Niet iedere agent is een scherpschutter.quote:Op woensdag 8 juni 2016 10:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Door vast te stellen of deze daadwerkelijk vuurwapengevaarlijk is?
Daar zijn effectieve technieken voor, zonder iemand te doden.
Wat is goed schieten?![]()
Nooit gehoord van bijv een scherpschutter?
Het was misschien beter voor die jongen en die agent geweest, als er wel een pro was ingezet. Vind ik.quote:Op woensdag 8 juni 2016 10:17 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Maar het gaat gewoon over een agent die zijn werk doet. Die reageert op een oproep.
De agent was een pro neem ik aan.quote:Op woensdag 8 juni 2016 10:18 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Het was misschien beter voor die jongen en die agent geweest, als er wel een pro was ingezet. Vind ik.
Ja, dat begrijp ik.quote:Op woensdag 8 juni 2016 10:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niet iedere agent is een scherpschutter.
Denk het niet waarom niet?quote:
De melding was toch duidelijk?quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:01 schreef john2406 het volgende:
[..]
Denk het niet waarom niet?
Hoeft deze niet te kijken of de melding juist was?
En of deze werkelijk vuurwapen gevaarlijk is of was.
Wat als dat telefoontje van iemand is die iemand een streek wil spelen?quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:03 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wel als men daar duidelijk is in wat gebeurt is.
Hoe schat je dat in als politie?quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:04 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat als dat telefoontje van iemand is die iemand een streek wil spelen?
Ik ben geen agent of rechereur zou niet weten hoe, maar als een kip zonder kop maar er vanuit gaan dat het klopt lijkt mij verkeeerd?quote:
Er vanuit gaan dat het niet klopt lijkt mij ook raar.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:06 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik ben geen agent of rechereur zou niet weten hoe, maar als een kip zonder kop maar er vanuit gaan dat het klopt lijkt mij verkeeerd?
Lijkt mij ook maar verdacht totdat het tegendeel bewezen is lijkt me ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:07 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Er vanuit gaan dat het niet klopt lijkt mij ook raar.
En dan loopt iemand heel verdacht te doen in een park.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:07 schreef john2406 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook maar verdacht totdat het tegendeel bewezen is lijkt me ook niet verkeerd.
Met een uzie of zonder?quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:08 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En dan loopt iemand heel verdacht te doen in een park.
Als je eerst opbelt dat je een vuurwapen hebt en net een overval hebt gepleegd?quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:10 schreef john2406 het volgende:
[..]
Met een uzie of zonder?
Denk dat ik ook wel eens verdacht kan overkomen, in het park als ik de ontlasting van de hond opraap b.v zie ik dan niet al verdacht uit?
Daar de meeste het laten liggen?
En wie beoordeeld of ik verdacht uitzie of niet?
Dat wisten ze pas achteraf dus laat dat eens buiten beschouwing, maar hadden ze dat niet al van te voren kunnen weten of zou deze zonder nr weergave gebeld hebben?quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:11 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Als je eerst opbelt dat je een vuurwapen hebt en net een overval hebt gepleegd?
Daar reageerde men op volgens mij.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:12 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat wisten ze pas achteraf dus laat dat eens buiten beschouwing, maar hadden ze dat niet al van te voren kunnen weten of zou deze zonder nr weergave gebeld hebben?
Op het telefoontje welk net zo goed van een aartsvijand van die persoon had kunnen komen ze wisten ja niet van te voren dat hij de persoon zelf was die gebeld had toch?quote:
Je gaat er als politie vanuit dat de melding serieus is lijkt mij. Dat wilde de man ook graag.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:14 schreef john2406 het volgende:
[..]
Op het telefoontje welk net zo goed van een aartsvijand van die persoon had kunnen komen ze wisten ja niet van te voren dat hij de persoon zelf was die gebeld had toch?
Op de centrale heeft men geen nr weergave of zelfs de telefoonnr database?quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:15 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je gaat er als politie vanuit dat de melding serieus is lijkt mij. Dat wilde de man ook graag.
Geen reden er geen mensen op af te sturen.quote:Op woensdag 8 juni 2016 11:16 schreef john2406 het volgende:
[..]
Op de centrale heeft men geen nr weergave of zelfs de telefoonnr database?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |