Ja ik zit mobielquote:
Malta Mobiel: nu nog trager!quote:
Komt door de warmtequote:
quote:
quote:
Ja, net terugquote:
Ja was erg gezellig! Geen liefde op het eerste gezicht van mijn kant iig maar wel voor herhaling vatbaar als je t mij vraagtquote:
Heeft nog potentie danquote:Op zondag 29 mei 2016 19:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja was erg gezellig! Geen liefde op het eerste gezicht van mijn kant iig maar wel voor herhaling vatbaar als je t mij vraagt
Blijft toch wel vreemd, 3 uur lang met iemand praten die je totaal niet kent :p Maar veel gemeenschappelijke hobbys en interesses dus praat wel makkelijk dan.
Nu ff afwachten of zij er ook zo over denkt
Ja wie weetquote:
Normaal is half 10 tot 6, dus extra uurtje, maar goed. Is op verzoek van de chef en dan krijg ik ook wat dingen gedaan die normaal blijven liggenquote:Op zondag 29 mei 2016 20:09 schreef HostiMeister het volgende:
Je bedoelt gewoon normale tijden Bels?![]()
Gisteren met wat volk gebbqed in Den Haag, was fucking lekker weer, heb het idee alleen dat nu hier in Nijmegen dadelijk gaat losbarsten. Zo onheilspellend
Wow, je date minder dan ikquote:Op zondag 29 mei 2016 20:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja wie weetWas weer de 1e date na 4 jaar, was weer ff wennen
Ik zal je niet verleiden met gegrilde zalm, HK mag dat doenquote:
3,5 jaar relatie gehad he, beetje gek om dan te datenquote:
Hopelijk komt er meer vanquote:Op zondag 29 mei 2016 19:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja was erg gezellig! Geen liefde op het eerste gezicht van mijn kant iig maar wel voor herhaling vatbaar als je t mij vraagt
Blijft toch wel vreemd, 3 uur lang met iemand praten die je totaal niet kent :p Maar veel gemeenschappelijke hobbys en interesses dus praat wel makkelijk dan.
Nu ff afwachten of zij er ook zo over denkt
Ow, ik neem het terugquote:Op zondag 29 mei 2016 20:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
3,5 jaar relatie gehad he, beetje gek om dan te daten
Ah, lekker toc?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Normaal is half 10 tot 6, dus extra uurtje, maar goed. Is op verzoek van de chef en dan krijg ik ook wat dingen gedaan die normaal blijven liggenDus geen probleem.
Who knowsquote:
Half 9 tot zes? Welgeteld één uur langer. Poeh, pas je op?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:04 schreef Belsezar het volgende:
Morgen van half 9 tot 6 werken, gaat lang dagje worden
Extra vroeg naar bed!quote:Op zondag 29 mei 2016 20:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Half 9 tot zes? Welgeteld één uur langer. Poeh, pas je op?
Hoiquote:Op zondag 29 mei 2016 20:46 schreef bamibij het volgende:
Goedenavond
Nog schokkende dingen gebeurd hier?
Ik heb gisterennacht cocktails gemixt voor een fokster, die we daarna met een posse op de tram hebben moeten zetten, daarna fikkie gestookt en met een andere fokster in bed gekropenquote:Op zondag 29 mei 2016 20:46 schreef bamibij het volgende:
Goedenavond
Nog schokkende dingen gebeurd hier?
Name and shame.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb gisterennacht cocktails gemixt voor een fokster, die we daarna met een posse op de tram hebben moeten zetten, daarna fikkie gestookt en met een andere fokster in bed gekropen
quote:Op zondag 29 mei 2016 20:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb gisterennacht cocktails gemixt voor een fokster, die we daarna met een posse op de tram hebben moeten zetten, daarna fikkie gestookt en met een andere fokster in bed gekropen
Jawel hoor, ik was dan ook niet thuisquote:Op zondag 29 mei 2016 20:50 schreef bamibij het volgende:
Yats een vriendinDoet ie goed
En schokkend verhaal hostiwoon je niet meer in Nijmegen dat je met de tram gaat?
Het is 'm gegundquote:Op zondag 29 mei 2016 20:50 schreef bamibij het volgende:
Yats een vriendinDoet ie goed
En schokkend verhaal hostiwoon je niet meer in Nijmegen dat je met de tram gaat?
Ach so.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik was dan ook niet thuis
quote:Op zondag 29 mei 2016 20:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ja en ik sta er als een van de weinige niet opquote:
Ik ook nietquote:Op zondag 29 mei 2016 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en ik sta er als een van de weinige niet op
Ja en mijn moeder is de pausquote:
Joh iedereen hier zou toch moeten weten dat ik maar een beetje dom lulquote:
Die heeft ze vast inmiddels al bijna allemaal gehadquote:Op zondag 29 mei 2016 21:02 schreef bamibij het volgende:
Pluff is het wandelende FOK! soa bord toch?
lokasenna tochquote:Op zondag 29 mei 2016 21:05 schreef Harmankardon het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Pluff veel Foksters heeft verleid.
quote:
Niet de minste.quote:
Sorry dacht dat je de humor wel kon waarderenquote:
Tuurlijk kan ik dat, moest zelfs lachen.quote:Op zondag 29 mei 2016 21:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sorry dacht dat je de humor wel kon waarderen
Waarom?quote:Op zondag 29 mei 2016 21:36 schreef FrauMilena het volgende:
Nog iemand die z'n seksuele frustraties op mij moet botvieren? Wat een stilte.
Ik heb geen frustratiesquote:Op zondag 29 mei 2016 21:36 schreef FrauMilena het volgende:
Mag andere frustraties ook?quote:Op zondag 29 mei 2016 21:36 schreef FrauMilena het volgende:
Oh, dan snap ik hem niet.quote:
Ja hoor.quote:
Dat!quote:
Die met Uptown Funk is ook leuk.quote:
Die beat van dat derde nummer is wel vet.quote:Op zondag 29 mei 2016 21:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Die met Uptown Funk is ook leuk.
En nee bedankt Tijn.
Vind ik echt ooraids.quote:Op zondag 29 mei 2016 21:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die beat van dat derde nummer is wel vet.
Ik heb daar toch niets aan. Of beter gezegd: ik heb daar niets aan.quote:
Vroeg op Noi?quote:Op zondag 29 mei 2016 22:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb daar toch niets aan. Of beter gezegd: ik heb daar niets aan.
-
Ik denk dat ik er vroeg in ga vanavond en dan morgen extra vroeg eruit. Wel nog even fokken.![]()
![]()
Weltrusten dan alvast.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
-
Ik denk dat ik er vroeg in ga vanavond en dan morgen extra vroeg eruit. Wel nog even fokken.![]()
![]()
Is ook puur esthetisch zo'n picquote:Op zondag 29 mei 2016 22:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
-
![]()
quote:Op zondag 29 mei 2016 22:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nope.moet andere dingen doen. En jij bent toch altijd vroeger dan ik.
Als mijquote:Op zondag 29 mei 2016 22:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nope.moet andere dingen doen. En jij bent toch altijd vroeger dan ik.
Liever nietquote:
Als ze er straks maar niet op gaan stampenquote:Op zondag 29 mei 2016 22:38 schreef FrauMilena het volgende:
Mensen die hun bod gelijk intrekken als iemand 50 cent meer biedt.
Bied meer pls
quote:Op zondag 29 mei 2016 22:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ze er straks maar niet op gaan stampen
Ohquote:Op zondag 29 mei 2016 22:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ken je klassiekers![]()
ONZ / leuke (matige) grap op een rommelmarkt
Ik dacht dat je humor hadquote:Op zondag 29 mei 2016 23:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ohben bezig met marktplaats, dan denk ik toch niet aan een rommelmarkt.
Grappigste topic ooitquote:Op zondag 29 mei 2016 23:15 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat heb ik, daarom lach ik ook niet.
Huehuehue
Nouja niet echt ergens zin in...beetje muziek luisteren, beetje met m'n lego pielen, meer niet.quote:
Welke set en welk spel?quote:Op zondag 29 mei 2016 23:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja niet echt ergens zin in...beetje muziek luisteren, beetje met m'n lego pielen, meer niet.
Zo maar een spelletje opstarten ofzo...
Hou opquote:
quote:
Putt Puttquote:Op zondag 29 mei 2016 23:52 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Die zijn leuk Fax, vooral die tweede.
Point en click is ook wel geinig, doet me denken aan Putt Putt
Que?quote:Op maandag 30 mei 2016 00:05 schreef Andromache het volgende:
Jemig. Zwart gezicht. Geen 5 december. Ook apart. Aansachtshoer. Dag. Maar weer eens uit proberen te loggen. Dus.
Aaaargh! Nu zit ie in m'n kopquote:Op maandag 30 mei 2016 00:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
... Si
Que no .. Que nunca te decides.
Ik lurkte, maar hier moest ik hard om lachenquote:Op maandag 30 mei 2016 00:28 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
... Si
Que no .. Que nunca te decides.
Ohquote:Op maandag 30 mei 2016 00:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, 't is doodtij. Laatste kwartier volgens mij.
Waarom lurk jij?quote:Op maandag 30 mei 2016 00:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik lurkte, maar hier moest ik hard om lachen
Roep het maar niet te hardquote:Op maandag 30 mei 2016 00:32 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh![]()
Nou het was me het weekendje wel weer zeg.. R&P modloos, Deezer vermist. Straks blijkt UitStraling ook weer getrouwd met een of andere fokster ofzo..
Ga je naar Godspeed in augustus?quote:Op maandag 30 mei 2016 00:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zo hard kan ik toch nooit zonder de neuk van mijn leven, dus no worries
Zoiets moet met beleid hèquote:Op maandag 30 mei 2016 00:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow![]()
Nou, doe dan lekker mee, dan gaat het topic niet steeds dood
Vermoedelijk nietquote:
Gewoon de knuppel in het hoenderhok gooien. Doet de rest ookquote:Op maandag 30 mei 2016 00:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zoiets moet met beleid hè![]()
Mensen eerst laten wennen, kat uit de boom etc.
Owquote:Op maandag 30 mei 2016 00:38 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Vermoedelijk nietMoest aan je denken trouwens, ik zag in Den Haag een poster voor een of ander fest met Helena Hauf o.a.
En dat maakt mijn aanpak juist onderscheidendquote:Op maandag 30 mei 2016 00:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon de knuppel in het hoenderhok gooien. Doet de rest ook
Jouw aanpak is saaiquote:Op maandag 30 mei 2016 00:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En dat maakt mijn aanpak juist onderscheidend
quote:Op maandag 30 mei 2016 00:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jouw aanpak is saaiBeetje meer pit graag
Auw auwquote:Op maandag 30 mei 2016 00:52 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Pets, pets.
Sinds wanneer ben jij zo bijdehand geworden
Whut?quote:Op maandag 30 mei 2016 00:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm misschien verwar ik je dan met Tijnbrein
Oh, ik werd al bangquote:Op maandag 30 mei 2016 01:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is geen echte leeuw hoor, maar een poesje in vermomming
Terecht! Wie maakt er nog gebruik van faxapparatenquote:Op maandag 30 mei 2016 01:07 schreef Faxie het volgende:
Nouja het poesje in m'n UI is niet zo liefBeetje faxie auw doen
Morgen werken. Daarom.quote:Op maandag 30 mei 2016 01:07 schreef Faxie het volgende:
Wat is jouw excuus om zo laat nog wakker te zijn?
Niks mis met een goed werkende fax hoorquote:Op maandag 30 mei 2016 01:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Terecht! Wie maakt er nog gebruik van faxapparaten
[..]
Morgen werken. Daarom.
En dan staat 'ie daar, en dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 01:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niks mis met een goed werkende fax hoor
Nou moet je niet slapen dan om morgen fris en fruitig op het werk te verschijnen?
Uhm.... ja beetje faxen enzoquote:Op maandag 30 mei 2016 01:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En dan staat 'ie daar, en dan?![]()
Nee, ik houd mezelf voor de gek door te deken dat het zondag blijft als ik niet ga slapen.
Wat doe jij nog op FOK!?
Er schiet niks te binnenquote:Op maandag 30 mei 2016 01:13 schreef Fripsel het volgende:
Iemand nog een leuk verhaaltje voor het slapen gaan?
http://forum.fok.nl/topic/2305027quote:Op maandag 30 mei 2016 01:13 schreef Fripsel het volgende:
Een griezelig verhaal?quote:Op maandag 30 mei 2016 01:13 schreef Fripsel het volgende:
quote:Op maandag 30 mei 2016 01:16 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2305027
Post 82
Ik had hem helaas al gelezenquote:Op maandag 30 mei 2016 01:16 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2305027
Post 82
Nee absoluut niet.quote:Op maandag 30 mei 2016 01:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een griezelig verhaal?
De pop van Liesje
Helaas welquote:Op maandag 30 mei 2016 01:25 schreef Fripsel het volgende:
Kennen jullie dat, dat je dan toch wel wil klikken.
quote:Op maandag 30 mei 2016 01:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Helaas wel![]()
Maar nu slapen![]()
Slaap lekker (voor straks).
Nee, maar wel dat ik nog trek heb en me afvraag of ik nog iets moet gaan eten en dan zo ja, wat.. #FirstWorldProblemsquote:Op maandag 30 mei 2016 01:25 schreef Fripsel het volgende:
Neequote:Op maandag 30 mei 2016 01:25 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb een reep chocola voor m'n neus liggen, die erg naar me zit te lonkenquote:Op maandag 30 mei 2016 01:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nee, maar wel dat ik nog trek heb en me afvraag of ik nog iets moet gaan eten en dan zo ja, wat.. #FirstWorldProblems
Oh, wat heeft ze aan?quote:Op maandag 30 mei 2016 01:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb een reep chocola voor m'n neus liggen, die erg naar me zit te lonken
Melkchocolade? Ja, doe maar, lekker langzaam bby..quote:Op maandag 30 mei 2016 01:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een lichtblauw jasje met zilverkleurig lingerie eronder![]()
Zal ik ze langzaam uittrekken?
quote:Op maandag 30 mei 2016 01:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Melkchocolade? Ja, doe maar, lekker langzaam bby..
Ik ging terug naar het topic en dit was de eerste post die ik las.quote:Op maandag 30 mei 2016 01:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een lichtblauw jasje met zilverkleurig lingerie eronder![]()
Zal ik ze langzaam uittrekken?
En toen zag je dat het van mij was, en dacht je 'kan nooit over een vrouw gaan'quote:Op maandag 30 mei 2016 01:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ging terug naar het topic en dit was de eerste post die ik las.
Als ik zoiets hier lees ga ik al voor ik de username lees ervanuit dat het bullshit is.quote:Op maandag 30 mei 2016 01:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
En toen zag je dat het van mij was, en dacht je 'kan nooit over een vrouw gaan'
Er zitten heus wel een paar hosselbazen hier hoorquote:Op maandag 30 mei 2016 01:41 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als ik zoiets hier lees ga ik al voor ik de username lees ervanuit dat het bullshit is.
Hoeren, allemaal!quote:Op maandag 30 mei 2016 01:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er zitten heus wel een paar hosselbazen hier hoor
Ja maar die hoeven dat niet direct na hun succes te posten lijkt mij.quote:Op maandag 30 mei 2016 01:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er zitten heus wel een paar hosselbazen hier hoor
Als het niet op internet staat, is het niet waarquote:Op maandag 30 mei 2016 01:48 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar die hoeven dat niet direct na hun succes te posten lijkt mij.
Live updates ftwquote:Op maandag 30 mei 2016 01:48 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar die hoeven dat niet direct na hun succes te posten lijkt mij.
Je bent zelf een gekkiequote:
Niemand houdt je tegenquote:Op maandag 30 mei 2016 01:50 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb honger en nu wil ik een zak chips pakken.
Ik ook, maar ik heb geen chips in huisquote:Op maandag 30 mei 2016 01:50 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb honger en nu wil ik een zak chips pakken.
Ik ben redelijk normaal hoorquote:Op maandag 30 mei 2016 01:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Live updates ftw
[..]
Je bent zelf een gekkie
Chips zijn groentenquote:Op maandag 30 mei 2016 01:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik vind dat als ik dan iets eet dat ik iets gezonds zou moeten pakken
Nou, wel normaal maar alles behalve burgerlijkquote:Op maandag 30 mei 2016 01:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh deze moet vereeuwigd worden, jij stiekem burger(lijk) mannetje
Nou weltrusten dan maarquote:
Banaanquote:Op maandag 30 mei 2016 01:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik vind dat als ik dan iets eet dat ik iets gezonds zou moeten pakken
Broccoli is toch geen notoire maagd meeter?quote:Op maandag 30 mei 2016 00:04 schreef motorbloempje het volgende:
Jaik krijg er zelf ook conspiracydrang van..
Zolang je het maar naar je zin hebt gehad nietwaarquote:Op maandag 30 mei 2016 07:15 schreef DjRex89 het volgende:
Gister nog ff gecheckt wat mn date er gister van vond en gevraagd of het voor herhaling vatbaar was, stuurde ze dit: "Ik beslis liever nu nog niet overhaast, was zeker gezellig, maar geen wouw" nu had ik een beetje hetzelfde dus denk dat het bij deze ene keer blijft.. Als ze toch nog af wil spreken zeg ik natuurlijk geen nee
Daaromquote:Op maandag 30 mei 2016 07:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zolang je het maar naar je zin hebt gehad nietwaar
Het kan niet altijd een doorslaand succes zijn he?quote:Op maandag 30 mei 2016 08:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Daarom
Beetje jammer dat ze niet zo van het appen is dus denk dat het hier bij blijft. Kan ik in ieder geval een Tinderdate van mijn bucketlist af strepen
Een leuke kerel met een beetje uitstraling heeft zelfs geen woorden nodig om een vrouw in bed te krijgen, slechts zijn ogen, lichaamstaal, beetje grommen en zijn geur....als je een vrouw in de kroeg oppikt weet je al na 3 seconden of er gepepen gaat worden, puberonzin die tinderquote:Op maandag 30 mei 2016 08:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het kan niet altijd een doorslaand succes zijn he?![]()
Zei het tochquote:Op maandag 30 mei 2016 08:14 schreef Barbusse het volgende:
'morning! Civil War was tof, Spiderman en Antman waren showstoppers
quote:
Maar dan moet je buiten komen en mensen aanspreken, zo engquote:Op maandag 30 mei 2016 08:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een leuke kerel met een beetje uitstraling heeft zelfs geen woorden nodig om een vrouw in bed te krijgen, slechts zijn ogen, lichaamstaal, beetje grommen en zijn geur....als je een vrouw in de kroeg oppikt weet je al na 3 seconden of er gepepen gaat worden, puberonzin die tinder
*plop* #justfaxiethingsquote:
Voel de liefde hier, mensen!quote:
Ik ook. Goed gecast ook. Kan niet wachten op de volgende Marvelquote:Op maandag 30 mei 2016 08:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
Black Panther heeft killer moves btw. Ben benieuwd naar z'n stand alone film.
#faxiesthingisnotmythingquote:
Duurt nog wel bijna 2 jaarquote:Op maandag 30 mei 2016 08:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook. Goed gecast ook. Kan niet wachten op de volgende Marvel
Ja die lijkt me ook enorm stoer. En niet alleen omdat Benedict Cumberbatch erin speelt. Tot nu toe is het volgens mij over het algemeen in het MCU allemaal technologie geweest, en als ze er nu magie in stoppen zou dat wel eens een verfrissing kunnen zijn.quote:Op maandag 30 mei 2016 08:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Duurt nog wel bijna 2 jaarEerst Doctor Strange
En de teaser ziet er geweldig uitquote:Op maandag 30 mei 2016 08:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja die lijkt me ook enorm stoer. En niet alleen omdat Benedict Cumberbatch erin speelt. Tot nu toe is het volgens mij over het algemeen in het MCU allemaal technologie geweest, en als ze er nu magie in stoppen zou dat wel eens een verfrissing kunnen zijn.
Truequote:
Lolaquote:
Black Panther staat voor february 2018, das bijna twee jaar toch?quote:Op maandag 30 mei 2016 08:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja die lijkt me ook enorm stoer. En niet alleen omdat Benedict Cumberbatch erin speelt. Tot nu toe is het volgens mij over het algemeen in het MCU allemaal technologie geweest, en als ze er nu magie in stoppen zou dat wel eens een verfrissing kunnen zijn.
Trouwens, 2 jaar? Na Strange komt er in 2017 Guardians 2, Thor Ragnarok en Black Panther. Daarna in 2018 het eerste deel van Avengers: Infinity War.
LoLaquote:
Gisteren gewerkt, dus erg spectaculair was het nietquote:
Helemaal gelijk, volgend jaar krijgen we dus de Spiderman filmquote:Op maandag 30 mei 2016 08:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Black Panther staat voor february 2018, das bijna twee jaar toch?https://en.wikipedia.org/wiki/Marvel_Cinematic_Universe
Prima. Al een gedeelte van de tuin leeggehaald en nu ligt er een berg zooi van planten en takken in de tuinquote:
Fik erin zou ik zeggenquote:Op maandag 30 mei 2016 09:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Prima. Al een gedeelte van de tuin leeggehaald en nu ligt er een berg zooi van planten en takken in de tuin![]()
Ja dat zou ik wel willen doen ja. Alleen zullen mijn buren dat niet waarderen denk ikquote:
Ik bedoelde ook niet alles tegelijk gekkiequote:Op maandag 30 mei 2016 09:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja dat zou ik wel willen doen ja. Alleen zullen mijn buren dat niet waarderen denk ik
Ook een optiequote:Op maandag 30 mei 2016 09:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet alles tegelijk gekkie
Beetje voor beetje ?
Veel regen gehad?quote:Op maandag 30 mei 2016 09:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ook een optieAl is het nu veel te nat en brand het niet goed.
En gaat het gros gewoon de kliko in
Versnipper het en gebruik het als bemestingquote:Op maandag 30 mei 2016 09:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het heeft gisteren flink geregend hier. Ik heb ook maar een beetje gewerkt en niet eens de kettingzaag kunnen gebruiken.quote:Op maandag 30 mei 2016 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Veel regen gehad?
NH bleef geloof ik een beetje gespaard van alle code geel meldingenJammerlijk want ik had wel koppijn en ik had liever gezien dat het wel even lekker ging plenzen en onweren.
Dump het wel bij de burenquote:Op maandag 30 mei 2016 09:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Versnipper het en gebruik het als bemesting
Die mini eiquote:Op maandag 30 mei 2016 09:36 schreef rival het volgende:
Bier, Baard en Braadstukken
Geslaagd weekend
[ afbeelding ]
Lekker in een hoek gooien, wachten op een zonnig weekend.. dan 's avonds/'s nachts de fik erin onder het genot van een drankje en urenlange gesprekkenquote:Op maandag 30 mei 2016 09:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan fikt mijn hele tuin meteen mee afquote:Op maandag 30 mei 2016 09:40 schreef rival het volgende:
[..]
Lekker in een hoek gooien, wachten op een zonnig weekend.. dan 's avonds/'s nachts de fik erin onder het genot van een drankje en urenlange gesprekken
Ruimt lekker op johquote:Op maandag 30 mei 2016 09:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan fikt mijn hele tuin meteen mee af
quote:Op maandag 30 mei 2016 09:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Euh, in beetjes in een vuurkorf lijkt me?quote:Op maandag 30 mei 2016 09:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat welquote:
quote:
Tuurlijk, want:quote:Op maandag 30 mei 2016 09:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Euh, in beetjes in een vuurkorf lijkt me?
Lafjes hoor....quote:Op maandag 30 mei 2016 09:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Euh, in beetjes in een vuurkorf lijkt me?
Ja, jij hebt er geen last van op die rots die je een eiland noemtquote:
graaf een gat, gooi wat stenen in een cirkel, koop een vuurkorf.... mogelijkheden zat....quote:Op maandag 30 mei 2016 09:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weekend was goed! hoezo ben jij zo goed gehumeurd?quote:Op maandag 30 mei 2016 09:58 schreef Scary_Mary het volgende:
Oh man, ik heb een uitstekend humeur vandaag en dat op een maandagochtend
Hebben jullie een fijn weekend gehad?
Ik heb ook een goed humeurquote:Op maandag 30 mei 2016 09:58 schreef Scary_Mary het volgende:
Oh man, ik heb een uitstekend humeur vandaag en dat op een maandagochtend
Hebben jullie een fijn weekend gehad?
Het gaat om de auto's niet om de vrouw he.quote:Op maandag 30 mei 2016 09:25 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Klassieke autoshow op klassieke lokatie. Lijkt me tof
Haterquote:Op maandag 30 mei 2016 09:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, jij hebt er geen last van op die rots die je een eiland noemt
Mijn weekend was ook wel goed, maar geen idee. Zo lang heb ik ook weer niet geslapen en er is vooralsnog geen zonnetje. Doesn't matter; has happy moodquote:Op maandag 30 mei 2016 10:00 schreef rival het volgende:
[..]
Weekend was goed! hoezo ben jij zo goed gehumeurd?
Ik moet ook nog wat verzinnen voor in mijn tuintje ....quote:Op maandag 30 mei 2016 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
graaf een gat, gooi wat stenen in een cirkel, koop een vuurkorf.... mogelijkheden zat....
Tis van origine een britse autoshow als ik het goed heb, concours d'elegancequote:Op maandag 30 mei 2016 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het gaat om de auto's niet om de vrouw he.
quote:Op maandag 30 mei 2016 10:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mijn weekend was ook wel goed, maar geen idee. Zo lang heb ik ook weer niet geslapen en er is vooralsnog geen zonnetje. Doesn't matter; has happy mood
Indeed leukquote:Op maandag 30 mei 2016 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet ook nog wat verzinnen voor in mijn tuintje ....
Maar weet niet zo goed waar ik zoiets moet plannen, dus ik denk dan eerder weer aan een losse vuurkorf die je kan verplaatsen ook ivm de wind enzo.
[ afbeelding ]
Dit vind ik zo leuk
Tegenvallerquote:Op maandag 30 mei 2016 10:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis van origine een britse autoshow als ik het goed heb, concours d'eleganceDus ja, auto's:
[ afbeelding ]
Dat was vrijdag alquote:
Dat ziet er leuk uitquote:Op maandag 30 mei 2016 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar weet niet zo goed waar ik zoiets moet plannen, dus ik denk dan eerder weer aan een losse vuurkorf die je kan verplaatsen ook ivm de wind enzo.
[ afbeelding ]
Dit vind ik zo leuk
Ja sorry man, ik kom soms buiten enzo. Dan kan ik jullie avonturen even niet zo op de voet volgen. Maarquote:Op maandag 30 mei 2016 10:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was vrijdag alMaar gewoon, met het goede been uit bed gestapt
JA! Maar niet verplaatsbaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die had ik laatst gepindquote:Op maandag 30 mei 2016 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit vind ik zo leuk
Het was leukquote:Op maandag 30 mei 2016 10:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja sorry man, ik kom soms buiten enzo. Dan kan ik jullie avonturen even niet zo op de voet volgen. MaarVoor herhaling vatbaar?
quote:Op maandag 30 mei 2016 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JA! Maar niet verplaatsbaar.
En ik ben nog steeds op zoek waar je dit soort betonblokken haalthttp://peters.eyemedia.nl(...)rialen/betonblokken/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Bedankt voor de moeitequote:Op maandag 30 mei 2016 10:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
http://peters.eyemedia.nl(...)rialen/betonblokken/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |