Ook nog wel een snackbar tot 05:00 straatje verderop maar wil niet meer de deur uit denk ik.quote:Op zondag 29 mei 2016 03:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
oei, geen 24/7 tankstation in de buurt ofzo?
ah ja, begrijpelijk. Ik heb gelukkig altijd shag achter de hand in geval van nood en zo'n machientje om sigaretten te schietenquote:Op zondag 29 mei 2016 03:53 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ook nog wel een snackbar tot 05:00 straatje verderop maar wil niet meer de deur uit denk ik.
waar hedde het allemaal overquote:Op zondag 29 mei 2016 03:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
SCHANDALIG DAT MEN HEM BESCHULDIGDE VAN HET VERLIES BIJ GETTYSBURG... LONGSTREET IS DE MAN, IK HOU VAN LONGSTREET
Ja zit ook na te denken of ik ergens nog iets heb liggen maar denk dat het kansloos is. Dan maar wieries.quote:Op zondag 29 mei 2016 03:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
ah ja, begrijpelijk. Ik heb gelukkig altijd shag achter de hand in geval van nood en zo'n machientje om sigaretten te schieten
goeien oplossingquote:Op zondag 29 mei 2016 03:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja zit ook na te denken of ik ergens nog iets heb liggen maar denk dat het kansloos is. Dan maar wieries.
rtquote:
Meest briljant stuk generaal tijdens de Amerikaanse Burgeroorlog... vocht daarna voor verzoening met het noorden en de negers en werd katholiek.quote:Op zondag 29 mei 2016 03:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je moet wel effe een punt gaan maken en niet alleen dat schreeuwen.
het origineel beter?quote:
Mannen met baarden.quote:Op zondag 29 mei 2016 03:56 schreef deadprez het volgende:
ah ja, uit de amerikaanse burgeroorlog, had het kunnen weten
rolf... roflm.. lam... jeweetwel, lmaox ofzoquote:Op zondag 29 mei 2016 03:57 schreef deadprez het volgende:
ik zag laatst trouwens in nws iemand jou verwijten dat je geen kaas gegeten hebt van de amerikaanse geschiedenis, etto
moest beetje lachen
Ah ja, klinkt veel beter. Even afluisteren.quote:
Uhhh alle tieners zeggen ja tegen de mdma,quote:Op zondag 29 mei 2016 03:59 schreef deadprez het volgende:
je ziet er stoned en ziek uit, fack it dat staat me goed
dat gebitch op laat opblijven jochie dat maakt me moe
Met certificaat?quote:Op zondag 29 mei 2016 04:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
`Handgetekende brief van JAMES LONGSTREET op ebay voor nog geen 2,000 euro.. Kopuh?
jeetjequote:Op zondag 29 mei 2016 04:01 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Uhhh alle tieners zeggen ja tegen de mdma,
Tot zover mijn kennis van Nederlandstalige muziek.
quote:Op zondag 29 mei 2016 04:03 schreef deadprez het volgende:
lep is in gesprek met zichzelf 's ochtends na het zuipen mompelend in tram 11
de helft weet niet eens wie lepricon nou echt is, een dronken clown of gewoon een gast die oprecht is.
slechte is dat ik het vaak ook zelf nie meer doorheb, lam en infantiel ondanks dat ik baard en snor heb
pep met polm en palm
wat luister je voornamelijk dan?quote:Op zondag 29 mei 2016 04:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Luister sowieso amper muziek met vocals.
fresku is een baasquote:Op zondag 29 mei 2016 04:05 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Fresku luister ik wel graag. Luister nu Sitcom.
Minimal techno, ambient, lo-fi, electronisch gewoon over het algemeen.quote:
aightt ff checkenquote:Op zondag 29 mei 2016 04:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Minimal techno, ambient, lo-fi, electronisch gewoon over het algemeen.
Hier kan je alles zien: http://www.last.fm/user/RacerDKB
hahah nicequote:Op zondag 29 mei 2016 04:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Laatst op bevrijdingspop was hij de enige toffe. Heb lekker meegerapt als blanka tatta.
Ook leuk, ik ben een spacer denk ik. Ga je wel eens naar feestjes waar ze die muziek draaien?quote:Op zondag 29 mei 2016 04:07 schreef deadprez het volgende:
ben zelf meer van de wat hardere elektronische shit, tekno frenchcore en breakcore en zulks
yes, kraakfeestjes voornamelijkquote:Op zondag 29 mei 2016 04:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ook leuk, ik ben een spacer denk ik. Ga je wel eens naar feestjes waar ze die muziek draaien?
Laatste jaar luister ik ook echt shit die niemand zal kennen, maar ik geniet er intens van.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:08 schreef deadprez het volgende:
ken echt zo goed als niks van je lastfmop wat shit als bowie en pearl jam na
dat is t belangrijkstequote:Op zondag 29 mei 2016 04:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Laatste jaar luister ik ook echt shit die niemand zal kennen, maar ik geniet er intens van.
nicequote:
Mijn moeder rickrollde me laatst. Ze was naar de Toppers (niet oordelen graag) en ik vroeg om een foto of filmpje. Bleek Rick Astley laatst gewoon in de Arena met de toppers te staan tussen de nummers doet. Ze liet een filmpje zien en het was Never Gonna Give You Upquote:
whehehequote:Op zondag 29 mei 2016 04:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mijn moeder rickrollde me laatst. Ze was naar de Toppers (niet oordelen graag) en ik vroeg om een foto of filmpje. Bleek Rick Astley laatst gewoon in de Arena met de toppers te staan tussen de nummers doet.
Verder is ze wel lief hoor.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
whehehe
dat klinkt wel echt als de hel op aarde tbh
gelukkigquote:
weenie is ze beetje lekkerquote:
Is van kameraad van me.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Kan je niet slapen of vind je dat gewoon een lekker nummer? Nice nummer trouwens.
Nee het was vrij uitzonderlijk dat ze daar heen ging. Als je het zou voorstellen zou ze niet nog een keer willen denk ik.quote:
Neem je ook dochters mee die je bij mij betrekt?quote:Op zondag 29 mei 2016 04:16 schreef deadprez het volgende:
bitch doe normaal ik word je kale stiefvader fok die kinderbijslag op hou het voor mezelf besteed de helft in de shoppa
die hou ik ook voor mezelfquote:Op zondag 29 mei 2016 04:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Neem je ook dochters mee die je bij mij betrekt?
Yep is ook van hem, zie 'm regelmatig, we doen ook weleens set samen draaien.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:17 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Doe hem de complimenten, deze shit is ook van hem? Post meer.
B2b op rave'jes? Welke stad? Ik woon ze wel eens bij in Haarlem en Amsterdam.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yep is ook van hem, zie 'm regelmatig, we doen ook weleens set samen draaien.
vet, wat voor soort feesten?quote:Op zondag 29 mei 2016 04:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Yep is ook van hem, zie 'm regelmatig, we doen ook weleens set samen draaien.
hahahquote:Op zondag 29 mei 2016 04:22 schreef RacerDKB het volgende:
En fuck dat het hip is om een regulier commercieel feest tegenwoordig een "rave" te noemen
dat zijn de bestequote:Op zondag 29 mei 2016 04:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
die in een bos zonder vergunning met mensen die allemaal wappie zijn.
Als ze entree vragen is het wat mij betreft per definitie geen rave. Het idee is dat je er met je eigen drankjes naar toe gaat en gewoon aansluit bij de menigte.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:23 schreef deadprez het volgende:
maar zelfs de illegale raves zijn hier grotendeels verkracht, allemaal studentjes die rustig 10 euro entree durven te vragen voor hun fissa en geen fuck geven om het freeparty principe
ja, ben ik met je eensquote:Op zondag 29 mei 2016 04:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als ze entree vragen is het wat mij betreft per definitie geen rave. Het idee is dat je er met je eigen drankjes naar toe gaat en gewoon aansluit bij de menigte.
Die ja.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
die in een bos zonder vergunning met mensen die allemaal wappie zijn.
Ze proberen het ook altijd nog heel nonchalant te verkopen ook.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:24 schreef deadprez het volgende:
maar zij denken daar blijkbaar anders over
quote:Op zondag 29 mei 2016 04:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Laatste was onder de A50 in lange tunnel.
Ah, mooi. Geen last van politie gehad?quote:Op zondag 29 mei 2016 04:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Laatste was onder de A50 in lange tunnel.
Ja oke maar ik wilde gewoon horen of het regio Amsterdam was of eerder regio Arnhem en als het dicht bij was dan had ik mezelf uitgenodigd voor de volgende.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waar veel ruimte is. en weinig mensen in de omgeving wonen
Hey manquote:
wat doe jij zo laat nog hierquote:
OoOoOoOhhhh, advances maken op FOK?quote:Op zondag 29 mei 2016 04:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wil je even woelen en kroeleboelen met me?
Slechte keuzens in het leven maken. Wat anders.quote:
oh welkom bij de club in dat gevalquote:Op zondag 29 mei 2016 04:29 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Slechte keuzens in het leven maken.
Ruigoord doe ik weleens maar meestal meer in de provincie.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja oke maar ik wilde gewoon horen of het regio Amsterdam was of eerder regio Arnhem en als het dicht bij was dan had ik mezelf uitgenodigd voor de volgende.
Banned van tinder en badoo.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:29 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
OoOoOoOhhhh, advances maken op FOK?
quote:
ruigoord wil ik zó graag een keertje heenquote:Op zondag 29 mei 2016 04:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ruigoord doe ik weleens maar meestal meer in de provincie.
Damn. I wuv bad boiiisquote:
Nachtje doorhalen, eerste trein terug.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
ruigoord wil ik zó graag een keertje heen![]()
alleen nogal ver vanuit maastricht
Limburg kom ik dan weer zelden.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
ruigoord wil ik zó graag een keertje heen![]()
alleen nogal ver vanuit maastricht
ja i know maar fucking duur met treinkaartjes en zo en meh, heb het liever iets dichter bij huisquote:Op zondag 29 mei 2016 04:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nachtje doorhalen, eerste trein terug.
ja snap ikquote:
quote:Op zondag 29 mei 2016 04:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Maastricht ligt in Limburg? Mijn topografie.
Ja is erg slecht zeker als je bedenkt dat ik voor mijn bijbaan letterlijk in heel Nederland geweest ben.quote:
Scheelt niet zoveel of het was Duitsland of Belgiëquote:Op zondag 29 mei 2016 04:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Welke taal spreken ze in Maastricht?quote:Op zondag 29 mei 2016 04:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Scheelt niet zoveel of het was Duitsland of België
het plan is om van de zomer weer flink wat meer feesten hier in de buurt te gaan organiseren, maar vaak komt daar uiteindelijk helaas weinig van terechtquote:Op zondag 29 mei 2016 04:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Organiseer maar wat dan kom ik er wel heen.
Tnollywood in Zeist was perfecte plek maar helaas verdwenen.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Kunnen we niet een FOK!rave in Utrecht organiseren? Belangrijkste is locatie.
Wat....quote:Op zondag 29 mei 2016 04:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
ik heb verder ook niks met de stad of provincie hoor, ben liever in brabantquote:
#voornemens. Ik voel je man. Ik ga de uitdaging mee aan.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
het plan is om van de zomer weer flink wat meer feesten hier in de buurt te gaan organiseren, maar vaak komt daar uiteindelijk helaas weinig van terecht
als er iets komt zal ik t laten weten
hou mijn kankerquote:
den Haag bestequote:Op zondag 29 mei 2016 04:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb verder ook niks met de stad of provincie hoor, ben liever in brabant
ben ik volgens mij nog nooit geweest :$quote:
Is best een imposante stad, zeker wel een dagje bezoeken waard.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben ik volgens mij nog nooit geweest :$
Haha het was afleidingquote:
aaaaaaaaaaaahquote:Op zondag 29 mei 2016 04:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Haha het was afleiding
*SUCKERPUNCH*
Tillywood is wel okay.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar ben ik geboren in Tilburg, veel erger kan het niet worden zowat.
quote:Op zondag 29 mei 2016 04:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Haha het was afleiding
*SUCKERPUNCH*
junkiequote:Op zondag 29 mei 2016 04:38 schreef deadprez het volgende:
tilburg is wel chill, daar kwam de beste pep altijd vandaan in eindje
tsjaquote:
Daar weet ik niets van.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:38 schreef deadprez het volgende:
niks mis mee ook zolang het enigszins binnen de perken blijftquote:
Get rektquote:
Hou mijn kanker.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:38 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Is dat straattaal voor Tilburg? Hoe noem je Haarlem?
Afgezet na 18 seconden.quote:
God fuckquote:Op zondag 29 mei 2016 04:38 schreef deadprez het volgende:
Oke opaquote:
Doen alsof jij bijna 600.000 subscribers hebtquote:Op zondag 29 mei 2016 04:41 schreef deadprez het volgende:
dat ziet er echt uit als een ongelooflijk kutfilmpje
Ik heb er 110.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Doen alsof jij bijna 600.000 subscribers hebt
enzo knol heeft ook veel subscribersquote:Op zondag 29 mei 2016 04:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Doen alsof jij bijna 600.000 subscribers hebt
Hoe activeer ik hem?quote:Op zondag 29 mei 2016 04:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Even antivirus op FOK Gegooid. Gratis en voor niks. geen dank. echt waar ik deed het met plezier.
is gwn zo'n hyperactieve nichtquote:
heb er ook weinig moeite meequote:
Ja, maar hij is een sukkel.quote:
Door een keer te douchen.quote:
Nee.quote:
Nouja.quote:
m8quote:
Wordt wel veel te snel doorgeschreven heb ik het idee inderdaad.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:46 schreef deadprez het volgende:
over adhd gesproken, vond het wel grappig om laatst allerlei huisvrouwen te zien flippen toen bekend werd dat dexamfetamine duurder gaat worden
allemaal petities om je kind lekker aan de overheidspep te houden
heeft ze haar tietjes laten zienquote:Op zondag 29 mei 2016 04:46 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mijn stiefzusje kwam hem laatst tegen op de iPad in MinecraftIk kan het bewijzen.
Dat.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:46 schreef deadprez het volgende:
over adhd gesproken, vond het wel grappig om laatst allerlei huisvrouwen te zien flippen toen bekend werd dat dexamfetamine duurder gaat worden
allemaal petities om je kind lekker aan de overheidspep te houden
jaquote:Op zondag 29 mei 2016 04:46 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wordt wel veel te snel doorgeschreven heb ik het idee inderdaad.
Zeker. En dan overtuigd zijn dat het "anders werkt voor ADHD'ers"quote:Op zondag 29 mei 2016 04:46 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wordt wel veel te snel doorgeschreven heb ik het idee inderdaad.
oh dan heb ik niks gezegd voor ik dadelijk de aivd aan m'n deur hebquote:Op zondag 29 mei 2016 04:47 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee want geen webcam in die app en ze is 9 jaar oud.
Je wil niet weten wat ik deed toen ik 9quote:Op zondag 29 mei 2016 04:47 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee want geen webcam in die app en ze is 9 jaar oud.
Helaas. Ik ben niet gediagnosticeerdquote:
Buiten knikkeren? In plaats van achter de iPad zitten zoals de huidige jongere generatiequote:Op zondag 29 mei 2016 04:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ik deed toen ik 9
was.
Dat moet enkel bij uitzonderlijke gevallen.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
jazelfde geldt voor ritalin, al is dat natuurlijk wel wat minder heftig
maar vind het sws belachelijk om dat soort medicatie aan kinderen van vaak jonger dan 10 voor te schrijven
dit is overigens ook wel zo, iemand die echt adhd of iets dergelijks heeft wordt vooral mentaal vaak een heel stuk rustiger van pepquote:Op zondag 29 mei 2016 04:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Zeker. En dan overtuigd zijn dat het "anders werkt voor ADHD'ers"
ja preciesquote:Op zondag 29 mei 2016 04:49 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat moet enkel bij uitzonderlijke gevallen.
Niet openbaar deze posts of iets ook. Maar nee ik geloof je, je hebt oprecht geen interesse in mijn stiefzusje.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dan heb ik niks gezegd voor ik dadelijk de aivd aan m'n deur heb
enig kindquote:
Toen ik 9 was speelde k Runescape en wachtte ik op Maplestory.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Buiten knikkeren? In plaats van achter de iPad zitten zoals de huidige jongere generatie
jezus was jij er ook al zo een, fylax ook al met vanaf zijn 6e ofzo op habboquote:Op zondag 29 mei 2016 04:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Toen ik 9 was speelde k Runescape en wachtte ik op Maplestory.
behalve wincestquote:
Valt allemaal op zijn plaats.quote:
ik ook denk ik. Maar mijn basisschool nietquote:Op zondag 29 mei 2016 04:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
jezus was jij er ook al zo een, fylax ook al met vanaf zijn 6e ofzo op habbo
toen ik 9 was hadden wij volgens mij nog inbelinternet
op mijn basisschool hadden we drie pc's uit het jaar 0 en dat was het welquote:Op zondag 29 mei 2016 04:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
ik ook denk ik. Maar mijn basisschool niet
quote:
Ik ging een keer de juf helpen met verhuizen en toen liet ik een computer vallen en moest ik huilen en schaamde ik mijquote:Op zondag 29 mei 2016 04:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
op mijn basisschool hadden we drie pc's uit het jaar 0 en dat was het wel
ahw wat schattigquote:Op zondag 29 mei 2016 04:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik ging een keer de juf helpen met verhuizen en toen liet ik een computer vallen en moest ik huilen en schaamde ik mijMaar gelukkig troostte ze me als haar eigen kind.
Ongeveer dezelfde periode dat een vriend van mij een kopstoot gaf in de gang.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik ging een keer de juf helpen met verhuizen en toen liet ik een computer vallen en moest ik huilen en schaamde ik mijMaar gelukkig troostte ze me als haar eigen kind.
Prima toch, je moet trots zijn op jouw generatie. De internetgeneratie, je hebt sowieso een stapje voorop.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
ik ook denk ik. Maar mijn basisschool niet
Je bent zeker ouder dan 25 jaar?quote:Op zondag 29 mei 2016 04:56 schreef deadprez het volgende:
kan me eigenlijk nog nauwelijks iets herinneren van basisschooltijd
bijna 26 jaquote:
idem. Maar het was Runescape...quote:Op zondag 29 mei 2016 04:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
op mijn basisschool hadden we drie pc's uit het jaar 0 en dat was het wel
Dan heb je toch wel iets te veel kapotgemaakt in je brein dat je geen anekdotes van de basisschool meer hebt.quote:
Ik spijbelde toen al 1x in de week om op de markt bij te beunen.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:56 schreef deadprez het volgende:
kan me eigenlijk nog nauwelijks iets herinneren van basisschooltijd
Valt denk ik wel mee.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Prima toch, je moet trots zijn op jouw generatie. De internetgeneratie, je hebt sowieso een stapje voorop.
ja dat weet ikquote:Op zondag 29 mei 2016 04:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dan heb je toch wel iets te veel kapotgemaakt in je brein dat je geen anekdotes van de basisschool meer hebt.
hahah heldquote:Op zondag 29 mei 2016 04:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik spijbelde toen al 1x in de week om op de markt bij te beunen.
Zolang je het zelf maar in ziet. Komen de herinneringen ook niet dagen als je oude klassenfoto's zou bekijken?quote:
Echte arbeiderquote:Op zondag 29 mei 2016 04:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik spijbelde toen al 1x in de week om op de markt bij te beunen.
vast wel en ik overdrijf ook wel een beetje hoor, maar veel ben ik wel een beetje kwijtquote:Op zondag 29 mei 2016 04:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zolang je het zelf maar in ziet. Komen de herinneringen ook niet dagen als je oude klassenfoto's zou bekijken?
Dan maar genieten van het heden.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
vast wel en ik overdrijf ook wel een beetje hoor, maar veel ben ik wel een beetje kwijt
preciesquote:
Hoe groot waren die klaslokalen? Of deelde je een bureau met drie anderen? At je ook bloembollen tegen de honger?quote:Op zondag 29 mei 2016 04:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zaten er 40 in 1 klas, 1 minder viel niet op.
omg nomquote:
lekkerquote:Op zondag 29 mei 2016 05:01 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ga ik eens even een lekker biertje pakken.
eindelijk iemand die mijn liefde voor appelsap snaptquote:
Lokalen hetzelfde dan nu, het stond wat voller alleen.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:01 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoe groot waren die klaslokalen? Of deelde je een bureau met drie anderen? At je ook bloembollen tegen de honger?
Ohh god no. Zo veel suiker en zo'n slechte smaak. Wie zou dat ooit willen.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
eindelijk iemand die mijn liefde voor appelsap snapt
Voor de gewone doordrinkpilsener ben ik een Grolschman. Als ik wil genieten is het wel een stout of i.p.a.quote:
oh fuck jou danquote:Op zondag 29 mei 2016 05:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ohh god no. Zo veel suiker en zo'n slechte smaak. Wie zou dat ooit willen.
Je maakt wel snel vrienden op zich denk ik.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Lokalen hetzelfde dan nu, het stond wat voller alleen.
jeetje, elitair hoorquote:Op zondag 29 mei 2016 05:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Voor de gewone doordrinkpilsener ben ik een Grolschman. Als ik wil genieten is het wel een stout of i.p.a.
Ga lekker appelsap drinken jongen.quote:
ja doe ik ookquote:Op zondag 29 mei 2016 05:04 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ga lekker appelsap drinken jongen.
Nou waarom zeur je dan.quote:
Wat kost zo'n half litertje? Ik drink wel een Holgers of Argus (Lidl) maar geen pittje.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
jeetje, elitair hoor
ik drink gewoon halve liters pitt
gewoonquote:
49 centquote:Op zondag 29 mei 2016 05:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat kost zo'n half litertje? Ik drink wel een Holgers of Argus (Lidl) maar geen pittje.
Wie is hier nou de nicht?quote:
Kende iedereen in de buurt en omgekeerd.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je maakt wel snel vrienden op zich denk ik.
nouhouquote:
Veel inteelt ook?quote:Op zondag 29 mei 2016 05:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kende iedereen in de buurt en omgekeerd.
godverquote:
It's okayquote:
Jezus dacht dat is wel een lekker beginnetje, ineens die 180bpm beat.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2016 05:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
It's okaykomt allemaal wel goed schatje.
Godver.quote:
zoals t hoortquote:Op zondag 29 mei 2016 05:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Jezus dacht dat is wel een lekker beginnetje, ineens die 180bpm beat.
https://soundcloud.com/ig(...)edermausen-kreuzwerkquote:
aight zal ff checkenquote:Op zondag 29 mei 2016 05:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/ig(...)edermausen-kreuzwerk
Is wel anders dan wat jij zou luisteren denk ik maar probeer dit eens.
Wanneer niks fatsoenlijk in de aanbieding bij winkels in de buurt haal ik De Klok blikken meestal of Oettinger.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat kost zo'n half litertje? Ik drink wel een Holgers of Argus (Lidl) maar geen pittje.
Dat zijn prima keuzes, ik koop alleen die a-merken in de aanbieding.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer niks fatsoenlijk in de aanbieding bij winkels in de buurt haal ik De Klok blikken meestal of Oettinger.
yessquote:
ja sws komen veel van die b-merken gewoon uit dezelfde fabriek als de a-merkenquote:
nee gewoon sennheiserquote:
Alfa, Brand, Grolsch, Hertog Jan alleen.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:08 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat zijn prima keuzes, ik koop alleen die a-merken in de aanbieding.
Langzaam? Jezus, zit je aan de sos ofzo?quote:Op zondag 29 mei 2016 05:09 schreef deadprez het volgende:
vind het chille muziek trouwens, maar iets te langzaam voor op t moment
sosquote:Op zondag 29 mei 2016 05:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Langzaam? Jezus, zit je aan de sos ofzo?
Zit iets minder alcohol in daarom is het goedkoper.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja sws komen veel van die b-merken gewoon uit dezelfde fabriek als de a-merken
Brand is ook wel een stuk sexier geworden nu sinds een jaartje of wat met die mooie flesjes en volop marketingcampagnes.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alfa, Brand, Grolsch, Hertog Jan alleen.
echt? in pitt zit 5%, is toch niet echt minder dan andere merken?quote:Op zondag 29 mei 2016 05:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zit iets minder alcohol in daarom is het goedkoper.
quote:Op zondag 29 mei 2016 05:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik neem lijntjes sos van de bil van mijn sletje in mijn Audi A8.
Pitt is bagger, Klok is 4,5% en valt daardoor in lager accijnstarief.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt? in pitt zit 5%, is toch niet echt minder dan andere merken?
Nee volgens mij heeft het daar niet mee te maken, maar met het stamwortelgehalte. Welke categorie valt het onder? Cat I zijn de a-merk pilsjes.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt? in pitt zit 5%, is toch niet echt minder dan andere merken?
pitt is lekkerquote:Op zondag 29 mei 2016 05:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Pitt is bagger, Klok is 4,5% en valt daardoor in lager accijnstarief.
cat-2quote:Op zondag 29 mei 2016 05:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee volgens mij heeft het daar niet mee te maken, maar met het stamwortelgehalte. Welke categorie valt het onder? Cat I zijn de a-merk pilsjes.
Brand is 5,2% en Oettinger 4,7% bijvoorbeeld en zijn cat-1 pilsjes.
Begin je je al af te vragen of het tijd is om naar bed te gaan?quote:Op zondag 29 mei 2016 05:13 schreef deadprez het volgende:
shit, ik check net de actieve topics en dit is het enige topic waar nog gepost wordt![]()
ja, maar mijn plafond redt het ook wel even zonder dat ik het lig te inspecterenquote:Op zondag 29 mei 2016 05:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Begin je je al af te vragen of het tijd is om naar bed te gaan?
yehquote:
Hehehehequote:Op zondag 29 mei 2016 05:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, maar mijn plafond redt het ook wel even zonder dat ik het lig te inspecteren
gaat behoorlijk hard voor het tijdstip iddquote:
Tot zover de laatste post van deze nacht.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
gaat behoorlijk hard voor het tijdstip idd
Het is weer licht.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Tot zover de laatste post van deze nacht.
Komt dat van zo'n website van Arcee?quote:Op zondag 29 mei 2016 05:19 schreef deadprez het volgende:
Aantal posts voor deadprez
Vandaag tot nu toe: 213
godtering, ik ben net 2 uur online ofzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |