Veel regen gehad?quote:Op maandag 30 mei 2016 09:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ook een optieAl is het nu veel te nat en brand het niet goed.
En gaat het gros gewoon de kliko in
Versnipper het en gebruik het als bemestingquote:Op maandag 30 mei 2016 09:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het heeft gisteren flink geregend hier. Ik heb ook maar een beetje gewerkt en niet eens de kettingzaag kunnen gebruiken.quote:Op maandag 30 mei 2016 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Veel regen gehad?
NH bleef geloof ik een beetje gespaard van alle code geel meldingenJammerlijk want ik had wel koppijn en ik had liever gezien dat het wel even lekker ging plenzen en onweren.
Dump het wel bij de burenquote:Op maandag 30 mei 2016 09:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Versnipper het en gebruik het als bemesting
Die mini eiquote:Op maandag 30 mei 2016 09:36 schreef rival het volgende:
Bier, Baard en Braadstukken
Geslaagd weekend
[ afbeelding ]
Lekker in een hoek gooien, wachten op een zonnig weekend.. dan 's avonds/'s nachts de fik erin onder het genot van een drankje en urenlange gesprekkenquote:Op maandag 30 mei 2016 09:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan fikt mijn hele tuin meteen mee afquote:Op maandag 30 mei 2016 09:40 schreef rival het volgende:
[..]
Lekker in een hoek gooien, wachten op een zonnig weekend.. dan 's avonds/'s nachts de fik erin onder het genot van een drankje en urenlange gesprekken
Ruimt lekker op johquote:Op maandag 30 mei 2016 09:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan fikt mijn hele tuin meteen mee af
quote:Op maandag 30 mei 2016 09:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Euh, in beetjes in een vuurkorf lijkt me?quote:Op maandag 30 mei 2016 09:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat welquote:
quote:
Tuurlijk, want:quote:Op maandag 30 mei 2016 09:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Euh, in beetjes in een vuurkorf lijkt me?
Lafjes hoor....quote:Op maandag 30 mei 2016 09:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Euh, in beetjes in een vuurkorf lijkt me?
Ja, jij hebt er geen last van op die rots die je een eiland noemtquote:
graaf een gat, gooi wat stenen in een cirkel, koop een vuurkorf.... mogelijkheden zat....quote:Op maandag 30 mei 2016 09:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weekend was goed! hoezo ben jij zo goed gehumeurd?quote:Op maandag 30 mei 2016 09:58 schreef Scary_Mary het volgende:
Oh man, ik heb een uitstekend humeur vandaag en dat op een maandagochtend
Hebben jullie een fijn weekend gehad?
Ik heb ook een goed humeurquote:Op maandag 30 mei 2016 09:58 schreef Scary_Mary het volgende:
Oh man, ik heb een uitstekend humeur vandaag en dat op een maandagochtend
Hebben jullie een fijn weekend gehad?
Het gaat om de auto's niet om de vrouw he.quote:Op maandag 30 mei 2016 09:25 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Klassieke autoshow op klassieke lokatie. Lijkt me tof
Haterquote:Op maandag 30 mei 2016 09:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, jij hebt er geen last van op die rots die je een eiland noemt
Mijn weekend was ook wel goed, maar geen idee. Zo lang heb ik ook weer niet geslapen en er is vooralsnog geen zonnetje. Doesn't matter; has happy moodquote:Op maandag 30 mei 2016 10:00 schreef rival het volgende:
[..]
Weekend was goed! hoezo ben jij zo goed gehumeurd?
Ik moet ook nog wat verzinnen voor in mijn tuintje ....quote:Op maandag 30 mei 2016 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
graaf een gat, gooi wat stenen in een cirkel, koop een vuurkorf.... mogelijkheden zat....
Tis van origine een britse autoshow als ik het goed heb, concours d'elegancequote:Op maandag 30 mei 2016 10:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het gaat om de auto's niet om de vrouw he.
quote:Op maandag 30 mei 2016 10:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mijn weekend was ook wel goed, maar geen idee. Zo lang heb ik ook weer niet geslapen en er is vooralsnog geen zonnetje. Doesn't matter; has happy mood
Indeed leukquote:Op maandag 30 mei 2016 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet ook nog wat verzinnen voor in mijn tuintje ....
Maar weet niet zo goed waar ik zoiets moet plannen, dus ik denk dan eerder weer aan een losse vuurkorf die je kan verplaatsen ook ivm de wind enzo.
[ afbeelding ]
Dit vind ik zo leuk
Tegenvallerquote:Op maandag 30 mei 2016 10:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis van origine een britse autoshow als ik het goed heb, concours d'eleganceDus ja, auto's:
[ afbeelding ]
Dat was vrijdag alquote:
Dat ziet er leuk uitquote:Op maandag 30 mei 2016 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar weet niet zo goed waar ik zoiets moet plannen, dus ik denk dan eerder weer aan een losse vuurkorf die je kan verplaatsen ook ivm de wind enzo.
[ afbeelding ]
Dit vind ik zo leuk
Ja sorry man, ik kom soms buiten enzo. Dan kan ik jullie avonturen even niet zo op de voet volgen. Maarquote:Op maandag 30 mei 2016 10:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was vrijdag alMaar gewoon, met het goede been uit bed gestapt
JA! Maar niet verplaatsbaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die had ik laatst gepindquote:Op maandag 30 mei 2016 10:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit vind ik zo leuk
Het was leukquote:Op maandag 30 mei 2016 10:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja sorry man, ik kom soms buiten enzo. Dan kan ik jullie avonturen even niet zo op de voet volgen. MaarVoor herhaling vatbaar?
quote:Op maandag 30 mei 2016 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JA! Maar niet verplaatsbaar.
En ik ben nog steeds op zoek waar je dit soort betonblokken haalthttp://peters.eyemedia.nl(...)rialen/betonblokken/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
Bedankt voor de moeitequote:Op maandag 30 mei 2016 10:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
http://peters.eyemedia.nl(...)rialen/betonblokken/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |