Zit iets minder alcohol in daarom is het goedkoper.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja sws komen veel van die b-merken gewoon uit dezelfde fabriek als de a-merken
Brand is ook wel een stuk sexier geworden nu sinds een jaartje of wat met die mooie flesjes en volop marketingcampagnes.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alfa, Brand, Grolsch, Hertog Jan alleen.
echt? in pitt zit 5%, is toch niet echt minder dan andere merken?quote:Op zondag 29 mei 2016 05:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zit iets minder alcohol in daarom is het goedkoper.
quote:Op zondag 29 mei 2016 05:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik neem lijntjes sos van de bil van mijn sletje in mijn Audi A8.
Pitt is bagger, Klok is 4,5% en valt daardoor in lager accijnstarief.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt? in pitt zit 5%, is toch niet echt minder dan andere merken?
Nee volgens mij heeft het daar niet mee te maken, maar met het stamwortelgehalte. Welke categorie valt het onder? Cat I zijn de a-merk pilsjes.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt? in pitt zit 5%, is toch niet echt minder dan andere merken?
pitt is lekkerquote:Op zondag 29 mei 2016 05:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Pitt is bagger, Klok is 4,5% en valt daardoor in lager accijnstarief.
cat-2quote:Op zondag 29 mei 2016 05:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee volgens mij heeft het daar niet mee te maken, maar met het stamwortelgehalte. Welke categorie valt het onder? Cat I zijn de a-merk pilsjes.
Brand is 5,2% en Oettinger 4,7% bijvoorbeeld en zijn cat-1 pilsjes.
Begin je je al af te vragen of het tijd is om naar bed te gaan?quote:Op zondag 29 mei 2016 05:13 schreef deadprez het volgende:
shit, ik check net de actieve topics en dit is het enige topic waar nog gepost wordt![]()
ja, maar mijn plafond redt het ook wel even zonder dat ik het lig te inspecterenquote:Op zondag 29 mei 2016 05:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Begin je je al af te vragen of het tijd is om naar bed te gaan?
yehquote:
Hehehehequote:Op zondag 29 mei 2016 05:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, maar mijn plafond redt het ook wel even zonder dat ik het lig te inspecteren
gaat behoorlijk hard voor het tijdstip iddquote:
Tot zover de laatste post van deze nacht.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
gaat behoorlijk hard voor het tijdstip idd
Het is weer licht.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Tot zover de laatste post van deze nacht.
Komt dat van zo'n website van Arcee?quote:Op zondag 29 mei 2016 05:19 schreef deadprez het volgende:
Aantal posts voor deadprez
Vandaag tot nu toe: 213
godtering, ik ben net 2 uur online ofzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |