per dag op iedere lagere en middelbare school. Zullen we daar ook maar kinderen gaan afknallen?
of er niks van zeggen....
ze worden staande gehouden, daarna omsingelen ze de agent en dan escaleert het waarbij ze de agent aanvallen.
dat staat gewoon op beeld....
en dat is ook de reden dat hij is vrijgesproken.

maar ik wacht nog steeds op een onschuldige die zomaar word afgeknalt....
pi_162818559
Iemand lijkt zijn voorbeeld te hebben gevolgd.

quote:
Bredanaar lokt politie met valse melding: ‘Er loopt hier een man met een doorgeladen vuurwapen’

Foto: Perry Roovers (SQ Vision)
BREDA - Een 47-jarige man uit Breda heeft zichzelf in de problemen gebracht door een valse melding over een vuurwapengevaarlijke man te doen. De politie gaat er vanuit dat de Bredanaar zelf anoniem naar de meldkamer heeft gebeld. Agenten in zware kogelwerende vesten werden zondagavond ingeschakeld omdat de melder had gezien dat een man met een doorgeladen vuurwapen liep te zwaaien.

De Bredanaar gaf het signalement vanuit een telefooncel door. Hij gaf de voor- en achternaam van de man door die op de Dr. Struyckenstraat rond zou lopen. De bedoelde man is een bekende van de politie.

Geen vuurwapen
Toegesnelde agenten in kogelwerende vesten zagen de Bredanaar kort na de melding uit de telefooncel komen. Ze riepen dat hij zijn armen moest spreiden en zijn handen moest laten zien. Hierna kreeg hij opdracht om op zijn buik te gaan liggen.

Hierna werd hij gefouilleerd. Hij had geen vuurwapen bij zich. Agenten sloegen hem in de boeien en namen hem mee naar het politiebureau. Daar werd de melding nogmaals beluisterd. Zijn stem werd door een politieman herkend.

Hij ontkent
Tegen de 47-jarige man wordt proces-verbaal opgemaakt. Hij ontkent zelf het telefoontje gepleegd te hebben.

dinsdag 7 juni 2016 @ 16:33:07 #33
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_162818645
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 14:28 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ze wilden niemand van een fiets schoppen. Dat was een leugentje van de moordenaar.
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 15:14 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Dus toch geen leugen. Het enige wat je tot nu toe hebt laten zien is dat jij het in ieder geval niet al te nauw neemt met de waarheid. Was het je broertje of wat?
pi_162819033
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 13:23 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Stok had het aan de stok ( :') ) met een stel BOA's, ging er vandoor en werd vervolgens met meerdere kogels in de rug geschoten.

Rishi had een woordenwisseling met iemand gehad, die daarna beweerde met een pistool door hem bedreigd te zijn. Hij had dus helemaal geen pistool en is ook in de rug doodgeschoten.

Michael Koomen (advocaat!) liep in een feestvierend groepje voetballers, dat werd geprovoceerd door een politiehondenbegeleider. Die hondenbegeleider ging in zijn eentje op zaterdagavond in hartje Amsterdam ruzie zoeken met een stuk of 12 dertigers, in plaats van versterking in te roepen. Heel Amsterdam centrum is op zaterdagavond bezaaid met agenten. Koomen probeerde het ontstane opstootje te sussen. De hondenbegeleider stond bekend om zijn agressieve aard en heeft vaker verdachten mishandeld. Hij heeft gelogen over het voorval en alleen omdat de VPRO camerabeelden heeft opgevraagd bij Justitie, werd bekend dat de hondenbegeleider flink heeft gelogen over de toedracht. En zo'n mongool mag gewoon in functie blijven. Anyway, deze Fred Buffing heeft een portie karma gekregen en is inmiddels overleden aan een ziekte [ afbeelding ]

http://zembla.vara.nl/seizoenen/2011/afleveringen/16-12-2011
Stok had een (op bijl gelijkende) stok in zijn ene hand en een groot mes in zijn andere hand. Hij was al meerdere keren woest en ongecontroleerd zwaaiend met zijn armen op mensen afgelopen. Ook na twee waarschuwingsschoten vond hij het niet nodig te stoppen met rennen. Bovendien was hij dronken.
In deze situatie was het gebruik van een wapenstok of pepperspray dan ook niet mogelijk.

Ach ach, wat een onschuldig leven hebben we hiermee verloren zeg. Je bent echt een debiel als je na een ruzie met BOA's en een buurman naar huis gaat om wapens te halen.
Als de politie er voor zou hebben gekozen om de achtervolging te staken en hij had 3minuten later een vervelende buurman neergestoken, dan zouden mensen ook kritiek hebben op het handelen van de politie.

En over Michael:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 55% gewijzigd door Physsic op 07-06-2016 17:01:03 ]
pi_162820845
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 16:47 schreef Physsic het volgende:

[..]

Stok had een (op bijl gelijkende) stok in zijn ene hand en een groot mes in zijn andere hand. Hij was al meerdere keren woest en ongecontroleerd zwaaiend met zijn armen op mensen afgelopen. Ook na twee waarschuwingsschoten vond hij het niet nodig te stoppen met rennen. Bovendien was hij dronken.
In deze situatie was het gebruik van een wapenstok of pepperspray dan ook niet mogelijk.

Ach ach, wat een onschuldig leven hebben we hiermee verloren zeg. Je bent echt een debiel als je na een ruzie met BOA's en een buurman naar huis gaat om wapens te halen.
Als de politie er voor zou hebben gekozen om de achtervolging te staken en hij had 3minuten later een vervelende buurman neergestoken, dan zouden mensen ook kritiek hebben op het handelen van de politie.

En over Michael:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens linkse goedpraters mag hij pas worden neergeschoten als hij een agent heeft neergeschoten of gestoken. Die zien nog volop kansen in de maatschappij voor deze kansenparels
  dinsdag 7 juni 2016 @ 18:21:40 #36
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_162821185
Mensen die het vergoeilijken dat medeburgers door agenten op straat geexecuteerd worden, verdienen het zelf nog eens een politiekogel te koppen.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 18:56:04 #37
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_162822017
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 18:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
Mensen die het vergoeilijken dat medeburgers door agenten op straat geexecuteerd worden, verdienen het zelf nog eens een politiekogel te koppen.
Cokesnuivende messentrekkers niet, mensen die het niet met je eens zijn wel. Heeft iemand de deur van de gesloten inrichting weer open laten staan? :')
pi_162822582
quote:

hoezo onschuldig?
Deze jongen was ook ongewapend.
Aan wat was hij precies schuldig op dat moment, dat hij vermoord werd?
pi_162824150
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 15:18 schreef flibber het volgende:

[..]

of er niks van zeggen....
ze worden staande gehouden, daarna omsingelen ze de agent en dan escaleert het waarbij ze de agent aanvallen.
dat staat gewoon op beeld....
en dat is ook de reden dat hij is vrijgesproken.

maar ik wacht nog steeds op een onschuldige die zomaar word afgeknalt....
Als men een hond een trap wil geven is er altijd wel een reden te bedenken om dat te doen.
pi_162824181
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 20:13 schreef john2406 het volgende:

[..]

Als men een hond een trap wil geven is er altijd wel een reden te bedenken om dat te doen.
Wie is dan de hond in dit verhaal?
pi_162824240
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 20:14 schreef k_man het volgende:

[..]

Wie is dan de hond in dit verhaal?
Ik was er niet bij kan het je niet vertellen, denk me echter wel dat het een of ander naar de hand gezet kan worden? Die persoon leeft ja niet meer wat het beamen kan.
pi_162824295
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 20:16 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik was er niet bij kan het je niet vertellen, denk me echter wel dat het een of ander naar de hand gezet kan worden? Die persoon leeft ja niet meer wat het beamen kan.
Wat moet er beaamt worden dan? En wat wordt er door wie naar de hand gezet? Er waren vele getuigen, er waren camerabeelden.
pi_162824340
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 20:18 schreef k_man het volgende:

[..]

Wat moet er beaamt worden dan? En wat wordt er door wie naar de hand gezet? Er waren vele getuigen, er waren camerabeelden.
Lees nog eens goed ik denk staat er er staat niet dat er iets naar de hand gezet is geworden of wel droeftoeter!
pi_162824377
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 20:19 schreef john2406 het volgende:

[..]

Lees nog eens goed ik denk staat er er staat niet dat er iets naar de hand gezet is geworden of wel droeftoeter!
Ja er staat dat jij denkt dat er iets naar de hand gezet kan worden. De vraag is wat jij dan denkt dat er naar de hand gezet kan worden. En door wie. En waarom.
pi_162824413
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 18:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
Haha zie hier linkse frustratie, meteen doodverwensingen. Zelfde frustratie als die relschoppers die anti-asielzoeker demonstraties verstoren.

Iemand die waarschuwingsschoten negeert of met een mes oid de politie bedreigd vind ik geen "medeburger". Dat jij zo een buurman wilt hebben moet je zelf weten maar iemand met gezond verstand mist zo iemand niet.
pi_162824419
Opeens kan de vraag wel correct?
Dan geef ik je bij een tweede poging geen antwoord, omdat je de eerste keer fout zat.

Denken staat vrij of niet?
pi_162824437
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 20:22 schreef trippleh het volgende:

[..]

Haha zie hier linkse frustratie, meteen doodverwensingen. Zelfde frustratie als die relschoppers die anti-asielzoeker demonstraties verstoren.

Iemand die waarschuwingsschoten negeert of met een mes oid de politie bedreigd vind ik geen "medeburger". Dat jij zo een buurman wilt hebben moet je zelf weten maar iemand met gezond verstand mist zo iemand niet.
Verschil van een appel en een peer of niet?
pi_162824508
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 19:17 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Deze jongen was ook ongewapend.
Aan wat was hij precies schuldig op dat moment, dat hij vermoord werd?
Gewoon risico van het vak, politie kan per ongeluk verkeerd schieten als de situatie uiterst dreigend is, als ze gewoon orders opvolgen gebeurd zoiets niet. Een inbreker moet ook niet janken als die flink wordt toegetakeld of verminkt.
pi_162824551
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 20:25 schreef trippleh het volgende:

[..]

Een inbreker moet ook niet janken als die flink wordt toegetakeld of verminkt.
Doe het eens als je zo iemand op heter daad betrapt.

Denk dat als die persoon aangifte tegen je doet dat je nat gaat zo ben je nog nooit gegaan?

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 07-06-2016 20:27:42 ]
pi_162826581
quote:

[..]

Gewoon risico van het vak, politie kan per ongeluk verkeerd schieten als de situatie uiterst dreigend is, als ze gewoon orders opvolgen gebeurd zoiets niet. Een inbreker moet ook niet janken als die flink wordt toegetakeld of verminkt.
Dus volgens jou mogen alle ongehoorzame hooligans, die de benen nemen voor de politie, ook neergeschoten worden.
En als er dan per ongeluk één dood gaat, tja foutje.

Als er 'per ongeluk' iemand wordt doodgeschoten, die niet eens gewapend is, vind ik dat onprofessioneel.

Om terug te komen op de kern.
Waar was hij dan schuldig aan?
Het was niet dat hij op dat moment probeerde in te breken of zo, zoals jij in je voorbeeld aangeeft.
pi_162826751
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 21:27 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Dus volgens jou mogen alle ongehoorzame hooligans, die de benen nemen voor de politie, ook neergeschoten worden.

Je gaat even de woorden in mijn mond leggen? Wanneer worden er nou wegrennende hooligans neergeschoten? :') Als je met een bijl op een agent komt afrennen of een mes, en je wordt neegeschoten, ja dan kan er zoiets gebeuren.
pi_162826986
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 21:31 schreef trippleh het volgende:

[..]

Je gaat even de woorden in mijn mond leggen? Wanneer worden er nou wegrennende hooligans neergeschoten? :') Als je met een bijl op een agent komt afrennen of een mes, en je wordt neegeschoten, ja dan kan er zoiets gebeuren.
Volgens mij niet.
Of ik begrijp je verkeerd?

quote:

[..]

als ze gewoon orders opvolgen gebeurd zoiets niet.
Jij reageert op mijn post, waar ik vraag waar die jongen op dat moment schuldig aan was.
En dan kom je met voorbeelden als 'met een bijl/ mes op agenten afrennen'. :?
Dat is hier helemaal niet van toepassing, die jongen was ongewapend.
  Moderator dinsdag 7 juni 2016 @ 21:41:00 #53
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_162827053
was al gereekst, vanaf nu is het #2
pi_162827136
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 21:41 schreef sp3c het volgende:
was al gereekst, vanaf nu is het #2
  woensdag 8 juni 2016 @ 08:36:01 #55
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_162834281
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 20:22 schreef trippleh het volgende:

[..]

Lang gelden dat ik van linkse frustraties beschuldigd werd :')
  woensdag 8 juni 2016 @ 08:38:50 #56
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_162834298
Is er al een #blacklivesmatter protest geweest door de zwarte KKK Black Panthers?

quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 21:27 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Als er 'per ongeluk' iemand wordt doodgeschoten, die niet eens gewapend is, vind ik dat onprofessioneel.

Om terug te komen op de kern.
Waar was hij dan schuldig aan?
Het was niet dat hij op dat moment probeerde in te breken of zo, zoals jij in je voorbeeld aangeeft.
De agenten hebben van de meldkamer doorgekregen dat de verdachte vuurwapengevaarlijk was (iets wat de verdachte blijkbaar zelf had doorgegeven?) Daarom hebben ze geschoten, die kerel maakte waarschijnlijk een onverwachte beweging. Vuurwapengevaarlijk = andere geweldsinstructie.

[ Bericht 43% gewijzigd door Twiitch op 08-06-2016 08:47:24 ]
Graag op anoniem
pi_162834478
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 21:38 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Volgens mij niet.
Of ik begrijp je verkeerd?

[..]

Jij reageert op mijn post, waar ik vraag waar die jongen op dat moment schuldig aan was.
En dan kom je met voorbeelden als 'met een bijl/ mes op agenten afrennen'. :?
Dat is hier helemaal niet van toepassing, die jongen was ongewapend.
volgensmij ben je of heel dom of je leest de berichten niet.
slachtoffer belt dat hij overvallen is en dader vuurwapen heeft.
dan geeft hij zijn eigen signalament door en locatie.
politie komt en hij vormt een gevaar op basis van zijn eigen 112-oproep.
word neergeschoten.
dit noemen ze ook wel suicide-by-cop

en domme opmerking over op de knie schieten...
hoe vaak heb jij met een wapen op een doel van 15-bij15 cm geschoten van 10 cm afstand. en welk percentage was raak?

hoe vaak heb jij op een doel van 15 bij 15 geschoten dat jouw richting komt opgerend, je enkele seconden hebt en je daarna zelf dood bent. Hoeveel procent raakte je toen?
pi_162834860
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2016 08:38 schreef Twiitch het volgende:
Is er al een #blacklivesmatter protest geweest door de zwarte KKK Black Panthers?

[..]

De agenten hebben van de meldkamer doorgekregen dat de verdachte vuurwapengevaarlijk was (iets wat de verdachte blijkbaar zelf had doorgegeven?) Daarom hebben ze geschoten, die kerel maakte waarschijnlijk een onverwachte beweging. Vuurwapengevaarlijk = andere geweldsinstructie.
Oh, dus omdat hij een onverwachte beweging maakte, terwijl hij niet gewapend was, is het terecht?

Misschien hadden ze eerst moeten vastellen of hij daadwerkelijk gewapend en gevaarlijk was.
  woensdag 8 juni 2016 @ 09:24:01 #59
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_162834889
Die knie raken is voor een geoefend schutter geen probleem, mits het geen bewegend doel is. In het laatste geval is op de romp richten wel aanbevolen.
Overigens kunnen de meeste agenten voor geen meter schieten. Dit doen ze dan ook veel te weinig.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
  woensdag 8 juni 2016 @ 09:25:58 #60
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_162834919
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 09:22 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Oh, dus omdat hij een onverwachte beweging maakte, terwijl hij niet gewapend was, is het terecht?

Misschien hadden ze eerst moeten vastellen of hij daadwerkelijk gewapend en gevaarlijk was.
Misschien moet jij begrijpen dat agenten afgaan op informatie die ze van de meldingskamer krijgen en in het veld dus in een fractie van een seconde moeten reageren. Maar ja, vanaf je zolderkamertje oordelen voelt ook zo goed aan je piemeltje, ofniet dan.
Graag op anoniem
pi_162834972
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 08:54 schreef flibber het volgende:

[..]

volgensmij ben je of heel dom of je leest de berichten niet.
slachtoffer belt dat hij overvallen is en dader vuurwapen heeft.
dan geeft hij zijn eigen signalament door en locatie.
politie komt en hij vormt een gevaar op basis van zijn eigen 112-oproep.
word neergeschoten.
dit noemen ze ook wel suicide-by-cop

en domme opmerking over op de knie schieten...
hoe vaak heb jij met een wapen op een doel van 15-bij15 cm geschoten van 10 cm afstand. en welk percentage was raak?

hoe vaak heb jij op een doel van 15 bij 15 geschoten dat jouw richting komt opgerend, je enkele seconden hebt en je daarna zelf dood bent. Hoeveel procent raakte je toen?
Zo dom van mij, stel je voor dat de politie iemand professioneel neerschiet ipv doodschiet. Dat is niet haalbaar volgens jou?
Des te meer reden om wel professionals op zo'n soort situatie te zetten, zodat er professioneel opgetreden wordt.

Jij bent een gespecialiseerde schutter?

[ Bericht 0% gewijzigd door anonymoussie op 08-06-2016 09:36:34 ]
pi_162835074
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2016 09:25 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Misschien moet jij begrijpen dat agenten afgaan op informatie die ze van de meldingskamer krijgen en in het veld dus in een fractie van een seconde moeten reageren.
Des te meer reden om professionals in te zetten op zo'n melding.
Die zijn dan extra voorbereid op bepaalde situaties.
Dan zijn ze ook meer in staat om in een fractie van een seconde te reageren.

quote:
Maar ja, vanaf je zolderkamertje oordelen voelt ook zo goed aan je piemeltje, ofniet dan.
Want jij oordeelt niet?
Was jij erbij? Jij gaat er vanuit dat die agent goed heeft gehandeld?
pi_162835211
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 09:30 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Zo dom van mij, stel je voor dat de politie iemand professioneel neerschiet ipv doodschiet. Dat is niet haalbaar volgens jou?
Des te meer reden om wel professionals op zo'n soort situatie te zetten, zodat er professioneel opgetreden wordt.

Jij bent een gespecialiseerde schutter?
iemand "professioneel" neerschieten :')

nogmaals, hoeveel schietervaring heb jij, en kan jij met een handvuurwapen op 10 meter afstand zeg maar een voetbal raken.
kun jij deze voetbal nog steeds raken als die jouw richting word uitgetrapt?

Je kijkt teveel films... met een handvuurwapen iets raken op dergelijke afstand is al moeilijk, zeker als het "doel" je aanvalt.
In dergelijke gevallen mag de politie gericht op romp schieten (hoogste trefkans).
en agenten zijn al "professionals"

ik ben geen gespecialiseerd schutter.
Alleen schiet ik al sinds mijn 5e met luchtdrukwapens.
statische doelen raken met een geweer is nog redelijk simpel, met een handvuurwapen al vele gradaties moeilijker. Vorig jaar een perslucht pistooltje gekocht om ratten te schieten.
dan is een rat raken op 5 tot 10 meter al moeilijk, als die gaat bewegen nog meer, weinig mensen die dat lukt.
Bij vuurwapens heb je ook nog de zwaardere terugslag waarvoor je moet compenseren.
  woensdag 8 juni 2016 @ 09:46:39 #64
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_162835251
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 09:35 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

[..]

Want jij oordeelt niet?
Agenten zijn de enige professionals droplul. Denk toch eens na. Iemand die van schieten zijn vak heeft gemaakt zit in het leger of staat op de Olympische Spelen.
Graag op anoniem
pi_162835272
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 09:35 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

[..]

Want jij oordeelt niet?
ah dus jij wilt in elke stad/dorp een figuur zoals je die in AT's hebt.
weet je wat dat kost? En die kerels schieten nog sneller :')
Misschien moet de politie raymond van barneveld en van gerwen inzetten.
Geef je ze dartpijltje gedoopt in een tijdelijke spierverlammer.
Dan is er een gevaarlijke gek en dan vlieg je ze met een helikopter of een herrier in en dan gooien ze een pijltje.

en trouwens een agent schiet om vele redenen liever niet iemand neer.
een van de redenen is dat bij elk gebruik van vuurwapen de rijksrecherche verplicht onderzoek doen. en van wat ik begrijp van verhalen van agenten zijn dat geen leuke onderzoeken en worden ze extreem streng gecontroleerd.
pi_162835313
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 09:44 schreef flibber het volgende:

[..]

iemand "professioneel" neerschieten :')

nogmaals, hoeveel schietervaring heb jij, en kan jij met een handvuurwapen op 10 meter afstand zeg maar een voetbal raken.
kun jij deze voetbal nog steeds raken als die jouw richting word uitgetrapt?

Je kijkt teveel films... met een handvuurwapen iets raken op dergelijke afstand is al moeilijk, zeker als het "doel" je aanvalt.
In dergelijke gevallen mag de politie gericht op romp schieten (hoogste trefkans).
en agenten zijn al "professionals"

ik ben geen gespecialiseerd schutter.
Alleen schiet ik al sinds mijn 5e met luchtdrukwapens.
statische doelen raken met een geweer is nog redelijk simpel, met een handvuurwapen al vele gradaties moeilijker. Vorig jaar een perslucht pistooltje gekocht om ratten te schieten.
dan is een rat raken op 5 tot 10 meter al moeilijk, als die gaat bewegen nog meer, weinig mensen die dat lukt.
Bij vuurwapens heb je ook nog de zwaardere terugslag waarvoor je moet compenseren.
Jij bent dus geen gespecialiseerde schutter.
Als die agenten volgens jou professionals zijn, zijn ze dus gespecialiseerde schutters.
Dat ben ik niet met je eens.

Het heeft niets met films van doen.
Heeft met training, ervaring en aanleg te maken.

Ja ik kan ook aardig boogschutten en blikjes schieten. En nu?
pi_162835373
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2016 09:46 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Agenten zijn de enige professionals droplul. Denk toch eens na. Iemand die van schieten zijn vak heeft gemaakt zit in het leger of staat op de Olympische Spelen.
Zie mijn laatste post aan flibber.
Anders zit ik alles dubbel te posten.

Waarom geen professionele schutters bij de politie, en alleen in het leger of zo?
pi_162835379
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 09:49 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Jij bent dus geen gespecialiseerde schutter.
Als die agenten volgens jou professionals zijn, zijn ze dus gespecialiseerde schutters.
Dat ben ik niet met je eens.

Het heeft niets met films van doen.
Heeft met training, ervaring en aanleg te maken.

Ja ik kan ook aardig boogschutten en blikjes schieten. En nu?
een oude jeugdvriend van mij is nu "professional". AT's en nog wat stappen hoger (persoonsbeveiliger diplomaten, etc).
Hij kon het nooit van mij winnen met schieten ;)
Ja ik heb aanleg ervoor maar niet iedereen heeft dat en voor een agent is het ook niet nodig om een scherpschutter te zijn.
en agenten hebben allerlei taken, schieten komt zeer weinig voor en een basistraining is voldoende.
en in dit geval heeft de agent goed geschoten want het gevaar is uitgeschakelt.
pi_162835428
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 09:53 schreef flibber het volgende:

[..]

een oude jeugdvriend van mij is nu "professional". AT's en nog wat stappen hoger (persoonsbeveiliger diplomaten, etc).
Ja ik heb aanleg ervoor maar niet iedereen heeft dat en voor een agent is het ook niet nodig om een scherpschutter te zijn.
en agenten hebben allerlei taken, schieten komt zeer weinig voor en een basistraining is voldoende.
Het gevaar, was dus eigenlijk geen gevaar.

En als die agent goed had geschoten, had die ongevaarlijke jongen nog geleefd.

Ik denk ook niet dat we het nog eens gaan worden verder.
pi_162835459
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 09:53 schreef flibber het volgende:

[..]

Daar heb je flibber, flibber, hij is geweldig *O*
pi_162835475
Heeft de betreffende agent zelf al gereageerd eigenlijk?
Wat zijn ervaring is geweest?
pi_162835538
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 09:56 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Het gevaar, was dus eigenlijk geen gevaar.

En als die agent goed had geschoten, had die ongevaarlijke jongen nog geleefd.

Ik denk ook niet dat we het nog eens gaan worden verder.
die jongen gaf zijn eigen signalament door met de opmerking dat hij was overvallen met een vuurwapen.
Hoe moeten die agenten weten dat die jongen een "suicide by cop" in scene had gezet?
rontgenbrillen zodat ze potentieel wapen konden zien?

en nogmaals wat is goed schieten?
kom maar eens met onderbouwing dat in een split second een arm/been raken op die afstand "makkelijk" is en dat daarbij ook tevens het gevaar alsnog niet kan schieten.
ook met een kogel in je been kun je nog schieten....
pi_162835551
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 09:58 schreef anonymoussie het volgende:
Heeft de betreffende agent zelf al gereageerd eigenlijk?
Wat zijn ervaring is geweest?
gisteren gaf die een verklaring in rtl boulevard.
pi_162835720
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 10:01 schreef flibber het volgende:

[..]

die jongen gaf zijn eigen signalament door met de opmerking dat hij was overvallen met een vuurwapen.
Hoe moeten die agenten weten dat die jongen een "suicide by cop" in scene had gezet?
rontgenbrillen zodat ze potentieel wapen konden zien?

en nogmaals wat is goed schieten?
kom maar eens met onderbouwing dat in een split second een arm/been raken op die afstand "makkelijk" is en dat daarbij ook tevens het gevaar alsnog niet kan schieten.
ook met een kogel in je been kun je nog schieten....
Door vast te stellen of deze daadwerkelijk vuurwapengevaarlijk is?
Daar zijn effectieve technieken voor, zonder iemand te doden.

Wat is goed schieten? :')
Nooit gehoord van bijv een scherpschutter?
pi_162835780
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 10:13 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Maar het gaat gewoon over een agent die zijn werk doet. Die reageert op een oproep.
pi_162835800
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 10:13 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Niet iedere agent is een scherpschutter.
pi_162835807
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 10:17 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar het gaat gewoon over een agent die zijn werk doet. Die reageert op een oproep.
Het was misschien beter voor die jongen en die agent geweest, als er wel een pro was ingezet. Vind ik.
pi_162835817
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 10:18 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Het was misschien beter voor die jongen en die agent geweest, als er wel een pro was ingezet. Vind ik.
De agent was een pro neem ik aan.
pi_162835818
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juni 2016 10:18 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Niet iedere agent is een scherpschutter.
Ja, dat begrijp ik.
pi_162835885
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 10:19 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat vraag ik me af.
pi_162835902
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2016 10:23 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Dat vraag ik me af.
Het blijven gewoon mensen.
pi_162836617
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 10:19 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Denk het niet waarom niet?
Hoeft deze niet te kijken of de melding juist was?

En of deze werkelijk vuurwapen gevaarlijk is of was.
pi_162836626
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:01 schreef john2406 het volgende:

[..]

Denk het niet waarom niet?
Hoeft deze niet te kijken of de melding juist was?

En of deze werkelijk vuurwapen gevaarlijk is of was.
De melding was toch duidelijk?
pi_162836637
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:02 schreef Jaroon het volgende:

[..]

De melding was toch duidelijk?
1 telefoontje is dat duidelijk?
pi_162836651
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:02 schreef john2406 het volgende:

[..]

1 telefoontje is dat duidelijk?
Wel als men daar duidelijk is in wat gebeurt is.
pi_162836672
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:03 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Wel als men daar duidelijk is in wat gebeurt is.
Wat als dat telefoontje van iemand is die iemand een streek wil spelen?
pi_162836681
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:04 schreef john2406 het volgende:

[..]

Wat als dat telefoontje van iemand is die iemand een streek wil spelen?
Hoe schat je dat in als politie?
pi_162836715
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:04 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Hoe schat je dat in als politie?
Ik ben geen agent of rechereur zou niet weten hoe, maar als een kip zonder kop maar er vanuit gaan dat het klopt lijkt mij verkeeerd?
pi_162836725
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:06 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik ben geen agent of rechereur zou niet weten hoe, maar als een kip zonder kop maar er vanuit gaan dat het klopt lijkt mij verkeeerd?
Er vanuit gaan dat het niet klopt lijkt mij ook raar.
pi_162836737
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:07 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Er vanuit gaan dat het niet klopt lijkt mij ook raar.
Lijkt mij ook maar verdacht totdat het tegendeel bewezen is lijkt me ook niet verkeerd.
pi_162836749
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:07 schreef john2406 het volgende:

[..]

Lijkt mij ook maar verdacht totdat het tegendeel bewezen is lijkt me ook niet verkeerd.
En dan loopt iemand heel verdacht te doen in een park.
pi_162836800
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:08 schreef Jaroon het volgende:

[..]

En dan loopt iemand heel verdacht te doen in een park.
Met een uzie of zonder?

Denk dat ik ook wel eens verdacht kan overkomen, in het park als ik de ontlasting van de hond opraap b.v zie ik dan niet al verdacht uit?
Daar de meeste het laten liggen?

En wie beoordeeld of ik verdacht uitzie of niet?
pi_162836825
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:10 schreef john2406 het volgende:

[..]

Met een uzie of zonder?

Denk dat ik ook wel eens verdacht kan overkomen, in het park als ik de ontlasting van de hond opraap b.v zie ik dan niet al verdacht uit?
Daar de meeste het laten liggen?

En wie beoordeeld of ik verdacht uitzie of niet?
Als je eerst opbelt dat je een vuurwapen hebt en net een overval hebt gepleegd?
pi_162836857
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:11 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Als je eerst opbelt dat je een vuurwapen hebt en net een overval hebt gepleegd?
Dat wisten ze pas achteraf dus laat dat eens buiten beschouwing, maar hadden ze dat niet al van te voren kunnen weten of zou deze zonder nr weergave gebeld hebben?
pi_162836870
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:12 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dat wisten ze pas achteraf dus laat dat eens buiten beschouwing, maar hadden ze dat niet al van te voren kunnen weten of zou deze zonder nr weergave gebeld hebben?
Daar reageerde men op volgens mij.
pi_162836902
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:13 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Daar reageerde men op volgens mij.
Op het telefoontje welk net zo goed van een aartsvijand van die persoon had kunnen komen ze wisten ja niet van te voren dat hij de persoon zelf was die gebeld had toch?
pi_162836927
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:14 schreef john2406 het volgende:

[..]

Op het telefoontje welk net zo goed van een aartsvijand van die persoon had kunnen komen ze wisten ja niet van te voren dat hij de persoon zelf was die gebeld had toch?
Je gaat er als politie vanuit dat de melding serieus is lijkt mij. Dat wilde de man ook graag.
pi_162836950
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:15 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Je gaat er als politie vanuit dat de melding serieus is lijkt mij. Dat wilde de man ook graag.
Op de centrale heeft men geen nr weergave of zelfs de telefoonnr database?

Wat die man graag wilden kan hij niet meer beamen of wel?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2016 11:17:11 ]
pi_162836956
Als een iemand de gun van een agent probeert af te pakken, of het gevecht aan gaat met een gewapende agent, dan is het terecht dat die neergeknald wordt. Dat is dan een kwestie van leven of dood voor de agent.
pi_162836961
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2016 11:16 schreef john2406 het volgende:

[..]

Op de centrale heeft men geen nr weergave of zelfs de telefoonnr database?
Geen reden er geen mensen op af te sturen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')