Ja ik zit mobielquote:
Malta Mobiel: nu nog trager!quote:
Komt door de warmtequote:
quote:
quote:
Ja, net terugquote:
Ja was erg gezellig! Geen liefde op het eerste gezicht van mijn kant iig maar wel voor herhaling vatbaar als je t mij vraagtquote:
Heeft nog potentie danquote:Op zondag 29 mei 2016 19:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja was erg gezellig! Geen liefde op het eerste gezicht van mijn kant iig maar wel voor herhaling vatbaar als je t mij vraagt
Blijft toch wel vreemd, 3 uur lang met iemand praten die je totaal niet kent :p Maar veel gemeenschappelijke hobbys en interesses dus praat wel makkelijk dan.
Nu ff afwachten of zij er ook zo over denkt
Ja wie weetquote:
Normaal is half 10 tot 6, dus extra uurtje, maar goed. Is op verzoek van de chef en dan krijg ik ook wat dingen gedaan die normaal blijven liggenquote:Op zondag 29 mei 2016 20:09 schreef HostiMeister het volgende:
Je bedoelt gewoon normale tijden Bels?![]()
Gisteren met wat volk gebbqed in Den Haag, was fucking lekker weer, heb het idee alleen dat nu hier in Nijmegen dadelijk gaat losbarsten. Zo onheilspellend
Wow, je date minder dan ikquote:Op zondag 29 mei 2016 20:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja wie weetWas weer de 1e date na 4 jaar, was weer ff wennen
Ik zal je niet verleiden met gegrilde zalm, HK mag dat doenquote:
3,5 jaar relatie gehad he, beetje gek om dan te datenquote:
Hopelijk komt er meer vanquote:Op zondag 29 mei 2016 19:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja was erg gezellig! Geen liefde op het eerste gezicht van mijn kant iig maar wel voor herhaling vatbaar als je t mij vraagt
Blijft toch wel vreemd, 3 uur lang met iemand praten die je totaal niet kent :p Maar veel gemeenschappelijke hobbys en interesses dus praat wel makkelijk dan.
Nu ff afwachten of zij er ook zo over denkt
Ow, ik neem het terugquote:Op zondag 29 mei 2016 20:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
3,5 jaar relatie gehad he, beetje gek om dan te daten
Ah, lekker toc?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Normaal is half 10 tot 6, dus extra uurtje, maar goed. Is op verzoek van de chef en dan krijg ik ook wat dingen gedaan die normaal blijven liggenDus geen probleem.
Who knowsquote:
Half 9 tot zes? Welgeteld één uur langer. Poeh, pas je op?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:04 schreef Belsezar het volgende:
Morgen van half 9 tot 6 werken, gaat lang dagje worden
Extra vroeg naar bed!quote:Op zondag 29 mei 2016 20:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Half 9 tot zes? Welgeteld één uur langer. Poeh, pas je op?
Hoiquote:Op zondag 29 mei 2016 20:46 schreef bamibij het volgende:
Goedenavond
Nog schokkende dingen gebeurd hier?
Ik heb gisterennacht cocktails gemixt voor een fokster, die we daarna met een posse op de tram hebben moeten zetten, daarna fikkie gestookt en met een andere fokster in bed gekropenquote:Op zondag 29 mei 2016 20:46 schreef bamibij het volgende:
Goedenavond
Nog schokkende dingen gebeurd hier?
Name and shame.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb gisterennacht cocktails gemixt voor een fokster, die we daarna met een posse op de tram hebben moeten zetten, daarna fikkie gestookt en met een andere fokster in bed gekropen
quote:Op zondag 29 mei 2016 20:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb gisterennacht cocktails gemixt voor een fokster, die we daarna met een posse op de tram hebben moeten zetten, daarna fikkie gestookt en met een andere fokster in bed gekropen
Jawel hoor, ik was dan ook niet thuisquote:Op zondag 29 mei 2016 20:50 schreef bamibij het volgende:
Yats een vriendinDoet ie goed
En schokkend verhaal hostiwoon je niet meer in Nijmegen dat je met de tram gaat?
Het is 'm gegundquote:Op zondag 29 mei 2016 20:50 schreef bamibij het volgende:
Yats een vriendinDoet ie goed
En schokkend verhaal hostiwoon je niet meer in Nijmegen dat je met de tram gaat?
Ach so.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik was dan ook niet thuis
quote:Op zondag 29 mei 2016 20:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ja en ik sta er als een van de weinige niet opquote:
Ik ook nietquote:Op zondag 29 mei 2016 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en ik sta er als een van de weinige niet op
Ja en mijn moeder is de pausquote:
Joh iedereen hier zou toch moeten weten dat ik maar een beetje dom lulquote:
Die heeft ze vast inmiddels al bijna allemaal gehadquote:Op zondag 29 mei 2016 21:02 schreef bamibij het volgende:
Pluff is het wandelende FOK! soa bord toch?
lokasenna tochquote:Op zondag 29 mei 2016 21:05 schreef Harmankardon het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Pluff veel Foksters heeft verleid.
quote:
Niet de minste.quote:
Sorry dacht dat je de humor wel kon waarderenquote:
Tuurlijk kan ik dat, moest zelfs lachen.quote:Op zondag 29 mei 2016 21:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sorry dacht dat je de humor wel kon waarderen
Waarom?quote:Op zondag 29 mei 2016 21:36 schreef FrauMilena het volgende:
Nog iemand die z'n seksuele frustraties op mij moet botvieren? Wat een stilte.
Ik heb geen frustratiesquote:Op zondag 29 mei 2016 21:36 schreef FrauMilena het volgende:
Mag andere frustraties ook?quote:Op zondag 29 mei 2016 21:36 schreef FrauMilena het volgende:
Oh, dan snap ik hem niet.quote:
Ja hoor.quote:
Dat!quote:
Die met Uptown Funk is ook leuk.quote:
Die beat van dat derde nummer is wel vet.quote:Op zondag 29 mei 2016 21:56 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Die met Uptown Funk is ook leuk.
En nee bedankt Tijn.
Vind ik echt ooraids.quote:Op zondag 29 mei 2016 21:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die beat van dat derde nummer is wel vet.
Ik heb daar toch niets aan. Of beter gezegd: ik heb daar niets aan.quote:
Vroeg op Noi?quote:Op zondag 29 mei 2016 22:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb daar toch niets aan. Of beter gezegd: ik heb daar niets aan.
-
Ik denk dat ik er vroeg in ga vanavond en dan morgen extra vroeg eruit. Wel nog even fokken.![]()
![]()
Weltrusten dan alvast.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
-
Ik denk dat ik er vroeg in ga vanavond en dan morgen extra vroeg eruit. Wel nog even fokken.![]()
![]()
Is ook puur esthetisch zo'n picquote:Op zondag 29 mei 2016 22:02 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
-
![]()
quote:Op zondag 29 mei 2016 22:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nope.moet andere dingen doen. En jij bent toch altijd vroeger dan ik.
Als mijquote:Op zondag 29 mei 2016 22:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nope.moet andere dingen doen. En jij bent toch altijd vroeger dan ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |