Hey manquote:
wat doe jij zo laat nog hierquote:
OoOoOoOhhhh, advances maken op FOK?quote:Op zondag 29 mei 2016 04:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wil je even woelen en kroeleboelen met me?
Slechte keuzens in het leven maken. Wat anders.quote:
oh welkom bij de club in dat gevalquote:Op zondag 29 mei 2016 04:29 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Slechte keuzens in het leven maken.
Ruigoord doe ik weleens maar meestal meer in de provincie.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja oke maar ik wilde gewoon horen of het regio Amsterdam was of eerder regio Arnhem en als het dicht bij was dan had ik mezelf uitgenodigd voor de volgende.
Banned van tinder en badoo.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:29 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
OoOoOoOhhhh, advances maken op FOK?
quote:
ruigoord wil ik zó graag een keertje heenquote:Op zondag 29 mei 2016 04:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ruigoord doe ik weleens maar meestal meer in de provincie.
Damn. I wuv bad boiiisquote:
Nachtje doorhalen, eerste trein terug.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
ruigoord wil ik zó graag een keertje heen![]()
alleen nogal ver vanuit maastricht
Limburg kom ik dan weer zelden.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
ruigoord wil ik zó graag een keertje heen![]()
alleen nogal ver vanuit maastricht
ja i know maar fucking duur met treinkaartjes en zo en meh, heb het liever iets dichter bij huisquote:Op zondag 29 mei 2016 04:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nachtje doorhalen, eerste trein terug.
ja snap ikquote:
quote:Op zondag 29 mei 2016 04:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Maastricht ligt in Limburg? Mijn topografie.
Ja is erg slecht zeker als je bedenkt dat ik voor mijn bijbaan letterlijk in heel Nederland geweest ben.quote:
Scheelt niet zoveel of het was Duitsland of Belgiëquote:Op zondag 29 mei 2016 04:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Welke taal spreken ze in Maastricht?quote:Op zondag 29 mei 2016 04:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Scheelt niet zoveel of het was Duitsland of België
het plan is om van de zomer weer flink wat meer feesten hier in de buurt te gaan organiseren, maar vaak komt daar uiteindelijk helaas weinig van terechtquote:Op zondag 29 mei 2016 04:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Organiseer maar wat dan kom ik er wel heen.
Tnollywood in Zeist was perfecte plek maar helaas verdwenen.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Kunnen we niet een FOK!rave in Utrecht organiseren? Belangrijkste is locatie.
Wat....quote:Op zondag 29 mei 2016 04:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
ik heb verder ook niks met de stad of provincie hoor, ben liever in brabantquote:
#voornemens. Ik voel je man. Ik ga de uitdaging mee aan.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
het plan is om van de zomer weer flink wat meer feesten hier in de buurt te gaan organiseren, maar vaak komt daar uiteindelijk helaas weinig van terecht
als er iets komt zal ik t laten weten
hou mijn kankerquote:
den Haag bestequote:Op zondag 29 mei 2016 04:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb verder ook niks met de stad of provincie hoor, ben liever in brabant
ben ik volgens mij nog nooit geweest :$quote:
Is best een imposante stad, zeker wel een dagje bezoeken waard.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben ik volgens mij nog nooit geweest :$
Haha het was afleidingquote:
aaaaaaaaaaaahquote:Op zondag 29 mei 2016 04:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Haha het was afleiding
*SUCKERPUNCH*
Tillywood is wel okay.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Daar ben ik geboren in Tilburg, veel erger kan het niet worden zowat.
quote:Op zondag 29 mei 2016 04:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Haha het was afleiding
*SUCKERPUNCH*
junkiequote:Op zondag 29 mei 2016 04:38 schreef deadprez het volgende:
tilburg is wel chill, daar kwam de beste pep altijd vandaan in eindje
tsjaquote:
Daar weet ik niets van.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:38 schreef deadprez het volgende:
niks mis mee ook zolang het enigszins binnen de perken blijftquote:
Get rektquote:
Hou mijn kanker.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:38 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Is dat straattaal voor Tilburg? Hoe noem je Haarlem?
Afgezet na 18 seconden.quote:
God fuckquote:Op zondag 29 mei 2016 04:38 schreef deadprez het volgende:
Oke opaquote:
Doen alsof jij bijna 600.000 subscribers hebtquote:Op zondag 29 mei 2016 04:41 schreef deadprez het volgende:
dat ziet er echt uit als een ongelooflijk kutfilmpje
Ik heb er 110.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Doen alsof jij bijna 600.000 subscribers hebt
enzo knol heeft ook veel subscribersquote:Op zondag 29 mei 2016 04:42 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Doen alsof jij bijna 600.000 subscribers hebt
Hoe activeer ik hem?quote:Op zondag 29 mei 2016 04:43 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Even antivirus op FOK Gegooid. Gratis en voor niks. geen dank. echt waar ik deed het met plezier.
is gwn zo'n hyperactieve nichtquote:
heb er ook weinig moeite meequote:
Ja, maar hij is een sukkel.quote:
Door een keer te douchen.quote:
Nee.quote:
Nouja.quote:
m8quote:
Wordt wel veel te snel doorgeschreven heb ik het idee inderdaad.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:46 schreef deadprez het volgende:
over adhd gesproken, vond het wel grappig om laatst allerlei huisvrouwen te zien flippen toen bekend werd dat dexamfetamine duurder gaat worden
allemaal petities om je kind lekker aan de overheidspep te houden
heeft ze haar tietjes laten zienquote:Op zondag 29 mei 2016 04:46 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mijn stiefzusje kwam hem laatst tegen op de iPad in MinecraftIk kan het bewijzen.
Dat.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:46 schreef deadprez het volgende:
over adhd gesproken, vond het wel grappig om laatst allerlei huisvrouwen te zien flippen toen bekend werd dat dexamfetamine duurder gaat worden
allemaal petities om je kind lekker aan de overheidspep te houden
jaquote:Op zondag 29 mei 2016 04:46 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wordt wel veel te snel doorgeschreven heb ik het idee inderdaad.
Zeker. En dan overtuigd zijn dat het "anders werkt voor ADHD'ers"quote:Op zondag 29 mei 2016 04:46 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wordt wel veel te snel doorgeschreven heb ik het idee inderdaad.
oh dan heb ik niks gezegd voor ik dadelijk de aivd aan m'n deur hebquote:Op zondag 29 mei 2016 04:47 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee want geen webcam in die app en ze is 9 jaar oud.
Je wil niet weten wat ik deed toen ik 9quote:Op zondag 29 mei 2016 04:47 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee want geen webcam in die app en ze is 9 jaar oud.
Helaas. Ik ben niet gediagnosticeerdquote:
Buiten knikkeren? In plaats van achter de iPad zitten zoals de huidige jongere generatiequote:Op zondag 29 mei 2016 04:48 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat ik deed toen ik 9
was.
Dat moet enkel bij uitzonderlijke gevallen.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
jazelfde geldt voor ritalin, al is dat natuurlijk wel wat minder heftig
maar vind het sws belachelijk om dat soort medicatie aan kinderen van vaak jonger dan 10 voor te schrijven
dit is overigens ook wel zo, iemand die echt adhd of iets dergelijks heeft wordt vooral mentaal vaak een heel stuk rustiger van pepquote:Op zondag 29 mei 2016 04:47 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Zeker. En dan overtuigd zijn dat het "anders werkt voor ADHD'ers"
ja preciesquote:Op zondag 29 mei 2016 04:49 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat moet enkel bij uitzonderlijke gevallen.
Niet openbaar deze posts of iets ook. Maar nee ik geloof je, je hebt oprecht geen interesse in mijn stiefzusje.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dan heb ik niks gezegd voor ik dadelijk de aivd aan m'n deur heb
enig kindquote:
Toen ik 9 was speelde k Runescape en wachtte ik op Maplestory.quote:Op zondag 29 mei 2016 04:48 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Buiten knikkeren? In plaats van achter de iPad zitten zoals de huidige jongere generatie
jezus was jij er ook al zo een, fylax ook al met vanaf zijn 6e ofzo op habboquote:Op zondag 29 mei 2016 04:50 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Toen ik 9 was speelde k Runescape en wachtte ik op Maplestory.
behalve wincestquote:
Valt allemaal op zijn plaats.quote:
ik ook denk ik. Maar mijn basisschool nietquote:Op zondag 29 mei 2016 04:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
jezus was jij er ook al zo een, fylax ook al met vanaf zijn 6e ofzo op habbo
toen ik 9 was hadden wij volgens mij nog inbelinternet
op mijn basisschool hadden we drie pc's uit het jaar 0 en dat was het welquote:Op zondag 29 mei 2016 04:52 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
ik ook denk ik. Maar mijn basisschool niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |