Ah, lekker toc?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Normaal is half 10 tot 6, dus extra uurtje, maar goed. Is op verzoek van de chef en dan krijg ik ook wat dingen gedaan die normaal blijven liggenDus geen probleem.
Who knowsquote:
Half 9 tot zes? Welgeteld één uur langer. Poeh, pas je op?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:04 schreef Belsezar het volgende:
Morgen van half 9 tot 6 werken, gaat lang dagje worden
Extra vroeg naar bed!quote:Op zondag 29 mei 2016 20:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Half 9 tot zes? Welgeteld één uur langer. Poeh, pas je op?
Hoiquote:Op zondag 29 mei 2016 20:46 schreef bamibij het volgende:
Goedenavond
Nog schokkende dingen gebeurd hier?
Ik heb gisterennacht cocktails gemixt voor een fokster, die we daarna met een posse op de tram hebben moeten zetten, daarna fikkie gestookt en met een andere fokster in bed gekropenquote:Op zondag 29 mei 2016 20:46 schreef bamibij het volgende:
Goedenavond
Nog schokkende dingen gebeurd hier?
Name and shame.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb gisterennacht cocktails gemixt voor een fokster, die we daarna met een posse op de tram hebben moeten zetten, daarna fikkie gestookt en met een andere fokster in bed gekropen
quote:Op zondag 29 mei 2016 20:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb gisterennacht cocktails gemixt voor een fokster, die we daarna met een posse op de tram hebben moeten zetten, daarna fikkie gestookt en met een andere fokster in bed gekropen
Jawel hoor, ik was dan ook niet thuisquote:Op zondag 29 mei 2016 20:50 schreef bamibij het volgende:
Yats een vriendinDoet ie goed
En schokkend verhaal hostiwoon je niet meer in Nijmegen dat je met de tram gaat?
Het is 'm gegundquote:Op zondag 29 mei 2016 20:50 schreef bamibij het volgende:
Yats een vriendinDoet ie goed
En schokkend verhaal hostiwoon je niet meer in Nijmegen dat je met de tram gaat?
Ach so.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik was dan ook niet thuis
quote:Op zondag 29 mei 2016 20:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |