Melkchocolade? Ja, doe maar, lekker langzaam bby..quote:Op maandag 30 mei 2016 01:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een lichtblauw jasje met zilverkleurig lingerie eronder![]()
Zal ik ze langzaam uittrekken?
quote:Op maandag 30 mei 2016 01:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Melkchocolade? Ja, doe maar, lekker langzaam bby..
Ik ging terug naar het topic en dit was de eerste post die ik las.quote:Op maandag 30 mei 2016 01:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een lichtblauw jasje met zilverkleurig lingerie eronder![]()
Zal ik ze langzaam uittrekken?
En toen zag je dat het van mij was, en dacht je 'kan nooit over een vrouw gaan'quote:Op maandag 30 mei 2016 01:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik ging terug naar het topic en dit was de eerste post die ik las.
Als ik zoiets hier lees ga ik al voor ik de username lees ervanuit dat het bullshit is.quote:Op maandag 30 mei 2016 01:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
En toen zag je dat het van mij was, en dacht je 'kan nooit over een vrouw gaan'
Er zitten heus wel een paar hosselbazen hier hoorquote:Op maandag 30 mei 2016 01:41 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als ik zoiets hier lees ga ik al voor ik de username lees ervanuit dat het bullshit is.
Hoeren, allemaal!quote:Op maandag 30 mei 2016 01:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er zitten heus wel een paar hosselbazen hier hoor
Ja maar die hoeven dat niet direct na hun succes te posten lijkt mij.quote:Op maandag 30 mei 2016 01:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er zitten heus wel een paar hosselbazen hier hoor
Als het niet op internet staat, is het niet waarquote:Op maandag 30 mei 2016 01:48 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar die hoeven dat niet direct na hun succes te posten lijkt mij.
Live updates ftwquote:Op maandag 30 mei 2016 01:48 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar die hoeven dat niet direct na hun succes te posten lijkt mij.
Je bent zelf een gekkiequote:
Niemand houdt je tegenquote:Op maandag 30 mei 2016 01:50 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb honger en nu wil ik een zak chips pakken.
Ik ook, maar ik heb geen chips in huisquote:Op maandag 30 mei 2016 01:50 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb honger en nu wil ik een zak chips pakken.
Ik ben redelijk normaal hoorquote:Op maandag 30 mei 2016 01:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Live updates ftw
[..]
Je bent zelf een gekkie
Chips zijn groentenquote:Op maandag 30 mei 2016 01:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik vind dat als ik dan iets eet dat ik iets gezonds zou moeten pakken
Nou, wel normaal maar alles behalve burgerlijkquote:Op maandag 30 mei 2016 01:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Oh deze moet vereeuwigd worden, jij stiekem burger(lijk) mannetje
Nou weltrusten dan maarquote:
Banaanquote:Op maandag 30 mei 2016 01:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik vind dat als ik dan iets eet dat ik iets gezonds zou moeten pakken
Broccoli is toch geen notoire maagd meeter?quote:Op maandag 30 mei 2016 00:04 schreef motorbloempje het volgende:
Jaik krijg er zelf ook conspiracydrang van..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |