Ja ik zit mobielquote:
Malta Mobiel: nu nog trager!quote:
Komt door de warmtequote:
quote:
quote:
Ja, net terugquote:
Ja was erg gezellig! Geen liefde op het eerste gezicht van mijn kant iig maar wel voor herhaling vatbaar als je t mij vraagtquote:
Heeft nog potentie danquote:Op zondag 29 mei 2016 19:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja was erg gezellig! Geen liefde op het eerste gezicht van mijn kant iig maar wel voor herhaling vatbaar als je t mij vraagt
Blijft toch wel vreemd, 3 uur lang met iemand praten die je totaal niet kent :p Maar veel gemeenschappelijke hobbys en interesses dus praat wel makkelijk dan.
Nu ff afwachten of zij er ook zo over denkt
Ja wie weetquote:
Normaal is half 10 tot 6, dus extra uurtje, maar goed. Is op verzoek van de chef en dan krijg ik ook wat dingen gedaan die normaal blijven liggenquote:Op zondag 29 mei 2016 20:09 schreef HostiMeister het volgende:
Je bedoelt gewoon normale tijden Bels?![]()
Gisteren met wat volk gebbqed in Den Haag, was fucking lekker weer, heb het idee alleen dat nu hier in Nijmegen dadelijk gaat losbarsten. Zo onheilspellend
Wow, je date minder dan ikquote:Op zondag 29 mei 2016 20:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja wie weetWas weer de 1e date na 4 jaar, was weer ff wennen
Ik zal je niet verleiden met gegrilde zalm, HK mag dat doenquote:
3,5 jaar relatie gehad he, beetje gek om dan te datenquote:
Hopelijk komt er meer vanquote:Op zondag 29 mei 2016 19:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja was erg gezellig! Geen liefde op het eerste gezicht van mijn kant iig maar wel voor herhaling vatbaar als je t mij vraagt
Blijft toch wel vreemd, 3 uur lang met iemand praten die je totaal niet kent :p Maar veel gemeenschappelijke hobbys en interesses dus praat wel makkelijk dan.
Nu ff afwachten of zij er ook zo over denkt
Ow, ik neem het terugquote:Op zondag 29 mei 2016 20:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
3,5 jaar relatie gehad he, beetje gek om dan te daten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |