quote:
Ik ging een keer de juf helpen met verhuizen en toen liet ik een computer vallen en moest ik huilen en schaamde ik mijquote:Op zondag 29 mei 2016 04:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
op mijn basisschool hadden we drie pc's uit het jaar 0 en dat was het wel
ahw wat schattigquote:Op zondag 29 mei 2016 04:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik ging een keer de juf helpen met verhuizen en toen liet ik een computer vallen en moest ik huilen en schaamde ik mijMaar gelukkig troostte ze me als haar eigen kind.
Ongeveer dezelfde periode dat een vriend van mij een kopstoot gaf in de gang.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik ging een keer de juf helpen met verhuizen en toen liet ik een computer vallen en moest ik huilen en schaamde ik mijMaar gelukkig troostte ze me als haar eigen kind.
Prima toch, je moet trots zijn op jouw generatie. De internetgeneratie, je hebt sowieso een stapje voorop.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
ik ook denk ik. Maar mijn basisschool niet
Je bent zeker ouder dan 25 jaar?quote:Op zondag 29 mei 2016 04:56 schreef deadprez het volgende:
kan me eigenlijk nog nauwelijks iets herinneren van basisschooltijd
bijna 26 jaquote:
idem. Maar het was Runescape...quote:Op zondag 29 mei 2016 04:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
op mijn basisschool hadden we drie pc's uit het jaar 0 en dat was het wel
Dan heb je toch wel iets te veel kapotgemaakt in je brein dat je geen anekdotes van de basisschool meer hebt.quote:
Ik spijbelde toen al 1x in de week om op de markt bij te beunen.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:56 schreef deadprez het volgende:
kan me eigenlijk nog nauwelijks iets herinneren van basisschooltijd
Valt denk ik wel mee.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Prima toch, je moet trots zijn op jouw generatie. De internetgeneratie, je hebt sowieso een stapje voorop.
ja dat weet ikquote:Op zondag 29 mei 2016 04:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dan heb je toch wel iets te veel kapotgemaakt in je brein dat je geen anekdotes van de basisschool meer hebt.
hahah heldquote:Op zondag 29 mei 2016 04:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik spijbelde toen al 1x in de week om op de markt bij te beunen.
Zolang je het zelf maar in ziet. Komen de herinneringen ook niet dagen als je oude klassenfoto's zou bekijken?quote:
Echte arbeiderquote:Op zondag 29 mei 2016 04:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik spijbelde toen al 1x in de week om op de markt bij te beunen.
vast wel en ik overdrijf ook wel een beetje hoor, maar veel ben ik wel een beetje kwijtquote:Op zondag 29 mei 2016 04:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zolang je het zelf maar in ziet. Komen de herinneringen ook niet dagen als je oude klassenfoto's zou bekijken?
Dan maar genieten van het heden.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
vast wel en ik overdrijf ook wel een beetje hoor, maar veel ben ik wel een beetje kwijt
preciesquote:
Hoe groot waren die klaslokalen? Of deelde je een bureau met drie anderen? At je ook bloembollen tegen de honger?quote:Op zondag 29 mei 2016 04:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zaten er 40 in 1 klas, 1 minder viel niet op.
omg nomquote:
lekkerquote:Op zondag 29 mei 2016 05:01 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ga ik eens even een lekker biertje pakken.
eindelijk iemand die mijn liefde voor appelsap snaptquote:
Lokalen hetzelfde dan nu, het stond wat voller alleen.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:01 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoe groot waren die klaslokalen? Of deelde je een bureau met drie anderen? At je ook bloembollen tegen de honger?
Ohh god no. Zo veel suiker en zo'n slechte smaak. Wie zou dat ooit willen.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
eindelijk iemand die mijn liefde voor appelsap snapt
Voor de gewone doordrinkpilsener ben ik een Grolschman. Als ik wil genieten is het wel een stout of i.p.a.quote:
oh fuck jou danquote:Op zondag 29 mei 2016 05:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ohh god no. Zo veel suiker en zo'n slechte smaak. Wie zou dat ooit willen.
Je maakt wel snel vrienden op zich denk ik.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Lokalen hetzelfde dan nu, het stond wat voller alleen.
jeetje, elitair hoorquote:Op zondag 29 mei 2016 05:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Voor de gewone doordrinkpilsener ben ik een Grolschman. Als ik wil genieten is het wel een stout of i.p.a.
Ga lekker appelsap drinken jongen.quote:
ja doe ik ookquote:Op zondag 29 mei 2016 05:04 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ga lekker appelsap drinken jongen.
Nou waarom zeur je dan.quote:
Wat kost zo'n half litertje? Ik drink wel een Holgers of Argus (Lidl) maar geen pittje.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
jeetje, elitair hoor
ik drink gewoon halve liters pitt
gewoonquote:
49 centquote:Op zondag 29 mei 2016 05:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat kost zo'n half litertje? Ik drink wel een Holgers of Argus (Lidl) maar geen pittje.
Wie is hier nou de nicht?quote:
Kende iedereen in de buurt en omgekeerd.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je maakt wel snel vrienden op zich denk ik.
nouhouquote:
Veel inteelt ook?quote:Op zondag 29 mei 2016 05:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kende iedereen in de buurt en omgekeerd.
godverquote:
It's okayquote:
Jezus dacht dat is wel een lekker beginnetje, ineens die 180bpm beat.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2016 05:05 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
It's okaykomt allemaal wel goed schatje.
Godver.quote:
zoals t hoortquote:Op zondag 29 mei 2016 05:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Jezus dacht dat is wel een lekker beginnetje, ineens die 180bpm beat.
https://soundcloud.com/ig(...)edermausen-kreuzwerkquote:
aight zal ff checkenquote:Op zondag 29 mei 2016 05:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/ig(...)edermausen-kreuzwerk
Is wel anders dan wat jij zou luisteren denk ik maar probeer dit eens.
Wanneer niks fatsoenlijk in de aanbieding bij winkels in de buurt haal ik De Klok blikken meestal of Oettinger.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat kost zo'n half litertje? Ik drink wel een Holgers of Argus (Lidl) maar geen pittje.
Dat zijn prima keuzes, ik koop alleen die a-merken in de aanbieding.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer niks fatsoenlijk in de aanbieding bij winkels in de buurt haal ik De Klok blikken meestal of Oettinger.
yessquote:
ja sws komen veel van die b-merken gewoon uit dezelfde fabriek als de a-merkenquote:
nee gewoon sennheiserquote:
Alfa, Brand, Grolsch, Hertog Jan alleen.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:08 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat zijn prima keuzes, ik koop alleen die a-merken in de aanbieding.
Langzaam? Jezus, zit je aan de sos ofzo?quote:Op zondag 29 mei 2016 05:09 schreef deadprez het volgende:
vind het chille muziek trouwens, maar iets te langzaam voor op t moment
sosquote:Op zondag 29 mei 2016 05:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Langzaam? Jezus, zit je aan de sos ofzo?
Zit iets minder alcohol in daarom is het goedkoper.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja sws komen veel van die b-merken gewoon uit dezelfde fabriek als de a-merken
Brand is ook wel een stuk sexier geworden nu sinds een jaartje of wat met die mooie flesjes en volop marketingcampagnes.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alfa, Brand, Grolsch, Hertog Jan alleen.
echt? in pitt zit 5%, is toch niet echt minder dan andere merken?quote:Op zondag 29 mei 2016 05:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zit iets minder alcohol in daarom is het goedkoper.
quote:Op zondag 29 mei 2016 05:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik neem lijntjes sos van de bil van mijn sletje in mijn Audi A8.
Pitt is bagger, Klok is 4,5% en valt daardoor in lager accijnstarief.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt? in pitt zit 5%, is toch niet echt minder dan andere merken?
Nee volgens mij heeft het daar niet mee te maken, maar met het stamwortelgehalte. Welke categorie valt het onder? Cat I zijn de a-merk pilsjes.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt? in pitt zit 5%, is toch niet echt minder dan andere merken?
pitt is lekkerquote:Op zondag 29 mei 2016 05:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Pitt is bagger, Klok is 4,5% en valt daardoor in lager accijnstarief.
cat-2quote:Op zondag 29 mei 2016 05:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee volgens mij heeft het daar niet mee te maken, maar met het stamwortelgehalte. Welke categorie valt het onder? Cat I zijn de a-merk pilsjes.
Brand is 5,2% en Oettinger 4,7% bijvoorbeeld en zijn cat-1 pilsjes.
Begin je je al af te vragen of het tijd is om naar bed te gaan?quote:Op zondag 29 mei 2016 05:13 schreef deadprez het volgende:
shit, ik check net de actieve topics en dit is het enige topic waar nog gepost wordt![]()
ja, maar mijn plafond redt het ook wel even zonder dat ik het lig te inspecterenquote:Op zondag 29 mei 2016 05:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Begin je je al af te vragen of het tijd is om naar bed te gaan?
yehquote:
Hehehehequote:Op zondag 29 mei 2016 05:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, maar mijn plafond redt het ook wel even zonder dat ik het lig te inspecteren
gaat behoorlijk hard voor het tijdstip iddquote:
Tot zover de laatste post van deze nacht.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
gaat behoorlijk hard voor het tijdstip idd
Het is weer licht.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Tot zover de laatste post van deze nacht.
Komt dat van zo'n website van Arcee?quote:Op zondag 29 mei 2016 05:19 schreef deadprez het volgende:
Aantal posts voor deadprez
Vandaag tot nu toe: 213
godtering, ik ben net 2 uur online ofzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |