Dan maar genieten van het heden.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
vast wel en ik overdrijf ook wel een beetje hoor, maar veel ben ik wel een beetje kwijt
preciesquote:
Hoe groot waren die klaslokalen? Of deelde je een bureau met drie anderen? At je ook bloembollen tegen de honger?quote:Op zondag 29 mei 2016 04:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zaten er 40 in 1 klas, 1 minder viel niet op.
omg nomquote:
lekkerquote:Op zondag 29 mei 2016 05:01 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ga ik eens even een lekker biertje pakken.
eindelijk iemand die mijn liefde voor appelsap snaptquote:
Lokalen hetzelfde dan nu, het stond wat voller alleen.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:01 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoe groot waren die klaslokalen? Of deelde je een bureau met drie anderen? At je ook bloembollen tegen de honger?
Ohh god no. Zo veel suiker en zo'n slechte smaak. Wie zou dat ooit willen.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
eindelijk iemand die mijn liefde voor appelsap snapt
Voor de gewone doordrinkpilsener ben ik een Grolschman. Als ik wil genieten is het wel een stout of i.p.a.quote:
oh fuck jou danquote:Op zondag 29 mei 2016 05:03 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ohh god no. Zo veel suiker en zo'n slechte smaak. Wie zou dat ooit willen.
Je maakt wel snel vrienden op zich denk ik.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Lokalen hetzelfde dan nu, het stond wat voller alleen.
jeetje, elitair hoorquote:Op zondag 29 mei 2016 05:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Voor de gewone doordrinkpilsener ben ik een Grolschman. Als ik wil genieten is het wel een stout of i.p.a.
Ga lekker appelsap drinken jongen.quote:
ja doe ik ookquote:Op zondag 29 mei 2016 05:04 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ga lekker appelsap drinken jongen.
Nou waarom zeur je dan.quote:
Wat kost zo'n half litertje? Ik drink wel een Holgers of Argus (Lidl) maar geen pittje.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
jeetje, elitair hoor
ik drink gewoon halve liters pitt
gewoonquote:
49 centquote:Op zondag 29 mei 2016 05:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat kost zo'n half litertje? Ik drink wel een Holgers of Argus (Lidl) maar geen pittje.
Wie is hier nou de nicht?quote:
Kende iedereen in de buurt en omgekeerd.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:03 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je maakt wel snel vrienden op zich denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |